Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Sabina (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Sabina (Roe)

Zij en Blauwebeer hadden elkaar al een tijdje in de gaten, af en toe wat woorden gewisseld tot ze op een gegeven ogenblik vond dat hij maar met haar naar de kamer moest, want 'ze hadden nu toch al een halfuur gebabbeld'; toen was zijn zin over.

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Sabina (Roemeense) (voldoende)

Ik was toevallig in de buurt van deze club en besloot eens een bezoekje te wagen. Ik was zeer aangenaam verrast, niet enkel door de faciliteiten van de club maar ook door zijn overvloed aan mooie tot zeer mooie meiden. Dit had ik nog niet gezien in andere clubs, zo een grote keuze aan leuke meisjes.
    Na een paar sauna sessies en een hapje heb ik dan uiteindelijk voor Sabina gekozen. Met haar lang blond krullend haar en mooi snoetje op een heerlijk lichaam stak ze voor mij toch iets boven de anderen uit. Het feit dat ze ook nooit lang vrij was deed mij ook al vermoeden dat haar service maar dan ok was.
    Eerst wat kennis gemaakt in het cinema gedeelte, wat tongzoenen gevolgd door een korte pijp-sessie als opwarmertje en daarna naar de kamer. Het pijpen doet ze heel lekker, daarna haar even zelf onder handen genomen gevolgd door neuken in verschillende standjes met als afsluiter doggy-style.
    Sabina is een lekkere mooie meid die er wel pap van lust. Ze overdrijft misschien wat in het kreunen maar dat kon mijn pret zeker niet bederven.

Ciao
    Soze

PS : deze Sabina had wel siliconen borsten maatje C

Commentaar

Aan het werk...
    X