Karlsruhe - Heaven Girls, Im Schlehert 26

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Karlsruhe - Heaven Girls, Im Schlehert 26

Naam: Heaven Girls Karlsruhe

Adres: Im Schlehert 26, 76187 Karlsruhe

Telefoonnummer: +49 163 9482667

Website: www.heaven-girls-karlsruhe.de

Aard: Pauschalclub

Openingstijden:
    Ma - Do: 13:00 - 01:00
    Vr, Za: 15:00 - 03:00
    Zo: 15:00 - 01:00
    Prijzen:
    De prijsstructuur is wat vreemd, alleen op de drukste uren lijk je een all-in tarief te mogen betalen van 100 euro:
    After Work Feeling - no Limits: 100 € (Mo-Do: ab 16 - 24; Fr-So: ab 15 - 24)
    Quick Stop mit 1 Frau: 40 €
    Quick Stop mit 2 Frauen: 60 €

Wellicht kan saab99 nog iets vertellen over inrichting en verzorging en of de dames op de website actueel zijn?
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 29-10-11, 17:43.

Karlsruhe Heaven Girls

Op mijn door/terug reis naar Nederland ook een tussenstop in Karlsruhe.
    Waar ik de stoute schoenen heb aangetrokken om eens een "sauna"club/party treff te bezoeken bij het napluizen op internet vondt ik er een "Heaven Girls".
    Dus hotel ingecheckt en op die kant op, je rijdt er eigenlijk net voorbij omdat tante Tom je net tever door stuurt maar als je omdraaid zie je het gelijk liggen, een afgelegen locatie in het industrie gebied van Karlsruhe.
    ik was er omstreeks 17.00 en ik was de eerste bezoeker en mijn keuze was, "After Work Feeling - no Limits" dat belooft wat dacht ik, er waren op dat moment 4 dames aanwezig varierend in de leeftijd 21 - 30, nationaliteiten van de dames waren Roemeens 2X, bulgaars en een griekse, later(20.00) kwamen er nog 3 dames bij uit hongarije, polen en duitsland zelf.
    Doordat ik de eerste en enige was op dat moment zit je nou ja wordt je op een bank gezet tussen twee meiden in je handoekje en men begint rustig met je te praten en te vriemelen en ja de eerste was zo uitgekozen, als je dan weer terug bent in de "openbare ruimte" dient de volgende zich al weer aan (en ik denk omdat het rustig was) ging de muziek iets harder werdt er gestript en mijn volgende slachtoffer was al met fzc begonnen zonder naar de aanwezige kamers te gaan och ja je geeft jezelf er maar aan over en het komt op zijn pootjes... terecht.
    Zo zijn met de verdiende tussen pozen alle dames de revue gepasseert.
    De volgende bezoeker die op kwam dagen was pas om 21.30, dus ik had... de hele club voor mij alleen jezus wat een feest, dit al voorbereiding op mijn volgende tussenstop in Xanten belooft veel snoepgoed..... al met al ben om 23.45 wegegaan met papbenen en een grijns van oor tot oor.

Commentaar

Re: Karlsruhe, Im Schlehert 26, Heaven Girls

OK een upate:
      De inrichting / sanitair is wat outdated het kan er mee door het niet het meest luxe plekke maar de inrichting voldoet en is schoon. zo ook de kamers.
      DE dames bij de site juist die kloppen niet geen van hun zijn erop dit moment, dus het lijkt meer op een verassing wie en wat er is, ik heb wel de indruk dat er veel verloop is.
      Suc 7.

Commentaar

Aan het werk...
      X