Essen - Penelope, Hundebrinkstr 8, Shiryn, ex Peppi van Goch (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen - Penelope, Hundebrinkstr 8, Shiryn, ex Peppi van Goch (Bul)

Na de 1e ronde met Monika en een lekker broodje, al is het niet te vergelijken met GT, nam ik een sauna. De temparatuur was veel te laag. Gelukkig werd die verhoogd maar moest toch echt 25 minuten blijven om een beetje effect te krijgen. Enfin, je kunt niet alles hebben voor 25 euro entree.
    Na de douche ging ik weer in de zaal op een bankje zitten. Eigenlijk wilde ik naar huis, immers een tweede ronde vergt bij mij wat langer herstel en ik vond het zo al best. Ik raakte echter in gesprek met de Bulgaarse Peppi. haar Duits was iets beter waardoor een conversatie mogelijk werd. Maar ja dan kun je maar beter naast elkaar zitten en toen dat gebeurde, had ze andere plannen en kennelijk vond mijn lichaam het ok.
    "soll ich blasen" vroeg ze na even wat gezoen en wat getrek. Ach ja dacht ik probeer het maar. En zo werd ik daar op de bank flink onderhanden genomen. uiteindelijk op de kamer het lekker afgemaakt. ik heb het bij het pijpen gelaten, maar dat deed ze erg lekker, haar tongetje wist heel wat gevoelige plekjes te beroeren.

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Peppi (goed)

Hier ook een keer mee aan de rol geweest.
    Heel vriendelijke dame , beetje erg profi maar doet dit al lang.

Lichaam is niet geweldig, slappe mini bortjes die halen de a cup nog niet, wel leuk gezicht en mooi lang haar met blonde striemen. Verder een normaal postuur.

Service was goed, pijpen zc kan ze erg goed. Neuken was ook in orde.
    Tongzoenen diep en nat was allemaal op niveau, maar ik had er geen klik mee dus het bleef een beetje hangen in de gymnastiek oefeningen.

Ligt niet aan Peppi want ze is heel aardig en zorgzaam ook na afloop, maar niet een vrouw waar ik echt warm van werd.

Geen enkel herhalingsgevaar voor mij.

Commentaar

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Peppi (goed)

helaas ging mijn geplande bezoekje naar GT met vriend PR niet door en besloot ik zelf voor een vluggertje even een sauna, een hapje en een dame te nemen in Goch. Het werd Peppi, die me de laatste keer al heel lief had aangekeken. Bij het horen van de naam dacht ik al, dat ik ze al een keer gehad had. En nu ik een recensie schrijf wordt dat bevestigd.

Het was leuk met haar. Eerst op de bank wat spelen met elkaar, dan naar de kamer. Ik ben gewoon voor een half uur gegaan. Ik realiseer me dat een quikie voor die dames eigenlijk aan misbruik grenst.

Het was weer leuk met haar!

Commentaar

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Peppi(goed)

Zaterdag om plm 1.00 u. in Goch aangekomen na een ritje van drie kwartier vanaf Willich.
        Had daar 2 sessies gehad , Gaby en Susan(die knudde was,zie H7)
        In Goch was het 't tegenovergestelde van Willich:hardstikke rustig,muziek knudde,tja Barbara was er.........
        Peppi kwam gelijk begroeten,ja ik hoor iedereen al roepen:money money......is eigenlijk ook wel zo maar 't is
        toch altijd een leuke manier van binnenkomen want dat 't geld gaat kosten weet je al !
        Even samen aan de bar gestaan,biertje, Peppi cocktailtje,daarna samen beetje dansen.
        Peppi zei sitzen schatz,ok beetje opgeilen en na een half uurtje naar de kamer.
        Ze weet altijd precies wat ik lekker vind en ik voel me bij haar altijd super ontspannen.
        Ik weet het er lopen daar meiden met een veel mooiere body,maar eerstens is Peppi daar een vd "oudere"
        en tweedens een vd frisse want ze is zeer proper.
        Uur met haar gekamerd,gefineshd in ons speciale standje,nog 'n fijne massage van haar gehad.
        Douchen was even behelpen want er was een storing,was maar een douche achter de Theke waar de wasmachines staan.
        Toen nog wat kip gegeten,Karel........echt waar.
        Peppi zei:bischen pause machen Schatz und dann wieder bei Mir kommen.
        Om 3 uur heb ik haar toch maar een afscheidskus gegeven,drie keer op een (lange) avond is voor een ouwe man
        wel genoeg. Drie kwartiertjes is niet zo'n geweldig lange rit maar 't is me toch al bijna 'n keer fataal geworden doordat
        m'n ogen even dichtvielen !
        Trouwens Nora ook nog even gesproken met haar rode lange vlechten.
        Hopelijk tot snel Peppi !

Commentaar

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Peppi(goed)

Gisteren op doorreis Goch bezocht. Het was eind van de middag akelig stil, de dames erg verveeld hangend in de bank en een stuk of 5 beren..
          Peppi keek, zoals gewoonlijk, mij weer een lang, langdurig volgend en zeer intensief aan zoals ik dat al meerdere keren heb ervaren en uiteindelijk vroeg ik haar om naast mij te komen zitten..
          Ze is niet knap, werkt er al een jaar of 7 en de borstjes die cup A zelfs niet halen......
          Ik dacht, toch moet er meer zijn... avances op de bank prima, niet echt spannend, dus laten we naar de kamer gaan..
          Opbouw is goed, bouwt het langzaam op en met name het pijpwerk ging traag, maar zeker niet vervelend ;-)
          Achterom doggy genomen, enkele kreetjes van haar en eigenlijk was dit het wel.....
          Niet in haar mondje komen, respecteren, dit had het nog goed kunnen maken, echter vanaf het begin was er geen echte klik en ik vrees dat die er na 12 uren ook niet zal zijn..
          Erg profi, wel meegaand maar niet meer voor de volgende keer. Wel een ervaring 'rijker' ........

Commentaar

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Peppi

Vandaag weer een bezoekje gebracht aan Goch en bij binnenkomst kwam Peppi gelijk bij me zitten. Ze begon me te kussen en betasten en ik liet me dat welgevallen. Ik had alleen eigenlijk geen trek om ook met haar te kameren, maar daar bleek ik na het zoenen dus aan vast te zitten. Nou goed, als ik toch 35 euro moet aftikken, dan maar waar voor m'n geld. Maar op de kamer bleek ze nogal inspiratieloos te werk te gaan. Bovendien rook ze - ondanks dat ze vooraf had gedoucht - niet echt fris. Daar had ik geen trek in, dus na 15 minuten, zonder klaar te komen weer naar buiten gegaan.
            Sex is niet het antwoord; sex is de vraag. "Ja" is het antwoord.
            Mijn sexuele voorkeur is: vaak

Commentaar

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Peppi (Bul)

Zoals gemeld in mijn recensie over Luna ben ik 24 april weer eens afgezakt naar Van Goch. Na een uitstekende kamer met de blonde Luna en een bordje van het buffet streek ik neer op het nieuwe ruime terras. Op het terras was het goed toeven, zeker met het mooie weer van die dag. Op het terras was nog een drietal mannen aanwezig uit de bouwsector die hun dag deze keer met wat ontspanning wensten af te sluiten. Nog aan het bijkomen van de kamer van Luna kreeg ik gezelschap van Peppi. Ik kende haar alleen van naam en uiterlijk met kleding aan. Eigenlijk had ik helemaal geen zin in vrouwelijk gezelschap op dat moment, want het was gezellig ouwehoeren met de bouwvakkers. Peppi drong niet aan, maar verdween ook niet. Handje, strelen, op onderzoek onder de badjas, wie kent die trucs niet. Ik wist van haar wisselende recensies op het forum. Na zo'n anderhalf uur ging in overstag en nam ik haar vol op de mond. Dat deed ze niet verkeerd. Dat trok mij over de streep!
              Op de kamer was Peppi niet slecht, maar halleluja was het nou ook weer niet. Op basis van de presales had ik meer verwacht. Het orale werk en het wippen waren gemiddeld. Het leek er op dat ze de buit binnen had en na de presales een tandje terug nam. In combinatie met een tegenvallend figuur nadat de stukjes stof waren verwijderd, was dit een tegenvaller en in schril contrast met mijn kamer met Luna.

Peppi: Lang blond krullend haar, 75B, lengte 1,65m, 28 jaar, Bulgaarse, spreekt Duits
              PZC: Redelijk, GOSP = 0,5M
              EL: ja
              TZ: Goed
              Vingeren: yep
              Beffen: Ja
              NMC: Cowboy en Missio matig
              GFE: 60%
              PSE: 40%;
              Optiek: Volslank figuur, Girl next door, als de kleding uit is, valt het tegen
              Extra's: geen
              Herhalingsgevaar 10%
              Aftersales: nee
              Kamertijd: 30 minuten
              Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

Ik had de resensies over haar niet gelezen, maar bij mijn laatste bezoek aan van gogh begon ze uit zichzelf tegen mij te praten. Door de drukte aan de bar, maar op een vrije bank naast haar gaan zitten. Vond haar iets te opdringerig en heb dan al gelijk een negatief gevoel. Meer geldwolf dan serviceverlening. Gelukkig niet op ingegaan na het lezen van bovenstaande resensie.
                Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 11-10-15, 07:19. Reden: quote

Commentaar

Vorige week dinsdag was het prachtig weer voor de racefiets, en dus op naar Goch. Op dat moment kwam net Peppie ook buiten aangelopen. ( of uitgestapt uit taxi? ) en gingen tegelijk naar binnen. Ik was op zoek naar Nicole, Michael, of Olivia, maar zij bleken allen op de kermis in Goch te zitten. Shit.
                  Aan de bar, kwam Peppie op mij af, en lachend, schuifelend dichter bij, en wilde van alles. natuurlijk. Maar ik niet van jouw!! Op een gegeven moment stond ze wat tegen me aan te rijden, en vertelde mij dat ze mij al vaak gezien had. Ja dat is wederzijds, maar wij hebben nog nooit gekamerd. Ik zoek wel een ander uit. Toch wond die dikke reet mij ook wel een beetje op, en aangezien er niemand rondliep waar ik zin in had, dan maar een keer met Peppie mee. In al die jaren dat ik daar al kom, en zij ook was het ook wel een beetje vreemd dat ik met haar nog nooit gekamerd had.
                  Zij nam me mee helemaal achterin naar de kamer waar de SM attributen hangen, en waar de Gyneacologenstoel staat.
                  Zij had slappe kleine tietjes, en een te dikke buikje.
                  Qua uiterlijk en figuur kan ze niet eens in de schaduw staan bij mijn eigen vrouw thuis, en die doet het graag met mij ( gratis.)
                  Dat bedacht ik mij tenminste op de kamer met Peppie.
                  Ik heb er dan ook maar snel een einde aan gemaakt, en heb haar netjes € 50,- afgerekend.

Ik besloot mij snel aan te kleden, en maar weer verder te gaan, toen plotseling Nicole de kleedkamer kwam binnen gelopen die net van de kermis was gearriveerd em zij haar verteld hadden
                  dat haar Schatzi met de racefiets er ook was. Ik zeg: ik wil met je naar de kamer, maar heb eigenlijk maar 10 minuten, anders ben ik niet meer voor het donker thuis.
                  Ik moest gewoon nog even snel stoom afblazen, wat bij Nicole prima wel lukt, en bij Peppie helaas niet.
                  Uiteindelijk kwam ik half zes thuis gefietst, en het was al aardig schemerig.

Commentaar

Ik moet zeggen dat in al die jaren dat ik bij van Goch kom, Peppi toch altijd de vriendelijkheid zelve is. Ik weet van 2 eerdere dates met haar en ik weet ook waarom mijn voorkeuren toch bij andere dames liggen. Ze is gewoon een lieve vrouw, maar met wel een erg dikke buik inmiddels en te kleine borsten voor dat lijf! Haar harde tong (puntje) maakt pijpen en zoenen toch maar een 7-tje. De volgende keer weer iemand anders nemen.

@moderator ze is echt wel 30+ inmiddels hoor....

Commentaar

Zondag 24 december mijn vrijkaartje nog net op tijd ingewisseld.
                      Peppi is iemand die actief aan werving doet. Dat doet de rest wat minder.
                      Peppi is qua uiterlijk zeker niet mijn type. Maar een pre is toch wel dat ze je weet te verleiden in het voorspel (dus voordat je naar de kamer gaat).
                      Daarnaast is ze gewoon lief en vriendelijk.
                      Geen ultieme high en ook geen echte low..

Commentaar

Kan weer naar de sauna clubs...........en wel Penelope in Essen , Hundebrink Str. 8 maar niet meer onder de naam Peppi , nu Shiryn !
                        Vandaag op bezoek geweest daar , 20€ inkom , gratis frisdranken en koffie , 6 uur komt het eten , denk Turks , heb ik niet op gewacht.
                        Was er van 13 tot 17.30 U , 2 x één uur gekamerd à 75€ , was als vanouds........
                        Voor een indruk van de club : BP heeft er in het verleden genoeg over geschreven , denk dat het nog steeds geldt !

Bedankt, topic verplaatst. Dp.
                        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 06-08-18, 03:43.

Commentaar

Aan het werk...
                        X