Hennef-Lichtenberg - Bernds, Schieferhof 28, Angie (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hennef-Lichtenberg - Bernds, Schieferhof 28, Angie (Dts)

Laatste sessie beleefd met onze ontvangstdame de Duitse Angie.
    Ik zat met mijn maat Lustman op de sofa beseffende dat omwille het al late tijdstip ik niet te lang meer moest lanterfanten.
    Ik zette me naast haar op de sofa sloegen even een kort praatje waarbij we al snel overgingen in heerlijk tongzoenen.Ze nam mijn Dolfie in haar mond en begon me te pijpen op hoe zal ik het formuleren,op de “old school” wijze.
    Deze MILF dame kent de klappen van de zweep.Er waren enkele stamgasten aan de bar die ons aan het gadeslaan waren…Ik begon het al gewoon te worden en vond het zelfs geil.Daarna de kamer op waar ze haar blasewerk vakkundig doorzette…daarna condoompje en haar lekker lang genomen in mijn favoriet Doggy style standje.
    Ik voelde echter dat ik niet ging klaarkomen in die rubber en vroeg haar om het om er een FT van de maken.Deze missie volbracht ze perfect en ik werd helemaal leeg gezogen.
    Deze dame heeft iets,die geilheid,dat enorm GFE gehalte.Ik had haar beloofd hier op het forum iets in het Duits te schrijven zodat ze het kan lezen : liebe Angie Du bist eine wunderbare Frau mit grosse klasse,bis bald!! Ein fan aus Belgien.

Grtz,Dolfie

Vernomen dat Angie weer terug is, dus haar topic uit het archief gehaald. Dp.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 05-10-13, 08:15.

Re: Hennef-Lichtenberg - Bernds, Schieferhof 28, Angie

Angie is nog steeds in het Schieferhof aanwezig. Een enkele keer als theke, maar meestal aan de goede kant van de bar. Beetje eh rijper geworden, maar de service heeft er niet onder geleden.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Re: Hennef-Lichtenberg - Bernds, Schieferhof 28, Angie (Dts)

Ubergeile Milf. Dit keer een uurtje gedaan met haar. Eerste keer alles netjes in haar mondje afgeleverd. Tweede ronde na de orale opwarming lekker liggen neuken. Was voor mij eigenlijk de eerste keer met haar (neuken). Alle eerdere ontmoetingen liepen altijd uit op een CIM.

De jaren gaan wel tellen ook bij Angie. Maar het blijft goed sexen met haar.

Commentaar

Twee weken geleden nogmaals gebruikt gemaakt van de diensten van deze dame. Eerst lekker lang TZ op de bank in de huiskamer en daarna naar een peeshok. Ik was zo beregeil dat ik de eerste keer veel te snel afging. Gelijk maar een tweede ronde aan geplakt. Eerste weer lekker lang TZ en spelen met die tieten. Goede pijpsessie en lekker lang en hard haar doorgeneukt. Moeiteloos binnen het uur tweede maal de finish gehaald.

Blijft een vaste stabiele kwaliteit optie binnen Bernds.

Commentaar

Aan het werk...
        X