Gelsenkirchen - Partyclub Gelsenkirchen-Buer, Am Erlsberg 18, Flori (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gelsenkirchen - Partyclub Gelsenkirchen-Buer, Am Erlsberg 18, Flori (Roe)

Na mijn teleurstelling in Emmerich, door gereden naar deze club. Het is tenslotte maar een 35 minuten verder (geen Nederlandse snelheden).
    Bij binnenkomst werd gevraag of ik Tabulos wilde. Wist wel wat het betekende maar toch maar even gevraagd. Het is dus Alles Ohne. Nee dus, doe maar intiem met. Doe maar een uurtje. Dat is dan 29 Euro.
    Werd aan een aantal dames voorgesteld waaronder Flori. Dit had ik al eens op de site gezien, dus dacht die nemen we.
    Op de kamer vroeg ze of ik had betaald voor een half uur of voor een heel uur. Ik heb gezegd voor een uur. OK zei ze.
    Deur dicht. (heb dus betaald voor een uur vrij rondlopen en kreeg dus een uur Privat in eigen kamer)
    Dit is dus echt een lief meisje, lekker borsten, mooi strak slank lichaam, mooie bruine kijkers.
    Pijpen doet ze voorzichtig maar lekker. Neuken lekker krap en doet leuk mee.
    Na de 1e ronde even liggen kletsen en op voor de volgende ronde.
    Prima uurtje gehad met haar. Hierna weer even onder de douche en naar huis.
    Al met al een prima gelegenheid. Ziet er beter uit dan in Emmerich, en voor zo ver ik kon beoordelen zelfde prijzenschema. Al ging daar bij mij dacht ik iets fout.
    De dames die er rond lopen zien er ook goed uit.

Re: Gelsenkirchen - Partyclub Gelsenkirchen-Buer, Am Erlsberg 18, Flori (Roe)

[QUOTE=alpenhoorn;1380642]Na mijn teleurstelling in Emmerich, door gereden naar deze club. Het is tenslotte maar een 35 minuten verder (geen Nederlandse snelheden).

He dat heb ik ook gedaan. Ik had de nog oude site van Emmerich die bij mijn aankomt een saunaclub scheen te zijn ipv een partytreff zoals vorig jaar. het was afgelopen zaterdag 18-02. Een super keus!
    Het is inderdaad een eindje verder rijden van Emmerich uit maar voor mij uiteindelijk niet verder van huis.
    Ik heb 3 uurtjes genomen en ben heerlijk verwent door 6 mooie meiden. Er zitten 3 super mooie jonge meiden tussen.
    Wat me overigens opvalt is dat al die Roemeense dames Spaans spreken. Die hebben allemaal voorheen een aantal jaren in Spanje gewerkt. Misschien voor een visum ? Op zich wel aardig want mijn Spaans is goed dus kan ik lekker communiceren met die vrouwen.

Commentaar

Re: Gelsenkirchen - Partyclub Gelsenkirchen-Buer, Am Erlsberg 18, Flori (Roe)(goed)

Een recentie;

Een heel jong prachtig meisje zonder tatoes, een jonge prachtig met tatoes (vind ik persoonlijk wat minder) en de anderen waren ook heel redelijk mooi. Ze doen ook pijpen tot het eind maar dan moet je € 20,- vooraf aan de bar extra afrekenen. Dat deel heb ik over geslagen omdat ik daar te laat achter kwam. Wel heb ik de 4 beste meiden ieder 5,- fooi gegeven. Dat was me het zeker waard.

Er waren 5 Roemeense meiden en één Griekse.

Ik kreeg het idee dat het systeem hetzelfde is als bij Schneewitchen in Viersen. De meisjes worden per keer dat ze met een klant mee gaan betaald. Dus gaan ze graag mee en zijn dus wat actiever als in andere clubs. Ik weet dat uit Viersen zeker omdat ze daar een handtekening moeten vragen en het kluisnummer van de klant wordt genoteerd. Dat was hier niet het geval maar ik merkte dat de meisjes erg actief waren en toen ik het op zijn Spaans aan één van de dames vroeg bevestigde ze dat.

Het eten was zaterdag matig, PIZZA. Ik mocht overigens wel (heel aardig) ondanks dat mijn tijd om was blijven om nog zo'n geweldig stuk pizza mee te eten.

Enigste minpunt, ik kreeg een handdoek terwijl ik liever een badjas heb. Toen ik daarna vroeg waren die er niet. Tot mijn verbazing kwam er een nieuwe klant en die kreeg er wel één. Toen ik er nogmaals naar vroeg was het antwoord die hebben we er maar één ? Toen ik wegging heb ik gezegd de volgende keer er graag ook één te willen.

Commentaar

Aan het werk...
      X