Algemene Info Acapulco Gold

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Algemene Info Acapulco Gold

Het is alweer enige maanden geleden dat ik deze club middels een vrijkaartje van een collega forum gratis heb bezocht. Ik moet zeggen dat ik een hele leuke dag heb gehad met een goede sessie met Melody (momenteel actief in babylon ). Verder de hele dag doorgebracht met HET servicekanon van toendertijd HP en later ook van deze club,Nicole. Helaas is ze inmiddels gestopt zoals intimi zullen weten. Het stoppen van Nicole en het verdwijnen van Melody is wel een aderlating voor deze club. Ik zie steeds meer publieke activiteit in deze club en dan vooral in de bioscoop. Er zitten best wel wat kanjertjes tussen en als je deze eruit weet te vissen dan zal je hier een leuke tijd beleven. Ik blijf het wel jammer vinden dat de whirlpoolkamers niet meer gebruikt worden op dezelfde condities als in de tijd van HP. Mij zien ze zeker nog eens terug.

Commentaar

Onlangs op een vrijdag geweest. Net na 2 uur dus geen happy hour tarief, maar gewoon €30 entree. Nog steeds goed tarief voor hetgeen ze bieden.

BBQ beetje eenzijdig maar wel goed. Glas wijn €5 (evenals bier), maar flink glas voor dit geld.

Meiden: iets minder dan buiten vakantietijd. Maria (Columbiaans) en Rebecca op de kamer gehad. Allebei prima service voor een half uur a €40 per kamergang. Laatste ronde met een bloedmooie Roemeense: Samantha. Service op de kamer als zo vaak bij dit soort "lookers" een stuk minder (bijv. geen TZ), wat ze compenseerde door haar uiterlijk. Ze zou over 4 dagen voor obnbepaalde tijd vertrekken. Hoeft van mij ook niet terug te komen, geen HHG.

Fijn bezoek, jammer dat Roza (Thaise masseuse) niet werkt op vrijdag. Ook was Anni (Brasil) er niet.

Commentaar

Van de week een bezoekje gebracht aan Ratingen. Niet om het mooie centrum te bewonderen oid maar om Acapulco Gold cq het vrouwelijk schoon te bewonderen.

Eerste keus vandaag was voor Shila, een lekkere donkere dame, met een prachtig onderstel.
        Shila kan ontzettend goed pijpen, lekker zonder in de kino, en op kamer ging ze lekker door. Toen heb ik haar lekker in doggy genomen zodat ik die flinke kont kon bewonderen. Nou kan ik je zeggen dat je het daardoor niet zo lang volhoudt en dat resulteerde dus in een stevig orgasme. Prima sessie met haar gehad en een goede mogelijkheid voor een volgend bezoek.
        Alhoewel er veel mooie, lekkere zustertjes rondlopen hoor. Moet volgende keer dus de keus echt opnieuw maken.

Lekker even wat gegeten en gedronken op het terras en wat zitten kleppen met wat dames en beren. Na een uurtje was ik gereed voor de tweede ronde en keek eens goed om me heen.

Celine kwam bij mij op het bankje zitten en we raakten in gesprek. Bleek een hele leuke meid te zijn die hier al lang werkzaam is. Ze heeft een goed figuur en alles is origineel aan haar. Dat vind ik beter dan al dat verbouwen met botox, silli's etc. Wel heeft ze een lui oog en eigenlijk staat dat haar op een eigen manier. In het geheel niet storend ofzo.

Ze vroeg of we naar de kino gingen en daar begon zij mij al te verwennen met een prima pzc. Na verloop van tijd stelde ze de kamervraag en die kon ik natuurlijk niet weigeren.
        Op kamer ging ze verder waar ze gebleven was en na enige tijd schoof ze een cd over mijn co-assistent en liet zich over me heen zakken. Vervolgens ging ze langzaam in tempo omhoog en varieerde ze een paar standjes. Doggy staand, knielend, en liggend en vervolgens hield ik het niet meer in missio. Wat een fantastische dame is dit.
        Zeer hygiënisch en vriendelijk en correct. Daar hou ik wel van. Dus Celine ziet me zeker weer terug als ik weer in Ratingen ben.

Commentaar

• Algemene Info Acapulco Gold Vanessa

Beste ijsberen, wie weet waar Vanessa van Acapulco Gold tegenwoordig uithangt, ze komt niet meer in ACA G,
          als iemand dat weet dan hoor ik het graag desnoods in een prive bericht

Commentaar

Donderdag 17 november

Na ruim 4 maanden weer eens AcaGold aangedaan. Het zou wellicht nog langer hebben geduurd als Sarah, ex Maria HP niet was teruggekeerd. Het liep helaas anders, want Maria (ik blijf haar maar Maria noemen, zit in de genen) was deze donderdag niet aanwezig. Licky Luke had haar afgelopen dinsdag getroffen. Ik wist al op voorhand dat er een kans was, dat ze er niet zou zijn. De laatste kamer met Maria dateert van minstens 2 jaar geleden. Die kamers waren altijd GFE++

Ik annexeerde de laatste reguliere parkeerplaats op de parking om vervolgens rond 13 uur in te checken. De papegaai is waarschijnlijk de nek omgedraaid, want die was er niet aanwezig. Omgekleed en met een koppie zwarte leut naar het terras. Tussen kleedhok en terras werd ik bruut staande gehouden door Celine en Aïda. "Wo warst du?" "Lange nicht gesehen!" "Wo sind al die Holländer?"......."Ja Urlaub und so..... ." Ik lulde er maar een punt aan.....
            Links en rechts eens kijken of ik Maria ergens spotte, maar dat was niet het geval. Ik besloot te wachten tot ruim na 14 uur, dan zou plan B in werking treden. Plan B is eigenlijk heel simpel: een andere meiske.

De line-up vond ik opvallend goed. Veel onbekende dames die AG voor korte of langere tijd hebben gevonden. Hele mooie figuurtjes en barbie gezichten. Het is altijd maar weer de vraag wat je op de kamer voorgeschoteld krijgt. Collega's voor de optick fick zouden deze donderdag hun hart hebben kunnen ophalen.

Na een verfrissende douche zag ik van de bekende dames Celine alleen zitten en ben ik 'daar maar naast gaan zitten'. Nou......echt wel HEEL bewust! Ik stond al twee weken droog (de sjor momenten niet meegerekend) en wilde een zekerheidje.
            Met Celine samen een peuk verpulverd op het terras. Daarna naar de jacuzzikamer op de eerste etage. Helaas mag de jacuzzi niet gebruikt worden. In december 2014 was ik in deze kamer voor het laatst met de Duitse blasenkönigin Michelle. Gelukkig kan die jacuzzi niet praten......... . Als ik aan al die blaasconcerten en eier-rasiermomenten van Michelle terug denk in die jacuzzi.....! Mooie herinneringen....

CELINE
            Ze kijkt met haar rechteroog in je linker broekzak, maar dat is dan ook het enig minpunt. Voor zover je dit als minpunt wilt aanmerken, want ik heb er geen last van. In mijn beperkte hersenactiviteit had ik een kamer van 1 uur voor ogen...... . Doch, een overschrijding van een tiental minuten na 2 uur was het uiteindelijke feit. Celine haar Tongzoenen en knuffels zijn precies zoals God het ooit heeft bedoeld (Jaja ik hoor het al: en Jessica in SS dan? Celine zit er heel dicht tegen aan). Een stante pede erectie is het gevolg. Een uitstekende kamer. Enerzijds lief en teder en anderzijds een sloopkogel!
            Na de kamer Celine betaalt en een fooi gegeven. De prima presales (plus aftersales zoals later bleek) en kamerduur-overschijding waren zeker te verantwoorden.

Terug in de bar moest ik me meteen bij Ilaria melden. Nee hè.....alweer een huwelijksaanzoek? Nope! Ik had via pm met 'Blauwebeer' afgesproken in AG. Probeer maar eens opvallende kenmerken te delen. Ja, een doppelXL......hahahahhaha.... ik ben slank in AG
            Nee....Ilaria weet wie ik ben. Dat werkte perfect. Na mij gemeld te hebben bij majoor Ilaria werd ik begeleid naar 'Blauwebeer".
            Zoals altijd is het beeld bij de nickname totaal anders dan bij het zien van de werkelijke verschijning. Blauwebeer komt al veel langer in HP en ook in voormalig BN. Hij wist heel veel verhalen van ex HP meiden op te rakelen. Zelfs zijn blinde 'Maria-vlek' kreeg een plekje.
            We besloten samen te eten en nestelden ons tussen enkele deernen. Echt mooie wijffies. Op een vrijgekomen plek naast mij kwam Anastasia haar bordje leeg eten. Ik had haar nog niet gezien. Een paar kilootjes lichter....zo leek het. Nog ff getwijfeld of ik er een kamertje aan zou plakken. Anastacsa verdient echter geen 30 minuten kamer. Een langere kamer zou mijn alibi geweld aan doen. Dat kamertje komt er nog wel dit jaar. Is tot 20 december aanwezig met een korte break van 30 november tot 4 december. Als het ff mogelijk is, een bezoek combineren met een date met de Heilige Maagd Maria.
            Ook Celine en Aida gaan op Kerstreces vanaf 20 december. Zij zullen waarschijnlijk niet de enige zijn.
            me
            Op het terras kennis gemaakt met Derya. Een mooie Turkse dame met veel Duits 'bloed'. Of zoiets.... . Met multinationaliteiten houd ik altijd een slag om de arm. Niettemin is mijn interesse gegroeid na het lezen van haar recensies.

Milf Kim, nog zo wat! Ik zie haar bij elk bezoek. Die ogen, dat kort kapsel en dat lijf. Alleen maar lovende recensies. Blauwebeer bevestigde dat nog eens. Ook zo'n optie die eens een donatie verdient.....

Het alibi respecterend is Sjeuf om 19 uur vertrokken richting gebreide broek.

Illusion Plopp!
            Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

• Re: Het ABC van de saunaclubs.

Kan iemand mij namen geven van toppertjes bij acapulco gold in ratingen.

Commentaar

Celine, Anastasia, Aida, Kim, Derya, Lena, Diana.
                Het blijft een persoonlijke voorkeur.

Commentaar

... en niet te vergeten Monica, zij behoort alleszins bij de AG-toppertjes (en daarvan is niet alleen Bb overtuigd).

Het slechte nieuws is dat Derya haar bikinietje ondertussen aan de wilgen gehangen/over de haag gegooid en een normale job gevonden heeft ... uiteraard sluit dit een eventuele terugkeer niet uit.

Bb
                  Laatst gewijzigd door les gold; 03-01-17, 19:56. Reden: quote verwijderd

Commentaar

... en volgens een betrouwbare bron zou Derya toch nog niet volledig uit AG verdwenen zijn - hoog tijd om nog eens naar Ratingen te karren.

Bb
                    Laatst gewijzigd door les gold; 05-01-17, 21:36. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Heeft iemand de andere topper nog gezien Delia of lavinia,want ze zouden nog op vakantie zijn grts

Commentaar

Shakir Clubtour VII, part 2: Acapulco Gold (07/07). Hierbij streep ik mijn 13de nieuwe club af! Het concept van mijn neukweekends: de eerste dag stevig doorgaan in een avond/nachtclub, de dag nadien uitblazen in een gemoedelijke dagclub. Liefst een budgetclub. Op dat vlak is mijn clubsmaak nogal breed: ik kan genieten van zowel luxeclubs als van sinistere clubjes als pakweg Penelope. Na al die wilde verhalen over het voormalige Haus Panthera, van oa KanariePiet, moest ik deze club gewoon gezien hebben.

De locatie is, zoals veel clubs, in een troosteloos industrieterrein. Met de tijd heb ik de grauwheid van NRW leren appreciëren. Al om 11u30 stond ik aan de deur te trappelen van ongeduld. "Sesam, open u", ja daar gaat ie, spannend! De verkenning van een nieuwe club is toch één van de hoogtepunten van het ijsberenbestaan, nietwaar? Na het hartelijke ontvangst kreeg ik een DVP toegewezen om me wegwijs te maken door de club, wat wel vriendelijk is maar totaal overbodig want de club is vijftig keer kleiner dan Magnum. Van een cultuurshock gesproken. Ik was nog steeds behoorlijk verward van de bizarre indruk die Magnum me gaf de avond ervoor.

Eerste impressies: gezapig en mat. Een club voor tamme zetelhangers (sommige beren komen zelfs nog niet voor seks uit hun zetel!). Ik ben meer een hyperbeweeglijke ijsbeer en moet zoals gewoonlijk elk hoekje en kantje van een club gezien hebben. Voor een budgetclub zag het er vrij goed uit, in elk geval een pak minder groezelig dan Mondial of Penelope. Hét sfeerelement van ACA Gold: het rode tapijt in de bovenverdieping. Zoals in een echt hoerenkot van in de gansterfilms! Er zijn hier en daar wat afgeleefde plekjes (de rokersruimte bvb.), doch niet zo dramatisch als zusterclub Acapulco (zie clubtour IV).

Over ACA gesproken, er waren (gelukkig) niet zo veel gelijkenissen (achteraf bekeken is ACA toch maar een draak van een club, het enige wat ik me nog herinner is het instortingsgevaar). De catering van beide clubs is exact hetzelfde. Het eten is ordinaire frituurkost, maar dat kan al eens goed smaken, hoe vettiger hoe prettiger. Voor 20 euro happy hour tarief kan je moeilijk een viergangenmenu verwachten. Ook het systeem van de kamersleutels op de toog is hetzelfde. Tijdens een sessie wordt de sleutel naast de kamerdeur in de gang opgehangen. "Er word hier serieus wat afgeramd", dacht ik dan bij de zoveelste passage. Nog een gelijkenis zijn de witte zetels, met het verschil dat de dames hier niet moeten in zitten wachten op mannen onder een streng animeerverbod. Dat alleen al maakt dat ACA Gold een pák gezelliger is dan ACA.

Voor de rest. Muziek: platte kak zoals gewoonlijk in de meeste clubs, maar daar heb ik mij al bij neergelegd. Wellness is beperkt tot slechts één sauna. Zoals in veel clubjes als deze is de temperatuur en de sterkte van de douche afhankelijk van het aantal beren die er gebruik van maken. Liever dit dan de uitgebreide maar stinkende schimmelwellness van ACA.

Er was helaas iets waar ACA veel beter in scoort: de line up. Zaten de feestdagen er iets voor tussen? Het is misschien niet zo vrouwvriendelijk om te zeggen, maar er lopen aardig wat dames rond die een tweede carrière zijn begonnen, of nergens anders aan de bak geraken. De boodschap was duidelijk: eten wat de pot schaft. Pakken wat er staat. Veel neukambities had ik sowieso niet, die werden gisteren namelijk al ingelost . Er liep welgeteld één echte stunner rond, man ik werd geil van haar stijlvolle wandel op het rode tapijt. Betty Boop was er niets tegen! Wil je haar neuken, jammer dan: eerst vier uur aanschuiven in de rij

Op naar de tweede neukoptie dan, Diana, een latina looking Roemeens meisje (wat anders?). Het werd een matige kamer, eigenlijk gewoon slecht naar saunaclubmaatstaven. Het gezaag tijdens de seks om een uur te blijven was een regelrechte sfeerkiller. Bij een duidelijke "nee" van mijnentwege werd ik afgestraft met een kortere pijpbeurt. Kamerduur: 10 min. En dan lees je al die verhalen hier van de superservice in ACA Gold... Eigen schuld, ik ben nu eenmaal te optick fick-minded. We hadden niet eens een gemeenschappelijke taal. De ongeletterde liefde, mijn kloten ja! .

Conclusie: met een blitzbezoek van 5 uur en een flauw orgasme op zak is het te vroeg om te oordelen, maar ik ga ACA Gold zeker terug bezoeken. Van al de budgetclubs die ik bezocht bieden ACA Gold en Heaven 7 de voordeligste prijs/kwaliteitsverhouding. Heaven 7 is netter, maar ACA Gold wint het op de sfeer.

PS. Volgende clubtour VIII: Sharks!! (03/03). Over clubtour IX moet ik nog beraadslagen. Waarschijnlijk met de eerste mooie dagen in mei de driehoek aandoen: Planet Happy Garden, Villa Vertigo, en jawel, de door mij o zo gehate Golden Time.
                        Laatst gewijzigd door shakir123; 14-01-17, 23:42.

Commentaar

Op advies van een ijsbeer, vandaag gekozen voor Acapulco Gold. Leuke club met veel keuze aan dames in de middag, waardoor er wel een paar tussen zaten die me bevielen.
                          Heb geen whirlpool kunnen vinden, maar de rest wel. Ook relaxed dat ze in verschillende locaties verschillende douches hebben, met verschillende douchekoppen. Die bij de kleedkamers vond ik wel irritant dat die knop telkens maar heel even water gaf.
                          Faciliteiten waren verder allemaal prima. Geweldig die vloerverwarming. Toilet voelde daardoor wel erg koud aan. Vooral met dat raampje open...
                          Heel makkelijk om zelf even wat drinken te tappen uit hun automaat. Hoef ik niet telkens te vragen.
                          Buffet vond ik ook goed te doen.
                          Alleen niet echt een plekje gevonden waar ik even met de laptop tussendoor wat werk kan doen. Er wordt wel geadverteerd dat ze wifi hebben, maar niet helemaal begrepen waar je daarvoor kunt zitten. Enfin, ben er nu wel achter dat als ik zo ver heb gereisd en voor dergelijke bedragen, ik liever aan de lopende band de dames 'bedien' dan achter de laptop ga zitten [IMG]www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies2/wink2.gif[/IMG]
                          Adult werk doe ik wel op locaties waar het minder ver naartoe reizen is.
                          Zag verder nog wel een slaap/dut hoekje op de 1e verdieping waar ik een tweetal ijsberen na "wat broodjes zag smeren" aan het bijkomen waren. Best wel fijn zo een hoekje, omdat ik er zelf vaak een dagje uit maak van een dergelijk bezoek. En dan is een schoonheidsdutje... ik bedoel stoere POWERNAP wel prettig.

Acapulco Gold is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, maar voorlopig ga ik eerst verder op verkenning uit naar de andere clubs.

Commentaar

Zijn de openingsuren gereduceerd of klopt de info niet op http://www.fkkacapulco-gold.de/english/ambiente.html (uren onderaan)?

Want ben vorig najaar in de ACA-Gold geweest, laat in de nacht, na 1u. En in Ratingen en niet in Velbert (ACA). En zeker op de foto's zie ik dat ik toen zeker in de ACA-Gold was. Club was klein, buiten de bar en zetels, overdekt buitengedeelte voor de rokers en de kamers zelf waren er geen andere ruimtes behalve een kino.

Onderaan op http://www.fkkacapulco.de/english/ambiente.html zie ik wel de late openingsuren tot 3u in de week en 5u in 't weekend.

Dus het lijkt (voor mij) alsof de openingsuren geswitched zijn tussen beide clubs ofwel klopt er info (uren, foto's) niet op de websites??

Commentaar

Klopt dit: Every day 10 TO 01 O’CLOCK (staat zo op hun website)
                              Dus nooit langer open dan tot 1u 's nachts??

Ik ben er vorig jaar nog geweest tot +/- 3u 'nachts dus misschien is dat veranderd sinds 2017?

Commentaar

vrijdagavond, mijn bolide nog niet ontdaan van zijn winterbanden, de temperatuur stijgt en inmiddels heb ik afgesproken met mijn garage om in de maand april weer met mijn zomerbanden richting het Duitse land te gaan rijden. Zes uur in de avond kwam ik aan, geen file, alleen aan de overkant, alleen bij Arnhem had ik 5 minuten vertraging gehad. Volop dames aanwezig in dit geile vieze vunzige oord. Blij was ik om aida weer vast te kunnen pakken, samen met Maraya was het weer ouderwets feest op de kamer. Beide geven zich onophoudelijk. Het lekkerste wat ik mezelf niet zal onthouden zoadat ik er nooit spijt van heb gehad als ik later uitzicht op het graf krijg, het lekkerste , werkelijk goddelijke als Aida je ballen vol in haar mond neemt en Maraya rustig ligt te sabbelen te zuigen aan je lul, om uiteindelijk leeg te worden gezogen door Aida en je met je vingers Maraya tot een hoogtepunt brengt...kleddernat wordt deze laatste tegenwoordig. Een duurde ene goed half uur.
                                Daarna was het de ene sauna na de andere, gezellig wat gekletst met een hollander die ik er veel vaker zie komen. hij was het helemaal met me eens , nadat ook hij zich over had gegeven aan een van deze twee dames.
                                De tweede ronde kwam pas laat op de avond, ik twijfelde nogal en sommige dames verdwenen vaak lang naar een kamertje, of 5 vrouwen waaronder colombiana Maria die zwermden als een geile geldteven rondom een half dronken rijke Turk.
                                De dame voor de tweede ronde die (h)elena heette in vila marisol en karina( zo vertelde Laila me later) in Aca gold, slank, malse lekker reet en mooie borsten, niet zo groot, ze was super! tieten zijn bij haar niet de hoofdzaak voor mij . herlijk kruipt ze op je leuter, naait aan alle kanten , wordt nat in missionaris verklapte ze en haar pijpen is zeker niet slecht, haar neuken is vol overgave, langdurig , kortom de tweede wip kostte wat meer energie en toch pijpte ze me weliswaar met condoom wederom tot een hoogtepunt. Het eten was weer zoals altijd van de gril en dat is voor de afwisseling zeker niet verkeerd. rondom 24.00 vertrok ik richting mijn vakantieadres

Commentaar

Maandag avond voor de eerste x naar aca gold geweest. Was rond 20.30 aanwezig
                                  Het aanbod van de dames is voldoende , voor ieder wat wils jong wat oudere slank gezet blond donker
                                  Overwegend oostblok en 2 donkere dames.
                                  Eerst ff de kat uit de boom gekeken.
                                  Wat op en neer tussen de grote ruimte en de kino. Je zou nog ff nasrvde sauna kunnen gaan maar veel meer is er ook niet te doen. De film un kino was ook niet bujsteren intresant.
                                  In de kino wordt er wel meer geanimeerd door de dames.
                                  Eerste kamergang was met schila een donkere dame in de kino goede presale op de kamer een geweldige fo en afgemaakt mc sch on top
                                  Zij praat goed duits lange benen strak kontje en buik. Kleine hang tietjes.

Daar na bij lorena faan zitten wat resulteerde in een kamergang wat beterwas als een laufhaus nummer.

Al met al niwt slecht allen weinig te doen leuke dames buffwt heb ik niet gehad maae geloof dat ik heaven 7 toch beter vind

Commentaar

• Algemene Info Acapulco Gold

Ik was op donderdag bij deze fijne club. Het eten was prima. Om 15.00 uur werd er al een goed buffet geserveerd, waar ik echter niets van heb genomen (te vroeg om dan al te eten). Rond die tijd een aangename kennismaking gehad met een Roemeense dame, met halflang zwart haar en een leuk gezicht en mooie body...haar naam Olivia (haar zitdomein was links midden als ik met de rug naar de bar sta, bankjes tegen de buitenmuur). Was best fijne kamergang met enige GFE beleving.

Ook links midden zit een dame met bril en halflang bruin haar, normaal figuur en klein beetje oneffen gezicht. Deze dame was wel erg haar best aan het doen mij mee naar de kamer te krijgen. Wel aardig en ziet er best leuk uit, maar had er geen klik mee. Haar naam ook niet gevraagd.

Het buffet van 18.15 was weer uitstekend en dan ook vrij snel op. Gelukkig werden na een uurtje of wat de bakken weer aangevuld voor de ijsberen die niet op tijd aanschoven vanwege andere bezigheden. Line up vond ik niet bijzonder. Juliana is een erg mooie verschijning maar haar service is matig. Mimmie (nu inmiddels wel weer aanwezig na 2 weken vakantie) en Samantha waren beiden niet aanwezig.

Al met al wel een fijne Koningsdag bij AC gehad.

Commentaar

Mijn laatste bezoek dateert al weer van november.
                                      Ik zou er waarschijnlijk niet zijn geweest. Doch een oude bekende van dit forum nodigde mij uit om bij te kletsen.

Bij binnenkomst een tiental dames, in de middag een verdubbeling. Evenzoveel bokken met de bedoeling de balkan weer te spekken. Al blijft het noemen van aantallen moeilijk als je de dames niet kent.
                                      Want, zo is het helaas. Tijdens mijn laatste bezoek, was er nog een aantal dames die ik kende. Nu alleen Kim en Anastasia. Geen Celine, Shila, Lena, Luziana, Aida, Bianca, Natasha. De optiek varieerde van het type killerbody tot schoonmoeder. Er liep een aantal mooie dames bij. Van een is de naam bekend: Corina, waar mijn oude bekende 1,5 uur mee geworsteld heeft met herhalingssucces!
                                      Geen Ilaria in the house..... .

Met de oude bekende wat Haus Panthera herinneringen opgehaald. Openbare acties, feesten, Michelle en Maria uiteraard, maar ook Laura, Melody, Corina, Andrea, Ewa, Diana, Laura. Ik zie in mijn verbeelding de kont van de Duitse Bamby 's nachts om 3 uur op een donker terras elke seconde boven de leuning uitkomen. De lichten waren al uit.......... . Man man man dat was een toch een mooie tijd. Daar is helaas niets meer van over. Ik weet het.....Früher war alles viel besser!

Ik hoopte op de aanwezigheid van Aida, Celine en Anastasia. Aida en Celine niet aanwezig. Bij binnenkomst had ik Anastasia gespot bij de kleedkamer die haar eerste euro's aan het omzetten was naar Roebels. Ze had nog een 'Termin' en dan was ik aan de 'beurt'.

ANASTASIA
                                      Anastasia ken ik al van het 'oude' Heaven 7 Seven toen ze daar begon in dit vak onder de naam Natasha. Toen 35, inmiddels 39. Destijds al werd ik verrast door haar service.

Anastasia is gewoon Russische degelijkheid. Geen half werk, van lief tot kokende seks. Ze vreet je appeltjes helemaal op. Dat werkt bij Sjeuf in ieder geval goed. Dan schieten de nazaten tot tegen het plafond.

Eind juni stopt ze met dit vak. Yep.....de nieuwe prostitutiewet! De registratieplicht, het overnachtingsverbod in de club en nog een aantal belangrijke en minder belangrijke zaken, hebben haar doen besluiten dit vak vaarwel te zeggen. Blijkens Anastasia zouden meer meiden om deze redenen stoppen. Voor wat het waard is.

De voederbakken na de kamer waren zo goed als leeg. Zegt overigens niets over de kwantiteit en kwaliteit. In het verleden heb ik nooit iets te mekkeren gehad over het eten! Het eten is in AG altijd dik in orde. En zeker in relatie tot de entreeprijs!
                                      Ik kwam noglangnietuitgewandeld nog tegen. Weer van zijn Thailand ervaringen mogen genieten. Dat is toch wel iets aparts. Het trekt mij wel. Hij ging op een gegeven moment zijn eigen weg....... .

De transen in AG zijn verleden tijd. Er waren schijnbaar veel klachten over hun aanwezigheid. Er werd toch wel veel gekamerd met die transen. Weliswaar onopvallend. Zelden samen naar de kamer. De trans haalt de sleutel op en de klant wacht inmiddels boven. Schaamte? Ieder zijn ding. Gelukkig vind ik lippenstift lekkerder dan stront.

Nog een uurtje zitten kletsen met mijn oude bekende om tegen 18 uur de tent vaarwel te zeggen.
                                      Tja....hoe moet ik dit bezoek aan AG samenvatten? Voor AG hoop ik dat mijn bezoekmoment niet representatief is. Kil, geen sfeer, weinig dames. De kamer met Anastasia maakte dit bezoek tot succes. Je hoeft maar één dame te hebben die je de hemel in pijpt. Voor Anastasia kom ik waarschijnlijk voor haar vertrek eind juni nog eens terug........ . Daarna, ik weet het nog niet.

Ik ben verwend merk ik. SS en Bab op respectievelijk 25 en 45 minuten. AG lijkt een wereldreis met 5 kwartier (is maar een detail).
                                      Als 'gebonden' flierefluiter toch weer de voordelen ervaren van een vrouw in huis. Kwam thuis en er stond een bordje warm eten voor mij klaar. Na een dag 'hard werken' ......logisch toch?!
                                      Alles is relatief! Ruim op tijd thuis om naar de dodenherdenking te kijken en later het ontsteken van het bevrijdingsvuur in Wageningen.
                                      Melancholiek wellicht voor sommigen van deze hobby. Maar wat ben ik blij om in vrijheid te kunnen leven en te kunnen wippen!

Illusion Plopp!

Commentaar

dondermiddag aangekomen, 45 dames zouden er zijn, ik miste aida en Maraya beiden niet aanwezig, Aida ziek in bed enzo werd het weer eens ene dag, met lekker veel grilworst,kipfilet, prima eten weer , ik gril thuis nooit, dus is dit ene feest. Dames die mij konden bekoren waren dauerhaft besetzt, grr celine en Rebekka, maar latina Maria begon eindelijk in te zien dat ze ook normaal met me kon praten, het werd Maya..niet de maya die nu kim heet, maar een dame met zwarte lange haren, mooie gevormde borsten. Op de kamer bleek de dame ene geweldige keus, ze bleef ontzettend lekker doorpijpen, daar ze langzaam aan nat werd en haar grotje behoorlijk nauwe was, duurde het even voordat de benen goed wijdt gingen. Heerlijk half uur en voor 200% voor herhaling vatbaar. Een paar keer de sauna geprobeerd en ik werd blij verrast door twee echte duitse dames, wow noelle met dikke megaboob tieten en de andere met een kontje om zo direct ter plekke te penetreren, de gulzigheid waarmee ze hun waar begonnen te tonen maakte me wantrouwig....nee ik ging alice die met een minstens zo lekker kontje weer heerlijk liep te dartelen, deze keer een uurtje pijpen neuken, ook alice doet als ze er zin in heeft goed haar best...ook deze keer was dat het geval, alhoewel ik me ook kan voorstellen dat ze overkomt als een afwerkster...Om 2200 vond ik het wel weer welletjes en verliet deze goddelijke geile tent weer met een big smile.

Commentaar

afgelopen vrijdag 16 juni, overdag een normale sauna in goch bij gochness, heerlijk zeg, met natuurwater 7 verschillende sauna's voor ene tientje goed eten met een drankje erbij, daarna 19.00 kwam ik aan in acapulco, ik had geen zin meer om de hele dag er te hangen, nou dat heb ik geweten, , Ik zag geen aida, Maya zou met een uurtje terug zijn en ik maar wachten, totdat ik na drie uur zo geil was dat ik zowel celine al lucy voor een uur meenam op de kamer, nog nooit zoveel geld ineens over de balk gegooid. Celine uitstekende pijpster , met een van de lekkerste kontjes van ACa, en lucy, de blonde tweelingzuster, ze zou volgens ene andere nederlandse ijsbeer ook goed zijn, beiden deden hun stinkende best, alhoewel ze niet op kunnen tegen het pijpgeweld van aida en maraya samen, ik geloof niet dat ik die laatste twee ooit nog beiden op de kamer zal treffen, maar goed, ik heb nog twee kaartjes over van de 6 die ik eenmaandje terug heb gekocht bij acagold, dus maar eens kijken na 1 juli

Het was vol met vrouwen maar minder beren, zelfs mimi kwam bij me langs informeren of ik geen zin had in een wip, nee ik hield vol op maya te wachten, tervergeefs de hele avond lag ze met die man boven te rampetampen, celine en lucy hebben mijn avond wel weer goed gemaakt.
                                          Toch blijven er voor mij steeds minder favorieten over bij aca gold, aida, kira,maraya, vroeger nicole, diana nu bij vila vertigo, lena constant bezet, enige hoop kan ik putten denk uit de braziliaanse en cubaanse dames, als ze nu blijven hangen dan wordt het wellicht weer wat gezelliger en geiler in acapulco gold. Oke Delia mooie vrouw net als mimi, Ik miste rebecca ook en nog een paar waar ik de nama zo niet meer van weet, er waren veel nieuwe vrouwen , mar dat heb ik de laatste tijd wel vaker , steeds heel veel nieuwe vrouwen die na een week, hooguit maand weer zijn verdwenen, vooruit geile anka( nooit gehad maar dalton weet er wel raad mee), en dikke magda( die prima kan pijpen en ook flink doorneukt) en hongaarse nicole die ook de hele avond bezet bleef..en de gemoedelijke relaxte ambiance...lavinia, maria en later ook bianca lieten zich de hele avond gek maken door een man, die dat wel vaker doet, je bent dan plots niet veel meer dan een stuk stront, geen blik wordt je gegund. Nee een bezoekje op maandagmiddag 19 juni in dortmund bij luder lounge , kostte beduidend minder geld en was stukken beter...., tja en de gril van acapulco gold is heerlijk, zo af en toe, alhoewel de doorgewinterde vaste klant, er waarschijnlijk niet meer door geboeid wordt...altijd de zelfde stukken vlees en salade( maar ja de prijs voor entree is ook uitstekend)

Commentaar

• Vandaag na lange tijd afwezigheid weer eens naar Ratingen gereden. Bij aankomst vertelde de dame aan de balie dat er wel maar 5 dames waren, maar er zouden er nog meer komen.
                                            Geen probleem, ben toch van eerst relaxen en ogen en oren openhouden.
                                            Tijdens ontbijt zag ik Corina een mooie blonde dvp, maar zij had duidelijk nog maandagmorgen gevoel . Geen reactie naar de ijsberen van haar uit.
                                            Lekker gaan zonnen op het dakterras, met 25 graden de beste dag sinds enige tijd .
                                            Uiteindelijk weer in de bar beland en daar kwam Corina voorbij, lekker gekletst en daarna geweldige kamer gang gehad.
                                            Hoorde daarna in de sauna dat zij inderdaad een van de betere was bij Aca en veel toppertjes op vakantie waren.
                                            Lekker gegeten nog en daarna weer voldaan naar Die Heimat gereden