Bochum - Pauschalclub, Dieselstr 37, Shaila (Cub)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum - Pauschalclub, Dieselstr 37, Shaila (Cub)

Na Angie maar direkt weer een andere dame gezocht.

Shaila is een blonde stoot uit het land van Fidel. Ze woont al zo'n tien jaar in Europa, eerst Spanje en de laatste paar jaar bij onze oosterburen. Ze is momenteel steeds vier maanden hier en dan weer een maand aan de andere kant van de plas.

Pijpen is van hoog nivo met variatie. Ze gaat wel een beetje buiten bereik liggen. Volgens de site behoort CIM tot de mogelijkheden. Zover liet ze het niet komen en diende er te worden geneukt. Kort was de pijpbeurt trouwens niet maar wel tekort om bij mij een hp op te wekken.

Missionaris voelde goed aan en toen de finish zich langzaam ging aandienen maande ze me naast haar te komen liggen. Ze klom bovenop. Helaas zoals de meeste dvp's hield ze dit niet lang genoeg vol maar de intentie was goed.

Een trekbeurt leverde de reservevoorraad van de afgelopen dagen op en ze keek bewonderend naar de hoeveelheid terwijl ze het probeerde op te vegen met keukenpapier.

Nog wat tegen elkaar aangelegen en gepraat, leuke meid maar iets te gehaast.

NM: Genoemd tarief is de dagkaart en niet het tarief voor enkel deze sessie. (A)
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 31-10-10, 17:55.

Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Shaila (Cub) (uitstekend)

Eigenlijk valt er niet zoveel toe te voegen aan de vorige recensie. Aardige meid waar je een leuke babbel mee kunt hebben. Uiterlijk mag ook best op stevig staan inmiddels want ze is wat aan het uitdijen.

Nieuw was nu toch wel enige vorm van voorspel waarbij haar tepels ook maar eens moesten worden bewerkt. Van het op de site tongzoenen als service valt nog steeds niets te merken, ze houdt zelf de touwtjes in handen tijdens de sessie en geeft daar in ieder geval niet echt de gelegenheid voor.

Pijpen weer ok maar niet lang genoeg voor een uitbarsting, volgorde van de intieme standjes een beetje omgedraaid: cowgirl, doggy en missio. Ze maakte het weer met het handje af.

Shaila is in april twee weken op vakantie en in september een maand, de agenda's kunnen er weer op worden afgestemd

Commentaar

Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Shaila (Cub)(uitstekend)

Na binnenkomst in de club was Shaila de eerste dame waarnaast ik plaats mocht nemen op de bank. Uiteraard volgde hier ook een kamergang uit.

Shaila is een uiterst vriendelijke dame die ook een zeer goede service op de kamer verleent. Er volgde nadien ook nog een massage.

Later op de dag ben ik nog een tweede keer met deze Cubaanse blondine op de kamer geweest. De service was weer even goed.

Commentaar

Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Shaila (Cub)(uitstekend)

De vierde dame van de dag was ook weer een Caribische schone. De enige onderbreking van dit rijtje gedurende het begin van de dag was dus Nataly geweest.

Ook nu moesten we weer even plaatsnemen op het bankje om te wachten op een vrije kamer, waarbij er ook nu alweer wat gelegenheid was om elkaars lichaam alvast te verkennen.

Eenmaal op de kamer begonnen we wat met stoeien, gevolgd door strelen en een Franse sessie (zc). Hierna werd er een rubbertje gemonteerd en nam zij in "Reiterstellung" bovenop plaats. Vervolgens was het mijn beurt om bovenop plaats te nemen. Gezien de eerdere sessies met Tamara, Elisa en Nataly lukte het niet tot een resultaat te komen, maar Shaila wilde van geen opgeven weten en probeerde toch nog om er wat uit te persen, maar op een gegeven moment moest ik haar toch echt gebaren dat het niet ging lukken. Hierna hebben we nog een tijdje knus naast elkaar gelegen.

Commentaar

Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Shaila (Cub)

Na enkele tips te hebben ontvangen viel mijn keus op de Cubaanse Shaila. 30 lentes, met een extra verdieping op de voorgevel, minstens maatje D. Met Shaila wat gekletst en gedronken. Na een kwartiertje naar de kamer. Een kamer, qua luxe inrichting die ik in de meeste clubs maar zelden tegen kom. De blaaskunsten van Shaila waren bovenverwachting (GOSP = 0,8M), bovendien zat tongzoenen in het pakket. Mijn kostbare kiemen voor een volgende generatie weggeknalt in positie Cowboy met stevig TZ. De dame was opvallend eng, zonder engtevrees daar aan over te houden. Nog ff gequatscht en na 25 minuten de kamer verlaten.
          Met de herinneringen van 5 bezoekjes PTXanten a long time ago, was dit een prima kamer.
          Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

Aan het werk...
          X