Bochum - Pauschalclub, Dieselstr 37, Mona (Tur)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum - Pauschalclub, Dieselstr 37, Mona (Tur)

Mona is een klein Turks meiske. Zonder hakken is ze pas echt klein te noemen. Echt een klik had ik niet met haar maar dat hoeft ook niet als de service maar goed is.

Echt veel zin om betast te worden had ze niet in het begin maar stukje bij beetje was het toegelaten en ging ze ook wat terug doen. Voor het pijpen werd een condoom aangebracht Dat maak je zelden mee hier en is zeker geen aanbeveling voor de score. Het pijpen zelf was ook nog eens van een bedroevend nivo, ben benieuwd of je daar zonder gummy wel iets van zou voelen. Raar voor een dame die zelfs CIM in het pakket zou moeten hebben, mij zou ze nooit klaar krijgen.

Neukwerk dan maar, zij ging cowgirl doen. Al vrij snel haalde ze hem der weer uit om nogmaals in te brengen en dat lukte op een of andere manier niet meer. Dan maar missio proberen. Ze is erg strak en dus was het prettig toeven maar de onsmakelijke geluiden van ontsnappende lucht tijdens het pompen verhinderden een al te snelle finish. Doorgewisseld naar doggy maar ook geen einde. Toen ze vroeg of het ging lukken antwoorde ik nee en dacht zij het met een handjob af te maken. Daar had ik niet veel zin meer in maar ze wilde me kennelijk toch koste wat kost een happy ending bezorgen. Zaadjes toch maar opgespaard voor de volgende.
Aan het werk...
X