Böblingen - Sakura, Wolf Hirthstr 38

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Böblingen - Sakura, Wolf Hirthstr 38

Naam: Sakura

Adres: Wolf Hirthstrasse 38, 71034 Böblingen
    (bij Stuttgard)

Telefoonnummer: 07031 20400
    Vanuit Nederland: 0049 7031 20400

Website: www.sakura-fkk.de

Aard: FKK

Openingstijden:
    zondag t/m donderdag van 12:00 - 02:00 uur
    vrijdag en zaterdag van 12:00 - 04:00 uur

Prijzen:
    entree
    dagkaart EUR 75,-
    2-uurkaart EUR 60,-
    dinsdag en donderdag EUR 50,
    5 rittenkaart EUR 325,-
    10 rittenkaart EUR 600,-
    Direktgast (zonder gebruik van wellness en restaurant) EUR 50,-

diensten van de dames EUR 60,- per halfuur

Algemeen:

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 17-01-17, 09:14. Reden: Prijzen aangepast.

FKK Sakura in Boblingen (Stuttgart)

Als je eens in de buurt van Stuttgart bent is deze FKK zeker aan te bevelen, De aankleding is zeer goed, ruime en prachtige douche- en verkleedruimtes, grote zaal, met in de maisonette de kamertjes, alles design ingericht en zeer smaakvol. De club maakt een brandnieuwe indruk. Het verblijf is zeer relaxed, er lopen zeker enkele hele mooie meiden (vanmiddag een stuk of 11), qua aantallen dus geen Oase ervaring. Maar wel de moeite waard. Het leuke is hier dat overal tijdschriften en kranten liggen voor de momenten dat de wil er wel is maar het vlees nog zwak. Daarnaast staan er twee PC's met internet aansluiting, zodat ik dit bericht vanuit de club kan schrijven. De prijzen liggen op het normale niveau.

Commentaar

Re: Böblingen, Wolf Hirthstrasse 38, Sakura

Net na Pasen ben ik hier geweest om eens uit te proberen. Mooie omgeving, vriendelijke mensen. Qua dames was het relatief leeg. Ik zag er maar 3.... Erg weinig. Toen ik na anderhalf uur weer naar buiten ging, kreeg ik zowaar 30 euro van de 60 betaalde euros weer terug. Da's erg vriendelijk...

Qua inrichting is het modern en design, bijna op het kille af. In de omgeving Stuttgart hou ik het toch maar op FKK Haus in Fellbach, alwaar de atmosfeer een stuk gemoedelijker is en het aantal dames stukken hoger.
      Veni Vidi Fiki

Commentaar

Ik ben deze week ook in deze club geweest. Er waren nu in ieder geval genoeg dames aanwezig. Zeker een stuk of 15. Mannen waren er minder, zodat er keuze genoeg was.
        De dames mochten er stuk voor stuk zijn. Een bezoek aan deze club met z'n relaxte atmosfeer is zeker aan te raden.

Commentaar

Mijn eerste ervaring in dit soort van toestanden.
          Zeer verzorgd. Niet alcoholische drank gratis.

Alle vrouwen lopen naakt rond wat ik nog nooit meegemaakt had.
          Een duitse heer vertelde mij welke vrouwen leuk waren.

Er zitten een paar toppers tussen.

Ben 2 maal geweest , eerst avond laat. leuke tijd met 2 vrouwen. namen vergeten.
          pijpen begint allemaal zonder condoom. in de mond komen is 50 euro extra.

dag erna in de namiddag . leuke tijd met sandra. ( gfe )
          Heb spijtig genoeg jeannette gemist. blonde met lang haar die me aangeraden werd, maar ik pas bij het verlaten van de zaak zag.

Spijtig dat het zo ver rijden is, of mischien maar beter zo anders ging ik iedere week.

Heb een sessie gedaan in de tuin. geeft wel een kick als daar een man of 10 rondloopt.
          Is ook leuk om dames aan het werk te zien in de tuin. Niet alle vrouwen willen dit blijkbaar doen.

Commentaar

Re: Stuttgart-Böblingen - FKK Sakura, Wolf Hirthstrasse 38

Vlak na aankomst en na een lange rit maar meteen aan de ontbijttafel gaan zitten. Toch nog snel even jullie een idee laten krijgen van het ontbijt in Sakura. Charcuteriesoorten, kaassoorten, verse kruiden, veldsla, komkommer, kerstomaatjes, 3 soorten paprika's, radijzen, muslies, noten, rozijnen, corn flakes', verschillende broodjes en broodsoorten, omelet, ei, spek, andere warme hapjes, yoghurt, rijstpap met oranjelikeur, fruitsappen, druiven, meloen met parmaham.... Kan je begrijpen dat je zelfs precies een beetje een vol gevoel krijgt in je buik, ook als je niet van alles een beetje proeft?

Ik weet niet of ik er al melding van maakte maar de open keuken van vroeger bestaat nu niet meer. Waarschijnlijk zijn dat verplichte veranderingen geweest omwille van de hygiëne. Je kan nu niet meer tot in de keuken wandelen, bij manier van spreken. Je kan jezelf wel bedienen en je kan de koks nog steeds het eten zien bereiden. Verder moet je nu ook handdoeken vragen aan een "handdoekenbalie" in de wellnessruimte.

Het valt me telkens op dat Sakura al vrij snel bevolkt is met redelijk wat dames. Eens het zes uur geworden is, is het vollen bak met mooie geile dames. Toch jagen ze in Sakura beduidend minder dan in andere clubs waar animeren toegelaten is. Ook de animatiemethode is klantgewaardeerd.
            De HWP werkt weer na een dikke maand (dat is toch lang) kapot te zijn geweest. Sinds de laatste keer weet ik ook dat je samen met een dame (of twee dames) in de HWP kan. Niets abnormaals zal je zeggen? Ja! In vele clubs hebben de dames watervrees maar ik bedoel dat je apart met de dames in de HWP kan. De HWP staat namelijk zo geplaatst dat je door middel van een deur te sluiten helemaal alleen in de HWP-room zit met de dames. De verlichting kan je zelf regelen. Ik ben even vergeten of dit ook à € 50/halfuur is of iets meer kost. In elk geval dien je er rekening mee te houden dat het een halfuur duurt eer de HWP is volgelopen. Het is van het type Villa Vertigo maar dan veel groter (zonder chloor in het water dus).

Nu ik toch weer wat algemeenheden van Sakura aan het opsommen ben.... De muziek is vooral in de namiddag en vroege avond niet echt de traditionele simpele beatmuziek die in andere clubs wordt gedraaid. De muziekkeuze is voor mij uitstekend en het volume is nooit te hard, ook niet 's avonds. Er wordt overdag wat "gedurfde" muziek gespeeld maar geen extremen. Oud en nieuw, ook de typische beatmuziek komt aan bod. 's Avonds draaien ze meer de klassieke club beats met toch afwisseling. Tijdens het avondmaal soms zelfs commerciële jazzachtige muziek. Zalig!

Mijn paradepaardje: de cappuccino wordt opgediend met een koekje en met cacao die door de charmante bardame in een hartjesvorm aan jou wordt gepresenteerd. Vandaag kreeg ik van een bepaalde dame twee hartjes aangeboden bij mijn cappuccino. Ik weet niet of dat wat te beteken had.

De wellness nog maar eens vernoemen want die is uniek. Kaarsverlichting en gewone sfeerverlichting, kaarsen in glazen stulpen, plantjes, romantische achtergrondmuziek, lederen luxefauteuils.... De bio-sauna geurt heerlijk, het dampbad ook. De hete Finse sauna is écht heet. Het is ook leuk om uit te rusten na een saunagang in het wellnessgedeelte. Vanuit het wellnessgedeelte zie je door het glaswerk alle dames passeren die in de club aanwezig zijn. Telkens wanneer ze van hun "waskot" naar boven lopen via de trap naar de bar/lounge. Het is dan foefjeskijken! Ja, ik ken de beste plekjes daar al. Verder kan je in een apart gedeelte van het wellnessgedeelte er ook voor kiezen om weg van de muziek, weg van alles... gewoon, ja gewoon, in alle stilte wat te gaan ronken. De dames mogen je in het wellnessgedeelte niet animeren.

Ook al betreft het een herhaling. Het mag nog wel eens. Ook het lees-lounge gedeelte van de club is uniek. Luxe sofa's met luxe uitstralende leeslampen. Allerlei leesvoer licht ter uwer beschikking. Je hebt ook in de buurt van de lounge nog 4 pc's staan. Je kan gratis op het internet. Ook naast de lounge vind je nog de kino. In de lounge kan je ook op een heel groot tv-scherm alle sportevenementen volgen als je dat wil. Zeer zuiver beeld. Het beeldscherm ongeveer zo groot als dat van PHG. De club is overal rookvrij behalve in een ruimte in de lounge. Een beetje vergelijkbaar met Mainhattan maar hier is de afscherming niet door glas maar met romantische gordijntjes en een zeer goed afzuigsysteem. Naast het rokerskot bevindt zich een groot rond bed, ook half afgeschermd van de rest van de sekswereld door gordijntjes, waar naar hartenlust kan gesekst worden of waar je je eens zalig kan laten pijpen. Sakura beschikt ook over aparte kleine lockers voor je waardevolle spullen.

Qua massages kan je kiezen tussen gewone massages (snel bij zijn, snel volgeboekt) of Thaise massage door een schone Thaise dame (ook vrij snel volgeboekt). Uiteraard zijn fruitsapjes hier in de inkomprijs van € 60 begrepen.

Nog wat:

Op een gegeven moment leek ik wel lokaas terwijl ik centraal in een sofa zat. Een dame deed uiteindelijk teken om naar boven te gaan, of ik met haar naar boven wou gaan. Helaas werkt het zo niet bij mij.

Ineens kwam de stoute ik weer aan de oppervlakte drijven. Met dit bar koude weer liet ik de buitendeur met opzet even wat langer open. Nochtans zat er een koppeltje in het wellnessgedeelte vlak over de deur, met hun rug naar mij. Ze konden dus niet zien dat ik het er voor deed. Ik wou gewoon even snelle reactie uitlokken van de dame en die snelle reactie kwam, wees gerust.

’s Avondslaat kwam er nog een dame bij me zitten. Net op het moment dat ik gepland had om op te staan om naar de trein te lopen. Het was welletjes voor vandaag. Brute pech voor haar want ze vertelde dat ze me zo geweldig vond. Ze had me al heel de dag in het oog. Ze was echter niet mijn type en bovendien kwam aan het licht dat ze nog in het SKW had gewerkt. Tja, je kent me. Nu was ze het al zeker niet meer waard om een latere trein te nemen. Moest die Thaise bij me zijn komen zitten daarentegen. Daar zou ik drie treinen later voor genomen hebben.

Een paar gedraaide platen: House of the Rising Sun, Hiroshima, Atlantis,…. Dus niet enkel de deuntjes à la Infinity.

Een groot voordeel in Sakura is dat de dames niet echt jagen en al zeker niet onaangenaam, als ze het al doen. In het Hessense is dat een zeldzaamheid.

Wat me wel opvalt is dat de dames vaak in erg uitdagende poses zichzelf etaleren. Aan en rond de danspaal bijvoorbeeld. Een theke kwam zelfs op een moment tegen een dame zeggen dat ze er niet zo als een voddenpop moest bijhangen.

Elke keer weer amuseer ik me reuze in Sakura .

Commentaar

Weeral top!

Als ik in Stuttgart toekom in een club dan heb ik er een hele reis opzitten, al langs het hotel gepasseerd en dan heb ik altijd grote honger. Ook vandaag dus na het omkleden vrijwel direct naar de ontbijttafel van Sakura gelopen. Een ontbijt weeral om U tegen te zeggen, in vergelijking met de NRW-clubs.
              Een "lelijke" dame kwam tijdens het eten bij mij zitten. Ze zei me te kennen. Kan wel maar precies weet ik het niet. Ze vroeg naar een andere dame waar ik veel zou mee gaan kameren. Ik zei dat ik echt niet kon bedenken op wie ze doelde. Ik kon dat wel maar vond niet dat ze dat moest weten.
              Wanneer ik een drankje ging bestellen aan de bar, waai ik eens naar Isabella.

Isabella komt lief doen, kusjes geven, "me aaien" (ben ik een kat?) en ze pakt mijn kont eens beet. Ze laat me verder rustig eten en wacht op mij (zei ze).
              Niet alle dames gaan een eindje verder een beetje wachten op mij. Olivia komt bij me aan tafel zitten.

Omdat ik later met Oliva zou gaan kameren ga ik binnenkort de voor en na avontuurtjes onder de kamerperikelen met haar beschrijven.

Een Belgische vriend was ook in Sakura. Een dame komt bij mij zitten in een sofa en toen mijn vriend er bij kwam zitten en we in het Vlaams begonnen te praten, vroeg de dame of we Belgen waren. Hoe ze dat wist? Ze heeft een half jaar in het SKW gewerkt en vandaar dat ze dat taaltje nog herkende.

Wat later zie ik Roxy.

Ze zat op haar gebruikelijk plek in een sofa dicht bij de uitgang naar de kleine bewaarlockertjes. Er staat een man met haar te praten. Ik zei toch gewoon effe hallo (en dacht bij mezelf, man ga toch weg). Ze begint ineens tegen mij en alleen tegen mij. Ze neemt mijn hand vast en de andere man liep weg. Ik vroeg nog even wat ze deed maar ze wou bij mij zijn. Ze weet echter dat ik normaal gezien zo snel nog niet op kamer vertrek maar dat maakte haar niet uit. Ze was blij me weer te zien.
              Toen ik van kamer terugkwam met Olivia, knipoogde ik eens naar Roxy. Die stond eigenlijk gepland. Na een frisse douche bestelde ik twee sinaasappelsappen. Normaal voor mij van de grote dorst die ik gekregen had maar om een of andere reden, dwaalde ik af richting Roxy. Ik zette mij weer bij haar. Ze vroeg of ik grote dorst had. Af en toe moet een mens ook eens toneel spelen en ik zei dus dat ik wel dorst had maar niet zo'n grote dorst maar dat ik dat tweede glas appelsiensap voor haar had meegebracht. Ze vroeg hoe het kwam dat ik wist dat zij het liefst appelsiensap drinkt. Dat wist ik natuurlijk niet maar ik antwoordde daarop dat ik mijn lieveling haar gewoontes goed in het oog hou om haar soms eens aangenaam te kunnen verrassen. Roxy was heel erg lief voor me. Ze deed gewoon alsof ik al in geen weken meer op kamer was geweest. Tof van haar. Ik vertelde haar dat ik nog even het stoombad in wou, nog ene drinken en weg. Ze vroeg om absoluut goedendag te komen zeggen voor ik zou vertrekken.
              Op weg om haar welterusten te wensen, bots ik op Ana.

Even een praatje mee gemaakt en het nog even over onze openbare seks van vorige keer gehad op de poef in de lounge. Weer op weg naar Roxy om afscheid te nemen, zit ze toch niet op haar vaste plek maar bij een paar collega's. Zou ik? Ik loop haar gewoon voorbij. Wat verder keer ik terug en wie komt me in mijn armen gehold? Juist ja, Roxy.

Isabella die nog steeds erg graag weer met mij op kamer wou gaan, zag me praten met Ana en ze doet teken dat ze me gaat ombrengen, terwijl ze bij een andere man staat. Nadien zag ze me innig afscheid nemen van Roxy. Nu had ze nog meer reden om mij om te brengen. Ze stond nog steeds te praten met die man (mogelijke klant allicht). Het leek me ongepast om haar dan te komen kussen en bovendien als je alle dames waarmee je al eens kamerde telkens een kus moet gaan geven moet je een halfuur vroeger beginnen inpakken.

Het avondeten stond in het teken van vis en schaaldieren. Vele scampi's op alle manieren bereid, voorgerecht in frituur, kazen, appelstrudel, appelbeignets met vanillesaus, Parmaham....

's Avonds waren er weer veel paaldansacts te zien. Onder andere Rita stal de show.

Ze wiggelde zeer mooi op de muziek met haar kont, met haar handen op de verhoogde vloer van het danspodium. Ze kwam nadien naar me toe en vroeg waar ik zo naar keek en ze lachte eens. Ze wou me ten dans vragen (kamer) maar Rita is voorts niet mijn type.

Ik liep dan maar verder even een rondje, ook langs de kino, waar ze weeral met verschillende heftig bezig waren. Een dame ziet me net uit de deuropening van de kino komen en dwarsboomt me. Klassiek-professioneel gedrag dus. Ik betrapte haar er zelfs al op dat ze al een blik in de kino worp vooraleer ze nog maar gevraagd had om samen met haar in de kino te gaan. Ze probeerde mij wat richting kino te duwen maar dames als zij laat ik sowieso al links liggen.

Nog even later dacht een blonde dame mij even snel te versieren met veel show, zo van ik ben het hier, dit is je kans. Met veel arrogantie liep ik haar gewoon straal voorbij. Daarna zat ik even in de sofa met mijn Belgische vriend en kwam ze weer langsgewandeld. Ik had het voorval net verteld tegen mijn vriend en sleurde haar er wat door. Nu had ze ineens veel, veel minder poeha bij.

Dat er in Sakura zoveel paaldansacts plaatsvinden zou te maken hebben met het feit dat de dames die paaldansen de helft van hun inkom zouden terugkrijgen. Vaak staan andere dames dan nog mee te dansen en te showen rondom de paal.

Het wellnessgedeelte is nu beter verlicht en de saunabelichting is ook vernieuwd en verbeterd.

Ook Sakura blijft een topclub !

Commentaar

Voor het eerst zag Sakura er een klein beetje anders als anders uit. De HWP aan de massagekamers en de omkleedruimtes bestaat niet meer. Dit is nu Thai massage geworden. De gordijnen boven in de bar, zijde restaurant, waren geopend. Dit gaf meer licht in die ruimte. De romantiek verdween daar ook een beetje door. Voorheen was alles met veel rood verlicht. De andere zijde van de zeer ruime bar/lounge is nog steeds geilrood. Ze hebben ook een glazen schuifdeur geplaatst daarboven. Met een bewegingsmelder gaat die open en toe en kan je via een nieuw gebouwde trap rechtstreeks van de bar naar de tuin. In dit jaargetijde heb ik dat niemand zien doen. 's Avond zag ik wel dat een bepaalde theke met opzet voorbij de sensor liep, van tijd tot tijd, opdat de deur even open zou gaan. Dat moet een hete zijn. Je hebt nu dus zicht op de tuin maar helaas ook op de omgeving vanuit de hoogte en dat is "vuile" industrie.

Het ontbijt was zoals steeds weer erg lekker. Je komt er absoluut niets te kort. Van tafel af zag ik hoe een dame aan de bar op nog geen drie minuten een man zover wist te krijgen dat hij met haar ging kameren. Ze heeft dat goed gedaan want de allereerste reactie van de man in kwestie was duidelijk een njet. Diezelfde dame kijkt later net iets te lang naar mij en ik net iets te lang naar haar. Ik had gezien dat ze zeer snel terug was met die man. Ze komt bij me zitten en vertelde over zichzelf dat ze krankzinnig is. Dan is mijn goesting al over natuurlijk. Nee, grapje. Het was gewoon omdat ze super aan over acting deed dat ik haar maar snel weer liet gaan. Dat beloofd zelden veel goeds. Ze showde nog haar kont en tetten. Ze is zeer fier op haar borsten want ze speelt er een gehele dag mee. Ze gaf niet zomaar op. Alle doorzichtige trucs werden uit de kast gehaald. Bijvoorbeeld: ze komt over me heen gekropen, neemt in doggy style plaats over mij heen en doet alsof ze nog niet gezien had dat er op vele tafeltjes affiches in een houder stonden aangaande de "krankenswestersparty". Ja, dat was natuurlijk een wulpse geile houding. Ik kon het niet laten om dan toch even met haar tieten te spelen. Lekkere tieten, lekkere kont, wat wulps bewegen. Ze ziet er goed uit! Ze wil me tongzoenen. Die grens ga ik niet over met een dame waarmee ik niet van plan ben om te gaan kameren. Ze wrijft dan haar tieten maar wat tegen me aan, weer rechtkomende. Ze speelt wat met haar foef. Uiteindelijk heeft ze zich neergelegd bij haar verlies. Ze voelde dat echter al heel lang aan. Ze verdween snel weer met een andere man (en was ook weer snel terug).

De eerste uren waren er ongeveer 25 vrouwen en 's avonds telde ik er makkelijk 60. Als er dan tien rondlopen waarvan ik zeg dat ze niet mooi zijn overdrijf ik al flink. Uiteraard heeft ieder een andere smaak. Ik zeg ook niet dat ik met 55 vrouwen op kamer zou willen gaan. De dames die voor mij écht aantrekkelijk waren kon ik toch niet tellen op al mijn vingers. Zelfs niet met m'n tenen erbij.

Ergens in de late namiddag komt er weer een dame op mij af maar kijk, die zou ik nu niet uitkiezen om mee te gaan kameren. Ik heb er dan ook gauw komaf mee gemaakt en gezegd dat ik net ging rechtstaan om een saunaronde te maken. Ze probeerde nog met te zeggen dat zij mij even erg kan opwarmen als een sauna. Ik vroeg of ze Finse hitte bij zich had.

's Avonds natuurlijk weeral het galabal diner. Ik heb het gehouden bij wat beetjes van datgene dat ik het lekkerste vind en had eigenlijk nog meer gegeten dan goed was. Het is beter te stoppen met nog een klein beetje trek. Dat schijnt gezonder te zijn maar is aartsmoeilijk in Sakura.

Later op de avond uiteraard ook weer de vele paaldansacts.

In de late avond kwam Bea nog bij me zitten. Weeral zo'n topmodel in de tent. Ze had niet veel moeite om mijn lul stijf te krijgen maar maakte een paar foutjes. Ze vroeg zeer snel om op kamer te gaan. In tweede instantie werd dat de kinovraag. Ik was eerder op de avond al met Vic geweest en wou geen tweede keer snel afgewerkt worden. Ik begon toch flink te twijfelen. Ik stelde haar resoluut de vraag of ze graag tongzoende want ik had nog geen tongzoen gekregen. Haar antwoord was ja maar een beetje alsof een zandmannetje in haar hoofd nee wou schudden. Niet overtuigend. Ik vertelde haar nog dat ik een GFE-sessie wou. Haar Engels was zeer goed tot dan. Ineens verstond ze girl friend experience niet. Trucen van de foor!

Goed gewellnesst, lekker gedronken, heerlijk gegeten, heel de dag tussen de mooie "wijven" en keigoede maar zeer snelle afwerk-seks gehad. Mijn dag was weer compleet en fijn. Binnen een goede week sta ik terug aan hun dorpel met mijn 5-beurten pasje (gratis binnen dus) .
                Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 22-11-13, 20:37.

Commentaar

Over mijn laatste bezoekje aan Sakura kan ik vrij kort zijn. Zoals steeds een ideale mix tussen heerlijk wellnessen, heel lekker eten, lekkere wijven, geile wijven met zeer goede service en ook een mooie mix tussen een oase aan rust beneden in de wellnessarea en 's avonds de stripteaseclub-achtige sfeer met veel paaldansacts. De paaldansact van zowel bijvoorbeeld Gil als Louisa mochten gezien worden. De dames kunnen er wat van. De muziek wordt dan door de DJ iets luider gezet maar niet oorverdovend. De muziek staat de gehele avond luider maar nooit storend luid. Er wordt een goede mix gespeeld tussen verschillende genres van muziek. Wat er onder andere op het menu stond? Een kerstpaté, chocolademoes en warme blätterteig apfelstrudel.

Er waren ongeveer 70 dames voor wat meer heren.

Ik vertelde een tijdje terug dat ik zo verlangde naar Roxy en dat zij de grote afwezige was. Dat was niet zo. Naar eigen zeggen was ze de dagen voorheen dat ik er ook was, steeds aanwezig. Dat kan je hebben met de super toppertjes natuurlijk. Ik zag ze en gaf haar een werpkus. Ze kwam naar mij, kwam op de leuning van de sofa zitten en gaf echte kusjes. Zo lief dat ze weer was. Ik moest ze echter laten ontsnappen omdat ik net gegeten had, flink gegeten had en eigenlijk geen pap meer kon zeggen en mijn darmen een beetje vervelend deden. Tegen dat ik mijn darmen geledigd had, was Roxy natuurlijk weeral weg. Toen kwam Inna me troosten http://www.hookers.nl/showthread.php...ghlight=sakura

Commentaar

Afgelopen zaterdag.

Vorige zaterdag nog eens een bezoekje gebracht aan deze topclub. Er zijn enkele clubs die nu eenmaal mijn voorkeur wegdragen. Die clubs zijn dan combi's van de betere service, voldoende goede line up en erg goede wellness. Ik denk dan aan Paradise, PSR, Palace (sessies vaak iets duurder) maar vooral aan Sakura.

Sakura is nu klaar om naar nummer 1 door te stijgen. De vele erg mooie dames hadden ze al, het eten was al erg lekker en de wellness was al erg goed. Nu komen er nog eens twee grote hotwhirlpools bij. Ze zijn ondergebracht aan een gezellige, mooi gemaakte, zijde van de club in de wellnessarea. Niet meer zoals vroeger apart maar gewoon bij de rest van de wellnessfaciliteiten. De HWP's waren afgelopen zaterdag echter nog niet in bedrijf maar zoals het er uit zag, kan dat niet lang meer duren.

Katja stond ineens achter me aan de computer. Ik was even wat aan het krabbelen op het forum. (Da's trouwens verschrikkelijk vervelend en vertragend met een "querty"-klavier.) Omdat ze geen Nederlands kan lezen als Bulgaarse, had ze vooral aandacht voor de icoontjes. Ze vond ze erg grappig. Ze wou ook nog weten welke site het was. Dat heb ik haar maar niet wijsgemaakt. Ze zag er goed uit en was spontaan. Ik twijfelde al meteen of ik met haar zodadelijk wat zou gaan pre salen. Ze was echter sneller weg van haar facebook dan ik van het forum (dat "querty"-klavier toch).
                    Ik kwam ze terug tegen toen ik van de pc-ruimte naar de lounge liep. Ze hield me tegen en dacht dat ze daarnet bij de pc het contract met mij al getekend had. Die paar grappige woordjes daarnet dus. Ze vroeg onmiddellijk of ik met haar op kamer wou gaan. Ik vertelde haar dat ik eerste even rustig een koffie wou drinken. Ik ga met de koffie in een zetel zitten en ze komt weer naar mij als mijn koffie bijna op is. Ze gaat op haar hurken zitten. Mooie kijk op haar mooie borsten. Ze vraag of ik dan na de koffie met haar naar kamer wou. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat het zo niet werkt bij mij. Vrij kordaat, doe ik niet snel. Het gevolg was dat ze me de rest van de dag niet meer bekeek. Dat zal mij een zorg wezen.
                    Ineens... 's avonds. Ze komt bij me zitten in een sofa. Ze neemt plots alle tijd. Ze zal min of meer begrepen hebben hoe het ongeveer werkt in mijn bovenkamer. Ze geeft mij gaandeweg het ene compliment na het andere. Ik werd er bijna niet goed van. Da's me nog nooit overkomen. Zij overdreef wel een beetje. Mooie ogen, sixpack, mooie nagels, dat beetje borsthaar perfect, lul en ballen mooi geschoren, nu je baart nog een beetje ruiger en ik was helemaal haar type. Ik wist dus meteen hoe haar vriendje er ongeveer uitzag en hoe ik er mee voor door kon gaan. Ze wou me ter plekke opvrijen, opeten.... De pre sales waren erg leuk. Er was duidelijk een klik. Toch liet ik haar weten dat ik niet zo goed tegen al die complimenten kan, dat ik er bijna van bezwijk en even alleen moet zijn. (Ik had Lexy gespot en wist dat dat een lange sessie zou worden, dat ik nog twee dagen voor de boeg had en het geld niet aan mijn rug groeit.) Ik prikte ze in gedachten op mijn to do-lijst. Niet vandaag dus. Ze probeert me nog te overtuigen door over me heen te kronkelen, mijn lul te aaien, kusjes te geven, haar tieten in mijn gezicht te wrijven, ze stond er op dat we even een tongzoen zouden uitwisselen... ze wou me beginnen te pijpen in de lounge. Dat heb ik dus niet laten doen. Dat kan niet als je haar in de wachtrij hebt gezet. Over het tongzoenen deed ik ook al voorwaardelijk omdat net als in PSR ook in Sakura de regel bestaat dat als je met een dame hebt getongzoend je strikt genomen op kamer moet gaan. We zouden tongzoenen, eentje moest kunnen ook zomaar, zei ze me en ze hield woord. Uiteindelijk liep ze zonder prooi weg maar ze bleef even lief en vriendelijk. Verstandige dame. Die weet dat kwaad weglopen na een verwoede poging de teller voor altijd op nul zet. Het zou dus best kunnen dat ik 8 februari ga rollebollen met Katja.

Verder nog wat grappige vluchtigere contacten met wat dames gehad. Een dame aan de bar bijvoorbeeld. Tja, als de bar redelijk vol staat en je wil wat drinken bestellen kan je maar beter naast een dame gaan staan dan naast een heer. Uit beleefdheid, ook al interesseert de dame je in eerste instantie niet, zeg je dan wat tegen de dame. Zo kwam het tot een gesprekje maar zeker niet tot een kamergang. Ik rook, voelde... professionalisme. Toen ik haar vroeg van waar ze kwam, zei ze na heel even twijfelen dat ze van Spanje kwam en hier de eerste dag was. De eerste dag in Duitsland overigens. Dat ze de eerste dag in Sakura was kan nog zijn. Dat ze Spaanse is, vond ik gewoon grappig om horen. Dat ze de eerste dag in Duitsland is en goed Duits spreekt, moet er nog zand zijn. De manier van aanklampen was ook zoals een volleerde DVP. Ze straalt meer ervaring uit dan Roxy die al enkele jaren in Sakura actief is.
                    Met Cindy had ik ook nog een tof gesprek in een sofa. Een tof gesprek maar zij was niet mijn type en ook haar manier van aanpakken was niet mijn ding. Babbelen op een stoel naast mij. Ze kon wel niet anders omdat ik in een eenpersoonsstoel zat. Na een leuk praatje valt het gesprek ineens stil. Da's voor mij ook vaak een no go. Ineens streelt ze me wat. Over mijn schouders en gezicht. Ik heb toch bedankt voor meer.
                    Op een gegeven moment zitten twee dames in een sofa over mij. Eén van de twee dames is zeer mondig, de andere helemaal niet. De mondige dame probeer mij er een beetje door te sleuren maar dat moet ze vroeger voor opstaan. Uiteindelijk, na wat heen en weer geroep, vraagt ze om tussen hen in te gaan zitten omdat ze me niet goed verstaat met die muziek van op die afstand. Ook voor deze doorzichtige flauwe truc heb ik bedankt.

Verder blijft Sakura ook een topclub niet enkel omwille van de uitstekende wellness, de uitstekende service (bijna altijd met tongzoenen) en het lekker eten maar ook omwille van de ideale muziekkeuze naargelang het tijdstip en het volume dat ook aangepast wordt aan het tijdstip. De muziek staat nooit loeihard. Top zijn ook de vele paaldansacts die plaatsvinden in Sakura, altijd. De DJ kondigt dat ook aan, met naam van de dame. Zo kan je er geen enkele missen, als je niet op kamer bent. De danspaal staat zeer centraal. Ook als je toevallig in het restaurantgedeelte zit, kan je genieten van de show.

Commentaar

Blijft veruit de beste club in Duitsland

Ik deed de club enkel nog maar aan op zaterdagen. Wat me dan telkens direct opviel was het avondeten. Telkens leek het wel een trouwpartij. Op een trouwpartij zie je dan vaak ook vele hele gewone minder mooie vrouwen. Hier is het wel even helemaal anders. Het mooie aan al die mooie vrouwen is dan nog eens dat het me opvalt dat de meeste vrouwen intens aan tongzoenen doen. Da's ook iets waar melding van gemaakt wordt op de site.
                      Ook vandaag een zeer lekker en zeer uitgebreid menu mogen ontdekken. Zowel de brunch als het avondeten.

Sakura heeft wat verbouwingen achter de rug. De club is nu nog mooier geworden (en lichter). Buiten staat een mega-groot tv-scherm dat ook van binnenuit gezien kan worden en ook vrijdag gewoon aan stond. Het restaurant is uitgebreid. Niet de oppervlakte maar wel de indeling. Er zijn nu meer zitplaatsen. In het wellnessgedeelte is een grote HWP bijgekomen. Zalig! Ook de dames gaan mee in de HWP. Natuurlijk niet alle (waarschijnlijk) maar ik zag het meerdere dames toch doen. Voorts blijft elke jaagactiviteit verboden voor de dames in het wellnessgedeelte. Er zijn nu kamers bijgekomen die appartementkamers worden genoemd en veel ruimer zijn. Ook vandaag weer de ene paaldansact na de andere gezien. De DJ van dienst kondigt dat bovendien aan.

Tot zover nog even wat veranderingen aangehaald in deze TOP-club op alle vlakken. Een club die groots is, zonder groots te doen .

Commentaar

Re: Stuttgart - FKK Sakura, Wolf Hirthstrasse 38

Het begon met pre sales ergens in de loop van de middag. Het eindigde met een sessie die bijna twee uur zou duren van vrijdag op zaterdag en waarvoor Helena absoluut niet meer dan € 150 wou omdat ik zo goed was (marketing natuurlijk).

Ze ziet me zitten en komt warempel recht op me af. Ze laat verstaan dat ze me goed kende en dat we een fantastische sessie ongeveer 2,5 jaar geleden hadden beleefd. Ik snap er niets van en moet dat ook bekennen. Er was dit keer weinig andere weg. De aap komt uit de mouw toen ze op haar mini-computer foto's liet zien van haarzelf van ongeveer 2,5 jaar geleden. Toen had ze loshangend halflang blond tot donkerderblond haar. Toen kon ik me haar weer herinneren. Toen zag ze er braaf, netjes en zeer jong (amper 18) uit. Nu heeft ze een volwassen look. Ze moest mij absoluut hebben en was, naar eigen zeggen, enorm blij om mij weer te zien. Mijn eerste sessie met haar was trouwens op haar vorige werkplek Paradise Stuttgart. Ze wou weer een sessie als vorige keer. Ondanks dat ik nog niet lang in de club was en nog lang niet in neukmodus stond en haar dat ook erg duidelijk maakte, trachtte ze me toch totaal op te geilen. Lang knuffelen, de beentjes over mijn benen, close vastpakken, tussen de benen wrijven, kusjes, kusjes mond, tongzoen. Een teleurstellende blik toen ze de strijd om mij verloor. Ik zette haar mee in afwachtmodus.
                        Een tijd later kwam ze nog eens proberen. Ze haalde nog wat straffe toeren uit. Ik liet haar nog wat in wachtmodus staan. Ik kom niet elk weekend in Stuttgart en wil dan niet echt graag op herhaling gaan maar nieuwe dames op de testbank leggen. Intussen zag ze me tot twee keer toe met een andere dame verdwijnen. Het verbaasde me dan ook enigszins dat ze na strak oogcontact met haar, aan de overkant van de bar, toch nog direct en enthousiast mijn richting uitkwam. Het was niet veel na het moment dat Roxy (ook al een lieveling van mij in Sakura) weer bij me wegging omdat ik haar gezegd had dat ik het voor bekeken hield voor vandaag. De eerste dag van drie saunaclubdagen. Roxy kwam trouwens in de wellness goedendag aan mij zeggen, eerder op de dag. Ik begreep het eerst al niet goed omdat animeren verboden is in de wellness. Ik had eerst nog niet direct gezien dat het Roxy was. Terug naar Helena maar.

Ze kwam dus weer naar mij. Ik stond in twee dubio's. Roxy was net weg en had ik gezegd vandaag niet meer te willen presteren en hetzelfde moest dan maar voor Helena gelden maar daar was ik zelf nog niet helemaal uit. Helena gebruikte weer al haar troeven en verschalkte me. Vooraleer we naar kamer gingen, waren we al flink aan het flirten geweest en hadden we al flink wat getongzoend. Niet alle vrouwen gebruiken immers het cliché dat ze enkel op kamer tongzoenen.
                        We moesten even wachten op een kamer. Dat breidde de pre sales enkel maar uit want Helena is niet de dame die netjes je hand vasthoudt en staat te wachten tot een kamer vrijkomt. Het schol niet veel of we waren boven aan de traphal aan het rollebollen.

Op kamer dan. Daar begonnen we de sessie net als vorige keer met een geweldige tongzoensessie op zich (na het knuffelen en strelen). Ik heb geen chrono in de hand tijdens het seksspel en kan dus niet (zoals sommige) zeggen hoelang we aan het tongzoenen waren. Ik kan wel zeggen dat het heel lekker lang duurde. Weinig dames die zo lang en zo intens willen tongzoenen. Weinig dames die het niet erg vinden als er een overvloed aan speeksel ontstaat in beider monden. We tongzoenden heel afwisselend. Porno-achtig wild en diep maar ook zeer sensueel en zacht. De tongen deden op alle manieren flink hun werk en overuren.
                        Na het tongzoenen begon ik haar sensuele lichaam overal te kussen en te strelen en te genieten van haar lichaam. Daarna daalde ik stilletjes aan naar onder, richting haar grotje. Standje 69 vind ik best leuk maar nog liever geraak ik in trance tussen de benen van een dame als ik merk, zie en voel dat ze ook van de wereld aan het geraken is. De liksessie ging over naar een vingersessie met niet de beentjes op de "ee"'s van de "een vingersessie". Daarna werd het een combi van likken en vingeren. Helena werd gaandeweg zo nat dat zelfs met vier vingers in haar poes ik nog alle plaats had om mijn vingers te laten zwemmen. En maar kolken daarbinnen. ("Dat was nog 'ns een Oceans".) Haar orgasme kwam echter niet. Nu, als ze dat net niet wil, is dat haar beslissing. Ook niet toen ik bij de vier vingers nog eens twee vingers van mijn andere hand gebruikte om de G-spot nog extra te verwennen. Helena ging er helemaal mee in op en duwde zichzelf zelfs nog meer naar beneden op mijn vingers opdat ze nog dieper in haar poes zouden belanden. Ik kan er helaas ook niet aan doen dat mijn vingers een stuk korter zijn dan mijn stijve lul natuurlijk. Zelden vingerde ik ook een dame zo fors. Als ik niet beter wist, dacht ik dat ze lange tijd flinke pijn zou moeten gehad hebben. Mijn gezicht en vingers waren behoorlijk nat maar zoals ik al zei, ga ik er vanuit dat ze net voor haar orgasme is getopt, teruggetrokken en bij mij begonnen is met de blow job (bijna) van mijn leven. Het kan natuurlijk ook zijn dat Helena stil klaarkomt, zonder samentrekkingen van de kutspieren. Het zou kunnen. Vaak is het zo dat als ze niets zeggen, ze net wel echt zijn klaargekomen en diegenen die het nadrukkelijk zeggen en soms zeggen "wel twee keer" net niet zijn klaargekomen. Mij maakt het ook op zich niet veel uit. Ik was geil en dat is uiteindelijk het enige dat écht van belang is bij een DVP.
                        De blow job was veel beter dan gemiddeld. De blow job was zeer afwisselend en langdurig met veel geteas. Ook de ballen werden niet vergeten. Ook DT kwam ruimschoots aan bod.
                        Het neuken zelf was ook al een voltreffer met veel mee-geneuk van haar kant. Ze ging er weer écht voor (bij manier van spreken).

Na nog wat naknuffelen en kussen en tongzoenen heb ik haar aan de lockers nog een nachtzoentje gegeven en richting hotel getrokken. Wat heb ik zalig geslapen.

Herhalingsgevaar: 200 % .

Commentaar

Re: Böblingen - FKK Sakura, Wolf Hirthstrasse 38, Algemene Info

Hey pap (op zo’n moment voel je je net een bord havermout), kom je morgen naar huis? vroeg de jongste dochter aan de telefoon. Nee meid, ik zit dit weekend klem in Stuttgart, want de klus is niet afgekomen. He wat jammer nou, we wilden wat leuks gaan doen. Mevrouw Uitgewandeld nam het over en raffelde de plannen voor komend weekend af. Geduldig luisterde ik naar wat ik allemaal zou moeten missen. Kan niet zeggen dat er veel spannends voor me bij zat. Het hoofdthema was geloof ik iets met winkelen. De zeldzame keren dat ze erin slaagde om me mee te tronen naar de stad, paste ik de volgende tactiek toe: Zorgen dat zij aan de straatkant liep, en ikzelf aan de huizenkant. En mezelf daarbij zo opstellen, dat ze zo min mogelijk zicht op de etalages had. Daarbij flink de pas erin houden, want anders stond je zo weer een uur of langer te verklooien in zo’n kutwinkel. Waarbij je ze vanaf de eerste minuut kwijt was. Totdat ze ineens zoekend om zich heen kijkend opdook bij de kassa. Het Yolanthe Cabau systeem: betaal jij effe, Wes? De opsomming eindigde met de opmerking dat het wel erg saai voor me zou zijn, twee lange dagen in Stuttgart zonder iets omhanden. Als ik me verveelde, moest ik maar een keer bellen. Zaterdagmiddag verveelde ik me behoorlijk. Dus belde ik……………

…………aan bij de poort van FKK Sakura. De Theke, Irma, was zo vriendelijk om mee te lopen naar de Umkleide en me de verdere benodigde uitleg te geven. Nu was het nog vroeg, drie uur in de middag, en het is meestal zo dat in clubs die tot in de vroege uurtjes open zijn, de toppers pas later binnendruppelen. Dus nam ik eerst een sauna om wat op te warmen en kon nog net een broodje van het ontbijtbuffet nemen voordat het om vier uur afgeruimd werd. Daarna eens kijken wat voor vrouwenvlees er beschikbaar was. Ik schat een vijftiental dames, de meeste Oosteuropees, slank en knap. De enige mollige was meteen de vervelendste. Met het eeuwige Hallowiegehts gezeik. Waar ga je heen? Ik ga met je mee. Nee, dat ga je niet! De lompe manier is helaas het enige dat werkt bij zulke types. Ze droop af, en ik merkte wel dat ze bij andere gasten ook telkens nul op rekest kreeg.

Ik koos een slank meisje met lang bruin haar uit. Ze stelde zich voor als Diana. Duits ging wat haperend, dus op haar verzoek over naar Engels, wat ze opmerkelijk goed kon. Roemeense, kan bijna niet anders, en ze had wel een zekere klasse. Eigenlijk een vrouw die te beschaafd is voor dit werk. Geen voorspel op de bank, maar de zoenvraag werd positief beantwoord. Blind op kamer gaan doe ik niet meer. Diana had een mooi figuur, een naturelle C cup, en de achterkant was ook de moeite waard. Er werd getongd met open monden, had wel wat beter gekund, maar vooruit. De blowjob was zacht en erg lekker. Het ft voorstel maar afgewimpeld. De plaatselijke opslag is me wat te hoog. Bovendien was die kamer erg donker. En als je niet kunt zien wat er gebeurt is de pret ook een stuk minder. Alle dames waar ik me geweest ben stelden dit trouwens voor. Logisch want het verdubbelt het honorarium. Daar kunnen ze wel even een lauwe kwak voor in de mond houden. Toen ik er aan toe was, op de missie manier ingelogd en met lekkere tongzoenen geneukt tot het rubber volschoot. Goede clubstandaard met een op zich wel sympathieke dame, maar geen topper waarvan je zegt dat is het nou helemaal.

Een uurtje in de wellness rondgehangen, beide sauna’s, dampbad en whirlpool getest. Goed in orde bevonden. En weer naar boven om er een uit te zoeken voor de tweede wip. Onderweg naar de kino een slank meisje met een brilletje tegengekomen. Was wel een leuke spontane meid. Mooie rondingen, lekkere stevige borsten. En eveneens Roemeens. Samen de kino in, waar de buurman alvast voorgepijpt werd. Janina’s tong gleed mijn mond in en haar handje zorgde intussen voor de tweede erectie van de dag. Onderweg naar de kamer konden we mooi boven aan de trap op onze beurt staan wachten. En in no time was de wachtrij aangegroeid tot vijf stellen. En dat om zes uur ’s avonds. Kan wat worden dan als het later op de avond echt vol loopt. We hadden geluk, de gangbangkamer was beschikbaar. De grootste van het huis, daar kun je wel een stel of tien in kwijt als ze allemaal een beetje opschikken. Janina zoende alvast een stuk overtuigender dan haar voorgangster. Pijpte wel wat steviger. En was nat genoeg van zichzelf, er kwam geen flutschi aan te pas. Lekker doorzoenen tijdens de beurt, waarbij ze haar handje naar beneden stak om me zachtjes aan de ballen te aaien. Dat voelde zo goed dat ik steeds wilder begon te pompen. Nu lag ze eerst zachtjes, later steeds harder in mijn oor te gillen. Goed voor je ego, iets minder voor je trommelvlies. Maar voldoende om een heftige ontlading diep in haar doos te bewerkstelligen. Lekkere meid, maar er moest een volumeregelaar opzitten.

Inmiddels was het avondbuffet gereed, dat komt om zeven uur en is op zaterdagavond erg uitgebreid. Zelden zo’n goed buffet gezien in een club. Verschillende vlees- en vissoorten, spaghetti, bratkartoffeln, soep, salades, desserts. Tussen zeven en acht zal er niet veel geneukt zijn schat ik zo, want iedereen zat te schransen. Er zijn van die Bulgaarse vrouwen die een Latina uiterlijk hebben is me wel eens opgevallen. Heb me er wel eens vaker in vergist. Hier liep er ook een rond. Ze lachte me vriendelijk toe en wenste smakelijk eten. Ze had wel iets interessants. Vooral haar achterste. Nadat ik weer een poosje in de wellness had rondgelummeld, ging ik haar eens opzoeken. Inderdaad, Ella was een Bulgaarse. We mochten elkaar wel. Na een kort praatje werd ik op de bank weer kamerrijp gezoend. We gingen naar boven, deze keer zonder wachttijd. En zoals zo vaak bij bezoeken aan onbekende clubs, de laatste was de lekkerste. Het zal ook wel meegespeeld hebben dat er duidelijk sprake was van wederzijdse sympathie. Je merkt dat meteen. Na een heerlijke blowjob haar langdurig geneukt, en de zoenen hielden maar niet op. Intussen wel weer de derde op rij, dus ging het zo nog even niet lukken. Maar tegen elkaar aanliggend en die lekkere billen knedend trok ze me al tongend zonder moeite over de streep.

De club liep intussen wat voller. De muziek was niet storend, er kon gewoon gesproken worden. Maar na drie schoten vond ik het wel weer geslaagd, dus ging ik er vandoor. Het was een goed idee van die klant om de rest van het werk naar de maandag te verschuiven, anders had ik de zaterdag beslist in een heel wat saaiere omgeving door kunnen brengen. En dan zijn er nog kerels die bij missies in het buitenland liggen te emmeren dat ze het weekend niet naar huis kunnen. Die kennen de saunawereld niet, de uilskuikens. Geeft niks, ik neem het graag van ze over. Er zit nog wat aan te komen in Stuttgart hoorde ik op het werk, dus zal ik me maar weer opofferen. Zijn zij ervan af. En mij levert het allicht nog eens een dagje Sakura op.

Die Sakura meiden hebben, in tegenstelling tot die daar in thuis Holland, nog geen last van wat ik altijd noem het volle stofzuigerzak-syndroom. Produceert in toenemende mate een zeurend geluid, begint alsmaar boller te staan, en het zuigt niet meer. Vandaar dus, dat ik hier in Stuttgart noglangnietuitgewandeld ben.
                          Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                          En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Re: Böblingen - FKK Sakura, Wolf Hirthstrasse 38, Algemene Info

Afgelopen vrijdag weer een fantastische dag mogen beleven in Sakura. Aangekomen om iets na twaalf uur 's middags en maar pas weer vertrokken om iets na halftwee 's nachts. Dat spreekt boekdelen. Sakura mag dan ook nog altijd tot de beste drie saunaclubs (zoniet de beste) van Duitsland gerekend worden. Ze blijven de lat hoog leggen.

Wat er nu precies zo goed is aan Sakura? Heel wat maar de unieke mix van de betere line up en de betere service lijkt me toch wel een unicum in het saunaclublandschap in Duitsland. Vaak is het zo dat je een beetje moet kiezen tussen een mooie club met soms ook mooie meiden maar meiden die beperkte service geven of een klein(er) club(je) waar het interieur geen paradijs lijkt, waar vaak minder (mooie) dames zijn maar de service erg hoog ligt.

De voordelen van Sakura nog eens op een rijtje.

- Een treinstation op dikke vijf minuten wandelen van de club (dag en nachtverbinding om de 30').
                            - Vele hotels in de nabijheid.
                            - Een club met een modern interieur maar geen koude bedoening zoals bijvoorbeeld het industrieel moderne à la Planet Eden.
                            - De meeste medewerkers zijn vriendelijk, evenals de bazin.
                            - Het eten is een stuk uitgebreider en lekkerder dan in de meeste clubs. Ook mooi gepresenteerd en lekkernijen die je nergens anders kan krijgen.
                            - Ruim restaurant.
                            - (Half) open keuken.
                            - Leeshoek, zithoek.
                            - Bar/loungruimte zo ingericht dat je altijd goed zicht hebt op de flanerende, hangende, zittende... dames.
                            - Verhoogde ruime dansvloer met danspaal? Om het uur of meer paaldansacts. Vaak met life DJ, life aankondiging. Enkel dan wordt de muziek wat harder gezet.
                            - Partysfeer met gezellig geroezemoes op de achtergrond (beetje à la Sharks) van het aanwezige volk. Met mekaar praten kan nog altijd zonder in mekaars oor te moeten schreeuwen.
                            - Aparte ruime gezellige rookruimte.
                            - Uitstekende wellness (HWP, bio-sauna, Finse sauna, douches, stoombad, krantenhoekje, ligzetels, fruit, watertap, massageruimtes, slaapruimte - donkere kamer -). Een tip in de wellnessruimte: even liggen in de zetels tegenover de ramen en je ziet alle dames hun foefje als ze de trap opgaan of afdalen, na kameren.
                            - Abnormaal veel :-P (in vergelijking met andere saunaclubs) wordt er actief gebadderd en geflirt met de dames in de HWP. Afspraakjes worden in de bar gepland. Animeren in de wellnessruimte is voor de dames verboden.
                            - Dames jagen niet onophoudelijk op de mannen. Hoogstens komen ze zich sympathiek voorstellen en verstaan een neen van de eerste keer.
                            - De line up is altijd o.k. (meer dan o.k.).
                            - Zowat alle dames doen aan fatsoenlijk tongzoenen. Andere standaardservices worden op een behoorlijke manier ingevuld door alle dames. Die die de kantjes eraf lopen moet je goed zoeken.
                            - Fruitsappen inclusief inkomprijs. Koekje bij de lekkere koffie. Ook de details tellen hier. Cocktails verkrijgbaar.
                            - Zeer groot Splashvision buiten-tv-scherm. Zeer groot binnen tv-scherm (sport en clips).
                            - Gratis internet.
                            - Ruime donkere kino (actieve seks gebruikelijk).
                            - Bijna alle kamers zijn spiegelkamers.
                            - Ruime club.
                            - De gebruikelijke halfuurtarieven bij de dames (€ 50).
                            - Ruime opbergkastjes met zelfsluitende deuren.
                            - Saves gratis.
                            - Thaise massages mogelijk (op tijd inschrijven!)
                            - Gezellige mooie tuin met buitenbar en met knuffelplekjes )
                            - Vaak party's (tegen verhoogde inkomprijs) die AF! zijn.
                            - Mondwater, ... ter beschikking.
                            - Hygiënische club.
                            - Goede interactie tussen dames en heren, dames en dames, heren en heren. Bijna enkel Duitse gasten aanwezig.
                            - Badjas inbegrepen.
                            - ... Ondervind zelf!

Aan elke club zijn ook nadelen:

- Hoger inkomprijs (€ 70), tenzij je een meerbeurtenkaart aankoopt en hogere extraprijzen bij de dames (voorbeeld: FT: € 50 extra)
                            - Afstand, van bij ons gezien.
                            - Handdoeken enkel verkrijgbaar in de wellnessarea (in principe mag je ze niet zelf nemen maar da's theorie).
                            - Op drukke momenten kamerwachttijden mogelijk van ongeveer 15'.
                            - Bier tegen betaling.
                            - Weliswaar mooie kamers maar eigenlijk niet groot.
                            - Kleinere privé-parking maar plaats zat elders.
                            - Weinig Nederlanders en Belgen :lol_hitting:.

Als Sakura op Sixsens-afstand van mij thuis zou liggen, zagen ze me nergens anders meer

Commentaar

Re: Böblingen - FKK Sakura, Wolf Hirthstr 38

Gisteren een dagje in Stuttgart geweest. En deze keer maar gekozen voor Sakura. Dit omdat Paradise de vorige keer niet zo goed was bevallen. Animatie op een verschrikkelijk hinderlijke manier. Zelfs als je in de Wellness op een ligstoel lag te dutten, werd er nog aan je schouder geschud: Hallowiegehts? Gadverjasses. Of je middenin een leuk TV programma ineens vanuit het niets wordt overvallen door dat Krijsende Kruidvatwijf. Van Sakura herinnerde ik me dat de vrouwen zich er heel wat beschaafder gedroegen. Al was de line up gemiddeld genomen iets minder.

Dat laatste klopte ook nu wel weer, vooral in de vroege middag. Weinig kamerwaardig vrouwenvlees in de uitverkoop. Normaliter doe ik meteen kort na aankomst een kamertje, maar ik kon er echt geen keuze uit maken, dus heb ik me eerst eens tegoed gedaan aan het uitstekende lunchbuffet. Daarna nog weinig verbetering geconstateerd. Wetende dat in clubs die de hele nacht open zijn, de betere vrouwen pas later op de dag binnen druppelen, het kruit nog een poosje droog gehouden. En een saunaatje gepakt. Wat er rondliep waren duidelijk meiden uit de B categorie, die hopen bij gebrek aan concurrentie een vroege klant te kunnen verschalken.

Om half vijf dan toch met een leuke meid met een brilletje aan de praat geraakt. Tanja, slank met een goed figuur. Er rolde op de kamer een prima sessie uit. Naderhand hoorde ik pas dat ze half Moldavische is. Een nationaliteit die bij mij niet hoog scoort, gezien ervaringen uit het verleden. Maar met Tanja was het echt lekker. Het zal mogelijk haar Zwitserse helft zijn geweest die het hem deed.

Een uurtje in de Wellness verbleven om bij te komen. De ene sauna zou 60 en de andere 90 graden moeten zijn, maar ik kon weinig verschil merken. Allebei heet genoeg. De Whirlpool was ook aangenaam van temperatuur. Inmiddels was de line up sterk verbeterd. Toen rond zeven uur de bel geluid werd voor de avondprak, was ik net in gesprek met Allison, een slanke Roemeense. Meteen kwam er een behoorlijke toeloop naar het restaurantgedeelte, zodat we besloten om eerst maar even te gaan stoeien. Nadat de zoenvraag positief was beantwoord uiteraard. Maar achteraf viel ze me op dat punt toch best wel tegen. Heel matig zoenen, haar voorgangster ging daar een stuk beter in mee. Lieve meid, maar herhaling derhalve uitgesloten.

Na terugkomst goddelijk gedineerd. Dat zit wel goed bij Sakura. En na de gebruikelijke kop koffie voor onderweg, weer vertrokken. Want er staat nog een en ander op het programma voor het Paasweekend. En dat wordt een club waar de vrouwen met pek en veren het dorp uitgejaagd worden als er klachten komen over het zoenen. Dus had ik geen zin meer om in Sakura nog verder te experimenteren.
                              Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                              En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Re: Böblingen - Sakura, Wolf Hirthstr 38

Afgelopen dinsdag eens een bezoekje gebracht aan deze fantastische club op een andere dag dan ik gewend ben, in het weekend namelijk.

Ik hoef het niet meer nog eens te bevestigen dat deze club alles mooi voor mekaar heeft. Prachtige line up, vaak bovengemiddelde services van de dames (kussen bijna allemaal), schitterende wellness, mooie moderne bar die sfeer schept en niet het industriële van bijvoorbeeld Planet Eden. Het eten is van hoge kwaliteit en uitgebreid. Afgelopen dinsdag voor het eerst in mijn leven zo'n lekker rundsstoofvlees gegeten. Het personeel is vriendelijk en de club is net.

De zomer is eigenlijk nog lang niet begonnen maar de tuin van Sakura staat al gereed. Kussen op de ligzetels.... Sommige clubs krijgen dat half juni nog niet eens voor mekaar.

Ondanks dat het vandaag geen vrijdagavond of zaterdagavond was, was er toch flink wat sfeer in de bar/lounge en begon men gewoon wat vroeger met vele paaldansacts om je vingers bij af te likken. De dames doen hier heel wat meer aan de paal dan enkel de paal met 1 hand vasthouden en er dan wat danspasjes omheen uitvoeren. Hier wordt nog aan paaldansen gedaan zoals ze dat in bars aan grote steenwegen in Vlaanderen doen.

De club houdt ook mooi het midden tussen partysfeer en relaxte sfeer. Ze maken er een perfecte mix van.

Gemiddeld genomen lag de verhouding dames/heren zowat 50/50.

De laatste keer schreef ik over mijn kamergang met een dame die deeltijds in het SKW werkt. In Sakura heet ze Adina. Ik kreeg echter geen reacties van de SKW-kenners over haar. Misschien omdat ze in het SKW een andere werknaam gebruikt en nu al enige maanden full time Sakurat'. Haar werknaam in het SKW is/was Valerie. Het was aangenaam om nog wat met haar te flaneren in de club maar op herhaling ben ik niet met haar geweest. Daarvoor was het tongzoenen toch niet helemaal wat ik er van verlang. Ik dacht dat ik ze op haar paard zou kunnen zetten, toen ze vroeg om op kamer te gaan, door haar te vertellen dat het voor mij eigenlijk vooral een uitdaging voor mezelf was om te kunnen tongzoenen met een SKW-dame maar dat veel wat tegen, dat was niet het geval. Ze nam het sportief op en klopte eens op mijn schouder met een brede glimlach.

Na 5 maanden afwezigheid was Helena ook weer terug. Het was een blij weerzien. Met een koffietje wat bijgekletst. Gezellig! Wat minder gezellig was, was dat ze bijna zeurde om op kamer te gaan en ze er voor zichzelf vanuit ging dat ik haar vaste waarde was geworden. Ik ken haar al van The Paradise en heb altijd fabelachtige sessies met haar gehad. Dat wil nog niet zeggen dat ik met haar getrouwd ben. Ik hou van afwisseling. Het koste me zelfs wat moeite om haar dat aan haar verstand te brengen. Nou ja. Nadat ik mijn eten in de HWP had laten zakken, kwam Helena weer naar mij en deze keer plofte ze zich neer op mijn schoot. Ze had duidelijk nog niet begrepen dat een (voorlopige) nee bij mij ook nee is. Helena was geil, Helena wou alleen mij vandaag, Helena wou de gehele dag bij mij blijven (saunaatje, HWP-tje...). Los van het feit wat daarvoor zal moeten betaald worden, wil ik niet de gehele dag met een dame optrekken in de club. En claimgedrag, want daar begint het nu wel op te lijken, daar hou ik ook niet van.
                                Toch kwam ze na een saunarondje weer bij mij zitten. Derde keer was zeker niet beste keer, deze keer. Ik hield het kort en verdween. Je verwacht dan dat ze boos zijn en niet alleen doen alsof ze boos zijn. Ze liep overigens direct naar een andere man (hoewel ze alleen mij wou).
                                Bij het avondeten kwam ze weer bij mij zitten. Toen ons eten op was vroeg ze wat er zou volgen. Normaal ben ik erg diplomatisch maar nu werd het tijd om "kwetsend" te antwoorden. Ik zei haar dat ik besloten had om niet met haar te gaan vandaag maar met een andere dame.
                                Bij het verlaten van de club kon er zelfs geen goedendag meer af. Lekker makkelijk voor mij. Claimgedrag heeft bij mij een averechts effect. Ook al mag je ze flink vingeren, ook al wordt er duchtig gedroogneukt, als de beste getongzoent....

Natuurlijk lopen er daar ook typische typetjes rond. Ik bedoel: je komt binnen, nog maar net, loopt naar de bar voor je eerste drankje en ze houden je al tegen, omarmen je, doen alsof ze je goed kennen en vragen waarheen je gaat. Een drankje bestellen natuurlijk. Snel wat kusjes gegeven nog (even van profiteren, ze was dan ook een pareltje). Na de brunch vraagt diezelfde dame weer waar ik heen ga. Ik ging toen een dubbele espresso bestellen, zei haar dat ook en liep al richting Helena, die ik net ontmoet had. De dame vroeg nog of we samen gingen roken waarop ik zonder liegen kon zeggen dat ik niet rook. Bij zulke dames zijn twee duidelijke neens duidelijk en hoef je niet meer te vrezen voor een uitnodiging. Waarmee ik niets zeg over haar kamerprestaties want dat weet ik vooralsnog niet.

Gaandeweg de dag viel me eigenlijk één dame speciaal op. Een Thaise. Enfin, ze viel me op maar het viel me vooral op dat ze geen tien minuten alleen kon zitten of voor een potje seks werd gevraagd. Jagen deed ze al helemaal niet. De mannen vielen als bosjes voor haar. Ik begon me dus te realiseren dat ik vandaag mijn pijlen vooral op haar moest richten. In het begin richtte ik mijn pijlen niet zo op haar omdat ze naar alle waarschijnlijkheid toch rond de 35 jaar zal hangen. Hoe meer ik af en toe een glimp van haar opving hoe meer ik naar dit "ferme wijf" snakte. Alle vrouwelijke rondingen op zijn plaats, niet het typische "pannenlat-Thaike".
                                Waar een wil is, is een weg en om 10 uur 's avonds kon ik haar schaken. Mijn eerste sessie van de dag maar wel 1,5 uur non-stop seksactie waarbij taboes onbestaande waren (behalve dan NZC). Ik wist het! Ze luistert naar de naam Cambli (uitgesproken als Kamblay) en werkt onregelmatig.

Jammer dat Sakura niet naast de deur ligt. Nu beperk ik mij tot een bezoekje of 6 per jaar aan deze club vanwege de afstand.

Moet het nog gezegd dat ik weer een topdag heb beleefd. Waren alle dagen maar zo .

Commentaar

Sakura nog een keer. Ik begin op een moment te komen dat een (groot) deel van de vaste dames mij begint te kennen. Niet allemaal en ook niet de steeds nieuwe aanwezige dames natuurlijk. Bovendien werken niet alle dames elke keer als ik er ben.

Aisha, een dame met donker lang golvend haar, een mooie verschijning maar niet het lolita-type ondanks dat ze een slank figuur heeft. Een lekkere kont en goed gevormde tieten. Slank maar met nadrukkelijk aanwezige vrouwelijke vormen dus. Ze staat achter de bar en schotelt me een cappuccino voor, nog voor de eigenlijke bardame dat kan doen. Een cappuccino met een koekje erbij en cacaopoeder in de vorm van een hartje. Verder laat ze me doen. Ik verdwijn in een sofa maar zie dat ze enige momenten later toch zoals een sluipende kat op me afkomt. Niet rechttoe rechtaan maar een beetje kronkelend en wel zo dat ze grotendeels verdween achter een staanlamp. Even berekend draai ik mijn hoofd naar de andere kant. Aisha komt op de leuning van de sofa zitten. Ik doe of ik verschiet. Ik heb liever dat ze naast me komen zitten. Is een stuk spontaner. Ze legt wel direct mijn hand op haar billen. Dat heb ik dan weer wel graag. Omdat je over iets moet beginnen en liefst niet over die vragen als van waar kom je, hoe heet je, waar woon je... begon ik maar over het feit dat ze met de cappuccino wel erg snel tewerk ging, nog voor de bardame. Ik had haar namelijk iets eerder ook al in mijn vizier, vanwege haar schoonheid natuurlijk en gezien dat ze ook op kamer erg snel tewerk ging met een man. Dit in gedachte vroeg ik haar dan ook maar meteen of ze op kamer ook altijd zo snel is. Nadat ze zelf een vraag stelde na mijn vraag, namelijk of ik voor één dame speciaal kwam of niet en ik antwoordde dat ik eigenlijk met enkele dames wel een erg goede klik heb op kamer, antwoordde ze op mijn oorspronkelijke vraag weer met een vraag: of ik de liefde wil bedrijven? Hiermee stelt ze minstens dat ze dus niet enkel kort op kamer wil blijven. Tot verdere spontaniteit van haar kant kwam het niet. Ik was dus niet overtuigd en nadat ik op haar uitdrukkelijke wens dan uiteindelijk toch één naam liet vallen van een dame waarmee het altijd fantastisch is op kamer, verdween ze snel van de leuning van de sofa richting een mogelijke andere prooi. Ook dat komt bij mij niet zo best over. Ik bedankte ze nog snel voor de heerlijke en verzorgde cappuccino waarop nog een beleefd antwoordje volgde. Of ze nu zo snel weg ging ineens omdat ze dat altijd doet of omdat ze de dame die ik vernoemde kende en Aisha niet hetzelfde type is, blijft voorlopig een open vraag. Ik vernoemde Roxy, een lolita-type.

Roxy stond overigens gepland op het BW7-forum. Cambli (Thaise) niet overigens. Daar had ik laatste keer fantastische seks mee. Ik hoopte stilletjes dat niet gepland nog zou kunnen veranderen in gepland maar helaas bleek dat niet zo te zijn. Roxy zou wel opdagen en daarmee zou ik weer een geweldige kamer beleven later. Voor het eerst niet in een kamer die je kan bereiken via de statige trap in de bar/lounge maar een kamer die je bereikt via een weg achter de ontvangstbalie door. Deze kamers (minstens dan toch enkele) zijn een pak groter. Weeral een weet.

Ik zou ook bezoek krijgen van een dame met blonde haren (halflang tot lang). Mooi slank maar minstens even groot als ik. Wat moet ik daarmee, zit in mijn hoofd geprent. Vooroordelen dus over haar. Ze zal het lastig krijgen. Positief was dat ze gewoon naast me kwam zitten in een sofa en niet plechtig op de leuning van de sofa. Ze probeert me voor zich te winnen door een beetje met haar nagels over mijn rug te wrijven. Voor de rest kreeg ik enkel een professionele indruk van haar. Haar gedragingen en zo. Misschien tot later zou mijn uiteindelijk antwoord zijn tegen haar toen ze de bekende vraag stelde. Daar moest ik niet lang over nadenken. Ik kreeg nog wat klassiekers voorgeschoteld ook. Ben ik er de eerste keer? Zij was pas nieuw van deze week....

Plots... bots ik als het ware op het -1 niveau (omkleedruimte, douches, toitetten en verderdoor massageruimtes, rustruimtes, wellness, zonnebank...) aan een deur tegen Helena. Herinner je dat zij de dame was die me vorige keer wou claimen, waar ik niet van hou én dat zij de dame was die niet eens antwoordde toen ik 's nachts goedenacht tegen haar zei. Ondanks dat je "met haar alles mag doen" om het zo nu maar even uit te drukken, besliste ik om madam claimster vorige keer dus links te laten liggen. Ze begroette me plots weer heel erg hartelijk. Ik deed even mee maar hield het verder erg duidelijk. Vandaag waarschijnlijk niet. Ik had immers even voorheen een glimp opgevangen van Roxy en dat is toch weeral meer dan een half jaar geleden, denk ik, dat ik met dit toppertje nog eens kamerde. Helena loopt daar altijd (grapje). Toch probeerde ze weer heel even of een "nu" er niet inzat maar ze kwam vandaag niet nog verschillende keren op me af. Dat is dan toch weeral mooi dat, niet?

Tijdens mijn relaxagierondes twee keer heerlijk in het zonnetje gaan liggen in een ligzetel in de tuin. Men had deze vijftiende april niet het beste weer gegeven, integendeel maar de zon straalde heerlijk in de namiddag. Het was lekker warm. Uit de wind. In elk geval warm genoeg om ook dames naar buiten te lokken. De tuin ligt ook op -1 en vanop het gelijkvloers (bar/lounge/resto/kino...) kan je van binnen naar buiten kijken maar niet andersom. Een keer kwamen twee dames gewoon ook van het zonnetje genieten en één keer kwam een dame bij me liggen. Die kwam dus duidelijk voor mij en niet voor de zon. Eigenlijk kwam ze voor mijn centen natuurlijk. De dame pakt me goed vast en merkt op dat ik het lekker warm heb. Zelf was ze wat een "kouscheiter". Ze vond het nog wat frisjes en kroop dus maar dichter tegen me aan. Zonde van de zon die mijn lijf niet meer kon beschijnen maar heerlijk om daar zo close met haar te liggen. Ik ben haar naam vergeten maar het bleek de vriendin te zijn van de deeltijdse SKW-dame in Sakura Adina. Madam hield het kort en wou snel tot seks overgaan, was eigenlijk mijn enige indruk al snel. Ondanks dat ze het wat frisjes vond, wou ze buiten met me seksen. Ik zag dat niet zo zitten en zei liever op kamer te gaan want in die buitenkamers (open), uit de zon, zal het pas echt frisjes geweest zijn. Ze stelde dan maar de "kino-kamer" voor. Toen dacht ik van ha ben je zo een en zette ze in de wachtrij. Ze zou boven binnen in de rij gaan staan. Mooi was ze genoeg en ik was bereid om haar wat meer uit te testen tijdens pre sales boven maar toen ik weer in de bar stapte was ze nergens te zien. In de bar geraakte ik wel aan de praat met Allison. Een zeer goede kamergang was trouwens het gevolg.
                                  Om nog even terug te komen op die vriendin van Adina. Paaldansen kan ze alvast als de beste. En nu we toch over paaldansen bezig zijn, die zie je altijd heel veel in Sakura en niet de minste, échte paaldansacts (niet wat gedans met de paal in hun hand - alsof ze... -). Iris bijvoorbeeld. Zelden geraak ik opgewonden van een paaldansact maar zoals Iris dat deed, pffoe! Iris is slank, A-cup, lang zwart haar, soms in een paardenstaart en ongeveer 1,64 meter lang met een mooi kronkelend lijfje aan de paal. Als ze nog maar een beetje zo goed is op kamer als ze eruit ziet, is het al heel veel. Ik ben het echter niet te weten mogen komen. Roxy kwam tegen het einde van de paaldansact op mijn schoot zitten....

Heel laat op de avond, 's nachts eigenlijk al, komt Julie bij me zitten. Een "oudere" blonde dame die ik op het eerste zicht helemaal niet zag zitten. Ze doet de job schijnbaar maar sporadisch en zou bekend staan om de pijpkoninging van Stuttgart. Hoewel zij meer iemand is die ik graag op café zou willen meescharelen, wist ze wel de juiste snaren te bespelen. Verleiding kent geen geheimen meer voor haar. Het nachtelijke uur maakte toch dat ik toch niet inging op haar verzoek om eens te mogen meemaken wat nu werkelijk een toppijpbeurt moet voorstellen. Je gelooft het allicht amper maar ik stond flink in dubio. De manier waarop ze verleidt? De juiste aanrakingen op het juiste moment, geile woorden fluisteren in je oor, zeer close face to face komen, mekaar aankijkend, bijna zoenend.... Misschien had ze écht moeten beginnen zoenen?

Corina probeerde overdag ook enkele keren maar ook met haar kwam het niet tot een kamergang. Een mooie dame, vooral haar gezicht. Ik twijfelde ook over haar servicekwaliteiten. Ze was dikwijls snel terug van kamer. Ik weet dat dat van de man kan afhangen omdat vele mannen niet dat GFE-gedoe zoeken en na hun orgasme zelf liefst van kamer af willen. Het feit dat ze bij één van haar pogingen ook bij mij aanhaalde "maar tien minuten", was genoeg om haar niet verder te willen ondervragen. Er zijn daar massa's vrouwen genoeg aanwezig die gewoon ergens af en toe eventjes zitten en alweer opgepikt worden. Die wil ik. Liefst niet diegene die op de leuning even langs me komt zitten. Gelukkig zijn die in de beduidende minderheid in Sakura. Bij de brunch, Corina's eerste poging was al bij het binnenkomen van de club, botste ik achterwaarts tegen haar aan maar kreeg sterk de indruk dat het opgezet spel was van haar kant. Toch een beetje origineel dus.

Nu we het woord brunch in de mond genomen hebben, de brunch en het avondeten smaakten weer geweldig. Als brunch: een warme croissant met marsepeinvulling, cakeje met kiwi, tomaat-komkommer-paprikasalade, broodje met ananasroomkaas, druiven, studentenhaver en choco pillows. Als vieruurtje: biscuit met vanillecrème. Als avondeten: visfilet, koude groentenschotel, tiramisu bosvruchten (geef mij toch maar de traditionele versie met alcohol), citroenmoes met gekarameliseerde nootjes, meloen.

Ook de DJ was vandaag weer present. Hij lokt steeds vele paaldansact uit met onze Westerse muziek en geen balkangedoe. Af en toe wel eens. Dat moet kunnen. Geweldige line up weeral. Pakweg 80 dames voor pakweg 80 heren. Heel laat op de avond trouwens toch nog even een leuk praatje gemaakt met Helena.

Topdag weeral passé.

Volgend weekend weeral in Stuttgart. De planning is om na heel lang geleden nog eens binnen te wippen in Paradise maar daar hoogstens enkele optik ficks te hebben en mijn centjes te houden voor wat uitspattingen met mijn aanwezige toppertjes in Sakura. Daarna zal ik Stuttgart een tijd niet meer aandoen omdat er nu eenmaal clubs zijn met grotere tuinen en verwarmde zwembaden .

Commentaar

Of ik deze club een topclub vind? Zeker weten maar dat kon je al wel afleiden uit mijn recensies. Een unieke combinatie tussen perfecte wellness, culinair festijn, moderne look, prachtige line up en erg goede service van de dames.

Laatst bezocht ik deze club nog eens. Er was weer een licking lady's party. Zelf noemen ze het berucht om. Ik had me even vergist want ik dacht dat er porno actrices de show zouden geven maar het zijn gewoon de dames van de club. Zowat elk uur geven ze het beste van zichzelf. Het was écht super en best geil om te zien. Het beste van wat ik op show gebied al gezien heb, zou ik zeggen. Ware het niet dat ik de week daarvoor een geile lesbische show had mogen genieten in Planet Eden. Dat was pas écht geil, geil, geil! Mijn lul komt niet snel meer stijf bij het zien van... maar toen was het het geval. Het was allemaal super spontaan. Meteen ook het grote verschil met de licking lady's show in Sakura. Het was ook geil en de dames lebberen mekaar inderdaad overal af (mond, kut, aars...) en spelen met dildo's en zo en een keer met een stoel op het podium en, en, en... maar je zag dat het Show was met een grote "S", ingestudeerd met andere woorden, gebracht, niet spontaan zoals het plots ingegeven komt. Dat maakt dan weer dat als je drie shows gezien hebt, het een beetje meer van hetzelfde wordt. Chapeau voor Sakura en de dames die het brengen. Van het betere alleen hadden ze pech dat er altijd nog beter ergens bestaat en dat die ergens PE was en dat ik daar toevallig bij mocht zijn. Verder is het zeker een aanrader om eens mee te maken, als je in de buurt bent of toch zinnens bent om eens naar Sakura te gaan .

Commentaar

Of ik deze club een topclub vind? Zeker weten maar dat kon je al wel afleiden uit mijn recensies. Een unieke combinatie tussen perfecte wellness, culinair festijn, moderne look, prachtige line up en erg goede service van de dames.

Laatst bezocht ik deze club nog eens. Er was weer een licking lady's party. Zelf noemen ze het berucht om. Ik had me even vergist want ik dacht dat er porno actrices de show zouden geven maar het zijn gewoon de dames van de club. Zowat elk uur geven ze het beste van zichzelf. Het was écht super en best geil om te zien. Het beste van wat ik op show gebied al gezien heb, zou ik zeggen. Ware het niet dat ik de week daarvoor een geile lesbische show had mogen genieten in Planet Eden. Dat was pas écht geil, geil, geil! Mijn lul komt niet snel meer stijf bij het zien van... maar toen was het het geval. Het was allemaal super spontaan. Meteen ook het grote verschil met de licking lady's show in Sakura. Het was ook geil en de dames lebberen mekaar inderdaad overal af (mond, kut, aars...) en spelen met dildo's en zo en een keer met een stoel op het podium en, en, en... maar je zag dat het Show was met een grote "S", ingestudeerd met andere woorden, gebracht, niet spontaan zoals het plots ingegeven komt. Dat maakt dan weer dat als je drie shows gezien hebt, het een beetje meer van hetzelfde wordt. Chapeau voor Sakura en de dames die het brengen. Van het betere alleen hadden ze pech dat er altijd nog beter ergens bestaat en dat die ergens PE was en dat ik daar toevallig bij mocht zijn. Verder is het zeker een aanrader om eens mee te maken, als je in de buurt bent of toch zinnens bent om eens naar Sakura te gaan .

Commentaar

Prijzen zijn al een tijde de hoogte ingegaan :

Tageskarte 75 euro

Dinsdag en donderdag 50 euro

2 Std. Karte 60 euro

5er Karte 325 euro

10er Karte 600 euro

Direktgast** 50 euro

** Een Direktgast is iemand die géén gebruik maakt van de wellness of het restaurant en dus korting krijgt.

Bedankt, prijzen in eerste bericht aangepast. Dp.