Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Joëlle (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Joëlle (Pol)

Rond de klok van 5 uur liep toch al met een aardige stijve rond om zo maar te zeggen, tijd om een kippetje te scoren in de inmiddels gezellig drukke club. Het werd Joëlle, een slanke dame die mij wat Roemeens overkwam, zij bood zich duidelijk aan, wat bepaald niet van alle dames gezegd kon worden. Joëlle is een vrolijke jonge Duitse meid, halflang zwart haar, zwart setje met een netjurkje daar over. Anderhalve week in YY, ze heeft een tijd geleden even in Happy Garden gewerkt maar dat beviel haar niet zo. Wij gingen naar een fraaie kamer - het viel niks tegen met Joëlle, een goeie chemie, ze is mooi lang, grote tattoo in de rechter lies, en drie chinese tekentjes op binnenkant van haar rechter onderarm, navelpiercinkje. Zoenen, goeie doppende pijpbeurt, beffen, missionaris, doggie en missionaris. Het ging uitstekend en ik zag kans het 'shot on goal' wat uit te stellen. Zoenen tijdens het neuken, dat deed ze reuze fijn, ik hield het dan ook niet meer. Ze vroeg of we langer bleven maar ik spaarde mijzelf liever even.

Later op de avond ben ik weer met haar gegaan - het was druk in de club , tussen 9 en 10 geen kamer te krijgen, uiteindelijk Joëlle maar weer bij haar kont gegrepen en zijn we naar de Sauna ruimte gegaan in zo'n hut - wel gezellig , daar heeft ze weer lekker gepijpt , via 69 naar de miss. waar ik weer een stevige punt kon zetten. Het was kort maar krachtig , ze stonden buiten al te wachten dus het was 15 minuten, dat weet je van te voren.

2 x 50 dus voor Joëlle , heb er een goed gevoel over
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Joëlle (uitstekend)

Gisteravond na een lang vruchteloos verblijf aan de bar, tenslotte Joelle getroffen, die mij haar gezelschap aanbood en al spoedig vroeg of ik ''lust'' had
    Dat was niet aan dovemansoren gezegd, en vervolgens gingen we op zoek naar een kamer, hetgeen niet zo eenvoudig was, want het was erg druk en alles was bezet.
    Uiteindelijk toch een kamer gekregen, waar nu luchtverfrissingsapparaatjes staan, een enorme verbetering!! en we togen voorzichtig na een douchebeurt aan het werk.
    Alles héél voorzichtig, en ze deed me nog eens goed voor wat en waar je nu precies moet beffen....m aar dat lukte wel.
    Vervolgens het halve uur volgemaakt met een cowgirl en een missionaris.
    PZC ging wat minder goed vond ik, te voorzichtig allemaal.
    Ze bood een FT aan, maar dat heb ik niet gedaan.
    Voor de rest redelijk tevreden.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Joëlle (goed)

Donderdag naar YY geweest. het was lekker druk tegen 20.00 uur. Een tijdje aan de bar gezeten. Toen zag ik Sonja van GT rondlopen. Ze was met veel klanten op pad. Na een sauna eten en Bios toch nog met Joelle op pad geweest. Ze kan lekker pijpen laat zich heerlijk beffen en heeft een lekker strak kutje. Ze heeft eerst cowgirl gedaan endaarna nog doggy. Toen samen onder de douche en ook daarna nog gezellig babbelen aan de bar

Commentaar

Deze dame liep zat 04/08 rond in LR in Kaarst en zou trouwens niet meer terugkeren naar YY.

Commentaar

Deze dame zal inderdaad niet meer terugkeren naar YY. Was er zelf getuige van toen ze indertijd aan de deur werd gezet nadat ze een ijsbeer zo'n 300 euro afhandig hadt gemaakt......
          Na enig gediscussieer tussen de leiding van YY en Joëlle en de ijsbeer werd zij verplicht om de helft terug te geven.
          Leiding van YY heeft toen wel duidelijke gemaakt aan haar dat zulke praktijken niet getolereerd worden in YY en dat zij er niet meer in komt.
          In andere recensies kan je trouwens lezen dat deze meid de standaardprijzen niet hanteerd. Dus opletten is de boodschap.

Commentaar

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Joëlle (goed)

Afgelopen zaterdag avond ging ik nog maar eens met de lange slanke Joelle mee, naar een hut. Op een of andere manier kwam ze mij wel bekend voor.

Niet onvriendelijk, maar bleek al gauw dat ze snel geld wilde maken.

"150 Euro alles ohne Gummi" boodt ze aan - daar ging ik niet op in, eerst maar 'es zien of ze lekker pijpte - dat viel niet tegen, vervolgens zijn we door verschillende standjes gegaan - ik haalde het niet (had "ohne" ook niet gelukt) , een goeie handjob "ohne" gaf ze wel weg, mocht niet mopperen.
            Toch wel een snelle afwerker - 50 betaald / 20 minuten

Eerst terug in de club schoot het mij te binnen dat ik haar eerder had gehad, in YinYang dus, twee keer achter elkaar .....

Ze werkt inderdaad ook in Kaarst, afwisselend met GT .....
            YinYang ?? toen moest ze ff diep nadenken ....
            Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Joelle was vandaag aanwezig in GT. Haar haar is inmiddels blond, maar de zwarte rand is duidelijk herkenbaar. Ze had me eerder op de dag al gevraagd of ik spass wilde maken. Toen nog even niet. Paar uur later vroeg ze het nog eens en heb ik toegehapt.

Op de kamer begon ze met een lekkere pijpbeurt. Hier werd ik dus al snel flink opgewonden van. Daarna haar on top plaats laten nemen. Dit deed ze ook lekker. Op het moment dat ik eigenlijk van positie wilde wissellen diende het hoogtepunt zich aan dus toch maar even verder laten gaan en lekker klaar gekomen.

Conclusie is dat ze technisch zeer vaardig is, er leuk uit ziet, maar dat de passie ontbreekt. Ik zal dus niet snel meer met haar kameren. Volgens mij mag haar leeftijd inmiddels wel een klasse omhoog.
              Dick31
              EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Gisteren in GT geweest en met Joëlle naar de kamer geweest. Technisch niets op aan te merken, maar zonder enige passie. Tijdens de sex deed ze nog een poging om het standaard uurtarief in Golden Time met 25 euro te verhogen en probeerde ook nog FT en anaal voor 25 euri extra te slijten. Kortom, een goede verkoopster die haar kunstjes routinematig doet maar zonder passie. Misschien lag het wel aan mij.....Daarom geen herhalingsgevaar!

Commentaar

Gister was joelle weer in GT, perfecte lekkere snelle wip, goede oppervlakkige babbel, een beetje maar wel lekker zoenen, enfin niet meer niet minder. Weinig passie, en voor een hehaling ben ik toch altijd op zoek naar dat ietsje méér !

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Joëlle (Poolse) (voldoende)

Hallo,

Uiteindelijk zag ik gister een dame voorbij komen die binnen de ketsnorm valt en gelijk zat er iemand bij en ging ze bezet. Toen dacht ik; ik wacht wel even, nog even, nog even en nog even ondertussen ook gegeten. Na 3uur komt ze vrij en weer zat er iemand naast tot ze weer vrij kwam en ik haar volgde want ze ging bij de uitgang zitten waar ik haar vandaan heb gehaald.
                    Er was ruimte voor een uitgebreid gesprek vooraf op één van de vele banken die er staan.

Op de ketsplank begon ze handmatig de ketsbuis te stimuleren terwijl ze me zoende. Ketsbuiszuigen deed ze lekker terwijl ik op me knieen zat. Ketse begon in doggie vervolgens draaide ze zich om en ik moest op me knieen blijven zitten, leuk standje. Uiteindelijk de ketsbuis laten exploderen in missionaris.

KETSERR.
                    The only things that counts in life are;
                    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                    GT icon.

Commentaar

Aan het werk...
                    X