Bad Lippspringe - Saunaclub Harem, Zum Strothebach 1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bad Lippspringe - Saunaclub Harem, Zum Strothebach 1

Naam: Harem

Adres: Zum Strothebach 1, 33175 Bad Lippspringe

Telefoonnummer: 05252 989770
    Vanuit Nederland: 0049 5252 989770

Website: www.saunaclubharem.de

Aard: Saunaclub

Openingstijden:
    zondag t/m donderdag 12:00 - 03:00 uur
    vrijdag en zaterdag 12:00 - naar bevinding

Prijzen:
    De dienstverlening van de dames vanaf EUR 50,- voor een halfuur.
    Voor de entree heeft deze club een tamelijk ingewikkeld prijzensysteem:

Momenteel loopt er een actie, entree tussen 12.00 en 17.00 uur slecht 25,- euro, incl badmantel, slippers etc. Ook de dranken zijn dan inclusief.

Verder kent men een prijs voor een verblijf van maximaal 2 uur, waarbij voor badjas, handdoek, slippers, drankjes en hapjes apart betaald dient te worden; voor ouderen en invaliden; een dagkaart exclusief het bovenstaande; 10=rittenkaarten (!); overnachting; verkoop van badjassen en slippers. Voor deze prijzen en die van drankjes en eten zie website

Verzorging:
    Indien men voor een inclusief-kaart kiest zijn badjas, handdoek, slippers, drankjes en hapjes vrij. Bij andere kaarten dient voor alles apart te worden betaald.

Algemeen:
    Bad Lippspringe ligt in de buurt van Paderborn, ongeveer 250 km vanaf Arnhem.

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 17-03-11, 11:12. Reden: Update

Re: Bad Lippspringe, Zum Strothebach 1, Harem

Een dag of tien geleden in Harem geweest. De dag ervoor was ik in Palace (Frankfurt) geweest. Daar heb ik me enkele keren laten verkrachten. Tenminste dat is het gevoel dat ik er aan over heb gehouden. Toen ik er kwam, om een uur of 4, waren er maar enkele dames. Die storten zich dan ook met volle overgave op mij, ook nadat ik mijn eerste sessie achter de rug had.
    Sonny had het al beschreven, een fabriek; er wordt weinig service geleverd, in ieder geval niet de persoonlijke service die wij, Nederlanders en Belgen, gewend zijn. (NM. Om misverstanden te voorkomen: het bovenstaande gaat dus over The Palace. L)
    Op een dinsdag om een uur of 8 Harem binnengestapt. Omdat ik de volgende dag naar Living Room wilde gaan meteen maar een kamer geboekt. Voor - ik meen € 85 - een grote kamer met dubbel bed gekregen. Ik kon er mij omkleden in mijn ijsberen kostuum en had dames er mee naar toe kunnen nemen als ik had gewild. Zelfs voor de hele nacht - al is dat niet de bedoeling - geloof ik. Gek genoeg was al het sanitair buiten op de gang in het publieke gedeelte.
    De club op zich is een groot gebouw over twee verdiepingen. Op de eerste verdieping heb je dus de "hotel kamers" (er zijn er maar 2 dus reserveren kan geen kwaad). Verder heb je er "de" kamers, een bioscoop, een fitnessruimte en een ruimte waar regelmatig glory hole actie plaats (kan) vinden.
    De begane grond is reusachtig, in harem-stijl opgetrokken met verschillende sauna's en een wirlpool in het midden. Aan het einde is de bar waar de meeste drankjes gratis kan drinken als je voor het volledig tarief hebt ingeschreven. Je kan dan ook a la carte eten.
    Er was een redelijk aantal dames en een beperkt aantal heren. Misschien normaal voor een dinsdag aan het begin van de vakantie periode.
    De dames zijn niet van die schoonheden zoals bijvoorbeeld in Palace. Daar staat tegenover dat het contact met hen veel normaler is. Ik had even wat aanpassingsproblemen. Ik zat elke vrouw die mij maar leek aan te kijken meteen af te snauwen. Dat hoeft daar dus niet. Je kan gerust gezellig met ze omgaan.
    Aan het einde van de avond, toen ik geen lust meer had lag ik wat relaxed op het hang bed (2 x 5 meter) aan een biertje te nippen. Komt er ineens een Litouwse die ik eerder had genegeerd tegen me aan liggen. We hebben zo een uur of drie gelegen en een beetje tegen elkaar aan gekroeld. Ik weet nu nog steeds niet of dit een poging van haar was om mij over te halen om een sleutel te halen. Ik geloof het niet.

Kortom een mooie club die zeker een keer bezocht dient te worden, zeker als je toch op weg bent naar Frankfurt. Je moet je wel realiseren dat je iets minder het verwende jongetje kan uithangen qua looks. Als je alleen voor opti fuck gaat, dan zou ik maar doorrijden.

Bart
    Laatst gewijzigd door Lalande; 12-08-07, 15:57.

Commentaar

Twee weken terug voor het eerst een bezoek gebracht aan deze club. Ik kwam pas om 23.30 uur aan zodat ik niet kon verwachten dat er nog enorm veel meisjes waren. De inrichting van de club is heel leuk en biedt vele intieme plaatsen waar je met een van de meisjes naar toe kan gaan.
      Boven zijn er een aantal aardig ingerichte kamers, een bios, een bar enz. Beneden de kleedruimte, de douches, de hoofdruimte met een whirlpool, twee sauna's, de bar en natuurlijk een hoop zitjes.
      Het niveau van de dames was middelmatig. Er waren slechts enkele mooie meisjes maar hoofdzakelijk toch wat uitgezakte types.

Ik ben uiteindelijk eerst met Sahra een tentje ingedoken en zij is echt een aanrader. Ze wist mij eerst lekker op te geilen en stond letterlijk voor alles open.
      Een uurtje laten met Mercedes de tent opgezocht na een verhitte sauna. Ik vond het met haar wat tegenvallen. Ze wilde alleen pijpen met en was wel heel erg met zichzelf bezig, wat natuurlijk ook wel weer iets heeft
      Al met al toch een leuke plaats om eens te bezoeken, al raad ik aan niet te laat in de avond te komen, aangezien het niveau na twaalf uur aanzienlijk daalt.

Commentaar

Zondag 17 mei 2009: Harem, Paderborn

The Extince & Sonny Grand Germany Tour

Zondag 17 mei 2009: Harem, Paderborn

Harem is een ontzettend mooi aangelegd saunaclub concept, waarbij alle ruimtes strak in 1 fraaie Oosterse stijl zijn gedesigned. Wachtrijen voor het eten bestaan niet, alles wordt op bestelling vers in een aanwezige keuken voor je gemaakt, op het moment dat jij dat wilt. Voor bepaalde dingen betaal je extra zoals cocktails of speciale gerechten, de rest van de kaart zit in de prijs inbegrepen als je een all-inclusive entree neemt. De hotelkamer is ruim en schoon en wordt niet voor kamersessies gebruikt, je kunt je er dus gedurende de hele dag terugtrekken en desnoods even pitten . Een dame meenemen is dan ook mogelijk. Er zit een eigen douche en toilet bij, die je wel deelt met andere hotelgasten, maar toch meer privacy dan de openbare sanitaire ruimtes. Het zwembad buiten is vergelijkbaar met dat van de Villa en –helaas- eveneens heel koud. Drie verschillende sauna’s, een grote Kino, een whirlpool, een dansvloer, alle faciliteiten zijn aanwezig. De centrale barruimte oogt als een fraai gestileerd grand café en de bediening is er onberispelijk .

In tegenstelling tot het stunner walhalla Artemis (Berlijn) is dit nu juist een echte ‘pre-sale’ club. Zonder problemen kun je contact maken en zelfs kroelen / tegen iemand aankruipen zonder dat daar verplichtingen uit voortkomen, zolang je maar even duidelijk aangeeft wat je bedoeling is (dat is wel zo fair). De gasten worden hier echt een beetje versierd (dat zag ik bij mijn wandelmaatje en andere beren ook zo gebeuren ). Ikzelf liep op enig moment een Roemeense schone tegen het lijf met wie het contact zo gezellig was, dat ze de hele dag niet meer van mijn zijde wilde wijken. Alles verliep daarbij heel natuurlijk en ik had zelfs niet het gevoel met een DVP in een club van doen te hebben (dat is haar verdienste). Zo nam ze me na een uitgebreid en onderhoudend gesprek mee naar een schitterend ingerichte loungekamer, waar we anderhalf uur wat lagen te knuffelen, zoenen en strelen. Zo maakte ze mij langzaam meer uiterst doeltreffend het hof. Ik vond het allemaal prima en heb genoten van haar gezelschap en twee ge-wel-di-ge kamersessies die vanwege de opgebouwde spanning in het contact dat eraan vooraf ging tot heftige ontladingen leidden. Met een klik is de seks immers onverslaanbaar .

Qua looks komen de dames hier gemiddeld niet in de buurt van de line-up van Artemis, maar die vergelijking is niet helemaal fair, want ook de (meeste) dames van meer bekende clubs als GoldenTime, Happy Garden, FKK Oase of de Villa kunnen wat dat betreft niet meekomen . Begrijp me goed, er lopen hier zeker een paar mooie meiden rond en qua onthaast contact maken en bezien of er een klik / wederzijdse sympathie is, biedt Harem echt alle mogelijkheden met veel knuffelhoekjes en loungeruimtes. Zakkenleger moet hier zeker eens heen gaan. Het Walhalla van moeilijke beslissers cq. pre-sale glijers. Al met al een fraai contrast met Artemis .

Extince
        Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Zondag 17 en maandag 18 mei 2009: Harem, Paderborn

The Extince & Sonny Grand Germany Tour

Zondag 17 en maandag 18 mei 2009: Harem, Paderborn

"Zondag aan het eind van de ochtend vertrekken we vanuit ons hotel in Berlijn richting Paderborn. Een goede 450 km te rijden. Onderweg vermaken we ons met onze belevenissen over Artemis. Vooral het terug beleven van onze sessie met de Albanese Alisha, de luidruchtige PSE dame, doet ons weer brullen van het lachen. Nadat we een groot stuk van de A2 bijna plankgas hebben kunnen rijden, gaat de snelheid er flink uit ter hoogte van Magdeburg. Een typische lange Duitse Baustelle geeft ons een uur vertraging. Uiteindelijk rijden we om 15:30 de parkeerplaats van Saunaclub Harem op.

Bij het oprijden van het grind, ontluikt zich een groot wit gebouw. Er stonden redelijk veel auto's op de parkeerplaats. Als twee blije kinderen welke een pretpark gaan bezoeken lopen we naar de ingang
          Bij binnenkomst worden we ontvangen met een complex systeem van prijzen en mogelijkheden. Bijna alles is in Harem al la cart te bestellen. Er zijn drie verschillende toegangsprijzen:
          1. All-inclusief voor 65,00 euro, hiervoor krijg je een badjas, slippers en je kunt tot een maximum van 100,00 euro genieten van de meeste gerechten en dranken op menukaart.
          2. Dagkaart voor 35,00 euro, hiervoor kun je de hele dag in de club vertoeven en kosten de badjas en slippers extra. Buiten de frisdrank en koffie, moet je de overige gerechten en drankjes apart afrekenen.
          3. 2 uur kaart voor 20,00 euro, hiervoor kan je 2 uur naar binnen en moet je de rest apart afrekenen. Iets voor de snack-neuker

Wij kiezen op dat moment voor de All-inclusief dagkaart. We krijgen allebei een sleutel voor een locker waar we onze spullen zoals badjas, slippers en handdoek aantroffen. De club is in de Oosterse stijl ingericht. Bij binnenkomst komt de geur van wierook je tegemoet. Door een labyrint van gangen kom je bij een grote doucheruimte. Op weg daar naar toe kun je in een soort trappenhuis naar de tweede verdieping. Verderop eindigt de gang naar de grote open bar ruimt. Deze ruimte te omschrijven als een grand café van zeker 40 x 20 meter. Deze ruimte is ingericht met 3 sauna's, stoombad, diverse loungebanken en loungehoekjes, een afgescheiden whirlpool in het midden.
          Verder ligt er achteraf in een hoek een loungetent met vele kussens. Achterin deze ruimte bevindt zich de bar met daarvoor een aantal hoge tafels en een schommelbank. Tevens bevindt zich hier een verhoging met tafels waar eten genuttigd kan worden. Je waant je in deze ruimte in het sprookje "Duizend en één nacht" Overigens heb ik Sinbad, Alibabba en de zeven rovers niet gezien.

Het concept is eigenlijk wel uniek. Drinken kun je zoals in iedere club gewoon aan de bar bestellen, maar er loopt ook bedienend personeel waar je kunt bestellen. Het eten is uitmuntend geregeld. Vanaf de menu kaart kun je kiezen uit diverse gerechten. Het wordt zoals in een normaal restaurant vers voor je bereid. De kaart bestaat uit vele gerechten. Van een lichte snack tot een hoofdmaaltijd. Voor het all-inclusief tarief mag je de meeste gerechten kosteloos nuttigen tot een maximum van 100,00 euro. Kom je daarboven, dan met je bij vertrek de meerdere afrekenen. Bestellen gaat door middel van je sleutelnummer op te geven. Dus je gaat lekker aan een tafeltje zitten en geniet tussendoor, op een moment dat jij dat wilt, van een heerlijk maaltijd. De keuken is open tot 02:00uur in de morgen. Overigens kunnen we melden dat het eten super was.

Verder doorlopende vanuit de grote ruimte kom je weer in een ander trappenhuis met daarachter een ruimte met een lingerie winkeltje, massageruimte en zonnebank. Aangrenzend aan deze ruimte bevind zich nog een hele mooie loungekamer met prachtige ligbank in sfeervolle kleuren.
          Via het eerder genoemde trappenhuis en het zojuist genoemde trappenhuis kan je naar de tweede verdieping. Over de gehele lengte van het gebouw bevinden hier de peeskamers, verschillende douche en wc-ruimtes, de sex-kino, de glory hole, diverse suites (ook met bubbelbad), groepsex kamers en lounge bar. Harem heeft ook een mooie tuin. Niet groot, maar een mooi zwembad vergelijkbaar met VV en terras met grasveld. Buiten bevindt zich een vierde sauna en doorkijktent.

De glory hole is een ruimte waar je drie keer per dag je gratis 1 minuut kunt laten pijpen met condoom door een dame (of heer, who knows?) welke achter een schot zit met een gat op piemelhoogte. We hebben er geen gebruik van gemaakt.

Tot zover de ins en out van Harem. Extince en ik hebben twee dagen volop genoten. We zouden eigenlijk de volgende dag (maandag) naar Freude gaan, maar we besloten door het mooie weer en het Wochenende Angebot, een tweede dag aan Harem te plakken. Na kennis genomen te hebben dat er ook een hotel in de club bevindt, overigens maar twee kamers, zijn we op verkenning gegaan. E.e.a. resulteerde dat we van het Wochende Angebot gebruik konden maken. Twee dagen entree (all-inclusief) + overnachting voor 159,00 euro. We hebben toen direct besloten om dit te doen en bij de balie het verschil bijbetaald.

Nadat we eindelijk alles op de rit hadden konden we gaan genieten van de dames. Het dames aanbod viel vergeleken met Artemis heel erg tegen. Ik denk op de zondag zo'n 20 dames en maandag een 25 dames. Merendeels gemiddeld met een enkele stunner. De meeste dames komen uit Roemenië, Polen doet goed me op de tweede plek, verder een aantal Bulgaarse, Hongaarse en Duitse dames. Harem is de place to be als het op pre-salen aankomt. Wat Extince hierboven al reeds beschreef, het is de plek bij uitstek om rustig en uitgebreid met een dame te kunnen voorkletsen, knuffelen en kleffen. De club is hiervoor uitstekend ingericht met de vele bankjes en hoekjes. In de twee dagen heb ik zelf met een 5-tal dames gekamerd. Een ander verhaal geldt voor Extince. Deze ijsbeer had volgens mij twee fantastische dagen. Volgens mij is hem de hele club ontgaan. De gezelligheid zelve zeg ik maar. Aan hem heb ik eigenlijk weinig gehad. Maar hij heeft in ieder geval heerlijk genoten van een lieverd van een meid. Twee dagen heb ik hem en zijn dame onafscheidelijk zien rondlopen. Typisch geval van op het juiste moment op de juiste plek zijn. Ik geef het hem na, dat doet Extince goed...

Helaas heb ik geen tijd meer om verder te schrijven. De poetsvrouw van het hotel gaat me er om 11:30uur uitgooien.

In ieder geval een impressie van Saunaclub Harem. Zo meteen vertrekken we naar Augsburg."

Sonny*

*Overgenomen met zijn permissie
          Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Laatst moest ik voor mijn werk dwars door Duitsland rijden. Aangemoedigd door verschillende collega’s moest ik een keuze maken uit verschillende saunaclubs, waarvan je min of meer zou kunnen zeggen dat ze ongeveer halverwege de route lagen.

Het werd, vanuit de logistiek gezien, een onlogische keuze, betrekkelijk dicht bij huis: Saunaclub Harem, in het vlakbij Paderborn gelegen Bad Lippspringe (de volgende dag dan ook: Kassel-Würzburg-Neurenberg-Passau). Maar sinds de berichten van collega Extince was ik al tijden nieuwsgierig naar deze club, dus die keuze was niettemin snel gemaakt. Donderdagmiddag, rond lunchtijd, reed ik dan ook uit Amsterdam weg, en toog ik naar het Paderborner Land, naar Bad Lippspringe. Daar arriveerde ik rond half vijf ’s middags.

Wie zijn hart aan Bad Lippspringe heeft verpand moet weinig van de wereld hebben gezien. Zoals de naam doet vermoeden is het een kuuroord, dat navenant veel 55-plussers trekt. Het winkelaanbod in de hoofdstraat bestaat voornamelijk uit speciaalzaken in looprekjes en steunkousen. Wellicht zou het befaamde Harem wat geilheid in de Lippische brouwerij brengen, hoopte ik, en ging na de check-in in het hotel te voet naar het industrieterrein, waar de club is gevestigd.

Na een fraaie avondwandeling arriveerde ik ongeveer om half zeven bij Club Harem. De ligging staat goed aangegeven en al snel passeerde ik de grote billboards naast de toegangspoort. Ik liep naar de voordeur, en na een enkele tel wacht werd opengedaan en trad ik binnen en meldde mij bij de theke. Er waren verschillende entreetarieven, maar ik koos het (duurste) all-in tarief: hobbies mogen best geld kosten, tenslotte.

Vanaf de buitenkant oogt de club zeer, zeer groot en dat zie je terug in het interieur. De afmetingen zijn erg royaal en je kunt er da ook flinke wandelingen maken, als je zou willen. De club niet alleen groot van afmetingen, maar ook is het interieur goed verzorgd, in Oosterse 1001-nachtstijl, echter zonder dat het ‘over the top’ gaat, zoals in Oase bijvoorbeeld het geval is.

Het merkwaardige is weer wél dat de saunaruimten en het turks bad allemaal uitkomen op de grote ruimte, waar de meeste dames zijn: iedereen ziet dus hoe je in je blote kont de sauna uitkomt om naar de natte ruimten te gaan.

De bar wordt goed gerund. Bij je bestelling moet je je lockernummer opgeven, naar verluidt omdat je voor 100 euro aan consumpties mag bestellen. All-in is daarom niet werkelijk all-in, maar dit terzijde.

Onder de bezoekers van de club zitten flink wat Engelsen, werkzaam op de nabij gelegen legerbasis Sennelager. Als ijsbeer moet je dus wel een beetje tegen bierdrinkend geschreeuw kunnen, maar ach, veel Nederlandsers gedragen in bijvoorbeeld Golden Time echt niet veel beter.

Hoewel de club fraai is ingericht, alle voorzieningen goed onderhouden zijn en de bar heel plezierig is, zal ik niet zo snel een tweede keer naar Harem gaan. Dat laatste heeft alles te maken met de line-up van de aanwezige dames. Het management - of het clienteel, wie zal het zeggen - heeft kennelijk een voorkeur voor één type dame, te weten: de zeer slanke, enigszins petite, donkerogige en langharige jonge Roemeense meisjes, compleet met aarsgewei, navel- en gelaatspiercings en noem maar op. En dat is nu net het soort dame waar ik niet warm van wordt. Ik spotte slechts vier dames die iets buiten dit stereotype vielen, waarvan ik er zelf drie aantrekkelijk genoeg vond om mee te gaan kameren. Die vielen blijkbaar ook bij andere bezoekers in de smaak, want ik zag hen niet meer terug en doordat de club zeer groot is, kun je uren zoeken dus je loopt iemand nog eens makkelijk mis ook.

Het kwam dus niet van kameren. Ik besloot lekker kansloos dronken te worden (de dames kwamen van tijd tot tijd discreet informeren of ik wellicht behoefte aan vrouwelijk gezelschap had, klasse!) en het bier fietste er lekker in. Tegen elven liet ik een taxi komen en liet ik mij terugrijden naar het centrum van Bad Lippspringe. Na een kebab en nog wat bier lag ik voor middernacht op bed!

Wie graag verkeert met wat jongere, zwartharige meisjes kan ik de club van harte aanbevelen, mede vanwege de verzorgde inrichting, de goede service van het buffetpersoneel en het onberispelijke wellnessgedeelte. Wie wat meer van diversiteit houdt doet er beter aan zijn vertier elders te zoeken.
            Men have two emotions: Hungry and Horny.
            If you see him without an erection, make him a sandwich.

Commentaar

Pro's en contra's

Pro's:

- Zeer mooie club (Oriëntaals/Arabisch ingericht).
              - De saunafaciliteiten zijn om van te snoepen (4 verschillende binnensauna's met telkens verschillende vochtigheidsgraad en temperatuur en 1 buitensauna die gloeiendheet gestookt wordt met hout, wat een aangename geur geeft). Elk uur is er in een andere sauna een opgietsessie door de saunameester, telkens met andere geurtjes - wanneer welke geur staat aangegeven - en je krijgt zoveel waterijsjes als je wil om op te sabbelen tijdens de opgietsessie.
              - Er lopen heel veel dames rond en het zijn bijna allemaal beauties en fotomodellen.
              - Er is een vrij grote tuin/terras met openluchtzwembad.
              - Wie graag een fruitsapje lust in plaats van cola, limonade... heeft keuze uit een viertal fruitsapjes (waaronder kersen). Ook warm vers citroensap kan je bestellen.
              - Er zijn vele foefelhoekjes gemaakt en er is een groot schommelbed in de bar/lounge.
              - Geen te luide muziek.

Contra's:

- In de inkomprijs zit slechts 1 maaltijd inbegrepen (zijnde een voorgerecht of soep, een hoofdschotel en een dessert). Wie er dus een lange daguitstap tot in de vroege uurtjes wil van maken zal moeten bijbetalen of honger hebben. De menu's staan op een kaart maar de menu's zijn niet allemaal gratis. Enkel de menu's in het rood aangeduid zijn in de inkomprijs inbegrepen. Als je de menu even ophaalt op de site zal je zien dat de echte lekkernijen niet gratis zijn en de gratis maaltijden eenvoudig zijn en dat voor een hoge inkomprijs.
              - De dames staan standaard op "afwerk" geprogrammeerd.
              - De HWP kan je niet zelf bedienen. Je moet dat vragen aan de theke. De HWP staat zo heet dat je er heel snel weer uitgaat, dat spaart natuurlijk want dan kunnen ze die knop weer afzetten.
              - Geen van de drie pc's waarmee je op internet (gratis) kunt, werkten.
              - Met onze bestelling liep wat fout waardoor er bijbetaald diende te worden. Je hebt geen bewijzen in handen van wat je wel of niet hebt gegeten. Na een lange discussie, de baas er bij, werd de pizza van mijn rekening geschrapt. Ik had 'm dan ook niet gegeten. Klantvriendelijkheid niet zo direct.
              - Handdoeken dienen gevraagd te worden bij de theke.
              - De speciale privat-room was ook gesloten voor het publiek.

Gezien ik graag veel en lekker eet, graag langdurige GFE-sessies doe en graag wellness, zal deze club niet meer zo snel op de planning staan. Ver weg, dure inkom en dan nog moeten bijbetalen om je buikje rond te kunnen eten and last but not least, "snellen" de dames er zoals in GT. Als ik nog eens zou gaan, zou het met de instelling zijn om dikwijls heerlijk gebruik te maken van de erg goede sauna(sessie)'s, in de zomer bij mooi weer zodat het buitenzwembad ook eens kan uitgetest worden .

Commentaar

Re: Bad Lippspringe - Saunaclub Harem, Zum Strothebach 1

1ste paasdag 2013 bezoek saunaclub harem te Bad Lippspringe

Inmiddels al diverse uren weer thuis, geslapen, en in berusting kerend, ik kan niet anders zeggen dan wat een prachtig verzorgde club. Deze heeft de “wow factor”, een onontdekt pareltje tussen alle clubs in het Duitse saunaclublandschap.
                De club gevestigd in voormalig hotel/gasthof, uiteraard in Duitse stijl, maakt bij het oprijden van de grote afgeschermde parkeerplaats een statige indruk en straalt klasse uit.
                Het gamma met entreekosten is niet wijs uit te worden vanwege alle extra die dan berekend worden, huur badmantel, handdoek, badslippers etc. Als je een hele dag wil blijven, kies dan gewoon het all-inclusieve pakket. Voor een kort verblijf max 2 uur, zou je de 30 euro kunnen kiezen.

Collega S&F had al diverse punten genoemd die wat aandacht verdienen, zal ook wat mijn bevindingen neerpennen.
                Het poolbiljart is niet gratis
                Internet op de desktop computers in de speelzaal, is ook niet gratis

Misschien nog een paar handige tips.
                Als je met een dame, op een van de kamers boven geweest ben, douche dan ook boven. Handdoeken (oranje van kleur) vindt je in de lage meubels aan beide einden van de gang.
                De hoofdgerechten van de all-inclusieve kaart voldoet voor de meeste bezoekers.
                Er zijn aparte kluisje te huur voor waardevolle spullen.

Ontvangst door 2 thekefrauen, die het concept van de entreebewijzen uitleggen, vervolgens een kunststof armband en een sleutel van een locker gekregen op basis van schoenmaat, de badmantel, badslippers en handdoek liggen in de locker, kon ik weer terug om de badmantel om te wisselen voor een groter exemplaar.
                Er wordt een dame geroepen, Melissa die mij een rondleiding door de club geeft, meteen bij de kleedruimtes de trap op omhoog, naar de eerste etage, daar bevinden zich ook de hotelkamers voor mannelijke gasten, de gang die voornamelijk langs “love suits” leidt, herbergt ook de “tabledance bar”, was vandaag gesloten, een doucheruimte. Aan het eind van de gang de pornokino, speelzaal en de massageruimte met aanwezige masseuse. Het trappenhuis naar beneden brengt je naar de lingerieshop en de sportkino.
                Vanuit hier je loop je salon binnen, deze is groot. Nou reikt mijn kennis van saunaclubs niet heel ver, maar om een indruk te geven, in mijn beleving, is deze salon 2* zo groot als de salon in Golden Dreams. De salon is sfeervol ingericht met afgeschermde hoekjes en zitjes, ook is er een eethoek ingericht, een schommelbed, een bedoeïentent, whirlpool, een ronde matras voorzien van een klamboe, voorts nog 3 sauna’s en een stoombad en een saunarelaxruimte, en niet vergeten de doucheruimte.
                Het terras buiten valt in het niet bij de salon, plaats voor diverse zitjes, een klein zwembad en de Finse sauna, volgens “der saunameister” de favoriet van bijna alle bezoekers. Terug bij de kleedruimtes stopt de rondleiding van Melissa.
                Bij de kleedruimte leg ik aan de hand aan de laatste persoonlijke verzorging, voor ik terug de salon binnenstap.
                Tijdens de rondleiding een slordige 20-25 dames gespot en ca 15 medeberen.
                Bij de wandeling met Melissa door de salon, had ik Louisa, (Adelina, ex Van Goch), al zien zitten, na wat te drinken gescoord te hebben naast haar op het bankje plaats genomen. Rustig even zitten pannenkoeken en dan naar boven voor een gfe/gnd sessie van een uur.

Na een drankje gedaan te hebben de tocht ingezet naar de Finse sauna, na 10 minuten afgesloten met een afkoeling buiten en een duik in het onverwarmde zwembad. Dacht even te relaxen in de sportkino maar meteen kwam daar een jaagster aanstormen, deze dame maar even de wacht aangezegd.
                Tijd om wat te eten, een van de dames gevraagd wat het aan te bevelen was, ze zei probeer de chicken tortilla, dus deze besteld samen met een kop hünchensoep. Met de soep ging weing mis maar met het hoofdgerecht wel, bleek dus de kip op Arabische gekregen te hebben, zelf ben ik niet zo moeilijk, maar de dame die hielp om het te bestellen zag het, en corrigeerde de bardame, dus het eten verdween weer, en niet veel later werd het juiste gerecht gebracht. Laat ik zo zeggen; niks mis mee, maar misschien komt dat ook wel omdat ik vroeger moest eten wat de pot schafte, en daardoor niet zo kieskeurig ben.
                Na het eten, even tanden poetsen, wat te drinken gehaald en uitbuiken, Louisa ligt op het schommelbed, ben er dus maar naast gaan liggen. Inmiddels is het aantal medeberen toegenomen, ook zijn er een paar extra dames die hun gezicht laten zien, na een 20 minuten op het schommelbed gelegen te hebben, de tocht voortgezet naar een van de binnensauna’s. Na een kleine 10 minuten in de sauna geweest te zijn doorgegaan naar de kamers op de 1ste etage, eerst boven nog even douchen, hierna weer een uur op de kamer doorgebracht, gfe/gnd pur sang.
                Het loopt inmiddels tegen 21:00 uur, de hele dag door het damesbestand doorgenomen, een hoog Roemeens gehalte, een paar uitzonderingen daargelaten, voornamelijk met slank tot normaal postuur, diverse dames stelden zich gewild en ook ongewild voor. De potentiële kandidaten voor een 3de sessie stonden al vast. Als ik plaats neem op een van de banken voor de ingang van de bedoeïentent, komt de dame met de grootste derrière naar mij toe, het is de Turkse Celine, zij heeft advies gegeven met het uitzoeken van het hoofdgerecht. Typisch weer iets voor mij; een tent vol dames met een slank/normaal postuur, en ik ga weer voor een dame met een kogelrond achterwerk. We verplaatsen naar binnenin de bedoeïentent, en Celine laat al de nodige presales los, ze vertelde vroeger ook in GT en VV gewerkt te hebben. Celine een forse dame van ca. 30 jaar, gezegend met 80d cup, haar gezicht heeft meer weg van Indonesisch dan Turks, heeft een paar plakplaatjes en navelpiercing. Ze vraagt of ik wel eens eerder in een bedoeïentent geweest ben, ja antwoordt, ik in Egypte diverse keren, maar ik heb nog nooit seks gehad in een bedoeïentent, eens moet de eerste keer zijn, het andere stel wat in de tent zat hebben we hebben we met ons spel verdreven. Na bijna een uur stopt de teller, nog wat aftersales en dan afrekenen en douchen.
                Opmerkelijk detail; als de tent bezet is met een stel dat actie uitvoert, wordt de olielamp direct achter het gordijn van de tent gezet.

Na de douchebeurt even wat te drinken genomen, afscheid genomen van de dames, sleutel ingeleverd, helaas geen nagesprek. Het is net na 02:00 uur als ik 350 km verder weer thuis ben en dan ontdek dat ik het kunststof armbandje nog om heb, maar de wow factor overheerst.

Nazit;
                Een grote club op een kleine 2 uur rijden van grensovergang zevenaar (A12/A3), die goed en redelijk makkelijk te bereiken is.
                Entree (all inclusieve) is duurder dan de meeste clubs, maar de grote van de club, zorgt ervoor dat je hier een dag kan verblijven zonder uitgekeken te zijn.
                Alles maakt hier een nette en verzorgde indruk, van putzfrauen die continue bezig tot het bedienend personeel.
                Deze club smaakt naar meer, wordt vervolgd….
                Grtz forgetskinny.

Commentaar

Harem Saunaclub, Bad Lippspringe, Duitsland

Saunaclub in Bad Lippspringe,Duitsland (vlakbij Paderborn).Internetsite www.saunaclubharem.de
                  Beetje ver rijden vanuit Nederland maar ik heb deze saunaclub verschillende keren bezocht tijdens een lang weekendje Sauerland (Winterberg/Willingen).Van daaruit zo'n 50 km rijden gok ik.Na een dagje skieen dus ideaal om er de avond/nacht door te brengen (doordeweeks tot 03;00 uur geopend,weekends tot 05;00 uur zelfs).Op zondagmiddag terug naar Nederland met tussenstop in Harem is ook aan te bevelen.Mijn laatste bezoekje dateert alweer van Februari jl.
                  Zeer mooi,luxe en grote club met als thema "1001"sfeer,dus midden-oosten interieur.Voelde me er echt in een oosterse harem....meerdere sauna's (ook een buiten),bubbelbaden,buitenzwembad,bioscoop ,hoop kamers ,ruime bar en veel prachtige meiden.
                  In de tv lounge kreeg ik gezelschap van een knappe duitse,lang bruin haar,figuur van een bikini-babe.Alleen wij tweeen daar aanwezig dus lekker op de ruime bank tussen berg kussens met haar liggen vrijen.Kamergang volgde uiteraard,super,alles erop en eraan....volop tongen,pijpen waarbij ook wisselend mijn ballen verwend werden door haar natte tong,heerlijk fris kutje dus lekker lang gebeft,mijn favoriete 69 kwam uitgebreid aan bod,tijdens de doggy-style helaas wat snel klaargekomen maar al het voorafgaande maakten dit tot een super ervaring.
                  Buitensauna gedaan,wat afgekoeld en naar de bar voor wat eten.Bij all-inclusive prijs van €60,- kun je a-la-carte eten bestellen.....van hoog niveau,versbereid en restaurant kwaliteit.
                  Sauna binnen aangedaan,lekker afgekoeld onder de ruime en schone douche's ,prachtig allemaal daarbinnen.
                  Daarna bedoeinentent ingewandeld,zeer sfeervolle ruimte (dus een tent die binnen in de grote ruimte opgesteld staat )
                  overal voorzien van ligkussens en ligbanken om lekker relaxed bij te komen.Daar lag een prachtige columbiaans chica (shaquira look-a-like),zo'n 1.55 meter ,slank met lekkere stevige natuurlijke tietjes.Ze lachte lief en ik ging naast haar liggen.Wat leuk gepraat,ze vond het leuk een Nederlander te treffen want die komen hier dus niet in grote getallen.
                  Al snel werd er gekust,getongd en wat onder mijn badjas gefriemeld.Badjas ging uit waarna ze gelijk lekker mijn snel harder wordende lul begon te likken,hierbij met een hand mijn ballen zachtjes knedend.....super dus.Terwijl ik op mijn knieen zat en zij mij heerlijk pijpte,voelde ik wat aan haar kutje,zij spreidde haar mooie slanke benen iets en ik begon haar te vingeren.Niet denkende aan een kamergang ging ik vervolgens langs haar liggen,een 69 volgde.Ik onder vervolgens,zij daarna nog eens onder terwijl wij er beide op los likten.
                  Na zo'n 20 ongelooflijke minuten nu wat rust voor onze tongen dus kwam het condoom tevoorschijn,missionaris begonnen,daarna side-ways waarbij we ,met mijn hand wisselnd op haar strakke buikje en lekkere tieten, we heerlijk lagen te neuken daar in de tent.Lekker klaargekomen waarna ze nog effe rustig bleef doorknuffelen en kussen.....top ervaring.Was verder niemand in de tent maar heb het idee dat je je hier ten alle tijden lekker kan uitleven.

Afscheid genomen,douche gepakt en vervolgens sauna om van dit alles even rustig te kunnen nagenieten.
                  Zag hele mooi meiden langslopen,duits,oostblok en wat latina's.
                  Na een weekend skieen,apresskien en deze geweldige middag in Harem (beide dames €50,- afgerekend,iedere euro meer dan waard).Voldaan het pand verlaten,was mooi weekend met perfecte afsluiting hier in Harem.....tot binnenkort.Ligt voorlopig geen sneeuw in Sauerland maar mountainbike seizoen is begonnen!!

Harem biedt ook mogelijkheid tot hotelovernachting,nog geen ervaring mee maar ga ik zeker eens boeken.Werd mij uitgelegd over kamerprijs incl. 2 dagen toegang maar dat kan ik op de website zo gauw niet vinden....hotelovernachting wordt wel gewoon vermeld

Commentaar

Harem saunaclub, zomer 2017

club bezocht, heeft nieuwe eigenaar.
                    Bij aankomst na betaling € 65,= all in tarief.
                    Rondje in de saunaclub gemaakt, lukt nu redelijk snel want aantal dames is erg beperkt, tot circa 15 dames.
                    Dames oostblok, vooral Roemenie is goed vertegenwoordigd.
                    Na drankje aan de bar maar eens kennis gemaakt met aantal dames, veel dames zitten er al jaren, weinig vernieuwing dus.
                    Aantal dames is vergeleken met voorgaande bezoeken erg beperkt, veel roken en klagen maar geen actie, zwembad zeer koud, lag aantal jaren terug vol met dames en heren en nodige actie.

Service 1e dame redelijk, 2e dame goed, sessie € 50,= per keer.

Algemene indruk, club is mooi en uitgebreid, maar eten en kwaliteit eten is erg achteruit gegaan. aantal dames is erg terug gelopen.

Commentaar

Deze club is gesloten. Iets met faillissement. Mocht er een doorstart plaatsvinden, dan kan het hier gemeld worden.
                      Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

Aan het werk...
                      X