Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Ioana (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Ioana (Roe)

Klusje in Limburg ja en dan? een Duits avontuurtje is dan altijd verleidelijk. Ik vind het een enorm verschil met Nederlandse clubs zo'n FKK gebeuren. Dus op naar Villa Vertigo. Mooie site ook, waarop je een goede indruk krijgt wat er zo al rondloopt. Veel Roemeense dames waaronder heel wat smakelijks.
    Was er vrij vroeg, maar toch al een redelijk aanbod van dames. Sommigen proberen wel heel erg onder de aandacht te komen. Maar niet Ionna roodharige(?) schoonheid met een heel lekker lijf. Ze staat ook uitgebreid op de site. Ik spotte haar al aan het begin van mijn bezoek Slank lijf en toch stevig en een heldere blauwogige blik. Eerst maar eens een saunaatje en een hapje. En toen was ze helaas bezet. Genoeg leuks om me intussen bezig te houden, maar ik had mijn zinnen op Ionna gezet. Wat later op de middag spotte ik haar weer, zat ze met een clubje te kletsen en te roken. Duidelijk geen dame die veel op jacht gaat, de heren komen toch wel.
    Liep haar letterlijk tegen het lijf. Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt even te kletsen en een kamer te regelen. vervolgens een heerlijk half uurtje beleefd. Zoals gezegd een lekker lijf met een stevig b cupje en mooie bruine tepels. Heerlijk kutje ook. Ionna is een klein pijpwondertje. De kleine vleermuis werd met regelmaat geheel in het mondje genomen, ik stond nog voor het bed zij zat er al op. Wow dat was echt uitstekend.
    Het lijkt haar op te winden want bij verkenning was haar doosje reeds behoorlijk vochtig. De vochtigheidsgraad dus nog maar wat vehoogd met een lekkere likbeurt en vervolgens de daad in twee standjes afgemaakt. alles bij elkaar een uitstekende ervaring. Jammer dat Gefrath zo ver weg is.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Ioana (uitstekend)

Wat mijn voorganger schrijft klopt helemaal.

Ik had Ioana vrijdag al gezien en met haar gesproken. Heb toen niet gekamerd maar vandaag (zondag 28e feb) dus wel.

Ik was al een tijdje in de villa toen zij kwam. Even met haar gekletst maar verder nog niks.

Zo tegen 21 uur zat ik alleen op de bank en zij ging op de bank voor me zitten. Ik vroeg of ze er bezwaar tegen had dat ik naast haar kwam zitten. Dat was dus niet het geval en raakten we aan de praat over vanalles en nog wat.

Ik begon haar te strelen en daar genoot ze zichtbaar van. Toen waren we een beetje aan het knuffelen op de bank en keek ze even onder mijn badjas. enigzins verbaasd zei ze dat ik dus naakt was. Waarop ik antwoorde dat dat normaal was.

Toen liepen we naar de andere kant want ze wilde een sigaretje roken. Daar aangekomen hebben we nog wat meer geknuffeld en gestreeld.

Na een tijdje vroeg ik haar of ze de sleutel wilde halen, we moesten even wachten maar dat was geen probleem. Toen naar boven voor een heerlijk half uurtje.

Op de kamer aangekomen fristte ik me snel op en zij kleedde zich uit. Ik had een goed zicht op haar strakke lichaam en natuurlijk borsten.
    Ze kwam dicht tegen me aanstaan en we begonnen elkaar in de nek te kussen en over het lichaam. Ik vergat haar kleine maar stevie tietjes natuurlijk niet. Ondertussen voelde zij al aan mijn pik die zich al aan het oprichten was.

We gingen op bed liggen en zij boog zich over me om met op de mond te kussen. Langzaam kussend belandde zij bij mijn pik die ze heerlijk begon te pijpen en mijn ballen vergat ze ook niet. Ondertussen streelde ik haar kontje en kon haar likken en vingeren.
    Dat pijpen kan ze inderdaad geweldig want regelmatig ging mijn pik helemaal in haar mondje. Ze moest soms even kokhalzen wat mij nog geiler maakte. Ik moest haar een paar keer vragen om het iets rustiger aan te doen, wilde nog niet komen.

Toen ik merkte dat ik bijna op springen stond, vroeg ik haar om een condoom om te doen. Ze pijpte nog even en toen ging ze op me zitten om me heerlijk te neuken. Omdat ik al op springen stond, duurde het ook niet lang voordat ik heerlijk in haar kwam en het rubbertje volspoot.

Na ons opgefrist te hebben gingen we naar onderen en heb ik haar betaald plus wat extra's.

Ter afsluiting hebben we nog wat gedronken aan de bar en nam ik afscheid. Ik weet niet of de volgende keer zij er nog zal zijn, wel jammer maar het is niet anders.

Ik heb een super afsluiting gehad van een geweldige dag. Moe maar voldaan ben ik naar huis gereden

Commentaar

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Ioana (Roemeense) (uitstekend)

Ioana is toch al een hele tijd (toch al ruim 6 maanden) niet meer in LR (geweest). Waar ze nu is weet niemand.
      Ik denk dat het tijd wordt haar topic naar het archief te verhuizen en pas weer terugtezetten als ze ergens weer opduikt.

greetz,
      Tigerrr

Commentaar

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Ioana (Roemeense) (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Tigerrr Bekijk bericht
        Ioana is toch al een hele tijd (toch al ruim 6 maanden) niet meer in LR (geweest). Waar ze nu is weet niemand.
        Ik denk dat het tijd wordt haar topic naar het archief te verhuizen en pas weer terugtezetten als ze ergens weer opduikt.

greetz,
        Tigerrr
        Ze zat in Acapulco onder dezelfde naam, tot voor kort (midden maart 2011) wel in ieder geval.
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 25-03-11, 21:09.

Commentaar

Aan het werk...
        X