Mönchengladbach - Pauschalclub 69, Druckerstr 6, Alexandra (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mönchengladbach - Pauschalclub 69, Druckerstr 6, Alexandra (Rus)

Aanbevolen door een stamgast vanwege haar pijpkunsten heb ik het maar eens aangelegd met Alexandra. Ondanks dat deze Russische al achterin de dertig is heeft ze nog een mooi gezicht. Haar lichaam heeft is minder super gevormd helaas. Alexandra is een erg vriendelijke dame waar het leuk mee praten is.

Alexandra is geen dame van er op en er over. Een uitgebreid programma van zoentje en strelingen passeerde voordat er tot het hardere werk werd overgegaan. Pijpen gebeurt met zoals wel meer dames hier doen ondanks dat het anders op de site staat. Pijpwerk wel ok, wellicht zonder ook wel erg goed maar ja dat gebeurde niet

Neukwerk na wat glijmiddel toevoegen toch bijzonder aangenaam in missio en doggy. Hoogtepunt wilde net niet komen maar bijna was ook al een hele prestatie na Nicol want die maakt het hoogtepunt zo heftig dat ik wel een tijdje ben uitgeschakeld. Een prima reservedame voor als de jonge toppertjes even niet beschikbaar zijn.

Re: Mönchengladbach-Rheydt - Pauschalclub 69, Druckerstrasse 6, Alexandra (Rus)(voldoende)

Wooley was ook weer eens in club69..
    mooi verbouwd altijd lekker eten en schoon.
    eerste sessie met alexandra gedaan....wow erg lekker!
    daarna nog trio met marina en denise (wel ok)
    en daarna werd ik weggekeken door julia en melanie die allen maar oog hadden voor een turkse stammgast....
    recensie is voor alexandra..
    pt is redelijk voor het geld.

Commentaar

Re: Mönchengladbach-Rheydt - Pauschalclub 69, Druckerstrasse 6, Alexandra (Rus)(goed)

ik ben er vrijdag avond geweest moet zeggen prima club ga er binnenkort weer terug

Commentaar

Aan het werk...
      X