Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Rubin (Cub)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Rubin (Cub)

Na mijn twee heerlijke sessies met Samantha even wat gegeten en een tijdje gelegen op een ligbed bij het zwembad onderwijl genietend van al het vrouwelijk schoon. Vervolgens de sauna ingedoken,waar ik uitzicht had op een ijsbeer die op de bank in het openbaar door een dame werd gepijpt Opwindend om een dame zo bezig te zien op haar knietjes. Op de bank er naast viel mijn oog op een mooie, slanke licht getinte dame, met lang golvend zwart haar. Ben meteen de sauna uitgestapt, recht op mijn doel af met de vraag of ze beschikbaar was en of we naar een kamer konden gaan.Beetje een lompe benadering, maar ik was weer erg geil en oververhit door de sauna. Ze knikte instemmend toen ik haar vroeg even te wachten terwijl ik verkoeling zocht in de doucheruimte.

Vervolgens haar gevolgd naar een kamer op de begane grond. Het lijkt wel een hotel hier, mooie kamers allemaal Op de gang greep ze mij in de kruis

Op de kamer stelde zij zich voor als Rubin afkomstig uit Cuba. Ze spreekt nauwelijks engels dus maar overgegaan op het duits. Rubin is 33 jr, maar ziet er beslist veel jonger uit.Ze heeft een mooi,strak lichaam en een stel lekkere tieten, best wel groot in verhouding tot de rest van haar lichaam. Verder een knap klein koppie, met mooie donkere ogen.

Ze bleek Jasmin te kennen, was helaas nog steeds met vakantie. Jasmin komt zeer waarschijnlijk volgende week terug van vakantie. Rubin doet samen met Jasmin lesbische trio's Dit staat op mijn to-do list in Aca

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de latina's Ik heb genoten van een zeer verdienstelijke pijpbeurt; terwijl ze bezig is kijkt ze je geil aan en is het visueel erg opwindend om te zien hoe mijn lid telkens in haar kleine mondje verdwijnt. Ook liet ze mij haar acrobatische vaardigheden zien,terwijl mijn lul in haar mond zat hield ze met haar rechter hand haar linker been gestrekt omhoog. Echt ongelooflijk hoe lenig zij is.Vervolgens verwende ze mij heerlijk met een russische massage. Ze had haar tieten ingesmeerd met massage olie.Ik word al weer opgewonden nu ik eraan terugdenk

Cowgirl met deze cubaanse ballerina was super Perfecte uitvoering waarbij ik uitzicht had hoe mijn pik telkens in-en uit haar overheerlijke, warme vochtige kutje schoof.Even een korte pauze ingelast, want het werd mij veels te veel.

Uiteindelijk haar stevig op zijn hondjes genomen, Rubin kreunt lekker mee,via de spiegel aan de muur kon ik zien hoe haar tieten alle kanten opschudden.Uiteindelijk tot een schokkend hoogtepunt gekomen.

Kortom weer een uitstekende ervaring en een favoriet erbij. Ik verheug mij nu al op een trio met Rubin en Jasmin

Mijn dag in Acapulco was voorbij gevlogen. Voor mijn vertrek nog een thaise massage geboekt bij de receptie, een halfuur voor € 25,- Was erg lekker. "Pen" de thaise masseuse masseert erg lekker maar is niet echt spraakzaam en spreekt slecht engels. Maar is zeker de moeite waard.

Bij het verlaten van Acapulco kwam ik Samantha nog tegen bij de receptie. Kreeg spontaan een stevig zoen volop mijn mond Wat een schat, heb haar in ieder geval beloofd haar weer op te zoeken de volgende keer.

Grt,Martin
    Laatst gewijzigd door martin072; 15-09-10, 09:33.
    " There is a difference between knowing the path and walking the path " Morpheus
Aan het werk...
X