Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Yolanda (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Yolanda (Roe)

Lolita achtige roemeense, super figuurtje, volle B cup, je staat echt te kijken bij zon klein meisje zulke volle strakke borsten.

Had haar gedurende de dag al een paar keer gezien en gesproken samen met haar nichtje met wie ze als een onafscheidbare tweeling door de club trekt.

Uiteindelijk kwam ik ze allebei tegen in de kino, met Jolanda wat gaan praten op de bank. Ze was passief en je moest het eruit trekken. Geprobeerd het ijs wat te breken het lukte een beetje ze lachte voorzichtig. Toch maar de sleutel laten halen en naar een kamer.

Op de kamer was het moeizaam het leek wel of ze helemaal geen zin had, alles ging zonder gevoel en kontakt en op automatische piloot.
    Ik heb het langzaam aan gedaan met haar, gepraat, haar lichaam gekust , haar voorzichtig gebeft om haar te laten ontdooien maar het hielp niet echt. Zoenen deed ze heel afwachtend en voorzichtig en helemaal zonder gevoel en reaktie.Ik vond het een sexrobot eigenlijk.

Pijpen dan maar, was matig, veel te hard zonder gevoel en kort, steeds raspte ze met haar tanden langs mijn eikel. Het deed gewoon pijn.
    Haar nog even in 69 geduwd met zachte hand maar je merkt dat ze dat helemaal niks vind.Ze draaide zich erzelf snel tussenuit.
    Ik vond er allang niks meer aan. Maar dat wil je vaak niet toegeven, je ego of wat dan ook zit in de weg.
    Haar lichaam is fantastisch precies waar ik van houd, klein en zeer vrouwelijk. Lange blonde haren. Maar het was allemaal zo plichtmatig dat elke illusie weg is en er niks voor in de plaats komt. Ja desinteresse bij mijn kleine vriend die zich steeds meer ging verstoppen.

Haar nog geneukt in doggie maar halverwege dacht ik laat ook maar ik bewaar het wel voor een positieve ervaring. Er lopen zoveel mooie vrouwen daar.
    Hup klaar zei ik, ze vond het goed, geen reaktie van haar kant.

Na het betalen zonder veel aftersales of normaal afscheid te nemen was ze weg. Raar meisje vind ik het, heel afwezig.Ik was blij dat ik van haar af was, ze gaf me een ongemakkelijk gevoel.
    Snel vergeten, wat niet moeilijk is met zoveel mooie meiden bij elkaar.

Re: Jolanda

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
    Had haar gedurende de dag al een paar keer gezien en gesproken samen met haar nichtje met wie ze als een onafscheidbare tweeling door de club trekt.
    Uiteraard is elk bericht een eigen weegave van een eigen beleving. Haar nichtje zou de slechtste van GT geweest zijn, indertijd. Daarvoor kwam m'n mij waarschuwen toen ik met haar op het punt stond om naar kamer te gaan. Mijn beleving met haar was super en duurde maar liefst 2 uur.

Vooraf zei m'n mij dat haar nichtje Jolanda dus, stukken beter is. Allicht is dit ook wel zo maar misschien weer net niet voor mij. Net zoals mijn bovenbuur komt te vertellen.

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Yolanda (voldoende)

Op mn intuitie afgaande had ik ook meer met het nichtje van Yolanda dan met Yolanda zelf. Haar nichtje zat gewoon meer leven in , was meer het type stille
      wateren diep gronden.

Maar dtse collegas haden me het nichtje afgeraden.
      En Yolanda aangeraden, ze zou een beetje koel zijnmaar als je haar ontdooide was ze heel goed.

Zo zie je maar hoe persoonlijk en door omstandigheden en soms door details bepaald een bezoek kan uitpakken en hoe verschilend het ervaren wordt. Maakt ook niet uit verder.

Rest van de dag gewoon op gevoel afgegaan en is allemaal meer dan goed gekomen.

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Yolanda (voldoende)

Prachtig meisje, bijna net zo mooi als Gabriela/Juliana.
        Ik weet niet wat het is met die Roemeense meiden...

Ook deze is erg slank, extreem slank zeg maar, alleen dan blond. Loopt op hoge hakken, wat ze niet goed kan, dus het ziet er wat onbeholpen uit, maar zodra die schoenen uit zijn (en de rest) kan je een erg leuke tijd met haar hebben.
        Ik ben ondertussen 2x met haar op de kamer geweest, maar ook bij haar (te mooi misschien) is het niet heel erg enthousiast. Maar wel gewoon goed dus.
        Kussen doet ze ook, maar niet met volle overtuiging.

Handig om haar als laatste op een dag te nemen, want het is gewoon een erectiegarantie.

Commentaar

Aan het werk...
        X