Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Ina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Ina

Zaterdag maar weer eens aan de wandel gegaan, twijfelde nog tussen Bochum en Velbert. Bochum gebelt of Ina daar was en ze vertelde mij dat Ina al een paar weken op vakantie was. Jammer dan maar na Velbert, vindt het gewoon een fijnere club. Bij aankomst viel me op dat veel ijsberen op pad waren, bleek dat Acapulco z'n 1e jaar vierde.
    Binnen zag het wit van de ijsberen en genoeg dpv's om het leuk te houden.
    Op het podium werdt een geile lesbi show gegeven en een dj vertoonde zijn kunsten op de draaitafel kortom een lekkere sfeer.
    Na wat geobserveer zag een dame die me wel bekend voorkwam, toen ze eindelijk alleen was eropaf gestapt. Mijn vermoeden klopte het was Ina, ze had freude verlaten om persoonlijke redenen en in Acapulco werkt ze sinds een maand.
    Op de bank elkaar opgewarmd en Ina stelde voor om trio te vormen met nog een vriendin, maar die was op dat moment ergens anders bezig. Dus ik samen met Ina naar een kamer, na een geweldige lange pzc sessie kon ik het niet meer houden toen ze me met haar vaardige handjes klaar trok.
    Samen besloten we om ff rust te nemen en spraken af om 24:00 weer een kamer op te zoeken.
    Tijdens de pauze had ze haar vriendin gevonden en stelde haar aan mij voor,
    een mooie blonde duitse dame met blauwe ogen, normaal postuur, C cup siliconen, 1,65 m lang, 26 lentes jong en haar naam is Chantal.(meende dat ze zo heete)(ben niet zo goed met namen)
    Er was nog tijd tot de afspraak dus Ina ging een andere ijsbeer van haar diensten laten genieten. Geen probleem kon ik wat beter kennis maken met Chantal, tz was heerlijk en haar rondingen voelde ook goed aan.
    Ina keerde perfect op tijd terug en de trio was compleet, de sleutel van de grote kamer werdt gehaalt Deze kamer was echt groot met een mega bed met spiegels rondom en erboven. De dames vroegen incl. een lesbi show 90 euro pp het probleem was dat ik nog maar 170 bij me had, zodoende vonden ze 80 pp ook goed.
    Dit half uurtje+ was als uit een P-film, in een driehoek elkaar oraal bevredigen, Chantal doggy style nemen terwijl Ina m'n ballen likt en daarna door Chantal gelikt wordt en nog wat standjes.

Deze dames voelen elkaar en de klant goed aan, herhalings gevaar zeer groot.
    Heb de 2 sessie's bij elkaar opgetelt.

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Ina (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door eric bana
    Weet iemand of deze meid Ina er nog werkt in Acapulco.
    Vorige week donderdag was ze er nog.

Commentaar

Aan het werk...
    X