Moers - Club La Luna, Kautzstrasse 9

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Moers - Club La Luna, Kautzstrasse 9

Naam: La Luna

Adres: Kautzstrasse 9, 47441 Moers

Telefoonnummer: 0152 14450494
    Vanuit Nederland: 0049 152 14450494

Website: http://www.club-laluna.com

Aard: Club, volgens de website. Wel een kleine.

Openingstijden:
    maandag t/m donderdag van 11:00 tot 01:00 uur
    vrijdag en zaterdag van 11:00 tot 03:00 uur
    zondag van 11:00 tot 24:00

Prijzen:

Entree EUR 20,-.

Diensten van de dames:

EUR 30,- 20 minuten - neuken met condoom
    EUR 40,- 30 minuten - neuken met condoom
    EUR 70,- 60 minuten - neuken met condoom
    EUR 60,- 30 minuten - neuken zonder condoom tot het einde (niet elke dame)
    EUR 90,- 60 minuten - neuken zonder condoom tot het einde (niet elke dame)
    M.a.w.: € 20,- toeslag voor nzc.

Routebeschrijving en parkeren:
    De club is in een klein straatje.
    Je komt eerst een parkeerplaats tegen. Na 17:30 kun je hier doordeweeks vrij parkeren. Op zaterdag na 12:00.
    Ga je verder de Kautzstrasse in dan ga je voor de parkeerplaatsen links af en volg je de bocht naar links. 50 Meter verder heb je club Laluna aan de linker kant. De club heeft zelf een paar parkeerplaatsen.
    Er zijn 2 panden. Rechts boven een swingertreff of zo iets. En links voor de trap af is de club zelf.

Algemeen:
    Dit is een AO-club. Dat betekent dat de meeste dames PZC én NZC aanbieden. Met condoom kan natuurlijk ook (zie prijzen).
    Bij binnenkomst krijgt je een sleutel en je kunt je omkleden. Na het omkleden lever je de sleutel ook weer in. Je kastnummer wordt op een klein kaartje genoteerd, hier worden de kamerbezoekjes op genoteerd alsmede de drankjes.
    Met een handoek om je middel ga je het zitgedeelte in. Dit zijn 2 gescheiden ruimtes met zitbanken.
    Er zijn 2 aparte douches, en een toilet. Er is een sauna en een zwembadje. Badje was op 21 juli niet in gebruik.
    De kamers waar er iets van 4 van zijn waren aardig ingericht.
    De dames zagen er allemaal goed uit. Op de website zijn ze daadwerkelijk te bewonderen. Bij interesse in een dame gaat men naast de dame zitten en knoopt men een praatje aan.

Dit is geen club voor een vriendenploeg. Een lang verblijf is ook geen echte aanrader, daar is de club te klein voor.

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 10-11-14, 12:51. Reden: prijzen aangepast.

Re: Moers, Kautzstrasse 9, Club la luna

Ik heb deze club voor het eerst bezocht.
    De reden van dit bezoek is te neuken zonder rubbertje.
    Dat is wat ook standaard in deze club kan.

De club is in een klein straatje.
    Je komt eerst een parkeerplaats tegen.
    Na 17:30 kun je hier doordeweeks vrij parkeren.
    Op zaterdag na 12:00.
    Ga je verder de kautzstrasse in dan ga je voor de parkeerplaatsen links af en volg je de bocht naar links.
    50 meter verder heb je club Laluna aan de linker kant.
    De club heeft zelf een paar parkeerplaatsen.
    Er zijn 2 panden.
    Rechts boven een swingertreff of zo iets.
    En links voor de trap af is de club zelf.
    De club functioneerd als een FKKclub.
    Drankjes kosten 3 euro.
    Entree 15 a 25 euro afhankelijk van de tijd van binnenkomst.
    Je krijgt een sleutel en je kunt je omkleden.
    Met een handoek om je middel ga je het zitgedeelte in.
    Er is een sauna en een zwembadje.
    Beide waren niet in gebruik.

Prijzen dames vanaf 30 euro.
    De dames zagen er allemaal goed uit.
    Op de website zijn ze daadwerkelijk te bewonderen.

De kamers waar er iets van 4 van zijn waren aardig ingericht.
    Dit is geen club voor een vriendenploeg.
    Een lang verblijfis ook geen echte aanrader, daar de club te klein voor is.

Ik heb christina genomen.
    Op de website is ze te zien.
    Op de banken kwam ze leuk over, maar eenmaal lanks haar sprak ze geen woord Duits of Engels.
    Maar op de kamer beroofde ze behoorlijk van je tijd.
    Na 5 minuten begon ze al te kwekken.
    Eens en nooit meer.

http://club-laluna-moers.de/

Laluna tot de volgende keer.

Commentaar

Moers, Kautzstrasse 9, Club La Luna

Ze maken het helemaal waar zoals op de website vermeld staat. Als je wilt kun je idd voor 'slechts' 60 EURI met een dame naar de kamer gaan en daar in 20 minuten gebruik maken van haar diensten: PZC en NZC. Voor 30 minuten is dat 90 EURO en als zomeraanbieding een uur voor 120 EURI. Je kunt natuurlijk ook kiezen voor safe. Dat is v.a. 30 EURO voor 20 minuten.

Dames zien er over het algemeen goed uit; ze lijken mij iets ouder dan op hun eigen website aangegeven. In ieder geval diverse meisjes van begin 20. Nationaliteit is hoofdzakelijk Roemeens en een enkele Hongaars. Met menigeen is amper te comminiceren omdat ze geen Duits/Engels spreekt.

Zoals Magnum terecht opmerkt is het geen club voor vriendengroepjes of voor een langdurig verblijf. Desondanks ben ik daar vanmiddag toch 4 uur gebleven en het best naar mijn zin gehad en 'lol' gemaakt met Christina (wat onervaren) en Renata (super) - beiden Roemeens.

Alugilac

Commentaar

Re: Moers, Kautzstrasse 9, La Luna

Heb vandaag een dagje Duitsland gehad. Ik was van plan naar FKK Freudenberg in Bochum te rijden, en onderweg ben ik in La Luna gestopt uit nieuwsgierigheid. Aan de ingang kreeg ik nog duidelijk te horen dat "alles ohne" gaat voor 60 euro voor 20 minuten, 90 euro mit spritzen in die madchen, en 120 euro voor een uur. Met gummi slechts 30 euro/ 20 minuten. Nietsvermoedend ging ik na het douchen in de lounge zitten naast Vanessa, die ik herkend had van de foto's op hun site. Slank, jong, blond en prachtige ! boezem. Iedereen, ook Vanessa was zeer ingehouden. Toen bleek waarom: de politie was bezig met een identiteitscontrole van de meisjes. De cops waren wel heel discreet en ik hoorde een inspecteur aan elk van de meisjes vragen of ze geen probleem had. Toen ze na een half uur de zaak verlieten, werd de sfeer meteen losser. Dus ik zat naast Vanessa. Ik had op de site gelezen dat ze "slikte", maar daar bleek niets van te zijn. Ik vroeg haar of Elisa daar was. En ja, ze zat juist rechtover ons. Was wel veel jonger en kleiner dan op de foto's van de site. Ik vroeg hen beide om samen naar een kamer te gaan. Vooral Elisa was ontgoocheld dat ik "mit gummi" koos (= 30 euro i.p.v. 60 euro). Elisa heeft me matig gepijpt, dan op mijn paal gekomen (met codoom- tegen haar zin) terwijl Vanessa haar prachtige cup D natuurtlijke borsten liet kneden en zuigen. Ik was echter niet super opgewonden en de vragen van Elisa: spritzt du noch nicht?, hielpen niet echt, zoadat ik besloot af te ronden zonder klaar te komen om verder te trekken naar zekere oorden: Freude in Bochum.

Commentaar

Woensdag 28 februari was ik 's avonds bij La Luna. Het viel niet mee.
          Ben eerst met Elisa meegeweest. Een prachtig meisje maar zij ziet graag dat een sessie maar kort duurt. Even pijpen en dan blank er in. Wel lekker maar ze is niet erg actief.
          Wat later Mary uitgeprobeerd. Was eigenlijk het zelfde laken een pak. Kon er niet echt warm voor lopen en heb ook niet tot het einde doorgehaald.
          Tenslotte met Sheila. Zij was wel enthousiast en een heerlijk half uurtje gehad waarin ik haar heb volgespoten.
          Al met al, om in michelintermen te spreken: geen reis waard.

Commentaar

Hoi,

Paula van 'la Luna' doet geen AO (Alles Ohne) meer, omdat ze 2 maal
            een schimmelinfectie heeft opgelopen.

Puma.

Commentaar

Hallo,

Vorige week zaterdag hier voor de 4e en laatste keer geweest.
              Voor het laatst, omdat ze sinds een aantal maanden nog eens de drankjes apart willen afrekenen bij het vertrek. Erg brutaal.
              Volgens mij heb je daar die 25 Euri bij aankomst al voor gedokt!
              En als het nou zo'n supertent zou zijn... Neen, niets is minder waar.
              Het nivo vd dames is redelijk, maar je kunt er nauwelijks mee praten.
              Sommigen duwen je lul er 'live' in (zonder gummi), zonder dat eerst te bespreken met jou. Gemiddeld de helft van deze wijven biedt deze 'service'.

De leukste tijd heb ik hier gehad met Angel (een Duitse, met), Sheila (Roemense, zonder) en Vanessa (Roemeense, met).

Die gastvrouwen stralen niet echt klasse uit (wat heet...).
              Voor mij geen Moers meer (spreek uit als 'Meurs').
              Ersten fussball club Köln, 1. FC Köln !!

Commentaar

Het is niet de modernste club waar ik ben geweest.
                De kledings kastjes waarin je ook je waardevolle spullen en je geld in opbergen moet hebben echt betere tijden gezien.
                Er is een sauna,maar ja het was gister buiten al meer da 30 graden dus daar maar geen gebruik van gemaakt.
                De dames vond ik er echt heel goed uitzien,ik vond er geen een lelijk.
                Het was niet allemaal mijn smaak maar ik heb in andere clubs toch echt veel meer dames gezien waar ik gratis nog niet mee op de kamer zou willen.
                Na een prima uurtje met Crissie weer weg gegaan,ik vind het geen club om lang te blijven.
                Voor de drankjes moest ik een euro per stuk betalen en niet drie zo als hier eerder vermeld staat.
                Overigens is het van de gekke om buiten 25 euro intree (wat ik al veel vind voor deze club)ook nog eens appart voor je drank te betalen.
                Ook als beer blijf ik een Heer.

Commentaar

ik ben er vorige zaterdag ook eens naartoe geweest
                  stelt niet veel voor de zaak daar.
                  het is er wel redelijk klein en een zwembadje zoals hierboven vermeld klopt ook niet meer.
                  ze hebben het dichtgemaakt en er liggen nu 2 matrassen op
                  idd geen plek om lang te vertoeven daar.
                  tis er oersaai wat de inrichting betreft.
                  je bent eigenlijk verplicht om steeds bij de dames te gaan zitten in de sofa's want ander meubilair is er niet
                  zijn wel allemaal schoontjes de dames en het grootste deel vooraan in de 20
                  enkel de conversatie is wel moeilijk aangezien ze niet allemaal duits spreken.
                  ik kreeg bij binnenkomst dus de sleutel en daar steken ze ook een kaartje in.
                  je moet idd achteraf pas afrekenen wat de diensten van de dames betreft en de dranken.
                  let wel steeds op het kaartje want ik was het regelmatig kwijt hahaha
                  het floept er gewoon uit als je je arm uitsteekt
                  de dames die ik heb gehad waren monica-susi en semra.
                  die susi is echt wel een aanradertje
                  ben nieuw maar heel ervaren

Commentaar

Afgelopen maandag mijn 'licht' eens in LaLuna wezen opsteken. Ik wilde daar wel eens een GB meemaken...
                    Nou dat heb ik geweten. Dat was erg heftig en aan het eind wist ik niet meer of ik er wel goed aan gedaan heb om daar naar toe te gaan...

Met alle dames (Lisa, Natasha, Stella, Anetta en Melissa) aan de gang geweest. Van allen staan er foto's op de site van LaLuna

De club is hiervoor voldoende beschreven en daar heb ik eigenlijk niets meer aan toe te voegen behalve dat ze wachten op de nodige vergunningen om naar een nieuwe locatie te verhuizen.

Of ik weer terugga, ik weet het nog niet Het was best spannend maar ook best wel 'gevaarlijk'.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lumiere Bekijk bericht
                      Het was best spannend maar ook best wel 'gevaarlijk'.
                      Tis inderdaad best wel 'gevaarlijk'. Ik heb op een bareback forum berichten gelezen van wandelaars die na een LaLuna gangbang last kregen van een druiper of chlamidia. Ik zou een test laten afnemen als ik jou was.

P.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Puma Bekijk bericht
                        Tis inderdaad best wel 'gevaarlijk'. Ik heb op een bareback forum berichten gelezen van wandelaars die na een LaLuna gangbang last kregen van een druiper of chlamidia. Ik zou een test laten afnemen als ik jou was.
                        Jouw info stamt uit augustus 2008...! Daarover is ook een lange discussie op de site van LaLuna geweest!

Maar ook staat daar te lezen:

unsere Damen werden im Monatsrhythmus von einem Arzt auf jegliche Geschlechtskrankheiten untersucht, also auch Syphillis/Gonorrhoe (Tripper). Desweiteren nimmt er eine Blutprobe die dann von einem staatlich anerkanntem Labor untersucht wird.

Goed, het is riskant, maar wanneer deze testen ook echt maandelijks worden uitgevoerd dan is het risiko beperkt. Ik weet van een aantal dames uit andere clubs dat zij zich zeker niet zo frequent laten test. Geeft je ook te denken...

Deze discussie hoort hier echten niet gevoerd te worden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lumiere Bekijk bericht
                          Jouw info stamt uit augustus 2008...! Daarover is ook een lange discussie op de site van LaLuna geweest!
                          Nee, ik bedoel de discussie op het "No Condom No Problem Forum " het duitsland gedeelte.

P.
                          Laatst gewijzigd door Caligula; 19-02-09, 17:23.

Commentaar

Hallo,

Ik heb deze club ook meerdere malen bezocht, weet niet meer precies hoe vaak maar zal zo ongeveer een keer of 10 geweest zijn.
                            Heb er de gewoonte van gemaakt om eerst met een dame naar de kamer te gaan, dan even wat uit te rusten en vervolgens een andere dame mee te nemen.
                            Zo heb ik daar dus al met/van vele dames kunnen genieten, en het bevalt me daar prima. Ik laat mezelf ook wel regelmatig testen, en heb ook nog nooit iets opgelopen, of problemen gehad. (even af kloppen natuurlijk).

Kortom wat mij betreft een prima club en hoop er nog vaak te kunnen komen.

Commentaar

Vandaag La Luna maar eens bezocht. Buiten zijn er pakweg 8 parkeerplaatsen, kon makkelijk parkeren en vervolgens zo naar binnen lopen.

Het interieur is wat gedateerd, maar er zijn voldoende kamers, paar douchecabines, sauna, twee royale zitruimten en een bar, dus in het belangrijkste is voorzien. Bovendien lijkt alles redelijk schoon.

Ik heb acht dames geteld, waarvan twee echt bijzonder mooi (een slanke blondine en een donkerharige, beiden Roemeens) en een "best mooi" (Susi).

Je krijgt een polsbandje met de sleutel van het kledingkastje en een houder met een klein kaartje waarop je verteringen worden aangestreept (zowel drankjes à 1 Euro als de diensten van de dames). Aan het einde moest ik afrekenen. De bardame was vriendelijk, de dames werpen je voortdurend schalkse blikken toe en het was allemaal prima relaxed.

Er waren slechts 4 gasten en inderdaad, het is daarom geen zaak waar je eens een paar uur in je uppie door gaat brengen. Was ook niet mijn bedoeling.

Ik heb één sessie gedaan met Susi; zie recensie. Ook die twee toppertjes hadden mijn belangstelling, maar na het feestje met Susi had ik niet zo veel zin om daar nog te blijven rondhangen en weer honger te krijgen in een volgende sessie.

Al met al: best voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Vandaag weer eens naar de Maan geweest. Mijn doel was Katrin, een meisje wiens foto's op de website mijn aandacht al enige tijd hadden getrokken.

Gisteren nog even gebeld met de vraag of Katrin er vandaag zou zijn, en of ze er al vanaf openingstijd zou zijn; ja hoor!

Uiteraard was ze er niet bij openingstijd, maar ze zou een half uurtje later komen. Enfin, toen ze er een uur later nog niet was, gekozen voor de bijzonder charmante Sarah (zie recensie).

Ook Sabina, Giorgiana en Ariana voorbij zien komen. Laatstgenoemde is met afstand de mooiste meid van de club, maar straalt een overmaat aan desinteresse, arrogantie en onvriendelijkheid uit. Heeft ook niet zulke denderende recensies hier op Hookers.

Voor het overige: in totaal pakweg 12 meisjes aanwezig en 4 ijsberen. Muziek was vreselijk, de bardame knullig en dromerig, de meisjes wisselvallig, kortom: hoogste tijd om de teugels weer eens een beetje te gaan aantrekken!

Commentaar

Ben daar toevallig een paar weken terug beland, brrrrrrrr. naar mijn idee een smoezelige club en zoals collega doctor het al aangeeft een zeer ongeinteresseerde indruk heerst er in de club.

De bar dame is erg 'afwezig' en met andere zaken bezig, de 25euro entree ??? waar die voor is (het zal wel) dranken moet je ook apart betalen nou dan heb ik het al gehad, service beneden alle peil.

De meiden kijken ook erg ongeinteresseerd en doen mij niet erg wakker overkomen, geen thuis voor mij!

Helaas 1x en niet meer voor mij, het is min of meer een grote 'vieze' ruimte de douches zijn niet echt schoon en de kamers, ja gaat wel.

Ik ben in duitsland beter gewend.

Met een dame op de kamer geweest en dat was het, direct na de daad vloog ze op en het was over................ Naam weet ik niet doet ook niet ter zake.

Heb mijn twijfels een beetje.

Als de club beter aangekleed zou zijn en van binnen netter etc. zou het wel wat zijn.

Maar dat alles is geheel mijn mening en dus zeer persoonlijk.

Groeten,

de Cock.

ps. idd de info aan de telefoon is erg 'beperkt'.
                                  Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

La Luna vind ik een prachtige club.
                                    de meiden zijn erg aardig, wel moeite nemen om ze te leren kennen.
                                    het klopt dat ze in het begin onverschillig zijn, maar als je ze gekozen hebt dan gaat t meteen erg lekker.
                                    de nieuwe meiden kunnen geen duits en dus is communiceren lastig, maar wie komt er om te communiceren, toch?

je kunt er echt je gang gaan. t kost wel een paar centen, maar dan hebt je ook wat.

Commentaar

was er een paar weken geleden ook nog eens heen geweest.
                                      2x 1 uur genomen.
                                      eerst met ariana en daarna nog eens met dea.
                                      ariana is en blijft een toppertje daar.
                                      bij dea moest het allemaal snel gaan.
                                      14 dagen na mijn bezoekje aan la luna had ik het groot lot gewonnen.
                                      ik zat opgeschept met een druiper(eigen schuld dikke bult zeker he).
                                      een mailtje gestuurd naar la luna met het probleem en verteld met welke dames ik sex heb gehad.
                                      een paar dagen later kreeg ik antwoord en het was dea die het mij gegeven had.
                                      dame werd toen uit circulatie genomen tot ze genezen was.
                                      vond het wel tof dat ze me een antwoord stuurden via mail.
                                      het heeft lang geduurd eer ik genezen was.
                                      heb zelfs 1 week lang elke dag naar het ziekenhuis moeten gaan voor een injectie omdat de chlamidia niet weg ging.
                                      wat betreft hun uitleg op hun site dat de dames regelmatig worden getest heb ik toch wel een beetje twijfel over.
                                      ben nieuw maar heel ervaren

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door roadrage Bekijk bericht
                                        14 dagen na mijn bezoekje aan la luna had ik het groot lot gewonnen...
                                        ... wat betreft hun uitleg op hun site dat de dames regelmatig worden getest heb ik toch wel een beetje twijfel over.
                                        Dank voor jouw openheid! Netjes van jou om LL te informeren en correct van LL dat ze 'gepaste' akties genomen hebben. Ook de keerzijde van onze 'hobby' mag wel eens ter sprake komen...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door roadrage Bekijk bericht
                                          was er een paar weken geleden ook nog eens heen geweest.
                                          2x 1 uur genomen.
                                          eerst met ariana en daarna nog eens met dea.
                                          ariana is en blijft een toppertje daar.
                                          bij dea moest het allemaal snel gaan.
                                          14 dagen na mijn bezoekje aan la luna had ik het groot lot gewonnen.
                                          ik zat opgeschept met een druiper(eigen schuld dikke bult zeker he).
                                          een mailtje gestuurd naar la luna met het probleem en verteld met welke dames ik sex heb gehad.
                                          een paar dagen later kreeg ik antwoord en het was dea die het mij gegeven had.
                                          dame werd toen uit circulatie genomen tot ze genezen was.
                                          vond het wel tof dat ze me een antwoord stuurden via mail.
                                          het heeft lang geduurd eer ik genezen was.
                                          heb zelfs 1 week lang elke dag naar het ziekenhuis moeten gaan voor een injectie omdat de chlamidia niet weg ging.
                                          wat betreft hun uitleg op hun site dat de dames regelmatig worden getest heb ik toch wel een beetje twijfel over.
                                          Het kan toch zo zijn dat een dame wel is getest, maar daarna besmet raakt?

Ben gisteren (12 mei) langs geweest.
                                          Idd. een simpele bedoening...maar het gaat om de vrouwen.
                                          Ik heb lekker (in het Engels) gekletst met o.a. Ariana en Simona.

Dus communicatie is ook weer niet helemaal onmogelijk! En enkele Duitse woorden snappen ze wel.

Heb een nieuwe meid gekozen, Rebecca. 19 jaar jong en met een lekker volslank lijfje!
                                          (hoe start je een nieuwe recensie op over een nieuwe meid bij een club)