Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Alexandra (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Alexandra (Roe)

Alexandra is een lange, ook weer zeer slanke, blonde (ziet er opgestoken uit) dame. Ze is 24.
    Ze zit meestal achteraan in hoek (zeg maar tegen de blinde muur van de sauna), samen met Yolanda.
    Ik was nog nooit met haar geweest, al is het qua uiterlijk mijn type, omdat ze erg passief overkomt. Ze zit maar wat, lacht niet, kijkt wat chagrijnig...

Maar wel mooie lange benen, een lekker slank lijf en behoorlijke tieten (groot B, klein C; weet ik nooit zo; vind ik niet echt belangrijk).

Op de kamer was ze wat mechanisch, wel erg aardig,mmaar ze wilde mij te snel.na het pijpen op mijn verzoek naar 69; eventjes later wilde ze daar alweer mee stoppen, dus heb ik haar 'teruggestuurd' wat ze wel gewoon deed.
    Ze was nogal bang dat ik in haar mond zou klaarkomen en was daardoor wat terughoudend. Met het kussen trouwens ook.

Toen maar naar neuken overgegaan, eerst zij boven, toen missionaris.
    Was gewoon zoals je verwachten mag. Niet uitzonderlijk enthousiast, maar ze deed haar best en was ook gewoon lief.

Niet echt heel positief dus, maar toch al met al wel goed, ook omdat ze ook achteraf gewoon aardig bleef, niet gehaast en ook gewoon nog met zich liet blijven spelen. Toen ik al klaar was, was ze eigenlijk nog het leukst en charmantst!

Ik zal nog wel eens bij haar terug gaan. maar het zal niet een echt vast meisje worden zoals haar vriendin Yolanda.

Piercing zit in de buik (navel). Verder niets.
Aan het werk...
X