Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Maja (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Maja (Roe)

De 2e van de dag is echt een aanrader. 3e heb ik net besproken (Simona) en de 1e was uiteraard weer Yolanda (daar schrijf ik niet meer over; dat wordt teveel promotie)

Vrij lang, zo 1,60-1,65, en erg mager. Lang bruin haar en een lief klein gezichtje.
    Deze dame werkt pas sinds een paar dagen in Aca.
    Ik hoop dat ze nog lang blijft!

Op de bank zei ze dat ze niet zoent, maar ik stelde voor het een beetje te proberen.
    Heel voorzichtig kwam ze los op de kamer. Zeker niet voluit, maar langzaam maar zeker kwam er wat tong bij. Schattig toch?

Pijpen deed ze goed (zowel gewoon als in 69) en zonder enige haast. Neuken terwijl we wat zoenden, en alles rustig aan en je de hele tijd lief lachend aankijkend.

Rustig wat nagebabbeld, en iedere keer als ik haar later in de club tegen kwam een brede glimlach, aai over m'n badjas... Alsof we elkaar al jaren kenden.

Ze is makkelijk te herkennen. Ze heeft een soort oorbel-piercing in haar navel, hoewel ik meen dat ze die later uit had.
    In ieder geval -speciaal op gelet en onthouden voor hier- heeft ze een cupido engeltje tatoeage op haar bil.
Aan het werk...
X