Willingen - Deja Vu, Korbacherstr 85

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Willingen - Deja Vu, Korbacherstr 85

Onlangs de Sauna/fkk club bezocht:
    http://www.dejavu-willingen.de/Anfahrt.html

Op do vrij entree (ivm promotie). Vrijdag t/m zo betaal je al naar gelang de drankjes die je er bij wilt hebben. Beetje vreemd concept, je komt voor de meiden en niet voor de drank. Beter is het de drank (met alcohol) apart af te rekenen en de rest gratis aan te bieden (inclusief).

Afijn, het is een kleine club. Toen ik kwam waren er 4 meiden en 1 andere ijsbeer (norse, oude kerel). Meiden waren in de leeftijd 25 - 30 jaar, niet de allermooiste, maar ook wel redelijk. Ik heb gekozen voor Eliza (Hon). Wel sexy, jammer van dat buikje (zie foto's van deze club, waar ze dat met haar hand camoufleert).

Na een colaatje (3 euries, omdat ik gratis entree had op do), kennis gemaakt met Eliza aan de bar. Was wel leuk, maar ze was niet echt spraakzaam (spreekt beperkt Duits) een badhandoek en badjas gevraagd en me gedoucht. Sauna (klein hokje op de 1e verdieping voor max 2 personen) werkte nog niet goed (was 21.00 uur ). Dus weer naar het centrale gedeelte gegaan. Weer cola genomen en naar de cinema (direct naast de centrale ruimte). In de cinema staan 2 ligbankjes. Hierop kan je noch comfortabel zitten, noch lekker lounchen. Eliza kwam inmiddels ook naar de cinema en had zich inmiddels (voor mij?) omgekleed in een sexy zwarte net lingerie outfit. Ze vroeg me een piccolo te bestellen (25 euries). Mee ingestemd en ze kwam lekker bij me zitten.

Beetje TZ, beetje met haar handen onder de badjas voelen. Daarna naar de kamer gegaan voor half uurtje (60 euries). Opnieuw vroeg ze om een piccolo, maar dat vond ik onzin, ze had haar glas nog niet leeg en ik ga niet naar een kamer om piccolo's te drinken.

Sex was redelijk, kon haar lekker likken, beetje TZ, daarna beetje blasen (zc) en fikken (mc). Tijd werd niet volgemaakt.

Nog even in de sauna geweest (was inmiddels beetje warmer geworden) en opgestapt. De zogenaamde hapjes / eten heb ik helemaal niet gezien.

Samengevat: aardige tent, maar benader dit niet als een sauna club. Het is meer een 'gewone' club, die vanwege vergunningen e.d. ergens een kleine sauna heeft gemaakt. Ook het concept is meer zoals een club, drankje aan de bar, piccolo met meisje en dan naar een kamer. Meisjes zijn heel aardig, maar niet de topklasse zoals ik die ken in de echte grote FKK clubs in West Duitsland.

Herhaling? Ja, als je in Sauerland bent (Willingen / Winterberg) is dit wel een leuke afwisseling, omdat het ook lekker dicht bij is.
Aan het werk...
X