Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Adelina (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Adelina (Roe)

Hoog tijd voor een recentie van dit meisje, want ze is zeer populair.
    Ik had haar al een paar keer eerder gezien, maar zodra ze op een bankje gaat zitten; meteen weer klandizie.
    Ze kwam nu uit het toilet, dus sprak ik haar meteen aan; binnen!

Adelina is een zeer opvallende verschijning; redelijk lang (1,65 schat ik), maar lijkt wat langer doordat ze zeer smal gebouwd is, en ook behoorlijk dun. Maar niet anorexia. Ze zou zo mee kunnen doen met een modeshow;ze zou zeker niet misstaan als model.
    Als ze rondloopt doet ze dat heupwiegend, met dat kleine kontje, dus dat valt behoorlijk op. Ze is 19 jaar.

Ze heeft een prachtig ovaal gezicht en halflang bruin haar.
    Mij zijn geen tattoos/piercings opgevallen, maar daar let ik ook nooit zo op.

Ze is erg vriendelijk al is ze ietsjes afstandelijk in het begin. Daarna kwam ze snel los.

Op de kamer; niet voluit kussen (beetje halfslachtig, af en toe een tongetje), liever geen 69. Wel pijpt ze fantastisch en met overgave.
    Neuken was uitstekend. Kan ook moeilijk anders met zo'n prachtig lichaam en ook prachtige borsten.
    Lijkt een beetje op een wat donkerder uitvoering van Patti, maar ik vind Adelina nog mooier.

Geen gehaast achteraf, ik heb nog rustig wat woordjes Duits bij gebracht, terwijl zij op bed bleef liggen een ik rechtop zittend recht haar kruis inkeek. Ik denk dat ik maar leraar Duits word....
Aan het werk...
X