Hennef-Lichtenberg - Bernds, Schieferhof 28, Mara (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hennef-Lichtenberg - Bernds, Schieferhof 28, Mara (Ned)

De 2e ronde met Mara meegeweest, de enige NL-se in Schieferhof. Op de bank in de ontvangstkamer relaxt zitten buurten, ondertussen zachtjes haar borstjes gestreeld. Vervolgens (misschien eentonig om te lezen, maar zeker niet om te beleven !) lang getongzoend, daarna zacht en diep gepijpt door Mara. De enige kamer van de bovenverdieping betrokken, omdat de andere 9 bezet waren. Heb Mara laten doen waar ze goed in is: zacht, lang, nat en diep zuigen. Gevolg: lekker in haar mondje klaargekomen. Alweer 'n prima half uur.

Toen Mara bij me kwam zitten in de zetels op gelijkvloers in het salon vroeg ze me na een tijdje of ze me mocht zoenen. :-* :-* :-*

Een tijdje later vroeg ze me dat ze me mocht bloot maken, (handdoek los en weg) en met me mocht beginnen plezier te maken.

...Of ze dat nu nog niet zou mogen. Wat een schatje.

Ze vertelde me dat de directie van deze club er bij de meisjes eigenlijk op aandringt, en ze aanspoort dat ze sex beginnen te maken in de zetels/ in het salon.

Wat Mara nu betreft , ik weet niet of ik streng moet zijn met puntentoekenning of niet ; maakt toch weinig uit in haar geval. Zou ze evengoed overal 10-en kunnen geven.

Ze heeft een hele schare aanhangers, die het geluk hebben gehad , haar te mogen leren kennen.
    Zijn beslist trouwe en wederkerende bezoekers van haar geworden.
    Mara zoent heel teder en vrijt gelijk de liefste, ach laat ik het hier maar bij houden. Het is gewoon een echt schatje.

Ze kent dit forum ook.
    Ze neemt alle tijd voor je, met als gevolg dat ze tijdens de ganse dag, vertrekkend reeds van 's middags eigenlijk geen moment vrij is.
    Wil je haar vrij aantreffen moet je wat geluk hebben.

Herhalingsgevaar : Onbestaande , dat de kans hierop geen 100 % bedraagt.

Zij , en Nadine erbij , en de terugweg naar huis lijkt me niet zo lang meer.
    Ik zat op haar schoot en rustte uit.
    Ik zat op haar, schoot en rustte uit.

Commentaar

Re: Hennef-Lichtenberg - Bernds Saunaclub, Schieferhof 28, Mara (9.3)

Ik heb vorige dinsdag voor het eerst een bezoek gebracht aan Bernds sauna club .
      Wat een ervaring . Door de grote afstand vanuit België (meer dan 300km voor mij ) was ik er tot nog toe niet toe gekomen om er naar toe te gaan .
      alles wat hier beschreven wordt klopt .
      Met de nederlandse Mara heb ik de avond beeindigd .
      lekker tongzoenen + pijpen op de bank en daarna naar de kamer . Alles er op en eraan : tongzoenen , pijpen , beffen , vingeren , neuken en geeindigd in haar mondje met een FT.

super , voor herhaling vatbaar ...

Commentaar

Re: Hennef-Lichtenberg - Bernds Saunaclub, Schieferhof 28, Mara (uitstekend)

Mijn laatste "verovering" van de dag was Mara. De enige Nederlandse in de club, maar ze mag er dan ook wezen. Fantastisch lijf, zonder een garm vet : een echte "hard-body".

Op de bank boven het bekende pijpwerk en uiteindelijk in de kamer helemaal afgemaakt met haar mondje. Geweldig klaar gekomen en dan te bedenken dat ze al de vijfde was die dag. Absolute topklasse op pijpgebied en ook qua GFE. Het is geen wonder dat ze zo regelmatig hele middagen is verdwenen : ik kan me indenken dat velen haar direct doorboeken voor vele uren.

Commentaar

Mara, 12 juni 2006

Bij mijn eerste bezoek aan Ome Bernds heb ik alleen van deze Mara genoten. Wat hierboven al is geschreven, ze is lief en zachtaardig. Alles lekker rustig, knuffelen, heerlijk zacht, langzaam en met gevoel pijpen. De wijze waarop ze haar benen manouvreerd is al een lust om te zien. Als hoogtepunt heb ik Mara niet met een FT laten eindigen, maar haar lekker in allerlei standjes genomen. Nadien kwam ze nog lekker bij me liggen. Op een gegeven moment doet een andere dame de deur open en vraagt of wij al klaar waren. "Last mich in Ruhe" zei ze. Ja, inderdaad, haar tijden lopen zeker langer dan 30 minuten. Ze laat haar ook niet pushen door mede collega's om op te schieten. Gewoon een lekker eigenwijs ding wat absoluut weet wat ze wilt. Ja, ik had al direct een klik met haar. Maar goed, Sonny weet inmiddels hoe het werkt, het is een illusie. Dus afrekenen, deur dicht en weer het gewone leven.

Oh ja, ze heeft redelijk wat hout voor de deur, echter alleen op de Venusheuvel. Haar kutje eronder is lekker kaal.

Herhalingsgevaar: Zeer zeker
          BR, Sonny

Commentaar

Eindelijk Bernds bezocht. De eerste maal is het wel een grappig gezicht. Het gaat er wild aan toe in de zaal. Die Duitsen opas hebben nog een goed gezondheid dank zij al die sexy meiden!

Ik had eigelijk meteen Mara opgemerkt. Een schat van een meid: kort donker haar, een lief "girl next door" gezichtje, een klein slank tieners lichaam, heel zacht witte huid met een ondeugend ongeschoren poesje. Ze leek eigelijk op een van mijn jeugd liefde. Nu bleek ze ook nog Nederlands te zijn.

Het ging meteen goed samen. Indonesie, Cuba, Dominikaans Republiek...we hadden veel landen en persoonlijken ervaringen gemeen. Ik droomde weg in haar ogen. Ze begon me te kussen, maar we werden gestoord door een ander meisje dan kwam met een verhaal dat ze naar de keuken moest komen. We zijn toen maar naar een kamer gegaan om rustiger te zijn.

Ik ga niet uitgebreid de technischen details geven van de sex, daar hou ik niet zo van (niet van de sex, maar van de technischen details). Ze is heel lief in bed. Ze vroeg aan mij: "Straal jij altijd zo?". Ik dacht eerst dat ze het had over warmte uitstraling, maar ze bedoelde mijn glimlach. Nee, niet altijd, wel als een zo lief meisje mij glimlacht. Ik vond het alleen naar voor haar dat het zo lang duurde voordat ik kwam. Het was echt niet mijn bedoeling om zo veel mogelijk te krijgen van haar voor mijn geld. Maar ze vond het allemaal wel goed, ze is echt geen klok kijker.

Een heel lief meisje dus. Ze heefd wel een nadeel: ze is heel populair, en ik heb haar later in de avond haast niet meer gezien.

Commentaar

Het is apart vind ik. Normaliter is Mara bijna altijd bezet, maar elke keer dat ik haar deze woensdag tegenkwam was ze even vrij. En ik bezet . Gelukkig, na drie keer mis was het bij de vierde keer wel raak. Met zeer veel gevoel gepijpt op de bank en naar de inmiddels bekende speelwei verhuisd. En opnieuw vast mogen stellen dat Mara lief, teder en acrobatisch uit de hoek kan komen. Lig je eerst nog onder haar van het uitzicht te genieten, klemt ze je ineens stevig beet en tjoep, ineens lig je zelf boven. En ondanks de vierde ronde toch weer klaargekomen. Tijdens het nakeuvelen vermeldde ze dat ik de volgende keer ook eens een trio met haar moest proberen. Wat ik dus gisteren gedaan heb met Katja als backup. Maar da's voor een ander bericht
              Laatst gewijzigd door Lalande; 29-10-06, 18:07. Reden: offtopic passages verwijderd
              Words... don't come easy... to me

Commentaar

Dinsdag 7 november maar eens naar Bernds Saunaclub. Ik was wel erg nieuwsgierig geworden, mijn eerste bezoek hier. Wat een klere eind rijden, dus gauw uit de kleren en rond kijken, loop toch liever in een badjas dan zo'n handdoek, kwam al gauw Mara tegen. Heerlijke meid, had al over haar gelezen, ik voelde me gelijk welkom. Ik ben een liefhebber van trio en vroeg wie ze graag mee had. Dat was Brandy dus. Heerlijke tijd op de kamer. Mara lief, zacht en rustig. Brandy lekker wild, ze laat zich luid en duidelijk horen als je haar kutje en kontje vingert. Heerlijk als beiden je pik heerlijk aflikken, als Mara op je zit en ik haar heerlijk kan beffen en Brandy mij lekker pijpt. Onderlinge warmen ze elkaar ook nog even op en likken elkaar, een geil showtje. Heerlijk klaargekomen. Beiden zie ik graag weer, maar beiden zijn ook veel bezet zo bleek de rest van de dag.

Commentaar

Ik had een afspraak gemaakt in Bernd’s met Iseeu, een Amerikaan op ISG. Bernd’s is niet mijn favoriete tent, maar ik ging er graag naar toe, want ik had al Mara in gedachte. Het sneeuwde goed op de weg en ik was blij toen ik aankwam. Binnen vond ik mijn vriend in de sofa met Princess, zijn favoriete meisje, en Mara. Het kon dus niet beter beginnen, ik ging met Mara zitten en we hadden met zijn vieren een grappig gesprek wisselend in Duits, Engels, Frans en Nederlands. Ik dacht dat Mara me weer al lang had vergeten, maar ze wist me nog goed herinneren van een paar maanden geleden. Iseeu had Princess in zijn armen maar greep ook naar Mara en ik dacht echt dat het naar de verkeerde kant ging, maar Mara kroop weer snel terug naar mij toe. Ze had al lang gemerkt dat ik alleen maar oog voor haar had en begon heer natuurlijk me te kussen. Iseeu had zeker zin om met zijn vieren te gaan. Dat vind ik normaal gesproken ook goed, maar met Mara ga ik liever alleen. Gek, maar het lijkt dat ze precies voelde wat ik wilde, want ze vroeg me meteen of ik niet liever rustig alleen met haar wilden zijn, wat hoogst ongewoon is in Bernd’s waar de helft al plaats vind in de sofa.

Op de kamer heeft Mara me gewoon weggedroomd regelrecht terug naar mijn jeugd flirt tijd. Ze heeft een heel aardig gezicht, een klein slank tiener lichaam met een heel zacht witte huid en een natuurlijk ongeschoren poesje. Ze kust graag, is zo lief en rustig, kijkt niet naar de tijd en de illusie is griezelig perfect. Ook de manier hoe ze het condoompje aandoet is gewoon niet te merken, een echt toverstunt! Ik ben een ervaren ijsbeer, maar ik was zwaar onder de indruk. Maar ja, Mara is ook niet voor niets een ster.

Eenmaal buiten de kamer durfde ik haar niet meer lastig te vallen. Met de sneeuw was de club heel rustig, er waren haast geen anderen klanten en de meisjes verveelde zich stierlijk. Ik had het maar voor het kiezen, wat niet vaak voorkomt in Bernd’s waar de populairste meisjes altijd bezet zijn met de beste klanten. Gek, maar geen ander meisje trok me, ik had nog steeds Mara in mijn gedachte en de wonderbaarlijke tijd dat ik met haar heb kunnen doorbrengen. Dat is niet goed natuurlijk, en ik hoef jullie niet uit te leggen wat de beste manier is om een meisje te vergeten. Ik besloot dus maar naar de kamer te gaan met Rita, misschien wel een van de mooiste meisjes van Bernd’s. Maar het is Rita niet gelukt om mij Mara te laten vergeten, ik was weer snel terug in de woon kamer. Iseeu was ondertussen vertrokken en ik voelde me een beetje eenzaam. Ik bleef Mara in de gaten houden, maar ze was steeds bezet met de anderen meisjes die haar steeds van alles moesten vertellen. Mara vind het allemaal wel goed en luistert rustig naar al die gekke meiden. Ja, zij is ook heel populair bij de meisjes! Waarom kwam ze nou niet langs me zitten? Nou, dan kon ik lang wachten, want het is verboden voor een meisje om naar een gast te gaan als ze niet uitgenodigd is. Wie heeft er nu zo’n stomme regel gemaakt? Barst! Toen ik ze zag opstaan en langs me kwam vroeg ik of ze bij me kon komen als ze klaar was. Ze klikte en ging even weg.

Ze kwam snel weer terug in kwam langs me zitten. Eindelijk had ik haar weer voor mij alleen. We gingen weer snel een kamer opzoeken maar het was hoogte uur. Er was nog een kamer vrij langs de “kino” zonder scherm. Er waren twee koppels in de kino die hoogstwaarschijnlijk iets aan het voorbereiden waren. Mara probeerde ze te overtuigen ons niet te storen, wat niet makkelijk is in Bernd’s! In de kamer regelde ze het licht op een romantisch niveau en begon me te kussen. Ik droomde weer meteen weg en hield haar lichaampje tegen het mijnen. Mijn hart klopte zo hard dat ze het zeker heeft moeten voelen tegen haar rugkast. Ze keek me zo lief in de ogen, ze kusten zo fijn, haar hippen gingen rustig heen en weer en ik voelden haar poesje steeds natter worden tegen me. Ik weet dat ze heel goed is en dat het onderscheid zo klein is, maar ik voelde op een zeker moment dat het echt was voor haar. Te echt eigelijk om er over te vertellen, dus ik wil er niet meer van zeggen. We zijn nog een lange tijd samen blijven spreken op het bed. Ik was helemaal overstuurd en was eigelijk blij om heel ver te wonen want ik was gevaarlijk aan het verliefd worden.

Plots kwamen er drie anderen meiden de kamer in, want die vonden het maar niks dat we zo lang samen bleven. Daar zat ik dan met al die gekke naakte meiden in het bed, dat is toch de unieke Bernd’s sfeer! Haar vrienden wou al naar huis gaan, maar ze wou eerst naar de sauna en vroeg of ik mee kwam met Princess. Met zijn drie in de sauna dus. Ik voelde dat Princess een beetje jaloers was dat ze niet Mara voor haar alleen had. Zij negerde me dus helemaal en sprak met Mara alsof ik er niet was. Mara luisterde rustig als altijd en ze zal wel gehoopt hebben dat ik het wel niet allemaal kon volgen in het Duits, want Princess was verhalen te vertellen over klanten dat ik beter maar niet kon horen!

De club was al helemaal leeg, ik nam snel een douche ging naar de kassa om te betalen. Grappig dat lijstje met de namen van al de meisjes waar je met geweest bent, maar Mara had wel drie kruisjes! Zij was ook de enige die op me stond te wachten om gedag te zeggen. Een laatste kus aan de deur voordat ik het huis uit was, hoe wil je nu dat ik niet door blijf dromen over haar?

Commentaar

Toen ik ruim een maand geleden voor het eerst in Bernds saunaclub kwam, was de eerste die ik ontmoette, Mara. Zij gaf mij ook de rondleiding door de club en maakte dat ik me er meteen thuisvoelde. Wegens omstandigheden ( ) is het toen niet tot een sessie met haar gekomen, maar dat bleek slechts uitstel van executie te zijn.....

Gisteren was het dan zover. Het was vrij rustig in de club en zelfs Mara zat zich een beetje te vervelen en was zichtbaar blij dat ik bij haar op de bank kwam zitten.
                    Meteen vlijde ze zich tegen me aan en begon gezellig met me te kletsen.
                    Als vanzelf, op een heel natuurlijke manier, begon wd me te zoenen en dat deed ze met volle overgave. Pfffff, wat kan die meid zoenen.
                    Ondertussen was ze al begonnen kleine Jacco te strelen en die was dan ook al gauw op volle oorlogssterkte. Al op de bank begon ze me te likken en al gauw was ze me aan het pijpen. En dat kan ze! Lekker nat en diep en met heel veel gevoel, bracht ze me al snel in hogere sferen....

Op tijd stelde ze voor om naar de kamer te gaan. Trots liep ik achter haar aan naar een kamer, met een lekker groot bed.
                    Op bed lagen we al weer snel innig in elkaar verstrengeld, te tongen. Heel lenig bewoog ze over me heen en begon me weer te pijpen, waarbij ze ook mijn ballen niet vergat. Langzaam, bijna katachtig, bewoog ze haar lichaam, totdat we uiteindelijk in standje 69 lagen en ik haar poesje kon likken. Ze heeft een bosje haar op haar venusheuvel, maar haar lipjes zijn keurig geschoren en voelen lekker zacht aan.
                    Al snel werd ze erg nat en na een tijdje zo te hebben gelegen, had ze inmiddels vrijwel zonder dat ik het merkte mijn jongeheer van een jasje voorzien en ging ze met de rug maar me toe op me zitten en begon ze me te berijden. Een heerlijk uitzicht en een zalig gevoel als deze dame soepel op en neer beweegt, en dan ook zichzelf met haar hand nog eens extra stimuleerd. Heel geil ging ze steeds wilder tekeer en ik moest haar even temperen om niet te vlug klaar te komen. Ze kwam van me af en ging op handen en knieën voor me zitten, met haar billen naar me toe. Biedt daar maar eens weerstand aan......
                    Op zijn hondjes met Mara is ook fantastisch. Die lekkere stevige billen in je handen, haar rug gehold, haar hoofd op het bed.... Dat hou je niet lang vol....
                    Plotseling draaide ze zich om en voor ik het wist had ze het condoom eraf gehaald en lag ze me weer te pijpen. Eerst langzaam, maar al snel ging het tempo omhoog en ik kon het niet meer houden. Schreeuwend kwam ik vanuit mijn tenen klaar. Het leek wel of er geen eind aan kwam....
                    Nadat ze mijn kwak had gedeponeerd in een papiertje, (deed ze bijna onmerkbaar) ging ze nog even lekker op mijn, nog harde lul sabbelen.....

Een tijd lang hebben we nog in elkaars armen liggen kletsen over van alles. Ze sport veel en dat is niet alleen goed te zien aan haar atletische (maar wel vrouwelijke!) figuur, maar ook aan de manier waarop ze de liefde bedrijft.
                    Een buitengewoon goede sessie en een absolute aanrader. Kans op herhaling: 100%.
                    Groet, Jaccoone

ps, leeftijd mag aangepast, ze is inmiddels 23... (Gedaan. L)
                    Laatst gewijzigd door Lalande; 16-11-07, 15:03.

Commentaar

Re: Hennef-Lichtenberg - Bernds, Schieferhof 28, Mara

Mara is na al die jaren nog steeds aanwezig in het Hof, maar alleen op vrijdagen.
                      Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                      En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Aan het werk...
                      X