Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Elice (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Elice (Bul)

hallo hier weer een recensie van mij in deze mooie club

was daar op maandag 14-12-2009
    en het was daar weer ongeloofelijk
    40 miepen en 10 ijsberen dus genoeg keus.
    Ik kwam tijdens het eten in gesprek met een naar uiterlijk een marokkaanse maar ze bleek bulgaars te zijn.
    na het zakken van mijn eten liep ik een rondje en zag haar zitten, ze heette Elice ze vertelde dat ze 26 jaar oud was en verder dat ze er veel zinan had. Dus ik heb haar de sleutel laten halen en we zijn toen boven met elkaar gaan bedspelenv tot zwetens toe.
    het was geen teleurstelling en ze deed goed haar best ik bemidde haar van alle kanten.
    en ze nam zeer ruim de tijd voor mij, daarom een goed recensie over haar

figuur was goed alleen haar borsten waren aan de kleine kant, ik denk dat het wel voor herhaling vatbaar is

goede keus geweest

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Elice (goed)

Vandaag naar Essen afgezakt voor de fitnessbeurs samen met een andere ijsbeer. Zoals het voor een goede wandelaar hoort hadden wij op voorhand wat rondgezocht waar we na het fitnessgebeuren de dag verder konden doorbrengen. Dit bleek een vijftiental kilometer verder Acapulco te zijn ...

Het begin was wat onwennig, maar al snel belandde ik in de kino. Daar kwam een donkere deerne, die zich voorstelde als Elice, bij me zitten. Na een kort gesprek begon ze me in de kino te pijpen, waarna ik met haar naar de kamer ging. Elice neemt uitgebreid te tijd om te pijpen en het neuken in 2 posities was goed.

Klein minpunt was wel dat ze bij de betaling (ik had enkel briefjes van 50 euro) vroeg of ik nog geld terug wilde. Als ze het niet vroeg had ze het misschien mogen houden voor de goede service
    "Wie het kutje niet scheert is het likken niet weerd"

Commentaar

Aan het werk...
    X