Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Katerina (Spa)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Katerina (Spa)

Dit weekend weer eens naar Velbert afgerezen. Prima accomodatie met mooie meiden. Alleen de sfeer is een beetje ´macho´ !

Afijn, bij mijn eerste rondje liep ik in de buurt van de Kino een mooie Spaanse tegen het lijf. Prachtig figuur, met matige borsten (A-B cupje), die behoorlijk verstopt waren onder een bh-tje en half strak topje (en dan weet de kenner genoeg ). Maar toch haar billen met superkort ruit-rokje, mooie looks, prachtige bruine haren en figuur deden mij beslissen staande een gesprekje aan te gaan. Dat klikte en dus ging dit over in wat strelen....kusjes....nog meer strelen....tz.....en maar even een bankje opgezocht, om het gesprek voort te zetten.

Op het bankje weet ik eigenlijk niet of er nog veel is gesproken, maar van het TZ ging het over op nog meer strelen, nu op hele sensuele plekjes (ik ook bij haar) en vervolgens op pzc !

Toen er een kamertje vrij kwam (we zaten achter de kino t.o. de kamers) vroeg ze de sleutel van een collega en konden we daar onze spelletjes voortzetten.

Op de kamer het TZ en pzc voortgezet, langzaam overgegaan in het beffen en vingeren van haar heerlijk geschoren pusy ! Ze genoot geweldig en ging lekker meedoen tot een lekker hoogtepunt, toen opnieuw met pzc doorgegaan (na eerst nog even lekker geneukt te hebben in missio) en klaargekomen in haar mondje !

Dit alles op haar kamer in een half uurtje en daarbuiten naar schatting ook nog 10 minuten. Katerina werkt nu 1 week in Acapulco en is een aanwinst bij de vele andere lekkere meisjes. Ze zegt dat ze het erg naar de zin heeft en dat merk je, want ze geeft je heerlijke GFE sex!
Aan het werk...
X