Wallenhorst - PT La Vita, Hullerweg 10, Tina (Tsj)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallenhorst - PT La Vita, Hullerweg 10, Tina (Tsj)

Martina is haar naam en ze komt uit Tsjechie (Praha). Op de site staat ze als Tina en dan uit Slowakije en is dan 30 jaar oud en slank. Ik zou het eerder schatten op 35 en normaal postuur maar met een flinke bos blond haar waar moeder natuur een handje bij geholpen is nog steeds aantrekkelijk om te zien. Van de drie jaar in Duitsland is ze nu een jaartje werkzaam in deze club.

Deze dame is niet van het type er op en er over en hoppa volgende klant. Martina is meer van het rustig opbouwen met voorspel dat bestaat uit strelen, het bezoenen van het lichaam en parkeert haar grote maar slappe borsten een voor een in je gezicht om haar tepels gelikt te krijgen. Pijpen gaat standaard zonder en dan kan ze erg goed. Ze likt aan de stam, met het puntje van de tong lekker langs de gevoelige randen van je eikel en steek hem ter afwisseling regelmatig in der mond. Na een tijdje kreeg ik de vraag of ik wilde neuken of dat het wel goed was zo. Zo'n vraag klinkt als muziek in de oren want een goed verstaander weet dat dat tot het einde betekent. Volgens de site biedt ze geen in de mond komen aan maar ik heb haar ook niet horen vragen om dat achterwege te laten. Door een slimme afwisseling van trekken en pijpen weet ze je ook precies buiten haar mondje te laten ontploffen.

Zo dat is er tenminste uit zei ze terwijl ze met keukenpapier de zooi weer van mijn buik dweilde en daar trok ze een vies gezicht bij dus dat krijgt ze inderdaad liever niet binnen. Voor we gingen douchen praatten we nog een beetje. Ze was op zich best vriendelijk maar maakte later beneden een nogal onhandige move waardoor ik het punt vriendelijkheid maar eens stevig naar beneden heb bijgesteld.

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Martina (Tsj)

Op een of andere manier is de recensie er afgevallen, dus nog maar een keertje apart.

Commentaar

Wallenhorst - Partytreff La Vita, Hullerweg 10, Martina, ex PSC Münster.

Ik had al een bekend gezicht gespot, kennelijk Martina. Niet te vinden op de site, vorige keer herinner ik me lekker zoenen. Dat was nu niet (bij geen van de dames trouwens), maar het pzc was heerlijk evenals de massage. Een aantal keren gekamerd met haar. Niet altijd gekomen maar dat hoeft bij mij ook niet. Ze komt lekker op je zitten, haar borsten (wel wat hangend) lekker in je mond duwend. Lekker plagend kussend naar onderen. En het lijkt wel een stofzuiger, heerlijk zeg. Lekker "soppend", langs eikel, langs stam, zuigen, likken. De eerste keer in haar mond klaargeko,men. Dat kan allemaal.

Prijs is voor een dagkaart, eerlijk gezegd geen idee over haar leeftijd; grove schatting.

Commentaar

Re: Holzwickede - Pauschalclub Dortmund, Martina

Martina staat wel op de site maar dan als Tina. Ze hebben ook niet helemaal begrepen welk deel na de opdeling van Tsjecheslowakije waar ligt

Dat zoenen stond in het verleden ook op de site als een van de opties, blijkbaar is ze daar echt mee gestopt. In wat oudere beschrijvingen die op het internet rondzwerven op andere sites kwam ik ook al FT tegen.

Martina had trouwens al een topic maar dat staat nog bij Münster: Martina (Tsj). Aan modereur van dienst den schoonen taak deze weer samen te voegen.
        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 29-03-16, 18:05. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Re: Holzwickede, Zur Alten Kolonie 14a, Martina(uitstekend)

Vandaag weer afgereisd naar Dortmund, en vooraf al even gekeken of (Mar)tina er zou zijn. Jawel, dus dat geeft zoiezo plezier. Leuke gesprekjes, en ze kan pzc als de beste denk ik. Verder doet ze lekkere stevige massages. Drie keren gekamerd.

Commentaar

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Martina (Tsj) (uitstekend)

In de afgelopen paar jaar regelmatig met deze dame gekamerd. Een behoorlijk gesprek kun je ook met haar hebben maar wat mij het meest aan haar boeit is toch de FT.

Ben ook een aantal keren na dat lekkere langzame voorspel en haar geweldige pijpen voor doggy-style gegaan om een rubber vol te kwakken, maar niks lekkerder eigenlijk dan haar "verrassen" en de volle lading in haar mond te spuiten.

Hoop, omdat naam en foto ook nog steeds bij Münster staat dat ik haar daar binnenkort weer

Commentaar

Dortmund - Pauschalclub, Zur Alten Kolonie 14a, Tina (Slow.)

Na een pauze in de sauna en daarna even relaxen op de bank kwam Tina voorbij. Tina is een zeer vriendelijke dame waar je wel een gezellig gesprekje mee kunt hebben. Uiteindelijk kwamen we daar natuurlijk niet voor, dus na een tijdje moesten we toch maar een kamer opzoeken.

Boven een prettige sessie met Tina mogen beleven waar ze zeer goed haar best deed om het mij zo goed mogelijk naar de zin te maken. Er was zeker reden voor herhaling, maar het probleem was dat er zoveel moois rond liep in deze snoepwinkel zodat het er (nog) niet van gekomen is, wellicht tijdens een vervolgbezoek?

Commentaar

Re: Holzwickede - Pauschalclub Dortmund, Zur Alten Kolonie 14a, Martina(uitstekend)

Afgelopen zondag weer eens langsgeweest. Moet zeggen dat ik bij Tina altijd een prettige kamerbezoek afleg.
                De eerste keer pzc, waarbij ze doorgaat tot het einde (en weer op een tisseu uitspuugd), de andere keren doe ik dat ook. Maar ga ik voor de massage van rug/nek en benen. Dat doet ze heel bekwaam vind ik.

Commentaar

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Martina (Tsj)(uitstekend)

Aan mijn recensies van 15 december en eerder niets toe te voegen, het was weer uitstekend woensdag, dat vond zij kennelijk ook, want werd door haar gepannekoekt... (iets dat indezeclub eigenlijk "niet hoort"... Ook door 3 andere dames op aangesproken... )

Tina is een topper in PST en AST en op de kamers, heb heel wat heerlijke hoogtepunten mogen beleven met haar dit bezoek)!!!

Commentaar

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Martina(uitstekend)

Tina of Martina komt naar eigen zeggen uit Tjechië, alhoewel er ook berichten als Slowaakse opduiken. Zij was voor mij de laatste dame van de dag.

Ik had haar als een eerder mee naar een kamer gevraagd in Dortmund, maar dat was al wel weer enige tijd geleden. Meestal werkt ze in Münster, met soms tussendoor een kort verblijf in Dortmund.

Tina trekt de gemiddelde leeftijd in de club iets omhoog met haar 30+. Daarvoor brengt ze dan ook wel weer de nodige routine en ervaring mee.

Op de kamer volgde een langdurige wederzijdse verkenning van elkaars lichamen, waarna ze een tijdje beneden bleef om daar de boel te verwennen. Vervolgens vroeg ik of we konden gaan "ficken" wat we in missio en doggy hebben gedaan. Daarna werd het met handje en mondje afgemaakt.

Hierna was het tijd om naar huis te gaan.

prijs en verblijfsduur zijn voor een dagkaart

Commentaar

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Martina

Deze dame werkt nu in la vita wallenhorst

NM, Bedankt voor het melden. Adresgegevens aangepast. Betreft deze club:

http://www.partytreff-lavita.de/
                      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 03-10-14, 06:38.

Commentaar

Aan het werk...
                      X