Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Milai (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Milai (Roe)

Ik ben niet helemaal zeker van haar naam (namen onthouden vind ik zoooo geweldig moeilijk, zeker als ik met mijn gedachte er niet bij ben ).

Ik kan dit Roemeense meisje wel heel goed omschrijven. Ze is jong (ca 21 jr), bloedmooi (maar dat zijn veel dvp's in deze club) en heeft redelijk kort pikzwart haar ! Donker gebruinde huid, redelijk klein (wel natuurlijk heel hoge hakken), een heel mooi slank lichaam en een spits neusje. Ze heeft enkele kleine duidelijk zichtbare tattoes op haar rechter schouderblad, met voetafdrukken van een poes (leuk aanknopingspunt voor een gesprekje )!. En verder is ze veel gevraagd. Ze begint, is me opgevallen, zo rond 16.00, als het al wat drukker wordt. Als ze loopt, doet ze dat alsof ze de catwalk loopt en ze zou ook zeker niet misstaan in de modellenwereld (waarschijnlijk is alleen haar lengte een probleempje hierbij).

Haar schoonheid maakt het al een genot om sex met haar te hebben. Enige minpuntje is dat ze nauwelijks aan TZ doet. Pijpen, samen met handmassage is goed, ze kijkt je heel geil aan. Ze liet zich heerlijk door mij likken, de details hiervan houd ik voor mijzelf, maar ze heeft een heerlijke poes.

Uiteindelijk in missio afgemaakt, moest een beetje voorzichtig, want het is een teer poppetje. Helaas na de daad opruimen en geen after sales. Ook de afspraak qua TZ niet helemaal na gekomen. Wat mij betreft dan ook geen fooi. Toch een hele lekkere ervaring want ze is echt heel erg knap, waardoor ik herhaling niet kan uitsluiten !

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Tamia(goed)

Om haar naam te checken heb ik deze jongedame opnieuw aangesproken. Ze heet dus Milai !!. Haar naam is nu 100% zeker: Milia, ik heb het expres nog gecheckt bij haar. Haar uiterlijk is pittig, slank en geweldig mooi. Services zijn ook lekker, alleen jammer dat ze niet zoent. De sex was ongeveer hetzelfde als vorige recentie, ze was iets minder afstandelijk deze keer, waarschijnlijk omdat dit mijn 2e bezoekje was bij haar !

Moderator svp naam aanpassen in Milai !

Commentaar

ik zie hier wat foto's van een meisje die Miala heet. Of is dat niet dezelfde?

http://www.clubladys.com/girls/miala/1.htm

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
        ik zie hier wat foto's van een meisje die Miala heet. Of is dat niet dezelfde?

http://www.clubladys.com/girls/miala/1.htm
        Nee dit is ze zeker niet (dame op de foto's is dikker, heeft geen tatoe op rechter schouder en heeft langer haar), ook haar naam is Milai (en niet Miala). Wel bedankt voor het meedenken !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door johnsonxxx Bekijk bericht
          Nee dit is ze zeker niet (dame op de foto's is dikker, heeft geen tatoe op rechter schouder en heeft langer haar), ook haar naam is Milai (en niet Miala). Wel bedankt voor het meedenken !
          die tatoeages verwijderen ze vaak van de foto's.

Onder aan deze pagina staan meer foto's van Miala:
          http://www.freiercafe.com/showthread...ighlight=Miala

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Milai(goed)

Aangezien Johnson de geestelijke vader van dit draadje is, houden we het vooralsnog maar even op Milai.
            Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Milai(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr Bekijk bericht
              Aangezien Johnson de geestelijke vader van dit draadje is, houden we het vooralsnog maar even op Milai.
              Milai of Milay is nu nog op vakantie, komt binnenkort terug.
              Johnson heeft gelijk zo heet ze en niet Miala dat is een andere dame.

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Milai(uitstekend)

Milai is inmiddels weer terug van een maand vakantie. Gister heb ik haar weer een half uurtje op een kamer mogen plezieren. Ik word bij voorbaat al geil van deze meid, haar hele uitstraling en uiterlijk spreekt mij erg aan.

Ondanks dat ze niet aan tongzoenen doet en een beetje afstandelijk is, vind ik het een toch geweldige lekkere meid. Ze pijpt super en laat zich ook heel erg lekker likken, tenminste als je er zelf ook helemaal voor gaat. Details houd ik voor mezelf, maar op de thuisreis had ik nog steeds een heerlijke smaak van haar overgehouden .

Heerlijk geneukt, voorzichtig begonnen, want ze is nogal 'krap' , maar als je het lekker opbouwt doet ze ook geweldig haar best, wat mij een ontzettend lekker hoogtepunt geeft. Uiteindelijk dit ook laten blijken bij het afrekenen en de sessie in haar voordeel afgerond (50).

Milai is voor mij een toppertje !

Commentaar

Oke voor de liefhebbers even wat achtergrond info...heb haar ook ontmoet.

Milay..geeft zichzelf een heel arrogante houding, in een gesprek al heel afstandelijk en er komt niks aan vriendelijheid of toenadering over.

Zoent niet.
                  Klokt vaak super korte kamertijden.

Meer dan genoeg om van een boeking af te zien voor mij.

Commentaar

Klopt allemaal wat Karelclosetrol schrijf ! (ook geen enkele reden om hieraan te twijfelen), alleen:
                    - die arrogantie vind ik juist leuk, ze doet een beetje 'stoer', je moet er dus een beetje extra moeite voor doen, dan is er toch wel enige vriendelijkheid hoor ;
                    - niet zoenen, idd das erg jammer, hooguit een kusje;
                    - korte kamertijden: als je jezelf laat gaan en kom je snel, dan sta je snel weer 'buiten', de after sales is er niet. Kan je jezelf echter een beetje inhouden, dan is een half uurtje geen probleem.

Is allemaal dus idd wel een beetje een tricky dame, ik kan er echter ontzettend van genieten !

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
                    Oke voor de liefhebbers even wat achtergrond info...heb haar ook ontmoet.

Milay..geeft zichzelf een heel arrogante houding, in een gesprek al heel afstandelijk en er komt niks aan vriendelijheid of toenadering over.

Zoent niet.
                    Klokt vaak super korte kamertijden.

Meer dan genoeg om van een boeking af te zien voor mij.
                    Laatst gewijzigd door Musthave; 15-06-11, 08:11.

Commentaar

hallo heren

ook ik heb deze dame mogen meemaken in eerste instandsie had ik niet in de gaten
                      dat ze Milai was, pas na de daad toen ik er naar vroeg bekende ze milai te wezen

verder was het samenzijn niet verkeerd zoenen mog en ze is een ondeugende meid

ze lette bij mij niet op de tijd, maar gaf haar een bonus omdat ze alle testen aan haar en mijn lichaam goed heeft gedaan

ze lijkt een beetje om Demi Moore kost kapsel klein hoofd fijn gebouwd

is voor herhaling vatbaar !!!

Commentaar

Deze dame al ca 2 maanden niet meer gezien. Wellicht niet meer werkzaam? Wie heeft info, is nl. toch wel een heel aantrekkelijke dame

Commentaar

momenteel aan de slag in Globe(Zurich),voordeel is dat dames aldaar maar 3 maanden per jaar tewerkgesteld mogen zijn,dus binnenkort verschijnt ze wel weer in een club dichterbij...

Commentaar

Aan het werk...
                          X