Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Carla (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Carla (Roe)

Het was zo tegen acht uur 's avonds en de Doc had nog maar een kamerbezoek achter de rug die dag (Roemeense Gabriella, zie recensie). Door de lauwe sfeer die er in Aca hing, was Doc's inspiratie ook niet echt op hoog niveau, maar een tweede sessie was toch wel een must, vond Doc.

Nu had een niet al te somber kijkend jong meisje al eens de aandacht getrokken, niet in de laatste plaats vanwege de zeer pronte echte C-borsten die zij, al topless rondbanjerend, trots naar voren stak.

Toen de Doc haar ontwaarde, alleen zittend op een bank, besloot hij haar te schaken. Ze bleek Carla te heten, vriendinnetje van eerder genoemde Gabriella en dus ook Roemeense.

Ook Carla spreekt redelijk Engels, geen Duits. Ze zei pas drie dagen in Aca te werken en regelrecht uit Roemenië te komen. Ze is een bijzonder vrolijk fris ding, dus al gauw ging het richting kamer.

Daar bleek zij verre van geroutineerd te zijn, terwijl ook Carla, evenals Gabriella, aan VVV blijkt te lijden. Was het bij Gabriella telkens twee maal pompen en weer checken, Carla durfde bij het pijpen zowaar vier halen te doen, zeer ondiep, waarna weer een inspectie van het uiteinde van de plasbuis volgde.

Vervolgens was ze vreselijk aan het klungelen met het aanbrengen van het condoom, zodat Doc het even overnam. Vervolgens vroeg ik Carla om Little Doc weer even op oorlogssterkte te brengen en ziedaar... mét condoom werd er ineens gepijpt of het leven er van af hing.

Het wippen was stukken beter dan eerder met Carla's vriendinnetje. Ze wilde graag doggy en toen ik daarmee instemde beloonde Carla dat met lekker gulzige stoten naar achteren. Vervolgens de gebruikelijke missionaris, waarbij ze me stevig beet pakte.

Vanwege de relatief betere service heb ik Carla maar een fooitje gegeven.
    .
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 19-02-10, 17:38.

Re: Velbert - Acapulco, Carla (Roemeense)

hehe ja ik had vorige week ook die ervaring met Carla. Ze is het niet gewend dat PZC. Ze zei eerder in Madrid te hebben gewerkt en daar ging alles met. Wel een snoezig meisje die Carla en mooie volle boobies.

Commentaar

Aan het werk...
    X