Wallenhorst - PT La Vita, Hullerweg 10, Jennifer (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallenhorst - PT La Vita, Hullerweg 10, Jennifer (Hon)

Knettergek, zo gedraagd ze zich een beetje. Maar toch heeft ze iets wat haar aantrekkelijk maakt. De huid van haar gezicht is niet heel mooi naar eigen zeggen te veel makeup gebruikt in het verleden waardoor het was gaan ontsteken. Ik had haar dan ook zeker 8 jaar ouder geschat dan de 22 die ze zelf beweert te zijn. Ze is de vriendin van Celine en dat had een waarschuwing moeten zijn. Op de kamer vroeg ze zich af ik haar niet een massage wilde geven of dat ik wilde ficken. Nou dat laatste dan maar en toen werd de keuze of pijpen of neuken, niet beide. Nou ja, een beetje lui ben ik wel dus...

Eerst trok ze de zaak op sterkte en toen kwam er een rubbertje tevoorschijn. Op zich niet onredelijk aangezien het tot het einde zou zijn. Pijpen doet Jennifer voornamelijk zonder handjes en af en toe deepthroat. Ik voelde wel wat gebruik van haar gebit maar dat was niet vervelend. Op het einde ging ze af en toe met het handje verder. Toen ze zag dat ik daarmee ontplofte sloeg ze onmiddelijk weer aan het pijpen, goed gedaan Jennie.

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Jennifer (Hon)(goed)

Na Celine was het de beurt aan de eveneens Hongaarse Jennifer. Ook hier in tegenstelling tot wat op de site vermeld stond de Franse les “MC”, dus ook hier een puntje aftrek.

Later nog een keertje samen met Celine en Jennifer samen op de kamer beland. Op dat moment was de pap echter op en de dames hadden ook een melige bui.

Commentaar

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Jennifer (Hon)(goed)

Mijn kamerbezoek met Jennifer sneeuwde nu een beetje onder en leed ook een beetje onder het sloopwerk dat Tina en ik wederzijds hadden verricht. Toch een erg aangename sessie, maar een definitief oordeel in recensievorm volgt pas na mijn volgende bezoek.

Commentaar

Enger - PT Love Toxic, Mellerstr 199, Jenny (Hon)

Deze dame is al weer enige tijd werkzaam in Love Toxic Enger onder de naam Jenny.
        Ze heeft ook een cosmetische operatie ondergaan waardoor ze twee duidelijke pluspunten heeft.

Tijdens mijn bezoek een paar maanden geleden voelde ze zich niet lekker (de avond ervoor wat teveel Vodka gedronken) en draaide ze daarom vooral achter de bar mee en ging ze dus niet mee naar de kamers.

Tijdens mijn laatste bezoek afgelopen maand was ze weer gewoon aan de andere kant van de theke werkzaam. Tijdens de laatste gruppensex sessie was ze eigenlijk vooral bezig met een andere kast, maar tussendoor kriebelde ze regelmatig met haar lange nagels over mijn lichaam en bood ze ook haar forse borsten nog eens aan.

Het kwam er deze keer sowieso niet van, maar een klein minpuntje van deze Hongaarse is dat ze als enige in deze club enkel met rubbertje pijpt.

Commentaar

Aan het werk...
        X