Wallenhorst - PT La Vita, Hullerweg 10, Lili (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallenhorst - PT La Vita, Hullerweg 10, Lili (Roe)

In La Vita ben ik nog nooit geweest en ook heb ik het bed niet gedeeld met een Roemeense Lili. Maar aangezien de dames soms sneller verhuizen dan ik recenties kan tikken hang ik gelijk maar de nieuwe adresgegevens van de Kami die ik in Bochum aantrof in het formulier.

-------------------------------------------------------------------------------

Derde dame van de dag was een knappe jonge verschijning uit Roemenie. Heel veel aandacht voor haar volgende klant heeft de jonge Kami niet. Doorgaans brengt ze haar tijd door met babbelen met het andere jonge meiske Catalina. De jeudigheid spat nog af van deze twee, het ravotten en klieren komt ze ook regelmatig op een vermaning te staan van de thekefrau. Gelukkig zat ze even alleen en kon ik toch een kort gesprekje voeren al was dat ook niet van harte en het duurde natuurlijk niet lang voordat haar vriendinnetje ook weer op dook. Meestal gaan ze op hetzelfde moment naar boven en dus zijn ze ook weer gelijktijdig beschikbaar.

Op de kamer weet Kami zich helemaal in te leven in haar rol als je tijdelijke vriendinnetje. Ze likt en streelt er op los en gaat daarna op een aparte manier liggen, half over je heen met een van jouw benen tussen haar benen ingeklemd. Voor het pijpwerk krijgt ze net als Arabella een 10+. Haar techniek is compleet anders maar wel veel gevarieerder.

Na een behoorlijke periode van orale aanval te hebben overleefd vroeg ze of het me wel zou lukken om klaar te komen. De suggestie die daarbij opkwam werd door haar onmiddelijk ingevuld: ficken oder bis ende weiterblasen. Ik zag de bui al hangen, derde dame van de dag en weer niet neuken. Wat kan dit toch soms een harde hobby zijn :-) Afijn, het stond niet op hat lijstje met mogelijkheden op de site maar ik vond dat er maar aan toe moest geven.

Kennelijk had Arabella behoorlijk wat opgezogen want het einde wilde maar net niet komen. Dus ging er alsnog een neuksessie volgen. Eerst zij boven, super zelden zo lekker bereden en ook nu had ze me bijna over het randje. Lang hield ze het ook vol maar op een gegeven mopment was ze buiten adem en nam ze plaats op haar knietjes. Ook dat was weer lekker en uiteindelijk ook nog missio uitgeprobeerd. Hoogtepunt bereiken ging echt niet lukken en dat vond ze zichtbaar jammer maar de hele sessie vond ik zonder meer al een hoogtepunt.

Re: Wallenhorst - Partytreff La Vita, Hullerweg 10, Lili (Roe)(uitstekend)

In mijn volgende bezoek maar weer een sessie belegd met Kami. Dat ging er wat gehaaster aan toe maar verdiende nog steeds alle waardering. Mooi jong fanatiek meisje met een uitstekende techniek. Jammer dat ze nu in Osnabruck werkt.

Commentaar

Aan het werk...
    X