Duisburg - Villa Venus, Konrad Adenauerring 17

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg - Villa Venus, Konrad Adenauerring 17

Naam: Saunaclub Villa Venus

Adres: Konrad Adenauerring 17, Duisburg

Telefoonnummer: Infoband 0203 8796355, Theke 0203 8796335
    Vanuit Nederland: infoband 0049 203 8796355, receptie 0049 203 8796335

Website: http://www.fkk-venus.com/

Aard: Saunaclub

Openingstijden:
    Zo t/m do 10.00 - 24.00 uur
    Vr en za 10.00 - 02.00 uur

Prijzen
    Entree 60€ incl eerste kamer van 30€
    Volgende kamergangen 30€ per keer
    (iedere sessie max 30 minuten)

Inrichting:
    Netjes en verzorgd, maar ook eenvoudig en gedateerd.
    Onder in de kelder zijn de kleedhokjes, sauna en douches.
    Begane grond is bezaaid met tweezitsbanken.

Verzorging:
    Men loopt er met een handoek rond.
    Eten en drinken is gratis. Er staat twee rode frisdrankmachines met cola, fanta en nog wat.
    Brood is aanwezig, maar warm eten is er niet.
    Onder in de kelder is een sauna. Op de begane grond is ook een sauna, maar deze is minder heet als een gewone sauna. Ook is bij de sauna een enkele douche kabine aanwezig.
    De wc ziet er verzorgd uit.

Route:
    Neem op de A42 afslag 7 Duisburg-Neumuhl.
    Aan het einde van de afrit ga je linksaf.
    Je neemt de eerste weg rechtsaf (eenrichtingsweg) dit is de Am inzerfeld. Deze rij je uit tot een T splitsing.
    Dan ga je rechts af de Konrad Adenauerring in.
    Na 400 meter zie je links een huis met een grote witte huisnummerplaat 17 er op.
    Dit is FKK Venus.
    De hek voor de deur word na aanbellen geopend.
    Je bevind je op het industrieterrein waar je heel eenvoudig je auto kunt parkeren.

Terugweg: Je rijd terug en gaat links af bij de kruising.
    Uiteindelijk kom je uit bij de oprit van de A42.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 10-07-18, 07:42.

Re: Duisburg, Konrad Adenauerring 17, Venus

Ben deze week weer eens wezen kijken bij deze saunaclub, was er al ruim een jaar niet meer geweest.
    Allereerst is de prijsstelling gewijzigd, hetgeen voor onze wandelaars, wat mij betreft beter is geworden (zie de site van deze club) Bij binnenkomst na het gebruikelijke ritueel van omkleden en wassen, wat broodjes genuttigd van het goed verzorgde buffet.
    Vervolgens viel mijn oog op een Thaise dame, welke voor Thaise begrippen goed was bedeeld. eenprachtig figuur en dito gezicht.
    Bij de kennismaking op de bank kon zal al nergens afblijven, dus snel naar een van de mooie kamers afgereisd. Daar kwam een soort nymfomane tot leven. alles wat een man maar kan bedenken werd er uitgeprobeerd. als afsluiting een heerlijke massage, welke in het laatste kwartier door mij werd overgenomen en de dame gemasseerd. Voor ik het vergeet ook de overige dames zagen er om op te eten uit. een aanrader wat mij betreft en ze zien mij zeker weer vaker.

Commentaar

1 x Spaß für 45.- Euro
      2 x Spaß für 70.- Euro
      3 x Spaß für 85.- Euro
      5 x Spaß für 110.- Euro

Wat moet ik dan verstaan onder 1 x Spass? Is dat een half uur of een heel uur ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sandbox Bekijk bericht
        1 x Spaß für 45.- Euro
        2 x Spaß für 70.- Euro
        3 x Spaß für 85.- Euro
        5 x Spaß für 110.- Euro

Wat moet ik dan verstaan onder 1 x Spass? Is dat een half uur of een heel uur ?
        per keer moet je rekenen op plusminus 20 minuten, voor dat geld ben je natuurlijk geen uur op de kamer.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ruudnvt Bekijk bericht
          per keer moet je rekenen op plusminus 20 minuten, voor dat geld ben je natuurlijk geen uur op de kamer.
          Kan je eventueel ook 2 x Spass laten noteren, dan heb je al gauw 40 minuten voor een zéér billijke prijs?

Blauwebeer is er al lang niet meer geweest; kan je de andere vrouwtjes wat nader beschrijven?

Bb

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
            Kan je eventueel ook 2 x Spass laten noteren, dan heb je al gauw 40 minuten voor een zéér billijke prijs?

Blauwebeer is er al lang niet meer geweest; kan je de andere vrouwtjes wat nader beschrijven?

Bb
            Smaken verschillen, maar wat mij betreft zien ze er allemaal goed uit (15 stuks). voor elk wat wils zal ik maar zeggen. de leeftijden varieren van begin twintig tot 35 denk ik. Veel oosteuropees, zuid amerikaans, duits en dus een enkele thai. veel succes en lees je bevindingen graag.

Commentaar

Gister op bezoek geweest in deze club.
              De dames (ca. 9, en tien tot twintig ijsberen) zijn redelijk OK, beter dan in een aantal van die vaste entree plekken, minder goed dan in GT en zo. Er wordt alleen op de kamers spass gemacht. Mijn eerste ronde was met een Griekse, Besi (?), was OK, een beetje verwarring over of hoe lang en hoeveel dat dan zou kosten, ze wilde van alles, maar dan moest er ook stevig bijbetaald worden,, nee dank je, het nummertje werd vrij plichtmatig afgemaakt. Vervolgens ff in de sauna en wat eten, nou, niks te eten dus, alleen wat droge koekjes en een paar oude broodjes.
              Beetje op adem en mee met Tanja, een jonge Duitse meid met een matig figuur (net heel veel afgevallen), maar haar enthousiasme was geweldig en ik heb het heel leuk met haar gehad.
              Twee rondjes, 70 euro afrekenen, daar mag je natuurlijk heel weinig van zeggen. Wat wel vervelend is, is dat je van te voren moet zeggen hoe vaak je wilt.....
              Maar al met al: Ik kom hier terug.....

Commentaar

Maar eens gaan kijken hoe de nieuwe formule hier uitpakt. Het buffetje lijkt in ieder geval te zijn gesneuveld in de 'reorganisatie'. Veel nieuwe gezichten, in totaal 8 dames geteld. Helaas was Nadine, met wie ik hier eerder leuke sessies heb gehad, niet aanwezig - ook geen idee of die nog terugkomt trouwens, want de laatste keer (toen je nog kon kiezen uit het nieuwe en oude concept, klaagde ze al over teruglopende verdiensten als gevolg van het nieuwe systeem). Gekozen voor twee sessies. Veel hangt, zoals gebruikelijk, af van de dame in kwestie en of er een 'klik' is. Aardige middag gehad. Zeer gering herhalingsgevaar vanwege voor mij zichtbare afnemende kwaliteit van de dames. Maar tegen deze prijs per sessie mag je niet teveel klagen, en dat doe ik dus ook niet.

Commentaar

Enige tijd geleden is Blauwebeer hier ook nog eens binnengewipt. De prijsstelling is eerder verwarrend en de vrouwtjes zijn hier helemaal niet blij mee; reeds op de bank proberen ze wat extra’s te verlappen, want deze centjes verdwijnen volledig in hun geldbeugel.

Bij aanvang 3 maal voor 85 euro geboekt, en daarvoor 1 slechte en 2 zeer goede sessies van 20 minuten gehad. Als je echter 3 maal 30 minuten wil betaal je hiervoor 75 euro extra. Voor het totaalbedrag zijn betere alternatieven voorhanden; herhaling in Venus is dan ook zéér gering.

Heeft er iemand trouwens ervaring met de zusterclub Belami in Dortmund?

Blauwebeer

Commentaar

Een telefoontje leert dat Nadine vandaag wel aanwezig is. Al lang een van mijn persoonlijke (Roemeense) favorieten. Ze werpt me bij binnenkomst al een blik van herkenning en kushandje toe. Nestel me direct bij haar op de bank. Lijk het te treffen want vandaag is haar laatste dag hier. Ze verhuist. Het systeem met de all-in tickets voor bezoekers drukt de verdiensten van de dames. Daarnaast veel aanvullende regeltjes waar ze geen zin (meer) in heeft. Ze gaat het in Bochum (Freudenberg) proberen. Twee heerlijke sessies gehad en ja: extra's moeten afrekenen - FT zit dan ook niet in het standaard pakket natuurlijk. Helaas in het vervolg dus maar wat verder rijden voor dergelijke sessies...gelet op wat er vandaag aan 'nieuwe' dames zat was dit iig mijn laatste bezoek aan Venus.

Commentaar

Club Venus was ooit mijn eerste ervaring met Duitse clubs.
                      Gelukkig was het toen nog niet zo'n waardeloze bende als afgelopen zaterdag.
                      Want dan was het van vele erg geslaagde bezoeken in vele Duitse clubs nooit gekomen.
                      In club Venus hebben ze 2 saunas.Geen van bijde deed het.
                      Ze hebben er ook 3 TV schermen.1 deed het,de andere 2 dus niet.
                      Ook zie je steeds discussies aan de bar tussen klanten en meisjes over het betalen voor extra geleverde diensten.
                      Voor kussen betaal je bv 5 euro extra.
                      Mij overkwam het dat ik 1 kus kreeg en daar dus 5 euro voor moest betalen.
                      Daar kan je dus onenigheid over krijgen.
                      Ik ben met 3 meisjes op de kamer geweest.
                      1 was erg slecht,2 was slecht en 3 was matig.
                      Het is er erg goedkoop maar je krijgt er ook nagenoeg niets voor terug.
                      Vogende keer gaat Jaapy gewoon weer naar een iets duurdere club.
                      Want ik wil me graag vermaken in Duitsland en me niet vervelen en ergeren zoals ik afgelopen zaterdag in Venus wel gedaan heb.
                      Ook als beer blijf ik een Heer.

Commentaar

Afgelopen vrijdag voor het eerst sinds 3 jaar weer eens naar Venus geweest.
                        Dit was echt de laatste keer. Vroeger kwam ik er vaak en heb veel plezier gehad, maar zoals het nu is. waardeloos. Het lijkt net een sexfabriek waar je 1x, 2x of 3x Spass zo snel mogelijk wordt afgewerkt. Gezien de prijzen kan het ook niet anders. Vraag me af wat die meiden daar verdienen. Meiden waren er trouwens genoeg, ca. 13 en allemaal jong en leuk uitziend.
                        Voor mij geen herhaling meer.
                        Frenske

Commentaar

Ik was zaterdag voor de derde maal daar.
                          Het is inderdaad een beetje vreemd bij de entree.
                          Je moet van te voren aangeven met hoeveel dames je wilt stoeien.
                          Als onbekende word het moeilijk.
                          Maar na een paar bezoeken ken je meer dames, en word je verlanglijstje grooter.

Ik heb twee ''top'' sessies gehad met de Poolse Isa.
                          Andere ervaringen waren goed en matig.
                          Het is een typische ''Turken'' tent.
                          Deze gaan voor kwantitijd i.p.v kwalitijd.
                          Vrijdags en zaterdags word er vanaf 20.00 gratis donner geserveerd.

Qua dames is het goed , maar je moet de goede er uit pikken.
                          Want er zijn er die geen duits spreken.

Tja je moet er van houden van het systeem.

.357 magnum

p.s € 5 extra voor kussen is volgens mij van de baan.
                          Wel extra voor bijvoorbeels FT

Commentaar

club Venus is geen top club maar het is tegenwoordig wel weer goed toeven.
                            Het is er weer zeer netjes en schoon en wat nog belangrijker is!!! Ze hebben er echt leuken dames.
                            Het zal nooit meer mijn eerste keus worden maar het is een goed alternatief als het in een andere club totaal mislukt.
                            Ik ben vandaag daarmet 3 dames op de kamer geweest en het ging echt van goed naar beter en naar best.
                            Vooral de vrij grote toples Vaseleria was van groote klasse.

Commentaar

Duisburg, Konrad Adenauerring 17, Venus

En omdat de oude link het niet meer doet : http://www.fkk-venus.com/

De club waar voor Blauwebeer het Duitse Saunaclub-gebeuren begon, staat in 2011 weer op zijn verlanglijstje, mede dankzij de positieve geluiden van Jaapy.

Bedankt Blauwe Beer

Link in eerste bericht aangepast.

CTD
                              Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 17-01-11, 12:25.

Commentaar

Na mijn vorige bezoek dacht ik dat ik de beste ervaring in een club van dit niveau wel zo beetje gehad had.
                                Niets was minder waar.
                                Sophia is een geweldig klein opdondertje uit Bulgarije.
                                Dit meisie zou zeker niet misstaan in een club als Freudeberg.
                                Ze was echt geweldig.
                                Dat het hier echter niet altijd goed is bewees de Turkse Maria.
                                In een woord samen gevat WAARDELOOS.
                                Tip voor de mede wandelaars.(als een dame op de bank al begint te drammen over een trio, loos haar dan gelijk want dan begint zeop de kamer te zeuren over extra diensten.
                                De derde dame werd de Roemeense Michaela.
                                Deze dane was niet meer dan redelijk.

Voor 3 keer spass betaal je hier maar 70 euro dus moet je ook geen top prestaties verwachten.
                                maar eerlijk is eerlijk aleen sophia was me die 70 euro al waard.

Als ik binnen kortnog een keer terug zou gaan boek ik gewoon 3 keer Sophia.
                                Voor de rest heb ik het hier voorlopig wel weer gezien.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jaapy Bekijk bericht
                                  Als ik binnen kortnog een keer terug zou gaan boek ik gewoon 3 keer Sophia.
                                  Tijdens één van zijn vorige bezoeken werd Blauwebeer evenwel verteld dat een driebeurtenkaart geldig is voor 3 verschillende vrouwen. Of is dit ondertussen gewijzigd?

Commentaar

Ik zou niet weten waarom je niet 3 keer met de zelfde dame naar de kamer zou mogen.
                                    Maar eerlijk gezecht weet ik helemaal niet of het wel mag.
                                    Ik heb er nooit naar gevraagd en ook nog nooit gedaan.
                                    Lijkt me wel een compliment voor de dame als ze 3 keer word gekozen.
                                    Als ik er ooit in de toekomst achter kom zal ik dat hier melden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jaapy Bekijk bericht
                                      Ik zou niet weten waarom je niet 3 keer met de zelfde dame naar de kamer zou mogen.
                                      Maar eerlijk gezecht weet ik helemaal niet of het wel mag.
                                      Ik heb er nooit naar gevraagd en ook nog nooit gedaan.
                                      Lijkt me wel een compliment voor de dame als ze 3 keer word gekozen.
                                      Als ik er ooit in de toekomst achter kom zal ik dat hier melden.
                                      Vroeger (tot een jaar of 5 geleden) ben ik vaak in FKK-Venus geweest. Knallers waren toen met name Elly en Scarlet. Elly pendelde regelmatig heen en weer tussen Duisburg en Freude39. Het is sindsdien bergafwaarts gegaan en de tent heeft nu zo aan de website te beoordelen eindelijk weer een stabielere structuur. De dames op de foto's zien er voor het merendeel nogal 'grofstoffelijk' uit naar mijn smaak, niet eerste garnituur zoals destijds dus Elly en Scarlet. Volgens jou is Sophia ook van die klasse, jammer dat van heer geen foto wordt vertoond dus. Liepen er nog meer dames met vergelijkbare schoonheid rond of is het "what you see is what you get"?
                                      Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...

Commentaar

Van de dames die op hun website staan herken ik er werkelijk niet een.
                                        Ik vind de dames die er nu zijn er echter beter uit zien als de dames op de website.
                                        Smaken verschillen natuurlijk dus een andere kam daar heel anders over denken.

Vaak heb ik ook bij de Duitse clubs het idee dat de website niet goed bij gehouden word.
                                        Ze zetten er een aantal dames op en vinden het dan wel goed zo.
                                        Een beetje updaten is er vaak niet bij.

Commentaar

Na een hele tijd vorige week weer eens bij Villa Venus geweest. Het systeem is nu dat je 20 euro entree betaald en 20 euro per wip (dat krijgen de meiden direct na de actie in hun handen gestopt). Je moet alleen van te voren beslissen hoe vaak je wilt wippen. Ik betaalde 80 euro, entree + 3 wippen dus. Als je na afloop besluit om nog een wip extra te maken, moet je opnieuw die 20 euro entree betalen (?!?).
                                          De aanwezige meiden zagen er redelijk uit, keuze genoeg. Tongzoenen en PZC is altijd inclusief, hoewel een van de 3 niet wilde tongzoenen (maar dat wil ik ook niet heus, wanneer ze met iedereen PZC doen). Een actie was heel goed, de andere 2 keren redelijk.
                                          Er was zowaar iets wat op een buffetje met eten leek, nog steeds heel matig, maar wel beter dan voorheen.
                                          Al met al helemaal niet zo slecht, ik kom nog wel eens terug, zeker omdat het redelijk dichtbij achter de grens ligt.