Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Dora (Ita)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Dora (Ita)

Gisteren 30-6 voor het eerst in Acapulco geweest, Eerste indruk is heel netjes, bij de receptie was de dame zeer correct, alles haarfijn uitgelegd hoe het werkt, en omdat ik voor het eerst kreeg een dame aangewezen voor een rondleiding, na betaling van de entree van 25 euro, na 21:00 uur is happy hour normaal is het 35, hierin zit gratis frisdrank, koffie thee, e.d. maar geen bier. 1/2 uur plezier met dame kost 40 euro, ik kreeg een polsbandje met twee sleutels, een voor de kleedhokje, en een voor een kluisje om geld en waardevolle dingen te bewaren, deze staat naast de bar, dus niet in de kleedkamers.
    Acapulco maakt een zeer verzorgd indruk, na verkleden in de bekende badjas en slippers ben ik via de douche en zwembad (koud water) gekomen in een grote zaal met veel bankjes, en de bar plus een gedeelte waar je kan zitten om te eten het geheel maakt een gezellig indruk.
    Het aantal dames voor door doordeweeks dag was bijzonder veel ik schat tussen 30 en 40, grotendeels slanke jonge dames tussen 20-25 schat ik, en een paar dertigers (niet veel).
    Na een bakje koffie om bij te komen van de reis ben ik gaan zitten om de vrouwelijk schoonheden aan te schouwen, mijn keuze was gevallen op Dora een Italiaanse volgens haar woorden, ze had een mooie lachend gezicht, lange donkere haren, lange benen en prachtige borsten, ik schat een C, Ze kon engels en Duits praten geen probleem dus ik ken beide talen goed, dus we raakten aan de praat, daarna zijn naar een kamer gegaan, daar hebben ze veel van, Dora had zich eerst even verfrist buiten de kamer, en toen ze naast me lag heel was ze heel lief en zorgzaam, ze deed alles wat ik wou met gevoel, niks vals hijgen e.d., pijpen z.c., tongzoenen maakt ze ook geen probleem van, en dan intiem met, nadat we klaar waren vroeg ze of ik tevreden was met de service , en wanner ik weer zou komen, omdat ze het heel gezellig vond met mij, als ik haar een cijfer van 1 tot 10 zou geven dat wordt het een 11 .
    Algemene indruk zeer positief, herhaling gevaar zeeeeer groot.
    Na aa
Aan het werk...
X