Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Lenni (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Lenni (Bul)

Na steeds de voor mij verkeerde dames te treffen voor een praatje, kwam deze dame een half uur voor etenstijd de bar binnengewandeld. Ik zag haar meteen en vond het af. Ze klampte aan bij een beer aan de bar maar die hapte niet toe. Ik keek haar doordringend aan in haar ogen en het werkte. Ze kwam bij me geploefd in de sofa. Al gauw lagen we tongzoenend en strelend in mekaar gestrengeld. Samen gegeten. Samen een klein uurtje ge-HWP. Was héél geil. Daarna een halfuurtje op kamer eindigend op FT na behoorlijk wat andere geile dingen. Deze dame heeft geen taboes, vermoed ik. Daarna gedouched en in de bar gehangen en wat met de automaten gespeeld. Ook daar is ze top en snel in. Op het moment dat ik weer over van alles en nog wat begon te dromen (met haar), vraagt ze of ik zin had om een filmpje te gaan bekijken. Ik wist het natuurlijk op voorhand dat ik verloren zou zijn. In de kino een irl-show gegeven gedurende een halfuur. Omdat ze zo fijn en klein is ben ik nog eens een keertje voor anaal gegaan. Nadat ik was klaargekomen stond ik nog steeds botergeil van deze dame en zijn we toch maar weer een kamer gaan opzoeken. Na de kamer nog effe samen een pizza gegeten en afscheid genomen van dit hebbedingetje.

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Lenni (Bulgaarse) (goed)

deze Lenni is voor mij een toppertje in Kaarst. Ze ziet er niet alleen geil uit, voor liefhebbers van het fijnere beeldhouwwerk, ze biedt ook meer aan dat het standaardwerk, en doet dat op een gedreven manier.
    ik had er een middagje LR opzitten en al met de enige twee meiden die mij aanstonden gekamerd. Dan nog een massage in afwachting van de BBQ.
    plan was om dan richting VV te rijden, maar toen kwam Lenni binnen .
    onmiddellijk vonden onze blikken zich en even later begon een leuke sessie tz, pzc (maar matig), strelen en knuffelen, beffen, 69, om dan anaal te gaan.
    Wat een gevoel en wat een zicht om zo'n tenger lijfje bezig te zien!
    na wat standjes anaal van condoom gewisseld en gewoon geneukt, maar viel wat in het niets na het vorige. Dan finale met CIM en nog wat nagebabbeld ( waarbij ik natuurlijk vergat dat die tijd ook geld kost )

Commentaar

Is Lenni naar Bugarije voor lange tijd, of heeft iemand ze nog gezien, ze mankeerde vorig weekend.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sexenfun Bekijk bericht
        Is Lenni naar Bugarije voor lange tijd, of heeft iemand ze nog gezien, ze mankeerde vorig weekend.
        Lenni was gisteren vrijdag gewoon aanwezig in LR evenals zo een 44 andere dames.

Commentaar

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Lenni (Bulgaarse) (

Ik denk dat je het mis hebt. Het zit namelijk zo dat Leni, die in LR 3 jaar werkte, nu in Acapulco werkt onder dezelfde naam.
          Simona uit LR (vriendin van Leni en ook Bulgaarse) werkt nu in PSR onder de naam Leni (om het ons heel makkelijk te maken ).
          Laatst gewijzigd door bobby vitale; 13-04-10, 20:31. Reden: Topic verplaatst, sexenfun is de expert.

Commentaar

Aan het werk...
          X