Bad Rothenfelde - Privéontvangst, Frankfurterstr 61, Pon (Phi)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bad Rothenfelde - Privéontvangst, Frankfurterstr 61, Pon (Phi)

Vorige week zaterdag bij Pon geweest in Schüttorf, ongeveer een half uurtje rijden vanaf Hengelo. Had haar gevonden via http://www.erobella.de. Niet echt overdreven knap, maar wel voor heel veel in. Herhalingsgevaar erg groot.

In de Hookersregels staat dat het vermelden van privéinfo over de dames, ook adressen van privéontvangende dames, streng verboden is op straffe van een week ban. Aangezien deze dame op Erobella adverteert mét adres heb ik er in dit geval geen moeite mee. (A)

.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 27-05-10, 19:34.

Re: Schüttorf, Narzissenstrasse 1, Pon (uitstekend)

Alexander,

Bedankt dat je even op die regel wijst, wist ik namelijk niet. Misschien staat het stukje wel in de verkeerde rubriek, het is namelijk een privéhuis. Er zitten meerdere Thaise dames waar je uit kunt kiezen.

Dan hoort deze topic inderdaad in een andere rubriek en daar is hij bij deze naartoe verplaatst. (A)
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 03-06-10, 20:03.

Commentaar

Re: Schüttorf - Privéhuis, Narzissenstrasse 1, Linda (uitstekend)

Omdat ik van Thaise dames hou maar eens op erobella.de gekeken en Pon opgezocht.
      Pon was zelf niet aanwezig maar wel Linda. Mooi figuur, tattoo
      80 euro voor een half uur waarbij ik in haar mond mocht klaarkomen.
      Dat heb ik dus ook gedaan en aan de rest niet meer toegekomen. Lekkere massage gehad maar de volgende keer wil ik ook haar strakke doos voelen (nu alleen gevingerd).
      Ik denk (maar dat weet ik niet zeker want niet gevraagd) dat je ook wel in der gezicht mag klaarkomen.
      Herhalingsgevaar zeker aanwezig.
      Ze zitten achter Arnold Lammering, bij het station.

Commentaar

Re: Schüttorf - Privéhuis, Narzissenstrasse 1, Linda

Ik ben pas bij Linda geweest.
        Ze komt van de Philipijnen.

Ze heeft een lekker figuurtje met een leuk koppie.
        De sex was wat plichtmatig hoewel ze wel lekker kon pijpen en neuken.
        Op het eind heb haar borsten volgespoten.

Groetjes
        Deepee, die er wel pap van lust.

Commentaar

Re: Schüttorf - Privéhuis, Narzissenstrasse 1, Pon (goed)

Na Linda ben ik pas bij Pon geweest.

Ze heeft lange tepels en een kaal doosje, maar ik vind dat ze ten hoogste een B-cup heeft ipv een C-cup.
          Ze is inderdaad, zoals arspider aan het begin van dit topic schrijft, voor veel in.
          Alleen had ik zijn recensie niet gelezen waarin staat dat ze e.e.a doet zonder.
          Verrassing: zonder dat ik erom vroeg, bood zij mij twee maal aan, haar te neuken zonder condoom.
          Het was wel heel verleidelijk om het zonder te doen, maar ik heb toch maar niet gedaan. Pijpen gaat natuurlijk ook zonder en dat kan ze goed en diep.
          Voor klaarkomen in haar gezicht rekent ze EUR 20,- extra. Ik had zoals altijd bij mijn
          bezoekjes aan de dvp weer van drie of vier dagen opgespaard, dus de dikke klodders sperma dropen van haar gezicht. Helaas waren er geen collega's aanwezig om dit te
          aanschouwen dus deze keer geen toeschouwers om het nog spannender te maken.

Groetjes

Commentaar

Pas weer bij Pon geweest.

Dit keer afgesproken met o.a. anaal.

Ze kan lang en zeer diep pijpen (zc), alsof ze het chroom van de bumper zuigt.
            Toen ik bij het wippen zei, dat het niet zo lekker gleed, deed ze mijn condoom af en
            douwde ze mijn jongeheer zo in haar gleufje, alwaar ik mij langere tijd mocht uitleven.
            Vervolgens werd het anaal zc met wat glijmiddel, terwijl ze op de rug lag, zodat je ook
            tegelijkertijd in haar geopende doosje kon kijken, maar het ging toch niet so soepel als
            gehoopt.

Als besluit mocht ik haar in mond spuiten, waarna ze het via haar kin op haar borsten
            liet druipen.

Al met al een zeer geile ervaring, hoewel ik in al mijn geilheid mij wel liet meeslepen in
            zoveel intieme sex zonder condoom. Daar heb ik toch wel spijt van wegens kans op soa.

Groetjes

Commentaar

Pas weer bij Pon geweest.

Hetzelfde gedaan als de vorige keer: pijpen zonder (geweldig diep), maar nu wel intiem uitsluitend met condoom. Dus vaginaal en ook anaal.
              Ze wilde wel weer neuken zonder, wat natuurlijk wel lekkerder is, maar ik heb het toch
              afgeslagen.
              Uiteindelijk heb ik haar in het gezicht en in de mond gespoten. Het enige wat ze niet doet is doorslikken.
              Voor de volgende keer stelde ze een trio voor met haar collega, waarbij ik haar als
              besluit in de mond mag spuiten en zij het weer van haar mond in de mond van haar collega laat lopen (cum swap).
              Het was weer een uiterst geil bezoek.

Groetjes

Commentaar

Afgelopen weekend weer bij Pon geweest. Zag op erobella dat ze weer aanwezig was, dus eens een stukje wezen rijden richting Duitsland. Die twee maanden vakantie in Thailand heeft haar goed gedaan, ze zag er heerlijk uit en is zelfs wat afgevallen. Na even te hebben bijgepraat tot aktie overgegaan. Voor haar leeftijd heeft ze nog steeds een heerlijke strakke kale doos, uiteindelijk in doggy afgemaakt, daarna een heerlijke ontspannende massage gehad en toen weer terug naar huis.

Commentaar

Re: Schüttorf - Privéhuis, Narzissenstrasse 1, Pon(uitstekend)

Heb gezien dat Pon niet meer op erobella staat,misschien iemand enig idee of ze in verlof is of gestopt ?

Commentaar

Pon, werkt nu in Bad Rothenfelde

Zie onderstaande link voor meer info en adresgegevens

http://www.owl-intim.de/index.php4?A..._advertID=1022

Is wel een stukje verder rijden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door arspider2000 Bekijk bericht
                      Pon, werkt nu in Bad Rothenfelde

Zie onderstaande link voor meer info en adresgegevens

http://www.owl-intim.de/index.php4?A..._advertID=1022

Is wel een stukje verder rijden.
                      Privéontvangst, lijkt me?
                      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr Bekijk bericht
                        Privéontvangst, lijkt me?
                        Dat klopt!

Commentaar

Aan het werk...
                        X