Bochum, Freudenbergstrasse 39, Putri (Ind)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Freudenbergstrasse 39, Putri (Ind)

In Bochum eindelijk weer eens Putri ontmoet, waar ik 2 jaar geleden al eens een date mee had. Dame werkt al 3 jaar in de club en is een van de absolute toppers van "het huis".
    Ze is van Indonesische afkomst en is derhalve klein, slank, met lekkere kleine Aziatische borstjes, waar je zo heerlijk aan kunt sabbelen.
    Toen ik bij haar op de bank kroop, herkende ze me meteen en vroeg quasi-boos, waar ik al die tijd had gezeten!
    Op de bank een tijdje met haar zitten keuvelen, toen zij uiteindelijk het initiatief nam en me onderhanden begon te nemen. Eerst kwwam ze bij me op schoot zitten en begon me heerlijk te zoenen, waarbij ze haar rappe tongetje niet onbenut liet. Toen begon ze op de bank mijn kleine Jacco, die al op sterkte was, te verwennen. En deze meid weet heel goed hoe ze dat moet doen....
    Maar gauw naar de kamer, om gezellig met zijn tweetjes verder te gaan. Daar heb ik haar poesje, eerst staande en daarna zij liggend op bed, verwend. Wat een heerlijk poesje heeft zij, ik kon er maar geen genoeg van krijgen. Overigens moet je haar wel echt met je tong verwennen, een vinger erbij vindt ze niet echt prettig, geeft ze aan.
    Toen was het tijd voor mij. Ze liet me op mijn rug liggen en begon me geweldig te pijpen. Toen ik zowat niet meer kon, stopte ze en voorzag mijn tool van een jasje, en nam plaats. De rest weet ik eigenlijk niet zo goed meer, want ze reed me echt de hemel in. het werd bijna zwart voor mijn ogen... Ze vond dat ik haar ook nog even van achter moest neuken en ik gehoorzaamde haar gedwee... Ik kwam bijna klaar, toen ze weer stopte en het condoom eraf trok. Weer moest ik op mijn rug gaan liggen en weer begon ze me de hemel in te pijpen. Toen kon ik het echt niet meer houden en vanuit mijn tenen kwam ik klaar. Zij ving alles op en deed het vervolgens discreet in een doekje.
    Wederom een geweldige date, met een geweldige dame.
    Het lijkt me overbodig om te vertellen dat ik haar nog wel eens zal zien...
    Groet, Jaccoone

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Putri (Indonesische) (uitstekend)

Predispositie

Tijdens mijn rondzwervingen in deze gemoedelijke saunaclub, viel mij een dame op die vrijwel non–stop bezig was. Verschillende malen liep ik haar tegen het ranke lijf in de buurt van de wat luxere kamers, elke keer vergezeld van een andere ijsbeer. Een energieke pas in de benen, haar hoofd zachtjes wiegend, een bengelachtige lach om de mond. Bij het passeren keek ze me steeds innemend aan . Op zich niet eens zo’n opvallende verschijning, maar deze Zuidoost-Aziatische vrouw, met een voor Europese begrippen gemiddelde lengte, een fraaie B-cup en een bekoorlijk gezicht bekroond met ravenzwart haar dat tot over haar schouders reikt, trok evenwel mijn aandacht. Toen ik deze bedrijvige ondeugd op enig moment alleen op een bankje zag zitten, genietend van haar rust en een sigaretje, gaf ze me weer een charmante blik toen ik voorbij liep. Deze stille uitnodiging tot een vis-à-vis werd door mij geaccepteerd en ik zette me nonchalant naast haar neer. "Du musst schon ein besonderes Frau sein, ik habe dich heute noch nicht ohne Man gesehen.", zei ik plagend . Ze nam een trekje van haar sigaret en keek me even onderzoekend aan. "Du musst schon ein besonderes Man sein, ik habe dich heute noch nicht ohne Frau gesehen.", was haar adremme repliek. Ik was inderdaad tweemaal in het gezelschap van een dame geweest toen ik haar was tegengekomen. Ik gaf aan benieuwd te zijn naar de reden van haar populariteit en vroeg haar om het me niet te vertellen, maar om het me te laten ervaren. Haar ogen twinkelden bij dit onbeschroomde voorstel, ze doofde terstond haar sigaret, nam een slokje water gevolgd door een menthol snoepje en vleide zich tegen me aan.

Ze stelde zich daarbij voor als Putri en bleek een Indonesische. De demonstratie van haar vermeende talent liet niet lang op zich wachten en binnen no time zaten wij lekker te zoenen op de bank, waarbij ze mijn berenvel helemaal opentrok en mijn lijf begon te strelen. Haar hand gleed omlaag en met een paar welgeplaatste aaiingen wist ze mijn mannelijkheid te harden . Wat volgde was een ongelooflijk lekkere fellatio die mij de adem ontnam. Een prikkelende preview van de weergaloze verwenning die later op de kamer zou volgen. Ondertussen streelde ik zachtjes haar nog te ontdekken lijf. Ze kwam omhoog, likte mijn tepels en begon me weer te zoenen. Putri keek me vragend aan: "Willst du weiter gehen?" Ik sloeg mijn kamerjas dicht en maakte mijn bindceintuur weer vast. "Nicht hier..." zei ik. Even later liepen we samen naar een kamer. De deur was nog niet dicht of we zetten staand een bedwelmende zoenpartij in. Putri zakte op haar hurken en begon me heerlijk diep en nat te pijpen. Ik genoot van de gevoelsexplosie in de kleine Extince en van het bovenaanzicht van de zinnelijke mond waar hij in verdween . Voorwaar geen half werk van deze dame en weerloos viel ik ten prooi aan haar erotisch roofdierschap. Putri plaatste zich in de viervoeterspositie op bed en duwde haar fraaie billen naar me toe. Aldus begon ik aan een uitbundige achterwaardse sessie Muschilecken. Deze kanjer liet haar lustvocht de vrije loop en onderging zuchtend en wellustige kreetjes slakend mijn tongstrelingen. Helemaal 'into it'. Ik merkte dat mijn tong bij haar kontgaatje veel respons opleverde. Toen ik haar daar gericht begon te likken, reageerde ze onstuimig en gebood mij haar anaal te vingeren.

Ik draaide haar om en bestookte haar vrouwelijkheid met diepe tongpenetraties en lustige likken. Ondertussen kneedde ik haar borsten en deed haar benen ver omhoog. Putri werd hier erg opgewonden van en begon mij als tegenprestatie zinderend te pijpen. Nat en heftig schoof ze diep over mijn stam, sloeg ze me hard tegen haar tong en schuurde ze me wulps langs haar getuite, bevochtigde lippen. Ondertussen keek ze me met geile ogen aan . Dit was een orale verwenning van zeer hoog niveau, alle erotogene zones van en rond de kleine Extince werden in een oogwenk gevonden en bediend. Ze speelde met mijn tepels en gaf een fijnzinnige anale prostaatmassage weg. Mijn verlangen ontvouwde zich voor haar, ik werd gek van opwinding en was eenvoudig tot een climax gekomen als ik me had laten gaan. Op enig moment kwam zij op me zitten en plaatste een flinke dosis speeksel op mijn kleine vriend, die ze goed over zijn onderkant uitsmeerde. Toen kwam ze er diep gevoeld overheen glijden. Haar gezicht verraadde een onderdrukte extase. Dit geweldige voorspel miste haar uitwerking niet en ik wilde haar oeverloos beminnen. Plots schoof ze een meter naar voren en plaatste haar warme vulva op mijn mond. Ik stak daarbij mijn tong naar buiten en zo begon ze me driftig te berijden. Mijn gezicht het zadel van haar genotsrit. Het panorama van onderaf, op haar half achter een paar borsten verscholen gezicht waar de geilheid doorheen trok, maakte mij keihard . Haar amandelvormige kijkers zacht en op mij gefixeerd, haar flanken bezweet, haar lichaam sensueel bewegend als een buikdanseres. Het glanzend kleurspel van haar spiedende ogen weerspiegelde mijn lust...

Ze duwde haar anus weer naar mijn tong, die ik een stukje naar binnen drukte, ontremt door Putri’s hypnotiserende zinnelijke kracht. Verschillende variaties op dit Zungenanal thema volgden in een aantal onalledaagse standjes, ware erotische innovaties van deze seksvirtuoos . Ze legde een condoom om en ging in reversed cowgirl op me zitten, eerst naar voren leunend en zich geleidelijk naar achteren manouvrerend. We schakelden naar een standje waarbij zij plat op haar buik lag en ik rechtop zittend stevig doorstootte. In mijn lijf klopte een animale drift. De grande finale had de vorm van de missionaris positie. Het zoenen was nu zeer passioneel geworden, Putri genoot zichtbaar en voelbaar van het neuken en klom haast in mij. De herinnering hieraan staat mij bij als gefragmenteerde beelden van een lucide droom. Onze passies smolten samen, haar gruizige blik ontnam mij het laatste beetje weerstand en ik schreeuwde het uit () toen met een krachtige ontlading mijn zwemmers tegen het rubber botsten. Gesloopt door de non-stop actie. Geëxalteerd door haar zinnelijke vermogens. "Jetzt begreif ich es!" zei ik, refererend aan ons openingsgesprekje op de bank. Putri lachte. "Guht...", fluisterde ze tevreden. Al met al een ab-so-lu-te topervaring, rijk gestoffeerd met geile ingevingen en ongeremde handelingen, waardoor de kamersessie een organisch, onvoorspelbaar verloop had met een aantal pikante verrassingen. Dit is een DVP van de buitencategorie met een duidelijke predispositie voor het werk. Ze is immanent geil, creatief, sociabel en energiek. Haar uitgebreide seksuele reportoire een brutale uiting van haar pluraliteit. Topklasse!
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Vreemd dat er zo weinig geschreven wordt over deze Indonesische . Is toch wel een toppertje in Freude.

Deze week weer eens van haar genoten. Eerst lekker zoenen en tongen op de bank voordat ze de badjas openmaakt en begint aan een lekkere pijpbeurt. Deze meid kan echt enorm lekker pijpen .

Vervolgens een klein kamertje opgezocht en daar direct, nog staand, mijn harde pik van achter in haar natte poes naar binnen geschoven. Haar zo eerst lekker staand geneukt alvorens op het bed nog enkele andere standjes uit te proberen. Uiteindelijk weer in doggystyle mijn zaad lekker over haar heen gespoten.

Commentaar

Als 2e vandaag met Putri geweest. Eerst als vanouds lekker zoenen op de bank en alvast een heerlijk pijpbeurt daar mogen ontvangen van haar.

Toch maar een kamertje opgezocht. Hier werd de pijpbeurt voortgezet, vervolgens haar op het bed gelegd om ook haar te verwennen. Na enig likwerk haar benen omhoog getrokken om een goed uitzicht te krijgen op haar geschoren kutje. Vervolgens zo bij haar naar binnen gestoten, duurde niet lang voordat ik mijn kwakje over haar buik heenspoot.

Lekker liggen kletsen en liggen zoenen. Hierbij bemerkte Putri dat ik alweer opgewonden raakte. Dit overtuigde Putri om maar weer eens stevig aan mijn pik te gaan liggen zuigen. Een lekkere natte pijpbeurt kwam me ten deel.
        Zij kwam bovenop mij zitten en liet haar poes over mijn pik heen zakken en bereed me zo als een ware cowgirl . Van positie gewisseld en haar lekker geneukt in doggy-style, daarna maar weer eens in de oude missionarispositie.
        Putri nam mijn pik weer in haar mond om me klaar te pijpen. Uiteindelijk na een stevige trek- en pijpbeurt mijn lading in haar gezicht gespoten.

Een heerlijk geil uur met Putri op de kamer doorgebracht.

P.S. ze gaat in september 4 weken op vakantie .

Commentaar

Bochum, Freudenbergstrasse 39, Putri (Indonesische) (uitstekend)

Na een korte kennismaking met de poolse Sandra (wat niet echt de moeite waard is om over te schrijven overigens) naast Putri op de bank. MenOhMen, wat een geil loeder zeg. Eerst samen een sigaretje gerookt en tijdens de kennismaking verdween haar hand regelmatig in mijn badjas op zoek naar mijn half harde Hannes. Het duurde dan ook niet lang of ze begon met me te tongen en kroop dicht bij me op schoot. Mijn Hannes begon te steigeren en door het betere pijpwerk werd dit alleen maar heftiger. Haar tong vond mijn gevoelige plekjes en met haar vingers bewerkte ze mijn bilspleet terwijl ze me afwisselend bleef pijpen en zuigen. Toen ze even later mijn tepels ook begon te bewerken kreeg ik het toch echt wel benauwd.

We besloten een kamertje op te zoeken al hoewel ze aan gaf het ook niet erg te vinden om en public op de bank te worden genomen. We liepen naar achteren en belanden op kamer 2, mooie kamer met veel speelruimte. Vind overigens dat Freude 39 erg is opgeknapt, mooie sauna, ´erlebnis´ douches, voetenbaden, massage, alles schoon en fris. Je kunt je er heerlijk vermaken in elk geval. Eenmaal aangekomen op de kamer ging de deur op slot en we begonnen waar we waren geeindigd, lekker langdurig tongen en veel spelen. We lagen in een standje 69 en haar flamoes was een genot om aan te likken. Toen ik haar kontgaatje begon te roeren drukte ze haar kut nog steviger op mijn mond en ze liet er geen twijfel over bestaan wat er diende te gebeuren. Zo vingerde ik haar zowel in haar kut als kontje en ik voelde het geilvocht steeds heftiger toenemen. Dan kroop ze over me heen, plaatste een condoom en begon me te berijden. Als een furie ging ze te keer, heeeeeerlijk.

Haar nog in diverse standjes geneukt waarbij ik werkelijk alles uit de kast moest halen om haar ook te bevredigen. Vraag me af of dit uberhaupt wel mogelijk is, ze krijgt er geen genoeg van en laat dit ook merken ook. Na zo een klein uurtje te hebben geneukt en werkelijk het hele bed te gebruikt wilde ik komen. Ze trok het condoom eraf en ging voor me zitten, afwisselend begon ze me overal te strelen en te zuigen terwijl haar vingers alle gevoelige plekjes op en aan mijn lichaam bezochten. Ik nam mijn Hannes ter hand en begon mezelf af te trekken. Ze moedigde mij en dan kwam mijn wit geilvocht er met grote stralen uit mijn hannes. Het spoot tegen haar kleine borstjes en ze smeerde het uit, dan opende ze haar mond en zoog de laatste restjes eruit waarna ze me begon te tongzoenen. PFFFFFffffffffftttttttttttttttttttttt

We droogden ons af en besloten samen te gaan douchen. Aan de achterste bar nog een sigaretje gerookt en vervolgens afscheid genomen bij de ingang. Ik weet het haast wel zeker, Putri ga ik nog wel een keertje met een bezoekje te vereren.

Commentaar

gisterenmiddag Bochum weer eens met een bezoekje vereerd, met de wetenschap dat Putri er zou zijn, toch wel handig die mobiele telefoons van tegenwoordig :-)

Alsof het zo moest zijn, direct bij binnenkomst trof ik Putri aan bij de etenstafel, ze kwam gelijk op mij af en vloog me om de hals, Na Nu? auc mahl wieder hier? Nur fur mich oder hast du nicht zoviel lust? Ja dus, ik kleedde me snel om, douchen en toen aan tafel. Ze kwam naast me zitten en na gedane zaken liepen we arm in arm naar een lege bank in het nieuwe gedeelte bij de bar. Het was overigens erg druk en ik was blij haar direct te hebben getroffen. We rookten een sigaretje en al snel werd er gefriemeld en gezocht onder de badjas. Ik liet haar geworden en genoot van de aandacht die ze mij gaf en welke ze natuurlijk van mij retour kreeg. Het rokertje was ten einde en haar tong en lippen vonden zich een weg via mijn tepels naar mijn inmiddels keiharde hannes. Ze pakte mijn hand beet en drukte die op haar flamoes om te worden gestreeld en gevingerd.

Ze plaagde me met haar tong, tanden en lippen en even later zat ze bovenop me. Ze ging op de bank staan en drukte haar doos midden in mijn gezicht om te worden gebeft. Mijn handen omklemden haar billen en met mijn vingers masseerde ik zowel haar doosje alswel haar kontje. Dit had zeker effect want het geheel werd snel vochtig van geilsap en haar bewegingen sneller en intenser. Dan kroop ze weer op schoot en bewoog plagerig haar doosje over mijn keiharde hannes. Ze greep naast haar voor een condoom en ontrolde deze over mijn paal. Dan liet ze deze in zich glijden en zo neukten we rusig heen en weer. Haar geluiden werden intenser en ik stelde voor om een kamertje op te zoeken zodat we wat meer vrijheid hadden om te spelen met elkaar. Zo gezegd zo gedaan.

Eenmaal aangekomen op het kamertje kwam de furie weer in haar los. Werkelijk alle hoeken van het bed bekeken, diverse standjes en dan halverwege de rit trok ze mij van zich af met de mededeling dat ze eigenlijk maar 1x wilde komen omdat anders ´de zin voor de rest van de dag zou ontbreken´, kon ik daar mee leven? jawel ......... Als dank begon ze me te pijpen met de intentie om me leeg te zuigen, dit lukte wonderbaarlijk en op het laatste moment nam haar hand het over en de zaadvlokken spoten in haar gezicht. Na elkaar te hebben schoongemaakt en een sigaretje te hebben gerookt werd opnieuw begonnen.

Pfffffffffffffff wat een furie. Werkelijk alle standjes werden uitgeprobeerd en toen we bij het standje ´hondjes´ waren liet ik mijn vinger haar kontje pentreren tijdens de neuk bewegingen. Dit werd gewaardeerd want haar vingers maseerden haar klit en zo werkte ze zichzelf naar een hoogtepunt toe. Dat dit geen fake was (voor diegenen onder ons weten dat de dames in spee dit erg goed kunnen simuleren) werd duidelijk aan de hoeveelheid geilvocht wat via haar doosje op mijn hannes terecht kwam. Maar ohohohoh wat moest ik hard werken om haar tevreden te houden. Na haar hoogtepunt mocht ik zijwaarts liggend achterlangs om bij te komen en daarna heeft ze me nog lekker verwend met tong en vingers net zo lang totdat voor de 2e maal mijn Hannes werd bevrijd van de zaadcellen die resten. Kortom, een enerverende middag met een erg leuke spontane dame die er zelf ook van geniet als je haar dit wilt bieden.

Commentaar

Een zekerheidje voor goede sex is deze Indonesische dame maar vandaag werden de verwachten ruimschoots overtroffen. Putri ken ik al een aantal jaren. Overigens herkende ik haar niet direct, zij mij wel want toen ik me voor stelde zij ze, ik ben Putri, wij kennen elkaar al een tijdje (voorheen Gelsenkirchen en Herne). De sex met Putri wordt eigenlijk alleen maar beter!
              Laatst gewijzigd door Real Stranger; 10-07-09, 11:23. Reden: Intiem en Frans waren uitstekend i.p.v. slecht

Commentaar

Mijn dag bij Freudenberg heb ik afgesloten met Putri. Mooie meid. Zat even uit te rusten links achetrin (niet helemaal toevallig, want ik wist dat dat de vaste plek van Putri is) en warempel : na enigetijd kwam ze in het bankje naast me zitten. Ben dus maar snel een stukje verplaatst en heb een goed "gesprek" met Putri aangeknoopt.. Dat gaat natuurlijk vanzelf : ze is immers erg toegankelijk in vele opzichten.

Al snel zaten en lagen we te zoenen en begon ze me te pijpen. Hoewel ik net terug was van een sessie met Celine, had Putri binnen de korste keren mijn paal weer keihard. Praten werd wel lastiger met je mond vol, dus zijn we naar een kamer vertrokken. Onderweg nog even een kort intermezzo : midden in de zaal een heftige tongzoen van haar gekregen.

In de kamer ging het allemaal verder : wat kan deze meid pijpen. Ben uiteindelijk in haar mondje klaargekomen als een raket. Meestal doe ik dat niet, wat vind het lekkerder om ook lekker met een meid te neuken, maar deze keer was er geen houden aan.

Begrijp waarom Putri zoveel tevreden klanten heeft : ze is fanttastisch.

Commentaar

Ik heb vandaag kennis mogen maken met deze schone dame. Wat een heet ding ! Op de bank eerst kennis gemaakt, daarna kwam ze op mij zitten en begon zowat te rijden.....Nou ik had maar gauw de sleutel gevraagd zeker omdat dit mijn eerste ronde was. Op de kamer begon het ze begon eerst te tongen en ging met haar tong langzaam naar beneden. Ze begon eerst mijn ballen te likken en te pijpen. Wauw wat kan deze dame zuigen. Wisselend tempo. Daarna 69 en ging het verder, plots nam ze mijn vinger en moest ik in haar kont steken. Wat een geil gezicht. Ik hield het niet meer en moest haar nemen. Ik neukte als een gek, en ze kreunde en schreeuwde alles bij elkaar ( misschien heeft ze daarom een kamer genomen en niet de open hokken ) . Na wat wisselingen spoot ik het jasje helemaal vol......wat een dame. Ga zeker terug voor deze spetter.

Commentaar

Donderdag weer eens naar Bochum gereden voor een bezoek aan Freude.
                    Binnen eens rondgewandeld en werd vriendelijk toegelachen door een leuke getinte meid met bruin haar. Ik herkende haar niet en pas toen ik ergens ging zitten drong het tot me door dat het Putri was!!!

Snel naast haar plaatsgenomen en een gesprekje aangeknoopt. Wie Putri enigszins kent weet dat het hier niet bij bleef.

Lekker zitten zoenen op de bank en Putri liet nog eens merken hoe lekker ze kan pijpen. Ons samenzijn voortgezet op kamer 1 alwaar ze verder ging met pijpen. Hierbij werd ik ook duidelijk gemaakt haar te vingeren: haar deze keer in beide gaatjes gevingerd waarbij haar kontje de meeste reactie oproept.
                    Hierna ook haar poesje lekker gelikt terwijl ik mijn duim in haar kont stopte.
                    Uiteindelijk haar toch geneukt waarbij mijn hoogtepunt snel was bereikt en mijn sperma over haar buik en tieten heb gespoten.

Putri was de gehele dag goed bezet en daardoor heb ik niet de kans gehad op een 2e ronde met haar.

Commentaar

This was the first session I'd had with Putri for some time; after some chat we departed to a room.

Immediately we were into DATY, 69, reminding me how good Putri's BBBJ's are!! A definite artiste ! Great fun, a superbly responsive pussy and ass to oral play! I could have spent an hour there, unfortunately I was her last "toy" for the day, after some energetic fucking she finished me with a lovely CIM

Next visit I will get there at 10.00 am!! I wish F39 had an on-line roster of what girls were working the next day(s), one could get better organized !

Voor hen die dat nog niet wisten (waaronder ikzelf): DATY is "Dining At The Y" (eating pussy). Thanx Kiwi! (A)
                      .
                      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 02-12-10, 22:31.

Commentaar

Na de 2e ronde met Celine weer even bijkomen in het wellness-gedeelte. Toen ik weer voor in de zaal kwam zag ik dat o.a. Putri ook was gearriveerd.

Eerst nog even wat te drinken gepakt even alles zitten te bekijken: er liep ook een lekkere rondborstige latina rond die er verschrikkelijk lekker uit zag maar haar kamerbezoek met een andere ijsbeer duurde slechts 15 minuten wat me deed besluiten haar niet te vergezellen.

Bij mijn rondlopen liep ik letterlijk Putri tegen het lijf en klemde direct mijn lichaam tegen haar aan en zoende me heerlijk. Dit deed ons besluiten om even samen te gaan zitten (in de zithoek naast de kino). Hier kort wat koetjes en kalfjes uitgewisseld alvorens Putri haar handdoek op de grond neerlegde en op haar knieën voor me kwam zitten en begon aan een uitgebreide pijpbeurt. Damn, wat een pijpkoningin!!!! Ik was bijna weer vergeten hoe goed deze meid kan zuigen. Ik wou Putri het eigenlijk op deze manier af te laten maken maar er kwamen toch wel veel toeschouwers om ons heen staan dus toch maar een kamertje opgezocht.

Op de kamer had ik mijn badjas nog aan en Putri was haar orale kwaliteiten al weer aan het tonen. Toch maar enkele handdoeken op het bed gelegd en ook Putri haar poesje eens stevig gelikt en hierbij ook haar sterretje niet vergeten. Ook haar sterretje stevig en hard gevingerd, eerst met 1 vinger maar vervolgens ook met 2 vingers en Putri genoot hier zichtbaar van.
                        Hierna mocht ik rustig gaan liggen en begon Putri weer aan een heerlijke, uitgebreide pijpsessie. Hierbij likte zij ook mijn sterretje en mijn ballen. Putri pakte ook een condoom die zij om haar vinger deed om mijn kont ook lekker te vingeren terwijl ze mij heerlijk bleef pijpen.
                        Dit hield ik na enkele minuten niet meer vol en liet mijn zaad de vrije loop in haar pijpgrage mondje. Putri bleef nog even lekker doorsabbelen aan mijn pik voordat de sperma in een tissue verdween.

Na mijn kamerbezoek met Putri een verkwikkende douche genomen alvorens om 14 uur te terugreis weer aan te vangen.

Was een geslaagde trip naar Freude met wederom goede ervaringen met mijn 2 persoonlijke toppertjes

Commentaar

I ate very well last night , first Thai, then Indonesian !

After Noy, I decided I couldn't resist a session with Putri. I really needed a longer recovery time for maximum enjoyment, but she was going at 21 00. She spoiled me with her carnal skills and "lecker muschi" !

Life is good

Commentaar

Gistermorgen al vroeg, rond 10.15 uur, aangekomen in F39. Hopend om al vroeg één van mijn favorietjes te mogen begroeten, dit viel wel tegen want de dames kwamen maar spaarzaam binnendruppelen en warempel ook Putri.
                            Me maar in het voorste gedeelte gesetteld om haar niet mis te lopen, haar zo direct gevangen nadat ze omgekleed was .
                            Binnen no-time weer lekker aan het zoenen en al snel had Putri mijn paal in haar mondje. Zo lekker even gegeild op de bank alvorens een kamer voor op te zoeken.
                            Hier een wedstrijd bij wie de orale aandacht het meeste effect resulteerde, volgens Putri eindigde dit in een gelijkspel waarbij ik mijn gespaarde zaadcellen in haar zalige mondje deed belanden.

Lekker nageknuffeld waarbij mijn paal maar niet verslapte, dit was een teken voor Putri om haar orale kwaliteiten weer in de strijd te gooien. Al snel weer op oorlogssterkte herinnerde Putri me eraan dat ik haar de laatste keer ook al niet had geneukt, dit liet ik me natuurlijk geen 2x zeggen en zo liet Putri haar poesje lekker over mijn paal heen zakken om me te berijden.
                            Hierna van positie gewisseld en doorgeneukt in doggy, hierbij begon Putri zelf haar sterretje te vingeren.
                            Haar ook nog in missionaris geneukt waarbij ik haar benen naast haar hoofd neerlegde om haar zo diep mogelijk te penetreren, in deze positie begon Putri zelf haar klitje te bewerken terwijl ik haar zo stevig bleef neuken. Dit had klaarblijkelijk effect bij Putri want ze krijste door de kamer dat ze weer klaarkwam.
                            Nadat Putri enigszins was bijgekomen haar nog in reverse cowgirl genomen waarbij ik haar sterretje ook vingerde met mijn duim, nu hield ik het niet meer en mijn zaad over haar kontje heen gespoten.

Met knikkende knieën de kamer verlaten na ruim een uur.

Commentaar

Helaas was Noy er niet tijdens mijn laatste bezoekje , maar gelukkig is Putri er dan altijd nog, die het gemis dan weer ruimschoots goedmaakt.
                              Putri is gewoon een kleine nympho, die er maar geen genoeg van lijkt te kunnen krijgen. En daarbij, het was erg rustig (vooral ook voor de dames) maar het humeur van Putri lijkt daar totaal niet onder te leiden. Integendeel, ze heeft dan tijd voor een gebbetje en een kletspraatje en doet dat dan ook gewoon.
                              Op de kamer is ze echt een onverzadigbare wervelwind en ik zeg het niet zo snel, maar deze dame lijkt er ook echt zelf van te genieten.
                              Prima beurt dus weer!

Groet, Jaccoone

Commentaar

Na mijn geile ervaring met Aleyna moest ik even bijkomen met een saunabezoek. Lekker opgefrist pakte ik een bakje koffie toen Putri voor me stond en me een zoen gaf. Of ik even bij haar kwam zitten.

Wat kan ik hier verder nog zeggen over Putri wat ik hier niet al eerder heb geschreven??? Was wederom een heelijk half uurtje samen.

In september gaat Putri een maand op vakantie.

Commentaar

Ik weet niet waarom ik deze recensie uberhaupt schrijf, want eigenlijk wil ik dit kleine geile sexgodinnetje het liefst voor mezelf houden, maar dat zou tegenover haar niet helemaal eerlijk zijn. Waarom zou zij alleen met mij mogen sexen, terwijl ik ook met andere meisjes neuk?. Als je haar met respect behandelt, dan is ze heel lief. Met m'n pik mocht ik niet al haar gaatjes in, maar m'n tong mocht ik overal insteken.

Commentaar

Enigszins teleur gesteld door de afwezigheid van Jane zat ik voor in een bank toen Putri kwam binnengewandeld. Haar direct naast me plaats laten nemen en bijgekletst. Bleek dat Putri 4 daagjes vrij was geweest vanwege rugproblemen en vandaag weer is begonnen. Letterlijk zei Putri: 4 Tagen ohne Schwanz, ich bin jetzt wirklich heiss!!! Dat zou later ook wel blijken op de kamer.

Achter een ruime kamer opgezocht waar ik in een comfortabele stoel plaatsnam met Putri op haar kniën voor me, zo een uitgebreide pijpbeurt gehad waarna Putri op de stoel ging staan om haar poesje aan te bieden voor een likbeurt. Zo haar poesje gelikt waarbij ik ook haar kont moest vingeren, dit ritueel ging zo even door totdat Putri echt begon te schreeuwen dat ze klaar kwam alvorens ze voldaan door haar kniën heen zakte. Als wederdienst heeft ze mij knielend voor me klaar gepijpt waarbij ik mijn zaad in haar mond spoot. Na het klaarkomen liet Putri mijn zaad uit haar mond lopen weer over mijn pik heen om me vervolgens nog even na te pijpen .

Hierna even op bed gaan liggen om bij te komen en even te kletsen en op krachten te komen. Duurde echter niet lang voordat Putri me weer begon te zoenen en te tongen. Hierdoor kreeg ik weer direct lust.

Putri begon weer uitgebreid aan mijn pik, ballen en kont te likken en zuigen. Nu wou Putri geneukt worden, hier voldeed ik graag aan. Ze ging liggen met haar benen wijd en ik schoof mijn pik bij haar naar binnen. Ze was inderdaad wat nauwer dan andere keren vanwege enkele dagen vrij. Haar benen omhoog getrokken en naast haar hoofd neergelegd om haar diep te kunnen penetreren. Damn, wat voelde dat lekker aan om haar zo diep te neuken. Na enige tijd wou Putri van achter geneukt worden en dus van standje gewisseld. Haar doggystyle geneukt waarbij ik ook mijn duim in haar kont duwde om haar anaal te vingeren, hierbij kwam er ook extra druk op mijn pik in haar poesje. Om haar nog steviger te neuken de positie aangepast; Putri op haar kniën op de rand van het bed en ik staand op de grond net voor het bed, 1 voet op de grond en 1 voet op de rand van het bed. Op deze manier verder geneukt in doggystyle en haar kont gevingerd met mijn duim. Nu hield ik het niet meer lang vol en kon net mijn pik uit haar poes trekken om mijn zaad over Putri haar rug heen te spuiten.

Nog even afgekoeld en nagekletst in de inmiddels broeierig hete kamer.
                                    Putri blijft toch een topper in Freude. Ze zal begin september weer op vakantie gaan.

Commentaar

Bochum, Freudenbergstrasse 39, Putri (Indonesische) (uitstekend)

Dit heerlijke meisje uit Indonesie vandaag opnieuw ontmoet. Ze is prachtig klein met een heel mooi koppie, die je tijdens het TZ de blaren op je tong zoent. Het lijkt waarachtig wel alsof ze er zelf even geil van wordt als ik.

Na de sessie op het bankje waarbij mijn dick ook werd genomen (PZC) naar een kamer gegaan met airco. Opnieuw TZ tot mijn tong eruit viel. Toen haar heerlijk klaar gelikt....ze werd zo ontzettend geil ! Opnieuw een zeer uitgebreide pijpsessie ZC, allemachtig wat kan dit meisje goed pijpen ! Ik moest haar temmen om niet te snel klaar te gekomen (had haar voor een uurtje afgesproken). Daarna heerlijk intiem geweest en lekker klaargekomen.

Ik heb haar beloofd snel weer terug te komen, nog voor haar vakantie (september), dit is een belofte die ik heeeeeel graag ga nakomen !

Opnieuw uitstekend uurtje gehad en dat voor slechts 100 euries ! DELICIOUS !

Commentaar

Het was erg rustig vorige donderdag in Freude. De meiden zaten te wachten, zelfs de beroemde Putri. Tijd om haar eens uit te proberen. Ze bedankte mij om haar gekozen te hebben. Na wat smalltalk gingen we kussen. Iets later zakte ze over mijn kruis en begon aan wat ze het beste kan. Fan-tas-tische deepthroat, moet ik zeggen. Heerlijk tongwerk op de klokken. Op de kamer herbegon alles, en na zo'n 25 minuten hield ik het niet meer vol en vulde haar bekje. Eén van de beste pijpsters die ik ken (en dat zijn er wat).

Commentaar

Re: Bochum, Freudenbergstrasse 39, Putri (Indonesische)(uitstekend)

Wat valt er over Putri nog te schrijven? Het FC Barcelona van de betaalde sex, het beste wat Azië te bieden heeft, de reden dat Nederland zolang in Indonesië gebleven is! Putri is helemaal super. Ik onmoette haar vrij snel na binnenkomst maar besloot eerst een broodje te eten. Putri zit nooit lang alleen en ik viste in eerst instantie achter het net. De tweede kans kwam iets te vroeg maar ik besloot het er op te wagen. Eerst een heftige vrijpartijn met een heerlijke pijpbeurt op de bank en vervolgens een kamer opgezocht. Met Putri boek ik altijd een uurtje, de pannen vlogen van het dak. Ken haar al jaren maar ze levert altijd een topprestatie en is nergens vies van. Putri is de reden dat je naar Freude gaat. Niet te beschrijven wat een klasse, ga het dus ook niet proberen.