Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Heidi (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Heidi (Dts)

In februari heb ik Heidi in de aca ontmoet. Heidi is een boomlange geblondeerde Duitse. Van zichzelf volgens mij donkerblond, maar door de peroxide is ze nu bijna wit, haar haren dragend in een staart. Met haar stiletto hakken kwam ze op bijna 1.90 . Ze is superslank. Met haar silicoontjes benaderde ze voor mij de ideale vrouw.

Ik had haar voor een halfuurtje gevraagd. Maar de sex was zo geweldig dat ik daar een uurtje van heb gemaakt. Haar lichaam is om van te dromen. Wat een heerlijk kontje zeg. Geweldig. En pijpen kan ze als de beste. Likte ze m'n ballen dan werd m'n eikel heerlijk met d'r handjes bewerkt en zoog ze aan m'n pik dat kregen m'n ballen een heerlijke behandeling met de hand. Wat een feest zeg . En als je ze 'doggy style' neukt dan krijg je echt een fantastisch uitzicht op haar heerlijke kontje.

Wat een topper. Ga met haar naar de kamer en je blijft de rest van de dag glimlachen. Ook na de sex blijft ze superaardig tegen je. Niet zo heel belangrijk, maar het geeft wel aan dat deze dame deugt.

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Heidi (uitstekend)

Aha deze schoonheid zit dus nu hier. Vorig jaar zomer had ik een kort maar hevig intiem samenzijn met haar in de tuin van GT.

Echt een vrouw op het hoogtepunt van haar schoonheid. Haar lengte, borsten heupen en gladde poes geven haar een schitterend aangezicht.

Volgens mij is ze Poolse ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Jordaan Bekijk bericht
      Aha deze schoonheid zit dus nu hier. Vorig jaar zomer had ik een kort maar hevig intiem samenzijn met haar in de tuin van GT.
      Ik kan anders geen recensie van je vinden over Heidi in GT

Gelukkig heeft een collega-wandelaar wel een verhaaltje geschreven over ene Heidi, Tsjechische, ook blond, ook cup C, enzovoort.

Kan iemand bevestigen dat het over dezelfde Heidi gaat? Dan voeg ik de topics samen.
      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr Bekijk bericht
        Ik kan anders geen recensie van je vinden over Heidi in GT

Gelukkig heeft een collega-wandelaar wel een verhaaltje geschreven over ene Heidi, Tsjechische, ook blond, ook cup C, enzovoort.

Kan iemand bevestigen dat het over dezelfde Heidi gaat? Dan voeg ik de topics samen.
        Ik ken beide dames en ze heten toevallig beide Heidi. De Heidi in deze topic is iets kleiner (1,75) en heeft een wat minder mooi gezicht en is Tsjechisch/Duits.

Commentaar

Aan het werk...
        X