Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Monique (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Monique (Roe)

Prachtige dame met misschien wel de mooiste borsten van deze club. Heel mooi naturel ! Ze heeft pikzwart stijl haar (schouder lengte) met een rechte pony. Prachtige groene ogen, een klein schoonheidspukkeltje naast haar neus en een kleine piercing boven haar lip (jammer, voegt niets toe aan haar schoonheid).

Ik had haar al eerder gespot, maar toen ik er aan toe was, was ze helaas al bezet. Uiteindelijk op het moment dat ik had besloten een laatste kopje koffie te drinken en naar huis te gaan, zag ik haar alleen zitten (op de rand van het podium / dansvloertje, ivm drukte waren er geen bankjes vrij). Dus maar even heel onschuldig naast haar gaan zitten en contact gemaakt. Monique spreekt Engels en is niet heel erg spraakzaam. Nadat we nog even op een bankje hebben plaatsgenomen, haar meegevraagd naar een kamer.

Haar handelingen zijn zeer opwindend te noemen, ze werkt heel sensueel, en wist de gevoelige plekjes bij mij heel goed te vinden! Ook het TZ was in orde . Pijpen (zc) afgewisseld met handmassage doet ze geweldig! Na het neuken, heb ik deze 3e sessie van de dag, af laten maken door haar heerlijke handmassage (met massage gel), terwijl ik haar lekker kon vingeren.

Was al met al iets korter dan een half uur, maar zeeer de moeite waard. Behalve haar prima sensuele handelingen, heeft ze een ontzettend opwindende uitstraling (is natuurlijk wel persoonlijk ). Ga haar zeker vaker bezoeken !

Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Monique(uitstekend)

Opnieuw met Monique fijne tijd gehad, dit keer een uurtje (80 euries). Behalve dat ze echt heel goede sensuele sex geeft met 100% gfe, is het ook een heel volwassen meid. Geen puber praatjes, nee Monique studeert en je kan een normaal volwassen gesprek met haar voeren. Heel prettig lekker gekletst op een bankje (ze zit meestal helemaal achterin de grote zaal). Daarna dus uurtje sx gehad waarbij ze me een heerlijke olie massage heeft gegeven, pzc (super, alle plekjes werden meegenomen, terwijl ze je ballen likt blijft ze je masseren, mits je natuurlijk wel schoon en geschoren bent) heel sensueel tz, beffen (heerlijk geschoren pusy), vingeren en in missio klaargekomen.

Ik heb belooft over haar te schrijven, want ze is echt heel sympathiek en geeft ook heerlijke gfe sex. Dit soort ervaringen kom je in Nl helaas niet meer tegen.

100% herhalingsgevaar!

Commentaar

Aan het werk...
    X