Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Patricia (Bra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Patricia (Bra)

Deze goedlachse meid zat achter me tijdens het eten. Lolly en zij waren zo bijdehand geweest om eten van buiten te bestellen. Had ik ook moeten doen, smaken verschillen, maar ik vond het niet echt lekker wat ik voorgeschoteld kreeg.
    Na het diner zat ik wat te lullen met de dames bij het paaldans podium. Patricia zat op de bank ernaast naar me te lachen, dat deed ze uiteraard speciaal naar mij.
    Even een babbel maken en al snel zat ik op de bank met een stijffie want haar handje had de weg naar pielemans gevonden.

Naar een kamer dan maar. Hier heb ik het prima naar me zin gehad. Vreselijk lekkere tieten waar Knerp mee spelen mocht. Ze heeft me prima liggen kluiven en op een gegeven moment draaide ze naar positie 69.
    Daarna ging ze op me zitten en schoof hem gelijk naar binnen. Toch maar even verteld dat ik aandelen in de durex fabrieken bezit.
    Daar had het krengetje me tuk want die had ze er tijdens het 96gen om gedaan. Niks van gemerkt en aan haar big smile te zien was ik niet de eerste die in deze truuk was getrapt.

Heerlijk door liggen raggen deze meid. Kwa seks een absolute topper.

Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Patricia (uitstekend)

Heel mooi Latina meisje uit Basil ! Flinke echte borsten waarmee in de kino begon te spelen. Ik had haar beneden gespot en uitgenodigd naar de film te kijken. Had helaas meer aandacht voor haar en zij voor mij....in de bios begonne we el lekker te zoenen en had ik al snel een flinke paal staan. Patricia merkte dit en ik werd in de bios al snel door haar gepijpt. Vervolgens werd dit geheel aangemoedigd door enkele andere meisjes, die genoten van mijn omvangrijke dick....kreeg de indruk dat het meer een live show werd dan een film....vond het toch prettiger om met haar een kamertje op te zoeken .

Daar het spel voortgezet, Patricia zoent, laat zich heerlijk likken (uiteraard een geschoren pusy), pijpt je fantastisch (zc) en neukt als een jonge godin (mc). En tijdens al dit genot heeft ze zonder dat ik er erg in gehad in een momentje het condoom erom getoverd !

Wat wil je nog meer voor slechtas 40 euries ! Heb na een prettig afrondend gesprekje de prijs dan ook maar afgerond in haar voordeel !

Dit is een ongeevenaarde prijs kwaliteit verhouding !

Commentaar

Aan het werk...
    X