Pohlheim - World, Grüningerweg, Olga (Oek)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Pohlheim - World, Grüningerweg, Olga (Oek)

Olga is relatief nieuw in PSR,één maandje ongeveer(voorheen actief in fkk World,maar het bevalt haar in PSR beter).Erg lange dame(1m75),mooi figuur,natuur B/C-cup:mooie.Lange zwarte haren,meestal gekleed in een nier erg verhullend zwart setje,oh well,je moet iets aan.Spreekt erg vloeiend Engels,en niet de typische club-chitchat met deze dame,interessant e topics over haar moederland,tijdelijke tussenstop in Italië etc. werden niet gemijd.Erg leuke onderhoudende babbel en na een halfuurtje keuvelen de kamer opgezocht alwaar ze me ging overtuigen van haar service fluisterde ze me toe,okidoki.

Service is erg goed,tongzoenen ietwat terughoudend weliswaar,maar in elk geval sloom en traag van karakter,mijn insziens aantrekkelijker dan het wilde molenwerk van andere dames op z'n tijd.Het orale werk is van Oekraiense topkwaliteit,as hoped for.Handsfree,DT,variatie troef en te catalogeren bij de beste ervaringen op dit gebied.Eelijkgezegd had dit ruimschoots volstaan voor mezelf,moest haar bijwijlen toch een paar keer "afremmen" of er was van enig condoomgebruik geen sprake whatsoever.Na wat geflikflooi en geknuffel was het wederom blaserei alom,en ondanks mentaal verzet was het vlees weer uitermate zwak van karakter,handremgebruik was benodigd.Condoominstallatie in stijl,en deze grote Oekraiense wist me na positie 1(her on top) tot een hoogtepunt te brengen,no surprises.Erg leuke dame met prima pre- and aftersales,excellente orale kunstjes en voorlopig nog ietwat onbekende overige bedkwaliteiten,to be checked another time.Herhalingsgevaar:90%.

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Olga(goed)

Olga is opnieuw werkzaam in fkk World en zal niet meer terugkeren naar PSR...

Commentaar

Aan het werk...
    X