Bergisch Gladbach - Time X, Britanniahütte 12, Nelli (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bergisch Gladbach - Time X, Britanniahütte 12, Nelli (Bul)

In de loop van de dag kwam Nelli naast me zitten en ze stelde voor om na een sigaretje en een bakje koffie naar beneden te gaan en tja wie ben ik dan om nee te zeggen.

Nelli is een 29 jarige slanke Bulgaarse die zonder hakken niet al te groot is. (Door Anni, zelf al niet de langste werd ze liefkozend Chihauhau genoemd).

Beneden een prima service gehad, deze dame doet zeer geëngageerd mee.

Later werd er beneden ook een zeer energieke (buik)dansvoorstelling opgevoerd gedurende meerdere nummers. Schijnbaar beschikt ze over een zeer goede conditie.

Momenteel lopen er in Xanten dames rond die in de meest exclusieve bunga bunga club (geen ervaring mee overigens) niet zouden misstaan. Zo eentje is Bulgaarse Nelli. Heel petite en verrukkelijk geproportioneerd. Nelli laat zich helemaal gaan tijdens een sessie. Ik vraag me af of ze dan nog aanspreekbaar is! Zo klein is ze dat 69 wat lastig is, maar wat is het heerlijk om dit poesje te likken (wel tong ver uitsteken) en die heerlijke billetjes te grijpen.

Pijpen is echter een nogal pijnlijke aangelegenheid: ze zet de tanden er flink in! Omdat ze zo vreselijk lekker is was de pijn net te verdragen. Bij het ficken gaat ze ook als een beest tekeer en heeft geen moeite met een krachtige respons.

Nelli is een getalenteerd ultra soepel danseresje. Ze is heel knap, maar ik vind haar ook een heel klein beetje eng (waarom?), maakt het extra opwindend!

Hygiene beoordeeld op goed ipv uitstekend omdat haar manier van pijpen misschien wondjes kan veroorzaken, die risicos op SOAs ook daarna vergroten.

Nieuwe fotos op de site!

Nelli

[IMG]www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Nelli/109.html[/IMG]

Ik krijg de fotos niet op deze site

http://www.partytreff-xanten.nl/gall...Nelli/109.html

NM: Je krijgt de foto's niet op deze site omdat je in je image-tag verwijst naar een webpagina, niet naar een image. (A)
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 23-10-11, 07:06. Reden: Nota Moderatore
    Huidskleur maakt niet zoveel uit, als het zieltje maar zwart is!!!

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Sonsbeckerstrasse 29, Nelli(uitstekend)

Helaas alleen tijdens de gangbang beneden mee mogen maken dus niet echt 1op1 naar beneden genomen.
      Het was bovenop het hondenhok en terwijl ze net klaar was met de een riep ze de ander naar boven en ik hield er al een tijdje in de gaten dus ik spurtte naar boven.

En daar ik toch al wat kruit verschoten had en ik nicht mocht spritsen in mond moest ik toch maar snel aangeven dat ze van pijpen maar moest gaan ficken.
      De condooms laten weinig gevoel door maar ze was best wel krap en met de juiste squeeze aan mijn tepels deed mij snel exploderen.
      Die wil ik vaker wat beter leren kennen.

Commentaar

Nelli 1:
        Nelli is een dame op binnenzak formaat. Verrukkelijk uiterlijk. Na binnenkomst met de koffie naast haar gaan zitten. Ik dacht, gezien haar kleurtje, met een latina te doen te hebben. Ze blijk van Bulgaarse afkomst te zijn. Het was mij eerste keer dus we kwamen wat moeilijk op gang. Toch viel een gedeelte van haar reserveringen tijdens de eerste sessie weg. Ze merkte kennelijk dat ik voorzichtig met haar omging en dat vond ze wel prettig. Toch verliep alles zeer standaard. In dit geval was dat zeker meer dan voldoende maar nog net niet het oordeel 'goed'. Toen we naar de douches liepen zei ik tegen haar dat ik haar later wel wilde masseren (investeren leek m een goed idee bij deze dame) en dat aanbod nam ze graag aan.
        Nelli 2:
        Ik was het lichaam aan het rusten na de eerste twee sessie (tweede sessie was met Katryn zie haar draadje) en Nelli zat op een kruk een beetje rond te kijken terwijl ze op het ritme van de muziek bewoog. IK moest daarom lachen en ik vroeg haar of ze gemasseerd wilde worden. Nou dat wilde ze wel. Gedurende een minuut of 25 heb ik haar achterzijde een ontspanningsmassage gegeven. Toen ze zich omdraaide en vroeg: 'ficken'? gaf ik aan dat ze maar moest gaan douchen. Ik kreeg een kus en kneepje in mijn arm met een danke waarna we naar de douches liepen.
        Nelli 3:
        Tja: na de soep klonk het bekende muziekje. Nelli greep me en knielde voor me. Na enige momenten 'moesten' we allen naar beneden voor de gangbang. Ik was met Nelli. Het werd een stomende sessie waarbij de meeste reserveringen nu van beide kanten wel vervallen waren. Het eindresultaat was er bij mij wel niet maar dat kwam omdat ik vlak voor de soep net een andere sessie had (met Anni zie haar draadje). Mentaal kwam ik echter wel degelijk tot een orgasme. Wat een wijffie!!!!!!!!!!
        Nelli 4:
        Na het avondeten (dat ik strategisch naast Nelli nuttigde) was ik lekker aan het uitbuiken. Nelli lag lekker tegen me aangevleid en dat mocht van mij wel zo blijven voorlopig. Na een halfuur (kan ook drie kwartier zijn geweest) gingen we toch weer naar beneden. Het gordijn van het hemelbed ging dicht en ook dit werd een enorme sessie. Gewoon geweldig. Het was één van de beste sessie van de dag. Nu was naast het mentale ook het fysieke orgasme. Dat Nelli ook drijfnat werd zecht wel genoeg. Volgens mij heeft zij er ook van genoten.
        Nelli; je bent geweldig en ik hoop je de volgende keer weer in Xanten te zien! Nelli strijdt met Katryn om de titel favoriete dame.
        Als je meer geeft......... dan krijg je vaak ook meer terug!!

Commentaar

Mijn verhaal over Nelli behoeft nu wat aanvulling. Het was vorige keer al duidelijk dat ze nog veel meer in huis had. Tijdens dit Xanten bezoek ontpopte ze zich als een superlief vriendinnetje, die zich heerlijk tegen je aanvlijt, waar je mee kunt dansen zoals in je tienerjaren (jaja, toen waren meisjes van haar kaliber onbereikbaar te hoog gegrepen).
          Pijpen gaat gelukkig ook veel zachtzinniger, sex is onverminderd lekker. Een extra pre van Nelli is dat ze het snel koud krijgt. Wat kun je dan anders doen als galante heer dan haar wat opwarmen.
          Huidskleur maakt niet zoveel uit, als het zieltje maar zwart is!!!

Commentaar

Vandaag wat tammer, maar zeer aangenaam ook om alleen naar te kijken.
            Privéberichten geen probleem, zeker niet als een dame me daarin uitnodigt om mij te overtuigen van haar kwaliteiten.

Commentaar

Na een goede saunabeurt de innerlijke mens wat versterkt met een broodje en een soepje. Op dat moment waren we slechts met 3 heren boven, geen probleem, de dametjes die met de oudjes beneden waren waren als eerste boven. Ik had geen interesse in die waar. Iets later kwam Nelli bij me zitten, mooi meisje dat in deze club al snel de ogen uitsteekt, gezien er niet zoveel concurrentie is qua uiterlijk en leeftijd hier. Ze kwam al eens dag zeggen tijdens de leuke sessie met Evira. Met haar nog een 40 tal minuutjes in de kelder doorgebracht. Had eerst eens naar haar rug gekeken boven en deze dan later een massage gegeven nadat ik paar vragen stelde. Geen erotische massage maar vanuit mijn opleiding niet alleen de spieren bewerkt maar toch ook de zenuwen boven het heiligbeen aandacht gegeven, was nodig. Met druk op de juiste plaats is dit voor elke vrouw en heerlijke fysiobeurt die doorstroomt naar de verbonden erogene zone, wel niet aan beginnen als je niet weet waar je mee bezig bent zonder adequate kennis van anatomie en fysiologie, kan in levenslange beschadiging resulteren. Nelli is zeer tenger en heeft een dito smalle wervelkollom, dit in combinatie met een te zwakke spinalis en longissimus in de erector spinae staat garant voor toekomstige problemen. Sex, afgewisseld met krom zitten in zachte fauteuils lost dit niet op. Aangepaste beweging en sport wel.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Blip Bekijk bericht
                Had eerst eens naar haar rug gekeken boven en deze dan later een massage gegeven nadat ik paar vragen stelde. Geen erotische massage maar vanuit mijn opleiding niet alleen de spieren bewerkt maar toch ook de zenuwen boven het heiligbeen aandacht gegeven, was nodig. Met druk op de juiste plaats is dit voor elke vrouw en heerlijke fysiobeurt die doorstroomt naar de verbonden erogene zone, wel niet aan beginnen als je niet weet waar je mee bezig bent zonder adequate kennis van anatomie en fysiologie, kan in levenslange beschadiging resulteren. Nelli is zeer tenger en heeft een dito smalle wervelkollom, dit in combinatie met een te zwakke spinalis en longissimus in de erector spinae staat garant voor toekomstige problemen. Sex, afgewisseld met krom zitten in zachte fauteuils lost dit niet op. Aangepaste beweging en sport wel.
                Zoooo, Blip, jij begrijpt op welke details wij hier zitten te wachten.
                Zullen we het voortaan over sex en aanverwanten hebben?
                Sorry, moderator, maar ik kon het niet laten.

Commentaar

Afgelopen dinsdag ook met Nelli op de mat beland, een klein poppetje, een leuke standaard sessie gehad, ook zei was deze dag lid van de "nicht in mund spritzen" club.

Grtz forgetskinny
                  Grtz forgetskinny.

Commentaar

Nelli deed alsof ze me niet zag, achteraf denk ik wat overwerkt, zelf valt ze wel op aangezien ze gezegend is met een meisjesachrig prachtig lolitalijfje.

Onder was het heel standaard, Pijpen lcht irritant snel zond variatie haar tanden voelde ik goed, ze was niet echt vriendelijk, en niet onvriendelijk, mechanisch lopende band neuken hebben we ook nog gedaan. De illusie was laag ondanks haar mooie lichaampje.Ze zag mijn voorvocht voor de echte lozing aan en ik had er genoeg van, ja Nelli heb je goed gezien had het zelf nog niet gemerkt, i finished..thank god...blij dat ik ervanaf was.

Kan denk ik wel beter, ze met ontdooien maar ze gaf me geen kans om het kontakt normaal op te bouwen, ze ontweek vrijwel iedereen alleen bekenden niet, was naderhand anders en aardiger maar had zichzelf niet bij mij op de kaart gezet, dus lekker links laten liggen verder.Jammer de mooiste vrouw die dag maar van een mooi bord kunje niet eten gold tussen Nelli en mij deze dag!

Commentaar

Re: Bergisch Gladbach - Joy-X Pauschalclub -, Britanniahütte 12, Nelli(uitstekend)

Ze duikt ook op op de site van DejaVu in Melle. Ik weet echter niet welke van de twee haar actuele werkplek is (ofwel, welke site oudere informatie heeft)

Commentaar

Aan het werk...
                      X