Bochum - Pauschalclub, Dieselstr 37, Melanie (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum - Pauschalclub, Dieselstr 37, Melanie (Dts)

Aan deze dame zou ik eigenlijk geen recensie energie willen schenken maar ik zie het als mijn roeping om de badjassengemeenschap tegen Melanie in bescherming te nemen.

Deze 24 jarige Duitse speelt in Bochum een thuiswedstrijd en is de absolute opticfick van de club, een mooie slanke grote blonde dame. Dat is ook te merken aan de manlijke belangstelling want er zit altijd iemand naast haar. Grotendeels wordt het beeld vertekend aangezien ze niet zo snel naar de kamer huppelt maar eerst een eeuwigheid met de volgende klant op de bank blijft hangen. Erg vriendelijk was ze niet en een misplaatste grap of ik kaas mee had gebracht valt ook niet in goede aarde. Gelukkig wilde ze al vrij snel naar de kamer (dat dan gelukkig weer wel deze ronde) maar boven werd het even aanschuiven in de stau. Hier werd ze ook wat vriendelijker dus dat krikt haar score weer een beetje op.

Op de kamer in eerste instantie nergens aanzitten en ze leek me eens op een stevige pijpbeurt te gaan trakteren. Het bleef echter bij regelmatig over mijn eikel heen spugen en wat trekken. Bij wijze van uitzondering nam ze het gereedschap twee maal kort in de mond. Na een tijdje vond ze dat ik toe was aan pause omdat ik nog niet was klaargekomen Nou ja zeg, je moet maar durven om je eigen onkunde aan je klanten te wijten.

Nooit gedacht zo'n TMM aan te treffen in deze club, haalt de goede naam flink onderuit. Hop snel terugsturen naar waar ze niet vandaan komt, Roemenie ofzo als ausgleig voor al dat moois wat we daar vandaan halen.

Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Melanie (Dui)(matig)

Tijdens mijn bezoek was Melanie er ook. Ze was die dag de "hoofdact" op de grote mat.

Wat betreft de "Optikfick" moet ik too slow helemaal gelijk geven. Ze was nu echter wel de hele tijd vriendelijk en spraakzaam. Nergens aankomen was nu ook geen sprake van, afhankelijk van de positie waren zo'n beetje alle lichaamsdelen beschikbaar.

Commentaar

Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Melanie (Dui)(voldoende)

Op pinkstermaandag was Melanie even op bezoek in Bochum. Nou ja, ze heeft bijna de hele dag achter de bar gehangen. 'S avonds deed ze even een rondje mee tijdens de show van Samanta. Al snel begon ze te zeuren dat de kerels die ze afwerkte niet snel genoeg klaar kwamen

Commentaar

Aan het werk...
      X