Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Andreea (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Andreea (Roe)

Tijdens de middag was het lekker weer en zat ik met Zandpadprins en Extince op het terras toen een zeer fraai slank meisje met lange donkere haren en prachtige ogen (type Do) Extince gedag kwam zeggen. 18 lentes, en dan ben ik meestal weg omdat ik mij dan te oud voel en het soms niet juist vind voelen. Echter dit meisje had een uitstraling van iemand die wist wat ze deed, en met een sterke persoonlijkheid. Ze werd me aangeraden door Extince en zo onthield ik deze schone.

Later op de avond stond ze met haar vriendin een beetje te dansen op de muziek van de DJ en ik zocht subtiel contact met haar , ze herkende me nog van de korte ontmoeting en ik vroeg of ze lust had, ze vroeg ondeugend nog waarin? en schuurde met haar strakke billen tegen mijn badjas t.h.v. mijn mannelijkheid en keek achterom ondeugend naar me en zei, sex?

JA dus!

en zo verdween ze om de sleutel te halen en vroeg of ik op haar wachtte, nou ik was niet van plan ergens heen te gaan!

Even later kwam ze vrolijk aanlopen met een ondeugende smile en ik liep gedwee achter haar aan, mmm, wat een heerlijk ding!

Op de kamer lag ik nog geen 10 secondes op bed of ze zoende me vol op de mond en vol overgaaf met haar tong op een lekkere en uitdagende manier! Eindelijk weer een dame die voluit zoende, mmmm

het blijft toch het lekkerste van de sex voor mij! Ze zocht snel mijn tepels en ze streelde met haar vingers mijn lichaam, zoenend ging ze naar beneden en begon mij heerlijk en geil te pijpen (a naturel) en nam ook mijn ballen mee, mmmm ook het gebied onder mijn ballen werd goed meegenomen, heerlijk en geil!

Zeer actief en leuk op een prettige manier bedreef deze tengere slanke Roemeense met een witte huid en iets vagere tribal tatoeage boven haar billen, sex met mij. Na een goede orale verwennerij vroeg ze uitdagend of ik haar wilde neuken, nou dat wilde ik wel! en al snel klom ze bovenop en begon heerlijk afwisselend en met zeer veel gevoel en variatie mij te neuken, 18 lentes en ervaring van een ervaren vrouw, ze wilde doggiestyle en haar prachtige ronde kontje stak uitnodigend naar achteren en zo penetreerde ik haar en neukte ik haar heerlijk en stevig om vervolgens over te gaan op missionarisstandje en dat was erg lekker en geil waarbij ze me ook zoende en mijn tepels met haar tong bewerkte, mmmm

even later kwam ik heerlijk klaar en ging Andrea nog even door met teasen van mijn ballen en zoenen.

Zeer goed en actief knap en leuk meisje, absoluut een topper!

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Andrea (Roemeense) (uitstekend)

Ze vroeg waarom ik nooit voor haar koos,en mijn antwoord was omdat je het nooit hebt gevraagd.
    dardoor ontstond een leuk gesprek en ik vertelde dat ik wel van een super aktieve dame hield.
    Ze zei dat ze ook hield van mannen met gevoel voor sex en humor.
    Ik wou een kamer met douche,spiegel en groot bed.
    Dus zei naar kantoor en met sleutel van kamer 3.
    We hebben een douche genomen spiegel naast het bed gezet en haar op haar buik gelegd.Daarna heb ik haar billen gelikt en met mij tong haar schaamlippen uit elkar gelikt.
    Daarna wou ze mij een PZC geven en heb ik daarna een 69 aangemeten om alles samen via de spiegel terug te zien.
    Toen ze NMC wou heb ik haar op me laten rijden wat ze super deed om daarna,het neuken goed te kunnen zien zei met haar rug naar me toe voor de spiegel.

Daarbij vingerde zei haar clitoris en liet het vocht nar buiten lopen.
    Ik heb het vocht met mijn tong versprijd en heb haar in een doggy houding genomen en zo hard dat de muren stonden te trillen en de spiegel bijna barste.

Ja ze wou sex en dat kreeg ze na mijn hoogtepunt heeft ze een rug massage gegeven om daarna haar nog eens vol te spuiten in een zijdelingse houding weer voor de spiegel.
    Het water liep van onze lichamen en na een douche zijn we wat samen gaan drinken.

Ik zei zo dat had ik nodig en ze lachte en zei dit had ik niet achter jouw gezocht.

Herhalingsgevaar: z.s.m.

Ik zou alles op uitstekend invullen ook de andere hadden in de gaten dat ik helemaal kapot geneukt was.

Commentaar

Met mijn uitstekende 1e kortere ervaring in mijn hoofd sloeg ik alle keren haar met een glimlach gade. Het blijft een heerlijkheid, ondeugende soms wat arrogante oogopslag, heerlijk strak lijf en een sterke uitstraling je zou haast niet geloven dat deze Roemeense schone slechts 18 lentes is. Zeker niet als je met haar in een goed gesprek raakt, wat wij na een uur sex kregen en ze uit een zeer goede mensenkennis en kijk op het vak blijkt te hebben.

In de avond liep ze met haar blonde Roemeense collegaatje Erika ondeugend rond in een heerlijk zwart kinky pakje en met haar make up en haar in een paardestaart liep ze als een soort kleine domina rond... ik was verkocht, en trok haar aan haar hand naar mij toe, ze daagde mij uit en ging een tafeltje verder zitten omdat ik zat te eten met wat Duitse heren. Ik gaf aan dat ze mij straks mee naar de kamer mocht nemen. Ze daagde ons verder uit door geil te tongzoenen met Erika zo openlijk op het terras... mmm

even later toen ik klaar was met eten kwam Andrea met haar lekkere slanke lichaam op mijn schoot zitten, streelde me en zocht nog ondeugend met haar vingers onder mijn handdoek die om mijn middel zat.

Vervolgens tongde ze vlak voor mij weer met Erika, waarop ze nog een trio voorstelde, maar ik wist dat ik aan de energie van Andrea mijn handen vol zou hebben

Even later vertrokken we naar een grote kamer met badkamer in de Villa. Een spannend spel onttrok zich waarbij Andrea zich als een ware domina ontpopte op een overtuigende manier voor een 18-jarige! Andrea ging op een tafeltje staan en ik moest bukken en op haar bevel haar gaan beffen waarbij ze mij met een riem om mijn hals stevig corrigeerde als ik het niet goed deed en ook steeds heftiger met mij mond en tong tussen haar benen duwde, zodat zij bevredigd werd en alle controle had! Erg opwindend!

Dit duurde zeker wel 20 minuten, Andrea kon er geen genoeg van krijgen en vond ook mijn billen om daar af en toe een tik tegen te geven, opeens stopte ze gebood ze mij achter haar aan te kruipen naar de bank in de kamer waarop ze ging zitten en ik opnieuw haar moest gaan beffen , na ca. 10 minuten moest ik op mijn rug op bed gaan liggen en liet Andrea zich met haar geschoren natte kutje over mijn gezicht zakken en gebood me opnieuw te gaan likken, terwijl ze mijn lul aftrok en even later erop spuugde om hem vervolgens a naturel te gaan pijpen onderwijl kijkend naar ons schouwspel in de spiegel naast het bed.

Uiteindelijk smeekte ik geil geworden om te mogen neuken, nou dat was goed, en ze klom op mijn harde lul en begon me te berijden met een strakke blik in haar ogen mij aankijkend en spelend met mijn tepels, Andrea bereed mij als een volleerd amazone en gebruikte mij puur voor haar genot, ze keek weer naar haarzelf in de spiegel en dit hield ze lang vol, uiteindelijk mocht ik het in missionarisstandje afmaken waarbij Andrea steeds ongecontroleerder bewoog en haar clitoris stimuleerde. Even later lagen we beide bezweet maar voldaan op bed waarbij nog een interessant gesprek ontstond met deze slimme dame met goed zicht op hoe dingen werken in het leven zeker m.b.t. relaties en klant-dame verhouding.

Andrea is absoluut een topper en ze was niet wild van recensies, maar uiteindelijk na wat vragen van haar vond ze het prima, dus bij deze.

Andrea komt vaak later op de dag binnen.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Andrea, Trio met Erika (uitstekend)

Het heeft even geduurd sinds de vorige keren, minstens een maand geleden. Maar haar kwaliteiten was ik niet vergeten. Omdat ze samen op een bankje zat met een andere favoriete dame Erika, begon mijn fantasie op hol te gaan. Hoe zou het zijn deze twee tegelijk te hebben? Erika kan een superteaser zijn, kijkt je aan met supergeile ogen en maakt je helemaal wild. Kleine andrea doet hier zeker niet voor onder. En wat een superbody heeft deze dame. En ook in voor SM? wat een kanjer.

En zo belanden we op een van de mooie kamers in Villa Vertigo. Erika kleedde zich als eerste uit waarbij ze mij lekker bleef aankijken en ondertussen, al stripteasend erotisch haar lichaam beroerde. Andrea deed mee en begon Erika vol op de mond te zoenen en te tongen. Mijn kleine jongen sprong omhoog. Vervolgens gaf Andrea een stripteaseshow ten beste. Wat een absolute superbody heeft die Andrea. Ik lag al met een keiharde paal half op bed. Andrea Wist er wel raad mee en begon met een superpijpsessie. Erika wist direct mijn mond te vinden en tongde heerlijk terwijl ik haar superlekkere tietjes bevoelde. Inmiddels moest ik noodmatregelen nemen, Andrea moest er af. Ik wou niet al knallen na 8 minuten...

Na een half minuutje gingen we verder. Vervolgens liet ik andrea boven mijn gezicht zitten. Een halve facesitting, zonder ademblok. Mijn tong drong diep haar grotje binnen. Erika had inmiddels een gummi aangebracht en begon mij te berijden. Andrea keek mij geil aan en zo gingen we een minuut of 10 door.
        Toen Andrea tegen mijn hoogtepunt als een waanzinnige begon te knijpen in mijn tepels, (en zei: ich weiss wass du willst, ze kon het zich nog herinneren van onze eerdere sessies ruim een maand eerder) kwam ik tot een zinderende ontlading. Tot slot wou ik nog met de dames de douche in maar die bleek net groot genoeg voor 1 dame tegelijk. Wel was het een erotisch gezicht hoe Andrea haar lijf tegen de glazen douchecabine aandrukt. En zo kwamen we na een klein half uurtje weer beneden, de dames vol energie en ik behoorlijk afgepeigerd...

Commentaar

Andreea (in het Roemeens met 2 e's) is een heerlijk klein ding met een lekkere B- Cup. Mooi slank en vooral strak lijfje.
          Na eerst een tijdje in de tuin gespeeld te hebben zijn we nog even naar het niet rokers cafe gegaan. Maar daar kon ze haar draai niet vinden en wilde bovendien roken. Op naar voren! Na haar sigaretje ben ik haar voorzichtig wat gaan masseren, ze vond het heerlijk.
          Mijn kleine jongen pleegde verraad zich tijdens het kneden van het mooie vrouwen vlees. Ik wilde eigenlijk niet naar de kamer, maar ja... wat gedaan?

Haar de sleutelvraag gesteld en hop naar boven, naar haar eigen grote kamer (no 6) Beiden even gedouched en het bed op.

Eenmaal op bed zakte ze al tastend naar beneden en vond mijn kleine verrader, hoewel er van klein niet meer gesproken kon worden
          Andreea is een geweldige pijpster, ik heb dit in de Villa nog niet eerder meegemaakt. Voor de kenners: ze is te vergelijken met IVE uit PHG die inmiddels alweer geruime tijd gestopt met werken is. Na enkele minuten kon ik het al niet meer houden, snel latex erom en ze begon me te berijden. Na een paar minuten omgedraaid en heb ik het afgemaakt.

Al met al duurde het amper 20 minuten tot mijn (s)explosie, geweldig wat een wervelstorm... Nog 10 minutjes nagekletst en voldaan naar beneden. Een absolute prijs/kwaliteit meisje....

Risico op herhaling? Jazeker, zelfs een extra bezoek voor haar aan de Villa neem ik in overweging.

Commentaar

Andreea (Roemenie)

Dit is dus een andere Andrea dan de Andrea die er al staat.
            Ook Roemeens, ook heel mooi, maar deze is pas een jaar of 20, en kleiner.
            Heeft hiervoor in Villa Vertigo gewerkt.

Heb op de pagina van VV gemeld dat ze nu hier werkt, en de dubbele a overgenomen.

Heel lief meisje, houdt niet van (tong)zoenen, maar verder erg actief.
            Verschillende posities neuken, pijpen, 69; allemaal met plezier uitgevoerd!

Tattoo onder aan haar rug, en een kleine bovenlip-piercing (blauw knopje of zoiets).

Ze heeft lang, donker haar, maar dat zo ongeveer 50% in Aca, dus dat helpt niet veel.
            Maar het is wel een van de kleinste die er rondloopt, op een Hongaarse na, maar die is minder mooi gevormd.

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Andreea (Roemeense)(uitstekend)

Andrea is een zeer klein en slank roemeens vrouwtje, +/-19 , zwart lang haar, beetje zigeuner type.

Vandaag haar gespot in Acapulco, na haar maandenlang niet gezien te hebben aldaar.
              Ik heb de indruk dat ze komt en gaat naar Roemenie. Ze maakte me destijds al wijs dat ze tussendoor in Roemenie studeert in de banksector iets, maar ik vermoed dat het eerder in de "lying university" is, want het niet de eerste dame in Acapulco die met exact dezelfde uitleg komt.

Anyway, ik heb in 2011 al een keer of 3 met haar gekamerd en was toen best tevreden.
              Het is een stil meisje op de bank, maar op de kamer kwam ze wel los en haar act was solide genoeg.

Dus vandaag zie ik haar in Acapulco, en ik was best opgetogen, ze maakte een goede kamerkans!

Ik wandel dus met een smile naar haar toe, spreek haar aan "hi how are you?", ze negeert me en ze stapt mij 2 stappen voorbij tot aan de salad bar.
              Ik volg haar, idioot die ik ben en zwaar tegen mijn principe, maar goed ik begreep het niet en wou meer weten, dus ik zeg: wow, what a welcome? and no kiss?
              Zij snauwt me bitsig toe: "a kiss??? why?? ok, pay me 20 euro"

Soooooooo, wat kom jij hier met die arrogante kop hier in de club doen dacht ik, ik draai mij om en was weg.

Een tijd later, ga ik met een ander roemeentje Ada op de kamer, en op weg naar de kamer spreekt Andrea mijn nieuwe kamergenote aan om te vertellen dat ze mij al gehad heeft, en nog wat snelle roddel over mij. Ik denk, what the f*ck??
              Ik vraag aan Ada of ze haar kent, maar blijkbaar niet echt. Dus Andrea deed het er echt om.
              Gelukkig heeft het mijn sessie met Ada niet beinvloed, want die was voortreffelijk.

Na mijn kamersessie met Ada, liep ik nog een laatste rondje door de keet, en kwam Andrea terug tegen.
              Ik ben niet de beroerdste, en lachte haar toch maar sympathiek toe.
              Wij mannen leggen ook veel te veel eieren onder die wijven he.

Ze snauwt me wederom toe en zegt opnieuw met diezelfde arrogante smoel: "you are laughing, but i am not"
              Inderdaad ze loopt al de hele dag met die rotattitude rond.
              Wat een waardeloos gedrag.

Verzint eer ge begint aan deze, want dit voorspelt niet veel goeds voor een kamersessie.

Aanvulling:
              Potverdorie, terwijl ik dit aan het schrijven ben herinner ik mij plots de voorgeschiedenis hiervan.
              De laatste sessie die ik met haar had in 2011 hadden we 40 minuten afgetikt op de kamer, die ik verhoudingsgewijs afrekende met 60 euro.
              Zij vond echter dat ik 80 euro moest betalen, want zei ze, bij meer dan een half uur is het automatisch een uur.
              Niet haar regel, maar regel van de zaak zei zei ( maar ze past hem wel grijpgraag toe :gruebel: )
              Uiteindelijk is zij gaan klagen bij de thekefrau, alwaar ik er werd bij geroepen, maar helaas voor haar gaf de thekefrau uiteindelijk mij gelijk met de waarschuwing dat ik beter op voorhand moest afspreken. Ik moest dus niet bijbetalen.
              Ze is dit dus duidelijk nog niet vergeten. Ik was het al wel vergeten, maar ik begrijp nu tenminste wat daarstraks nog een mysterie was.

Anyway, dergelijke zaken zijn overduidelijk geen reklame voor deze Andrea.
              chi ama è perduto - wie bemint is verloren

Commentaar

Aan het werk...
              X