Münster - Saunaclub 49, Am Rohrbusch 49, Algemene Info

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Münster - Saunaclub 49, Am Rohrbusch 49, Algemene Info

Hoi mede ijsberen,

Vandaag voor het eerst in deze club https://www.saunaclub49.de/ geweest en moet zeggen helemaal geweldig.

Per mei 2018 Pauschaltarief:

1x 40 euro
    2x 60 euro
    3x 80 euro
    4x 100 euro

Toegang: 10 Euro / Na 21 uur 5 euro

Kwam aan rond de klok van half twaalf en dacht lekker optijd, dit dachten meer ijsberen.

Al met al een goede verhouding ongeveer 11 dames op 8 heren.

Naar binnen komst eerst wat gedronken en rond gekeken.

Uit eindelijk de stoute schoenen aan getrokken en met Myahttp://www.pauschalclub.de/muenster/girl/mya naar de kamer geweest wat een meid is dat zeg een beetje aan de magere kant wat mij betreft maar wat kan die neuken.

Naar lekker te hebben gedoucht en wat gegeten te hebben waar ze niet karig mee zijn met Agneshttp://www.pauschalclub.de/muenster/girl/agnes naar kamer 1 geweest, geloof de grootste kamer met enorm bed waar ook later een dildo show werd opgevoerd waar je kon kijken of mee doen. Agnes vroeg of ik haar wilde verwennen met de dildo Natuurlijk als goed ijsbeer doe je dat, ze genoot er echt van en sidderde terwijl ik haar lekker befde en de dildo in haar paradijs grotje heen en weer bewoog, uiteindelijk de jas om en gaan.

Als laatste vlak voor de drie uur voorbij was met Maria http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/mariade kamer gedeeld, naar twee keer neukend klaar te zijn gekomen wou ik een klaar getrokken worden zonder condoom, ze vroeg of ze de dildo mocht gebruiken. Tja was voor mij ook de eerste keer dat zo'n ding op mij gebruik werd maar idee vond ik wel geil dus ging er eens goed voor liggen.

Langzaam begon ze mijn lul te masseren terwijl ze plagend met de dildo tussen mijn benen heen en weer ging en iedere keer mijn gaatje een beetje harder te raken tot dat hij er uiteindelijk inging wat was dit een heerlijke ervaring ik kreunde het uit en mijn pik werd alsmaar harder en warmer naar uiteindelijk 20 minuten moest ik haar smeken het af te maken want ik kon niet meer. Met haar ondeugende ogen wist ze me helemaal gek te maken, kort om wat is die meid super.

Al met al ben ik super tevreden weg gegaan en kom zeker weer.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 15-08-18, 06:11.
    Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd

Re: Pitstop munster

Vrouwen komen niet naar je toe, je moet er zelf op af. Vandaag moest je snel zijn voordat een mede-beer je te slim af is.

Om twee keer te kunnen neuken in 3 uur moest je toch wel steeds heel alert zijn. Ik schat zo'n 6 vrouwen, veel te weinig, die constant bezet zijn.
    Ik had beter naar PHG kunnen gaan.

Commentaar

Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49 (uitstekend)

De eerste zaterdag van september maar weer eens een poging gedaan om een club te vinden met kwalitatief goede meiden die geil gekleed gaan. De website vermeld voor de zaterdag: "Ihr steht auf Girls in heißen Dessous, Strapsen und Nylons? Dann seid Ihr hier genau richtig!". Het vertrouwen in al die mooie aankondigingen op de websites van al die partytreffs begint langzamerhand bij nul uit te komen.

Pauschalclub Münster is niet de goedkoopste club die je je kunt voorstellen, 99,99 euro voor drie uur en als je de hele dag wilt blijven dan kan dat voor nog eens 50 euro. Doorgaans zijn mijn bezoekjes in ons buurland op zaterdagavond pas na 20:00 en dat is in deze club minder handig want ze zijn slechts tot 23:00 open. De routeplanner geeft aan dat vanuit het Haagse de weg via Enschede in kilometers het kortste is. Met een hoop binnenweg is het nog korter via Bocholt en Borken. Alle routes zijn in tijd even lang maar vanwege veel meer autobahn koos ik voor de (langste) route via Oberhausen aangezien dat de beste kans biedt om de routeplanner te verslaan, niet onverstandig gezien de sluitingstijd.

De website goed gelezen en dus het advies opgevolgd om bij het wegrestaurant illegaal de snelweg te verlaten. Opmerkelijk advies aan je klanten maar zonder tomtom wordt je ook niet erg gelukkig van de normale weg vanaf de A1. Bij het verlaten van de autobahn waren er reeds 10 minuten van de laatste 3 uur openingstijd verstreken, jammer maar een kwartiertje minder is wel te overzien. De dames zijn hier tamelijk welwillend want nog voordat ik de ingang had bereikt werd ik al staande gehouden door een dame die 15 euro wenste te ontvangen. Ze maakte niet gelijk duidelijk welke diensten ze zou verlenen voor dat bedrag en begon ongevraagd in mijn auto rond te neuzen. Ze had geen prettig figuur en bovendien kick ik niet op agentenuniformen. Onder het kopen van een kortingsbon voor de club kwam ik niet uit.

Helaas koste dit grapje nog eens een kwartier van mijn kostbare tijd. Aan het einde van de "afrit" kruis je de Am Rohrbusch. Ik had nog goed onthouden dat het links moest zijn (en dan gelijk aan de rechterzijde van de straat) maar reed er vervolgens riant voorbij. Na keren bleek het ook niet aan de andere kant van de kruising te zijn. Het blijkt zo diskreet te zijn dat je zelf maar moet weten dat op nummer 49 de liefde tegen betaling kan worden bedreven. De thekenfrau vroeg me of het mijn eerste bezoek was en hoe ik wist dat hier een club huisde, aan het antwoord was geen woord gelogen: internetz. Gelukkig had ik alles zorgvuldig nagelezen en overhandigde 2 briefjes van 50 euro plus de kwitantie voor nicht berechtigt betreden van de achteruitgang van de snelweg. Ik kreeg keurig 15 euro terug dus afspraken nakomen deel 1 was geslaagd.

De dame hielp me nog aan een badjas van de juiste afmetingen en liet me nog even zien waar de sauna, douches en (groot) zwembad zich bevinden. Hier beneden zijn ook kamers met een bad en een met een Gynäkologischer Stuhl, de kluisjes (sleutel met een bandje voor om je pols), de uitgang naar de tuin en de bar met aangrenzende banken waarop het assortiment aan dames is uitgestald. Boven zijn de overige kamers, een filmzaal en een buffet. Dit buffet zou niet misstaan als ontbijt in de betere hotels: bakjes yogert, broodjes, kaas, ham en diverse soorten fruit. Een warme hap was er in de vorm van hamburgers en worstjes tot sluitingstijd. Volgens de virtuele tour op de site zouden er ook nog schnitzels moeten zijn maar die waren dan blijkbaar al wel op (gezien sluitingstijd en ver na etenstijd ook weer niet zo gek). Relatief eenvoudig dus maar van uitstekende kwaliteit en allemaal vers en smakelijk. Kwa inrichting en sfeer allemaal perfect geregeld en des te opmerkelijk dat ze niet even de douches op orde brengen: bij de ene ontbreekt de douchekop en bij de andere vallen de schuifdeurtjes bijna uit elkaar.

Naar de dames dan maar. Het was met zo'n tien klanten even een beperkte keus en toen gelijk twee jonge meiden werden weggekaapt bleef alleen de wat stevige Jenny over. Kwa kledingkeuze is dit eindelijk eens een club die de gewekte verwachtingen blijkt na te komen. De dames dragen bijna allemaal netkousen met tamelijk grote gaten en eentje was zelfs voorzien van jarretels. Gewone kousen vind ik nog iets sexier maar dit keuren we ook goed. Een blonde dame was vervolgens vrijgekomen en ging een peuk roken op de bank. Nadat die op was nam ik haar mee naar boven.

Tsjechische Martina liet me pzc heerlijk klaarkomen, een perfecte start. Na opfrissen weer na boven om wat te eten. Terwijl ik de trap op liep kreeg ik van de lekkere dame met de jarretels nog 'hee lekkere jongeman' naar mij hoofd geslingerd (nou ja, in het Duits dan). Met haar wilde ik zeker nog wel een nummertje maken maar niet gelijk aansluitend aan nummer 1.

Toen ik weer beneden kwam zat Martina nog steeds alleen op de bank en een verzameling heren hing aan de bar. Ik plofte neer naast Martina een knoopte een gesprekje aan. Na een paar minuten werd ze wat afstandelijk en vroeg of ik niet liever een andere dame wilde proberen, Jenny bijvoorbeeld was ook leuk. Ik antwoorde dat ik nog wel even wat rust kon gebruiken. Vervolgens kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd dat andere heren haar niet zouden benaderen als ik naast haar bleef zitten. Nou ja zeg, een beetje dvp heeft toch wel suptielere oplossingen om zich los te maken uit een gesprek als een andere heer belangstelling toont? Ik ben de beroerdste niet dus aan het verzoek voldaan maar ze werd daarna ook niet benaderd (en als ik even niets heb gemist tijdens het samenzijn met de volgende dame dan was ik zelfs haar laatste klant van de avond). Tsja, of dat nu een afwaardering van de recentie op het onderdeel vriendelijkheid waard was...

Na een tijdje was ik wel klaar voor de tweede ronde. De jarreteldame was inmiddels een collega aan het klaarmaken en gelukkig waren net weer een paar Roemeense dames vrijgekomen. De jongste was Nicol en nadat ze haar sigaret had uitgemaakt wilde ze wel mee naar boven. Geweldige ervaring: kundige dame die de tijd voor je neemt, een echte aanrader.

De keus voor de derde zakkeleegster was wat lastiger. De dames die ik in gedachten had waren vrij op het moment dat mijn lichaam zich weer aan het opladen was en werden weggekaapt op het moment dat ik er weer aan toe was. Vervolgens lieten ze zich niet meer zien of gingen vervroegd naar huis. Ook de reservebank werd in beslag genomen op het moment dat ik dat vanwege de tijd als alternatief ging overwegen. Gelukkig kwam Angelina nog even aan de bar zitten en deze vrolijke Roemeense bezorgde me een perfecte afsluiting van een zeer geslaagd bezoek.

Het is niet de goedkoopste club maar wel eentje met dames van topkwaliteit die dit bedrag echt waard zijn (en als je het totaal uitgegeven bedrag even vergeet dat is 33 euro per dame inclusief pzc niet duur). Je wordt niet afgewerkt in een race tegen de klok, al kan dat natuurlijk anders zijn als het druk is. In tegenstelling tot sommige andere clubs dringen de dames zich niet aan je op zodat je even rustig kunt rondkijken en een goede keus maken. Als je ze aanspreekt of oogcontact maakt dan gaan ze gelijk mee naar de kamer.

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik de drie supersterren er tussen uit heb gepikt en de rest er niets van kan. Ik kom hier zeker nog eens terug en dan denk ik maar gelijk de hele dag om eens te controleren of alle meiden een uitstekende beoordeling verdienen. Dan kan ik gelijk eens controleren of de opgesomde diensten tongzoenen, beffen en anaal ook werkelijk worden aangeboden. Aangezien de zo ongeveer standaard opgegeven pzc zonder pogingen om het anders te doen werd uitgevoerd moet dat weinig problemen opleveren. Wat de dames niet wilden stond ook niet in de lijst met aangeboden diensten.

Nakomen opgewekt verwachtingspatroon: uitstekend
      Dienstverlening van de dames: uitstekend
      Uiterlijk van de dames: goed
      Hygiene van de dames: uitstekend
      Catering: goed
      Faciliteiten: uitstekend

Totaal score: uitstekend

Vraag aan de moderatoren: kan de onderwerp titel worden gewijzigd worden in iets dat de lading dekt?

Done. (A)
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 12-09-10, 22:57.

Commentaar

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49, Erika (Roe)

ik zag Lorena op de foto's. Vandaag zijn er nieuwe foto's bijgeplaatst wow wat een mooie meid. Heb je haar nog gezien? Is het daar druk met mannen? Ik ben eens in Bochum en Dortmund geweest maar die mooie meiden waren de hele tijd bezet. Hoe was het daar?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
          ik zag Lorena op de foto's. Vandaag zijn er nieuwe foto's bijgeplaatst wow wat een mooie meid. Heb je haar nog gezien? Is het daar druk met mannen? Ik ben eens in Bochum en Dortmund geweest maar die mooie meiden waren de hele tijd bezet. Hoe was het daar?
          Lorena is in het echt ook mooi. En ze heeft een leuke glimlach.

Overdreven druk was het niet in Münster, wellicht door het mooie weer? Maar ook in Münster zijn de mooiste meide het snelst weer bezet. Op het iritante af want de dames komen de trap en worden gelijk al aangesproken en zijn dus al weer bezet voordat ze ergens zijn gaan zitten. Ik merk wel dat de dames dit zelf ook een beetje uitlokken want in het voorbijgaan is er vaak even een blik of een woord van de dame in kwestie naar bekenden. Dat merk je uiteraard pas als je vaker bent geweest en alleen bij dames die je herkennen. Op het moment dat de andere heren het even rustig aan deden waren zowel Oktavia als Lorena niet bezet. De keus viel op dat moment op de eerste en daarna de kans niet meer gekregen om te kameren met Lorena dus verder kan ik je niets vertellen over deze dame.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
            Lorena is in het echt ook mooi. En ze heeft een leuke glimlach.

Overdreven druk was het niet in Münster, wellicht door het mooie weer? Maar ook in Münster zijn de mooiste meide het snelst weer bezet. Op het iritante af want de dames komen de trap en worden gelijk al aangesproken en zijn dus al weer bezet voordat ze ergens zijn gaan zitten. Ik merk wel dat de dames dit zelf ook een beetje uitlokken want in het voorbijgaan is er vaak even een blik of een woord van de dame in kwestie naar bekenden. Dat merk je uiteraard pas als je vaker bent geweest en alleen bij dames die je herkennen. Op het moment dat de andere heren het even rustig aan deden waren zowel Oktavia als Lorena niet bezet. De keus viel op dat moment op de eerste en daarna de kans niet meer gekregen om te kameren met Lorena dus verder kan ik je niets vertellen over deze dame.
            dat is het lastige van die clubs. Vaak zijn er maar een paar meisjes naar mijn smaak en als je daarvoor speciaal heen gaat dan kan het een frustrerende 3 uur worden. Ik heb dat een keer gedaan voor Sandra die nu in Dortmund werkt. Haar zus werkte er toen ook (Susie) maar die staat alleen nog op sexrelax. Die dag kreeg ik met geen van beiden een kans. Later heb ik toen een prive afspraak gemaakt met Sandra. Dat is mogelijk volgens hun site maar ik geloof dat ik de 1-ste was die dat deed want iedereen was in de war. Het werd wel een geile 30 minuten

Later een keer naar Bochum gegaan waar Sandra en Susie op dat moment werkte. Die dag waren ze genoeg beschikbaar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
              dat is het lastige van die clubs. Vaak zijn er maar een paar meisjes naar mijn smaak en als je daarvoor speciaal heen gaat dan kan het een frustrerende 3 uur worden. Ik heb dat een keer gedaan voor Sandra die nu in Dortmund werkt. Haar zus werkte er toen ook (Susie) maar die staat alleen nog op sexrelax. Die dag kreeg ik met geen van beiden een kans. Later heb ik toen een prive afspraak gemaakt met Sandra. Dat is mogelijk volgens hun site maar ik geloof dat ik de 1-ste was die dat deed want iedereen was in de war. Het werd wel een geile 30 minuten

Later een keer naar Bochum gegaan waar Sandra en Susie op dat moment werkte. Die dag waren ze genoeg beschikbaar.
              Een van die zussen werkt als Patti in Acapulco..een grote aanrader, borsten moeten onder "naturshutz", service kan ook zeer goed zijn.

Klopt, in een kleinere klub (alle pauschalklubs dus) heb je meerdere soorten service, de vaste klanten die ze vaker zien of die ze enigzins mogen, worden voorgetrokken, dat is menselijk gezien logisch. Dat kan vervelend zijn voor andere bezoekers.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
                Een van die zussen werkt als Patti in Acapulco..een grote aanrader, borsten moeten onder "naturshutz", service kan ook zeer goed zijn.

Klopt, in een kleinere klub (alle pauschalklubs dus) heb je meerdere soorten service, de vaste klanten die ze vaker zien of die ze enigzins mogen, worden voorgetrokken, dat is menselijk gezien logisch. Dat kan vervelend zijn voor andere bezoekers.
                ah ja ik zie het op hun site, bedankt voor de info. Ja Patti heeft mooie borsten maar dat komt op die foto's op de site van Acapulco niet zo goed naar voren. Het is ook al een tijd gelden dat ik haar zag. Op sexrelax zijn dit haar fotos:

http://www.6relax.de/club_girls_deta...I2dpcmxfOTY1NA

ik vind Sandra mooier maar die was enigszins lusteloos de laatste keer dat ik haar zag.

Commentaar

Re: Münster - Pauschalclub, Am Rohrbusch 49

Hallo Medewandelaars,

Weet een van jullie of deze dame hier werkt en wat haar naam is.
                  http://www.kontakt24.de/providers/show/10605

Daar zou ik nou wel eventjes een uutje mee willen vermaken

Mvg

Naked

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Naked Bekijk bericht
                    Weet een van jullie of deze dame hier werkt en wat haar naam is.
                    http://www.kontakt24.de/providers/show/10605
                    Dame heet Mina, staat niet in de aanwezigheidslijst en haar pagina geeft een foutmelding dus die werkt er (voorlopig?) niet meer.

Commentaar

Bedankt Too Slow,

Nu maar hopen dat ze weer op duikt, met haar zou ik wel eens een uurtje plezier willen hebben.

Mvg

Naked

Commentaar

Na een goede ervaring in Bochum besloten dat ik ook maar eens een van de andere Pauschalclub vestigingen moest bezoeken. Gezien de bezetting werd Münster boven Dortmund verkozen (als is het vanuit de regio Nijmegen wel ietsje verder rijden dan naar Bochum, maar verandering van spijs doet eten).

Om ca. 11 uur aangekomen bij de club. Voor me liep een andere gast, dus toen hij aanbelde ook maar gelijk mee naar binnen gelopen. Bij binnenkomst ontvangen door de thekedame en na afgifte van 100 euro (achteraf verlengen is mogelijk) een sleutel , badjas en badslippers overhandigd gekregen. Vervolgens werd een korte introductie over de club gegeven. Netjes was dat duidelijk vermeld werd dat je zelf de dames aan moest spreken. Hiermee voorkom je misverstanden waarbij gasten zich zitten te verbijten dat de dames niet met hen zouden willen kameren.

Van de gang bij de voordeur kun je linksaf naar de bar of rechtsaf de hoek om waar zich 3 kamers bevinden en een grote kast met badjassen en slippers. Dit loopt door in de kleedkamer met lockers (helaas ontbrak de kledinghanger, later zag ik dat deze in andere kastjes wel hingen, wellicht had ik dus gewoon pech). Hierachter zitten 2 douches, een wasbak, de toiletten en een “shortcut” naar de bar. Daarna volgen de sauna en een zwembad. Vanuit het zwembad is de tuin bereikbaar, net zoals vanuit de bar. Een deel van het terras bevindt zich onder het balkon, dus ook bij regen kun je droog buiten zitten. De barruimte wordt gevuld door een bar met de nodige krukken eromheen, 3 banken en nog een hoek met wat barkrukken en een hoge tafel.

Beneden in de bar wordt er binnen wel gerookt. Boven in de kino en bij het buffet mag dit niet.

Al met al is alles wat je qua faciliteiten in een club als deze mag verwachten aanwezig (sauna, bar, buffet, kino etc.) en met een zwembad en in minder mate een tuin zelfs wat extra’s. Het geheel is al wat gedateerd en hier en daar is er een tegeltje stuk, maar alles functioneert wel (dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Cleopatra Arena waar de douchekoppen niet meer opgehangen kunnen worden of Partytreff Emmerich waar jouw douche ijskoud of bloedheet wordt indien je buurman de kraan aan- of uitzet).

De trap naar de bovenverdieping bevindt zich ook in de barruimte. Boven bevinden zich rechts nog eens 3 kamers en links een kino, waar met de verduistering en de opstelling van de banken geprobeerd is een bioscoopbeleving te krijgen, alleen zullen de getoonde films waarschijnlijk geen academy award winnen. Achter de kino bevindt zich nog een compact buffet. De eetruimte (het tot binnenruimte omgetoverde balkon) is bereikbaar vanuit het buffet. In deze ruimte draait reguliere tv. Als je rustig wilt eten kun je dus hier gaan zitten, alternatief kun je natuurlijk ook in de kino gaan zitten.

Maargoed we kwamen niet voor een beschouwing van de de architectuur. Dus na het omkleden en douchen, richting de bar voor een zwart bakje koffie. De dames naast me (Celine en Jennifer) verbaasden zich dat er geen suiker of melk in hoefde. Ik verbaasde me daarentegen dat zij blijkbaar geen koffie lustten, zoveel suiker en melk ging erin. Na het bakje naar binnen gewerkt te hebben Hongaarse Celine gevraagd of ze me wilde vergezellen naar een kamer. Opmerkelijk is hier dat de dames je eerst vergezellen naar de kamer, waarna ze je vragen even te wachten. Ze gaan dan onder een muntje halen om vervolgens terug naar de kamer te komen. Dit is dus anders dan Bochum, waar de dames meteen een muntje meenemen. Zodra de deur van de kamer dicht zit gaat er zowel boven op de overloop als onder een lamp branden op een bord met daarop de kamernummers. Zo valt snel te zien welke kamers op dat moment beschikbaar zijn.

Ook hier is de voorgeschreven kamerduur 20 minuten. Ten opzichte van Bochum ligt dit er alleen wel wat meer bovenop. Waar in Bochum in de meeste gevallen quasi spontaan een massage werd aangeboden, werd hier iets minder subtiel gemeld dat we nog 5 minuten hadden en wat ik wilde doen in die tijd.

Eenmaal weer opgefrist het buffet boven verkend: Verse Duitse broodjes, stokbrood, muesli en Frankfurters (knakworsten). Verder in de koeling diverse soorten beleg (oa kaas, brie, diverse soorten worst), potjes yoghurt, olijven, diverse salades en sauzen. Gedurende de dag kwam hier geen apart warm middag- of avondeten meer bij (overall kwam het eten dus aardig overeen met het zusterfiliaal in Bochum, alleen de soep ontbrak in Münster). Dus wel een klein gemis ten opzichte van Dorsten of Xanten (waar ’s avonds warm eten wordt geserveerd) of natuurlijk Harem Erkrath (waar je zelfs a la carte kunt eten). Voor de dames zelf werd besteld eten bezorgd.

Na een broodje verorberd te hebben me weer begeven naar de bar. De volgende die ik mocht vergezellen was Jennifer, eveneens uit Hongarije.

Vervolgens de sauna eens uitgeprobeerd: De temperatuur was met 90 graden behoorlijk, ook de luchtvochtigheid was ok. Op de een of andere manier hield ik het toch minder lang vol dan gewoonlijk.

Weer terug in de bar op de bank beland naast Giulia uit Roemenie. Van het vandaag aanwezige team duidelijk de meest aantrekkelijke dame (Nicol was een goede tweede, daarover later meer). Na een prettig gesprek weer naar boven gegaan, waar alleen kamer 6 nog beschikbaar was. Hier was Giulia niet zo blij mee, want het bed zou “kaputt” zijn. Het bed kraakte inderdaad redelijk veel.

Omdat mijn maag vertelde dat het weer tijdje voor wat eten was, boven een broodje gegeten en daarna even lekker gaan zitten op het terras. De volgende “prooi” was Lucy, een volslanke donkerharige schone, met alles wel in proportie (tenzij je van modelletje anorexia houdt uiteraard). Deze sessie, hoewel uitstekend uitgevoerd, diende vooral om weer op krachten te komen.

Na een hernieuwde poging in de sauna (al wel iets langer dan de eerste sessie, maar nog steeds niet zolang als gebruikelijk, weet ook niet waarom) en een tijdschriftje op het terras (net zoals in Bochum ligt er een leesmap, de tweede helft ligt overigens boven in de eetruimte) kennis gemaakt met Maja. Wie wel van modelletje Anorexia houdt is hier met maatje 32 en 44kg al meer op zijn plaats dan bij Lucy. Deze schoonheid gaat over een paar weken voor 6 weken naar huis om vakantie te vieren.

Hierop was een wat langere pauze gepland, maar Celine dacht hier anders over. Ze vroeg of ik samen met Jennifer en haar wilde kameren. Ik had me eigenlijk een langere pauze voorgenomen, maar aangezien trio’s hier niet zo standaard lijken te zijn eens kijken wat ervan zou komen. Boven bleken de dames vooral in een melige bui, in combinatie met het gebrek aan pauze me wel vermaakt, maar het was wel duidelijk dat het niet tot output zou leiden.

Meer succesvol was het bij Christine. Deze kleine Hongaarse is niet de allerknapste (ook niet lelijk) en gezien hetgene wat ze vertelde over haar privéleven waarschijnlijk ook iets ouder dan de 25 die ze zelf aangeeft of de 24 die op de site vermeld staat. Vooraleer is ze echter zeer vriendelijk en spraakzaam. Ze klaagde over de warmte en koos waarschijnlijk niet helemaal onbewust een kamer beneden met een grote waaier.

Hierna wel een langere pauze om als laatste dame van de avond Nicol mee te vragen. Dit duurde nog wat langer dan voorgenomen, aangezien ze voor een uurtje “Singleangebot” was geboekt. Uiteindelijk kwam ze gelukkig toch weer terug, waarna ik naast haar op de bank plaats nam. Nicol kwam zoals hierboven al vermeld qua schoonheid op de tweede plaats, zeer dicht achter Giulia. Naar mijn mening gebruikt ze wat teveel make-up (de Roemeense tegenhanger van Hornbach zal een goede klant aan haar hebben qua verkoop van plamuurmessen ;-) ). Na een kort gesprekje volgde ook nu weer de gang naar een kamer. Als afsluiting op een mooie dag een zeer mooi einde.

Na de laatste keer douchen nog even snel een drankje aan de bar om daarna om te gaan kleden.

Behalve de reeds beschreven dames waren ook Erika, Nicky en Lorena aanwezig. Vooral Lorena leek me wel wat, maar zo blijft er nog wat te wensen over voor een volgend bezoek. Op dat lijstje prijkt ook zeker nog Melissa, die met vakantie was.

Bij de uitgang werd me gevraagd welke dame me het beste bevallen was. Dit werd Giulia, waar het totaalplaatje van vriendelijkheid, service en uiterlijk het hoogste resultaat opleverde. Aan het einde van de avond weer tevreden terug gereisd naar de omgeving Nijmegen.

Net zoals het eerdere bezoek aan Bochum was het een lange geslaagde dag. De faciliteiten waren oke, de dames waren vriendelijk en zagen er goed uit. Wellicht dat de derde club uit de keten, Dortmund, ook nog wel een keertje bezocht moet gaan worden.
                        Laatst gewijzigd door koosje12; 18-07-11, 23:24. Reden: Link Jennifer toegevoegd

Commentaar

Hallo,

Ik ben nieuw in dit en wil ook graag een keer naar munster.
                          Ik heb dit nog nooit gedaan maar trekt mij wel aan om een keer te doen.

Wanneer is het de beste dag dat het rustig is zodat ik het rustig kan bekijken?.
                          Het is niet zo dat ik mij er voor schaam maar het lijkt mij prettiger voor de eerste keer dat het niet zo druk is.

Kun je ook je eigen badjas en badslippers meenemen of krijg je daar gewassen badjas en gereinigt badslippers van het huis want ik vind het gedachte van deze jas heeft mij voorganger ook aan gehad en is niet gewassen niet zo fris.

Wil graag deze week nog dus hoor het allemaal graag.

Groetjes Rene

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door astra99 Bekijk bericht
                            Hallo,

Ik ben nieuw in dit en wil ook graag een keer naar munster.
                            Ik heb dit nog nooit gedaan maar trekt mij wel aan om een keer te doen.

Wanneer is het de beste dag dat het rustig is zodat ik het rustig kan bekijken?.
                            Het is niet zo dat ik mij er voor schaam maar het lijkt mij prettiger voor de eerste keer dat het niet zo druk is.

Kun je ook je eigen badjas en badslippers meenemen of krijg je daar gewassen badjas en gereinigt badslippers van het huis want ik vind het gedachte van deze jas heeft mij voorganger ook aan gehad en is niet gewassen niet zo fris.

Wil graag deze week nog dus hoor het allemaal graag.

Groetjes Rene

Vriend,
                            ik kan niet al je vragen beantwoorden, maarruh,

de meisjes op de site zul je wel gezien hebben...
                            http://www.pauschalclub.de/muenster/girls

Echter kijk deze foto's ff door...
                            http://www.pauschalclub.de/muenster/tour

Een deel van je vragen (badjas enz..) worden dan gelijk beantwoord.
                            Ga er maar vanuit dat je in elke PT/Pauschall/SaunaClub schone badjas of handdoek krijgt om je te kleden... en te wassen...

En wel een recensie schrijven met alle aanwezige dames waar je mee was, hè....

Groet,

Chucky99.

Commentaar

Ik ben van plan woensdag te gaan, dan is er een AV party, is of zijn de betreffende dames die aangeven AV te doen hier ook immer bereid toe? Want wil er wel speciaal voor AV naar toe.....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door doctor Bekijk bericht
                                Ik ben van plan woensdag te gaan, dan is er een AV party, is of zijn de betreffende dames die aangeven AV te doen hier ook immer bereid toe? Want wil er wel speciaal voor AV naar toe.....
                                AV ga je er wel krijgen. De events die bij de PC vestigingen op de agenda staan vinden ook werkelijk plaats. Een party betekent hier trouwens dat de aangegeven dame het in het openbaar doet. In Dortmund is dat beneden op het bed in de zithoek, in Bochum boven op de spielwiese en in Munster zou ik het zo even niet weten hoe ze dat doen. Waarschijnlijk op een grote kamer beneden met de deur open. Het is dan wel lopende bandwerk om alle belangstellenden een beurt te geven. Doorgaans wordt dit kunstje eens in de twee uur (ongeveer op de even uren) opgevoerd. Daartussen draait de dame gewoon mee in het circus van 1-op-1 naar de kamer. Als je geen problemen hebt met openbare actie dan gaat het wel lukken. Prive op de kamer met een partydame is een stuk lastiger want het moet tussen de parties door en vaak zijn het ook de dames die erg gewild zijn.

Fernanda die de party doet ken ik verder niet dus daar kan ik weinig over zeggen. De andere dames die in Münster aan AV doen zijn Oksana en Nina. Oksana schijnt nog wel eens wat humeurig te zijn dus dat is altijd maar weer afwachten of ze ergens zin in heeft. Ze werkt pas vanaf dinsdag weer dus die is er denk ik ook wel op woensdag (maar dat kun je morgen pas controleren op de site). Nina werkt woensdag in Dortmund dus die ga je er zeker niet treffen.

Commentaar

okay, thanks too slow, ik ga er woensdag heen, laat wel ff weten hoe het gegaan is.

Commentaar

Munster, Rohrbusch 49, Nicky(goed)

Afgelopen woensdag hier geweest, 4 goede tot redelijke sessies gehad in drie uur.
                                    Eerst met hongaarse Christine, vrolijk klein ding, die lijkt of ze echt plezier in haar werk heeft, bij haar is de kalnt nog echt koning.
                                    Tweede sessie met Kira, bulgaarse, maar was tot weinig te porren, optisch wel een mooi lichaam , maar er was geen kick.
                                    Derde sessie met litouwse Oksana, ze is wat aan de (te) dikke kant, maar was wel plezierig met haar, ze deed ook anaal, heb haar ook lekker kunnen klaarbeffen, waarbij ze je hoofd er echt in drukt.
                                    En voor de vierde keer maar voor de echte optik fuck met de turkse Nicky, pracht figuur steekt boven de rest uit, was ook plezierig met haar, maar had mijn kruit helaas al verschoten bleek.

Commentaar

Re: Munster, Rohrbusch 49, Lorena(goed)

Ik heb vandaag deze club bezocht. Ik was benieuwd of deze club met het OV te bereiken was en dat bleek inderdaad goed mogelijk te zijn. Voor degene met interesse hiervoor. Je neemt de trein naar munster vanuit enschede (1 keer per uur om 5 voor half). Vanuit daar stap je op Bus 1 naar Roxeler. De haltes worden weergegeven op een lichtkrant. Wanneer Ackermann verschijnt stap je uit (na ca 25 minuten: die stoplichten daar staan meer op rood dan op groen, zucht). Vervolgens steek je de weg over en loop je de straat in, waarin je vanaf de bushalte autogarages ziet. Deze loop je gewoon door. Dan zie je aan de rechterkant al gauw een gebouw met dichte rolluiken en een schotel. Dan denk je daar zal het wel zijn. En dan zie je ook nog een groot bord met 49 dr op en dan weet je het zeker. De weg, voorzien van voetpaden, komt dan naar een kruizing, daar ga je rechts en loop je eigenlijk direct de afgesloten ingang in. Qua privacy top.

Wat betreft de faciliteiten van de club, die vielen me een beetje tegen. Beetje klein, zelfs, een kleine barruimte waarbijna alle ijsberen zitten, een kino boven waar bijna niemand zit, een kleine 2 bij 2 saune, een klein zwemad en twee douches. En 6 afwerkruimtes offcourse. Er was gelegenheid om gebruik te maken van een klein buffet. Neem je echter een dagkaart, avondeten is dr niet.

Nu de meiden. Ik had allereerst de 100 euro optie gekozen. na 3 uur kon je eventueel verlengen voor 50 euro tot de hele dag. Het was vandaag No pants dag, alleen liep er geen enkele meid zonder pants Om eerlijk te zijn vroeg ik mij na een half uur af, wat doe ik hier. Er waren zon 9 meiden, en zon 13 ijsberen. Daarbij waren er ook een aantal meiden die meer pauze aan het maken waren dan aan het werk. Waaronder Nicole helaas, een meid die ik graag had bezocht. Ik wist overigens toen ik dr was niet dat dit nicole was, aangezien ik een andere lekkere blonde als nicole aanzag, namelijk nadine, met wat geile vetrolletjes boven dr setje. Helaas was deze continue bezet, dus deze helaas ook niet kunnen gebruiken.
                                      Toen zag ik Lorena en vroeg haar of ze ging werken. Deze reageerde behoorlijk bitchy, en de keren daarna veranderde dat ook niet. Pas toen ik haar opzichtig begon te negeren ook als er niemand naast dr zat toen ontstond er ineens wel interesse van haar kant voor een wip, maar daarover later.
                                      Ik had vantevoren onder andere mijn zinnen gezet op Valentina. Deze vervolgens meegenomen naar de kamer. Daar kreeg ik al meteen te horen dat mijn lul te groot zou zijn en dat neuken moeilijk ging worden. Ze begon allereerst echter met pijpen met condoom, iets wat tegen hetgeen ingaat wat op de site beschreven wordt. Daarna was het tijd om te neuken. Echter hij paste niet blablabla. Daarna wilde ze me klaartrekken. Daar had ik geen zin in. Ik wilde het liefst weer weg, maar dat mocht niet. De dames moeten namelijk 20 minuten op de kamer blijven. Dus heb ik haar de resterende tijd maar gebeft. Ook wel lekker, maar toch vind ik dit een afknapper.
                                      Na beneden gekomen te zijn wilde ik direct nicky meenemen, maar die had van valentina al gehoord dat ik te groot zou zijn dus die wilde alleen maar Frans zonder doen. Afknapper. Gelukkig had Giulia daar geen problemen me. Erg lekkere meid, lekker mee getongd, pijpen zonder en daarna heerlijk in dr klaargekomen in doggy. Heerlijk met zon lekkere kont in je handen, het spoot eruit. Haar daarna echter niet meer gezien, omdat er een gozer was die soort van verliefd op dr was en zeker 5 keer met dr naar de kamer was geweest. Zij speelde prachtig mee....
                                      Vervolgens ff pauze en daarna gesprekje aangeknoopt met Helena. Leuke vrouw, sex was echter wat passief. Hierna mijn 3 uur verlengd. Hierna echter nog maar 1 keer geneukt. De puf was er wat uit en er waren veels te veel ijsberen en te weinig dames.Gelukkig namen opeens lorena en nicky plaats op de bank. heb vervolgens lorena benaderd en nu kreeg ik wel een positieve normale reactie.Haar vervolgens mee naar de kamer genomen. Op initiatief van Nicky nam ze mij samen met nickys vent mee naar dezelfde kamer. Vervolgens werd na enig voorspel door beide dames zonder condoom gepijpt. Wel een geil gezicht om tijdens dat jezelf gepijpt wordt een andere vent door een ander lekker wijf gepijpt te zien worden. Daarna was het doggy time. Weer zon heerlijke kont in mn handen. Helaas won duitsland vandaag, aangezien hij veel sneller klaar kwam in nicky voordat ik lekker in haar finishte. Hierna nog even wat gezeten, maar bij een gebrek aan dames, die schijnbaar allemaal pauze hadden, naar huis op aan gegaan. Naast de beschreven dames waren ook erika en luisa dr nog. Die gingen echter steeds naast andere mannen zitten. Dus geen bezoek aangebracht.

Eindconclusie. Leuk om een keer te doen, maar 3 uur is op zich wel genoeg. Daarnaast is het grote aantal ijsberen wel een beetje een probleem vind ik. Ik had graag nog sessies gehad met die nadine en nicole, maar als alle dames continue bezet zijn wordt dat nogal moeilijk. Overigens zijn alle fotos op de website behoorlijk gephotoshopt. Sommigen leken totaal niet op de foto (valentina en nicky bijvoorbeeld)

Commentaar

Re: Münster, Am Rohrbusch 49, Pauschalclub Münster

overigens zie ik nu dat ik geneukt heb met erika ipv met helena. Zal haar naam wel niet goed verstaan hebben. Was afgeleid....

Commentaar

Re: Münster, Am Rohrbusch 49, Pauschalclub Münster

en voor degene met interesse voor de kosten van het reizen met de bus vanuit munster naar ackermann. Dit kost 2,50 enkele reis.