Osnabrück - TotalClub, Am Wulfter Turm 1, Nicol (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Osnabrück - TotalClub, Am Wulfter Turm 1, Nicol (Roe)

Nicol is een slank klein meisje met een waanzinnig uiterlijk, ze is in het echt nog mooier dan de foto's. Donkelblonde lange haren, lekkere borsten en met witte netkousen een supergeile verschijning. Tijdens de sex laat ze haar pumps ook nog aan eens waardoor ze zich in bochten moet wringen die bij de klant het plezier alleen maar verder verhogen.

Het samenzijn met dit Roemeense snoepje begint met uitgebreid zoenen van je lichaam en veel strelen. Op een gegeven moment opent ze de aanval op je gereedschap zonder condoom. Ze meldt nog wel even dat je niet in haar mond mag komen, gelukkig had ik nog hele andere plannen met haar. Regelmatig onderbreekt ze het zuigwerk om lekker met het puntje van de tong langs je eikel te glibberen.

Na een tijdje genieten werd het werd de bescherming voor het volgende hoofdstuk aangebracht. Een beetje spuug als glijmiddel en missionaris naar binnen. Met haar jeugdige strakheid was dit genieten. Ze kijkt je regelmatig een aan en niets wijst er op dat je ook alleen maar onder je is gaan liggen omdat het nu eenmaal haar beroep is. Op een gegeven moment gewisseld naar doggy. Op den duur zakte ze steeds verder voorover met de voetjes in de lucht en hield ik het niet meer binnen.

Oef dat was lang zei ze met een vriendelijke zucht. Doorgaans bedoelt een dvp daarmee dat ze eigenlijk al lang weer aan de volgende klant had willen beginnen. Nicol hield me tegen toen ik wilde opstaan, kom nog even 5 minuutjes liggen. We babbelden nog wat over haar land (Roemenie is een leuk land als je geld hebt). Nicol werkt nu een maand bij deze club en moest nog een week werken voordat ze vakantie kon gaan vieren bij haar familie. De website meldt inderdaad dat ze vanaf 12 september op vakantie is. Vandaag is ze nog aanwezig dus voor de snelle beslissers, grijp je kans. De club is niet de goedkoopste maar de dienstverlening van de dames is dan ook bovengemiddeld.

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Nicol (Roe) (uitstekend)

Na haar vakantie is ze in Bochum beland. Het adres mag door de mod worden gewijzigd in: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37.

De oude fotopagina werkt nog gewoon maar hier zie je ook direkt wanneer ze aanwezig is.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
      Het adres mag door de mod worden gewijzigd.
      Dank aan TS; adres in formulier aangepast.
      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Nicol (Roe) (uitstekend)

Nicol is terug in Münster. Bochum beviel haar kwa sfeer wat minder. In Bochum was ze me ook wat minder bevallen de vorige keer, ik kreeg haar daar absoluut niet te pakken. Even dacht ik dat ze in Münster al net zo hopeloos populair was geworden. Nadat een medebezoeker haar had weg weten te kapen toen ze fris onder de douche vandaan kwam volgde ik dit in Bochum heel gebruikelijke maar in het gemoedelijkere Münster minder ingeburgerde initiatief. Ze vertelde dat ze al had afgesproken met een ander

Eerst maar eens Angelina onder handen genomen. Wat later dezelfde tactiek toegepast. Nu zei ze iets onverstaanbaars. Ik volgde haar naar beneden en ging naast haar zitten. Nicol is in het eerste contact een beetje afstandelijk maar als het ijs is gebroken dan toont ze haar warme persoonlijkheid en ontwikkelt zich een prettig gesprek.

Tijdens het wachten op een kamer kwam ze op me zitten en begon een soort lapdance. Strelingen en onzedelijke bestastingen liet ze zich wel gevallen. De sex verliep min of meer gelijk aan onze eerste kennismaking. Alleen maakte ze het nu met de hand af aangezien het veel te warm was op de kamer en we het beiden niet veel langer vol hielden.

Later op de avond ging ze met een klant met een rare tic naar boven. Toen ze dit heerschap even had geparkeerd op de kamer kwam ze helemaal in een deuk van het lachen weer beneden om zich even aan te melden voor de administratie. Binnen een minuut had ze deze klant weer afgewerkt

We babbelden nog een beetje. Ze had het wel een beetje gehad voor die zeer drukke dag en vroeg of haar op de kamer wilde masseren. Nou vooruit, om maar eens te spreken met een zeer gewaardeerd mede forumlid: je moet af en toe investeren in de dame-klant relatie. Ze kon het waarderen en ze liet me wat foto's van haar priveleven zien.

Nogmaals naar Bochum wil ze niet. Adres mag dus weer te terug naar Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, sorry voor de overlast.

NM: Dank voor de info; adres in formulier aangepast. (A)
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 25-11-10, 18:39.

Commentaar

Fotopagina werkt niet meer en ze is ook uit de agenda verdwenen

Een vraag op de site wordt gelukkig wel beantwoord, ze is op vakantie en komt binnenkort weer terug.

Ik schrok al, weer een absolute topper die verdwijnt bij deze toko. Ze heeft niks gezegd over een geplande vakantie en was ook niet aangekondigd op de site. Hopelijk niets ernstigs met haar familie waardoor ze zo plotseling weg is.

Commentaar

Nicol werkt tegenwoordig in Oostenrijk

Commentaar

Nicol. Stadt und land habe ich nach dir gesucht.

En dan ga je weer eens een kijkje nemen in Mönchengladbach. Ik was een beetje uitgekeken op deze club maar met 7 voor mij onbekende dames op de lijst wilde ik wel weer eens een kijkje nemen.

Al tijdens het afrekenen had ik oogcontact met een prachtig donkerblond meisje dat me heeeeel erg bekend voor kwam. Dus na de douchebeurt maar gelijk naast haar neergeploft op de bank. Ze werd een beetje verlegen toen ik haar Nicol noemde. In Pauschalclub 69 werkte al een Nicole dus heeft haar baas haar voorzien van de naam Anna .

Drie dagen werkt ze inmiddels bij Pauschalclub 69. Blijkbaar begin ik het spotten van ex-Pauschalclub.de dames te verleren want Lily had ik op dag 1 al te pakken in Erkrath.

Moet ik nog iets melden over de sex? Pijpbeurt super, neuken in missio en doggy superstrak en in dat laatste standje zakte ze weer helemaal door op haar buik net als mijn eerste keer met haar. Met het handje het laatste zetje en dan trekt ze door tot je echt leeg bent na een verlengt orgasme. Ik miste alleen het voorspel en ze was een beetje afstandelijk maar ze voelde zich ook nog niet helemaal comfortabel op haar nieuwe werkplek dus dat komt vast wel weer goed.

Verzoekje aan de moderateur om haar profieltje een beetje te renoveren:
              - Mönchengladbach-Rheydt - Pauschalclub 69, Druckerstrasse 6, Anna / Nicol (Roe)
              - leeftijd 22-25

Bedankt voor de info,

Aangepast.

CTD
              Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 30-05-11, 09:29.

Commentaar

Re: Mönchengladbach-Rheydt - Pauschalclub 69, Druckerstrasse 6, Anna / Nicol (Roe)(uitstekend)

Nicol mistte ik al weken in de aanwezigheidslijst van p69. Inmiddels is ze weer neergestreken op het oude nest. Ze kan dus weer worden terugveranderd in Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Nicol (Roe).

En voor de duidelijkheid, de Anna die nu in Mönchengladbach werkt is een andere dame...
                Laatst gewijzigd door too slow; 02-07-11, 16:05.

Commentaar

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Nicol (Roe)(uitstekend)

Eigenlijk zou ik niets meer hoeven schrijven over mijn Roemeense oogappeltje. Haar adres is bijgewerkt, haar talenten uitvoerig beschreven en voor de objectiviteit zou maar eens iemand anders haar moeten beoordelen.

Toch voel ik de behoefte om nog een paar dingetjes toe te voegen. Ten eerste heeft ze in de periode dat ze zoek was in La Vita in Osnabruck gewerkt. Lijkt me dan ook de eerste plek waar we zoekgeraakte PC dames moeten gaan zoeken lijkt het wel.

En het tweede was de supersessie die ik met Nicol had. Ik heb met Nicol relaxte en haastsessies gehad. Deze keer was ze in een vrolijke bui dus werd het relaxt. Op een gegeven moment zij ze stop ich kommen . Ik had al gevoeld dat ze drijfnat was geworden maar daar was het bij gebleven. Ze grabbelde een vibrerend hulpapparaat uit haar handtasje dus blijkbaar wilde ze ook nog wel even voor haar eigen genot gaan. Dat scheelt weer als je geen snelle finisher bent. Ik moest me op een gegeven moment zelfs gaan inhouden om niet als eerste te komen. Iets te veel ingehouden dus was ook nog het standje met de blaf nodig maar ze liet me rustig het karwei afmaken.

Vervolgens moest ze effe Sandra bellen om een orgasme mee te delen

Ze heeft trouwens al geruime tijd een tatoo op haar schouder dus als dat aan het formulier zou kunnen worden toegevoegd dan is dat ook weer compleet.

Commentaar

Nicol was voor mij de afsluitster van de dag, en wat voor één! Kort achter Giulia was Nicol optisch gezien de 2e optische topper van het aanwezige team. Alleen gebruikt ze wel wat erg vele make-up.

Communicatie vindt ze wat makkelijker in het Engels. Naar eigen zeggen is haar Duits niet zo goed, maar dat valt heel erg mee.

Commentaar

Nicol was al een paar dagen verdwenen van de site in Muenster.

Nu blijkt ze haar zwerftocht langs Pauschalclubland te hebben voortgezet in Partytreff La Vita, alwaar meerdere ex pauschalclub.de dames hun intrek hebben genomen. Zie http://www.partytreff-lavita.de/girls/nicole.html

Commentaar

Via een kortstondig verblijf in Zurich (club Pascha) is ze inmiddels bij Totalclub Osnabrück beland.

Wat nieuwe links om in de stemming te komen (die van La Vita werkt ook nog):
                        http://www.totalclub-osnabrueck.com/...m=8&gallery=80
                        http://www.club-pascha.ch/girls/detail.php?id=245

Nicol verplaatst naar Osnabrück. Dp.
                        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 23-04-12, 06:53.

Commentaar

Re: Osnabrück - TotalClub Osnabrück, Am Wulfter Turm 1, Nicol (Roe)(uitstekend)

Onlangs in Osnabrueck liep ik deze Roemeense blondine weer tegen het lijf.

Toen de dag ondertussen voorbij was en het net nacht was geworden kwam Nicole naast me zitten. Ze herkende me (in tegenstelling tot Jennifer) niet meer van een bezoek aan Pauschalclub Muenster, maar met zoveel verhuizingen in een korte tijd kom je ook veel mannen tegen....

Na een tijdje volgde er uiteraard een gang naar de bovenverdieping waar we op de spiegelkamer belandden. De sessie was zeker niet slecht met PZC en NMC, maar het het kon niet tippen aan de sessie die ik eerder met haar iets zuidelijker in Muenster had. In Totalclub Osnabrueck zit er over het algemeen toch wat meer druk op om snel klaar te zijn om de volgende gast te scoren, daar waar in de Pauschalclubs je sowieso 20 minuten de tijd hebt.

Al met al geen slechte sessie, maar de vorige met haar was destijds beter.

Commentaar

Re: Osnabrück - TotalClub, Am Wulfter Turm 1, Nicol (Roe)

Ze staat nu op de kalender van Pauschalclub Dortmund en zou daar zondag aanwezig zijn.
                            http://www.pauschalclub.de/dortmund/girl/nicole#

Commentaar

Aan het werk...
                            X