Wallenhorst - Zeus, Otto Lilienthalstr 3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallenhorst - Zeus, Otto Lilienthalstr 3

Naam: Zeus

Adres: Otto Lilienthalstrasse 3, 49134 Wallenhorst

Telefoonnummer: 05407 39111
    Vanuit Nederland: 0049 5407 39111

Website: www.fkk-zeus.de

Aard: FKK

Openingstijden:
    dagelijks van 10:00 - 24:00 uur
    vanaf een halfuur voor sluitingstijd geen toegang meer.
    Voor feestdagen wordt per keer bekeken of, en zo ja welke tijden, men open is.
    Als er een party is, kunnen andere openingstijden gelden.

Prijzen:
    Entree vrij.
    1ste sessie EUR 80,-
    elke verdere sessie EUR 60,-
    alcoholvrije drankjes EUR 3,-
    bier, longdrinks EUR 4,- (maximaal 2, geen sterke drank)
    snacks EUR onbekend

Verzorging:
    Badslippers en handdoeken zijn bij de prijs inbegrepen.
    Dranken en snacks zijn niet inbegrepen. Maaltijden worden niet geserveerd.

Algemeen:

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 24-09-18, 16:01.

Re: Wallenhorst, Otto Lilienthalstrasse 3, Zeus

Gisteren dus weer eens bij deze club geweest en ik vond dat de club er sinds vorig jaar iets op vooruit is gegaan. Een aantal veranderingen :

- Meer kamers, maar de kamers die erbij zijn gekomen zijn wel wat klein
    - Grote whirlpool
    - Kluisjes voor waardezaken bij de bar
    - Prijzen zijn nog gelijk

De sfeer

- Bar dames zijn vriendelijk en kan je makkelijk een praatje mee maken
    - Dames hangen naakt rond, hoofdzakelijk binnen
    - Meeste dames zijn niet actief op zoek
    - Weinig contact tussen ijsberen onderling

Alles is schoon en netjes en volgens de website zijn er meestal zo'n 10 dames door de weeks aanwezig. Bij mijn bezoek was dit correct, handig is dat de website voor 13:00 uur elke dag een lijstje laat zien van de aanwezige dames. De meeste daarvan hebben wat foto's.

De kwaliteit van de service is natuurlijk afhankelijk van de dames, de meeste lachen vriendelijk en zijn goed benaderbaar. Zou natuurlijk ook vreemd zijn als dat niet zo was. Nieuw voor mij was dat er iemand op de bank zich liet pijpen in de bar ruimte, vorige bezoeken niet meegemaakt. Voor mij hoeft het niet maar voor ijsberen die dat leuk vinden, het kan dus kennelijk wel.

Voor mij zit deze FKK dichtbij omdat ik in de regio van Osnabrück woon. Zal van de week ook eens een dagje doorbrengen bij saunaclub Harem in bad lippspringe, ziet er geweldig uit.

Commentaar

Afgelopen vrijdag in Zeuss terecht gekomen. Ik arriveerde rond 14.00 en ben ongeveer drie uur geweest. Kan mij goed aansluiten bij de bevindingen van Jeroenman. Deze middag ongeveer 10 beren en 10 dames. De dames zijn qua uiterlijk middenmoot tot een enkele knappe. Allemaal in adams....eeerrrr evakostuum, er valt niets te raden. Club is superschoon en wat ik erg prettig vind is dat er overal ruim voldoende handdoeken liggen die onbeperkt kunnen worden gebruikt. Constant is er een poetsdame onderweg. Leuk zijn de vele kleinere ruimtes die aan elkaar zijn gekoppeld zodat het een beetje een doolhof is binnen. Mooie tuin met splashpool en buitensauna, goed onderhouden. Zeer mooie jacuzzi ruimte binnen. Ook de kamers fraai en in diverse stijlen. Af en toe en hier en daar ook zichtbare actie op de banken en sommige bedden staan in openbare ruimtes. De eerste keer actie is € 70,-, de daarop volgende malen € 50,-. Spass is standaard pzc (maar niet tot het einde, dat kost maar liefst € 120,-) en nmc. Hiervoor ongeveer een half uur spass. Geen entree. Alleen non alcoholische drank voor € 3,-. Eten of buffet niet kunnen ontdekken. De tot tweemaal toe door mij aangeboden colaatjes werden geweigerd door de dame. "Danke, aber wir trinken umsonst". Van enig geanimeer is dus geen sprake. Tweemaal een prima rondje gemaakt van ruim een half uur met de Russische Victoria. Tweemaal eenzelfde dame doe ik zelden, maar het klikte goed tussen ons, ook tussen de bedrijven door, en ik heb er een leuke middag gehad. Kortom een goede keuze als je in de buurt bent. De schade bedroeg € 120,00 + een paar drankjes. Club is gemakkelijk te vinden met de navi en duidelijk herkenbaar aan de buitenkant. Volop parkeren op eigen terrein.

Commentaar

Wallenhorst - Zeus, Otto Lilienthalstrasse 3, Rosanna

Naar aanleiding van recenties hier in het forum ben ik onderweg naar Bremen een keertje op onderzoek gegaan bij Zeus. Na aanbellen werd ik verwelkomd door een poedelnaakte dame . Wel even wennen maar ook wel geil . De gastvrouw werd geroepen aangezien het mijn eerste bezoek was. Alle procedures werden uitgelegd:
        eerste maal 'Spass' kost in totaal EUR 80,-, de tweede maal EUR 60,- en daarna iedere maal EUR 50,-. Na de spass wordt er direct met de dame EUR 40,- afgerekend. De rest en de drankjes worden bij het verlaten afgerekend met het huis. Drankjes kosten EUR 3,- voor fris en EUR 4,- voor alcohol houdende dranken waarvan er niet meer dan 2 mogen worden genuttigd. Ook worden nog snacks verkocht waarvan ik de prijzen niet weet.

Na even lekker gedoucht te hebben ben ik de club binnen gelopen. Ondertussen had ik wel verwacht dat alle dames naakt zouden zijn. Er valt niets te raden. Beetje rondgelopen. In het bubbelbad zat een ijsbeer alleen en was een andere ijsbeer een van de dames (Karina) aan het beffen. Zij likte haar lippen af al geil naar mij kijkend.

Na een beetje rond hebben gelopen ben ik naast Rosanna gaan zitten. Redelijk goed uitziende dame met lekkere grote tieten. Al gouw zat ze aan mijn genotsknots te sabbelen. Ook dat is even wennen als dat in de zaal gebeurt maar ook wel geil. Al snel zijn we samen even naar de 'kino' achterin de zaak geweest. Lekker PZC en beffen waarna ik het heb afgemaakt met meerdere standjes.

Weer even douchen, rondje lopen en lekker in de sauna. In het bubbelbad waar even later een ijsbeer met Soraya aan kwam. Terwijl hij haar aan het beffen was zat ze mij met blikken en gebaren op te geilen. Ik was van plan een keertje met haar naar de kamer te gaan maar Soraya is duidelijk populair aangezien ze bijna altijd bezet is. Ben ik dus niet aan toe gekomen maar volgende bezoek ga ik dat wel even zeker stellen.

Er lopen dames voor verschillende smaken rond. Ik was zeker niet ontevreden over de kwaliteit van de dames. Uiteindelijk ben ik nog een keertje met Vanessa naar de kamer geweest (zie andere recentie). Volgende keer dat ik in de buurt ben probeer ik zeker weer tijd te maken voor een bezoek.

Commentaar

WAARSCHUWING

Vrijdag met Anika

Ze vertelde mij bloedgeil van mij te zijn en liet zich volledig gaan Sex was dan ook prima.Toen begon het ik moest noch wat langer blijven etc Dit niet gedaan en was niet langer dan 30 min met haar op de kamer.
          Bij het afrekenen melde zij wel 45 min en extra diensten Ik wou niet zeuren en 110 euro afgerekend Toen noch Zeus afrekenen Deze nam 70 euro ipv de 40 euro want ik was immers 45 min op de kamer geweest?
          Tot nu toe had ik dit als een goede club ervaren. Heb geen stampij gemaakt Maar mij zien ze daar nooit weer. Er zijn vele clubs waar deze totaal service met prachtige dames voor de helft van deze uitgave gaat.
          Jullie zijn dus gewaarschuwd.

Commentaar

Zaterdag een week geleden eerst in een ander etablisement geweest. Was echt niets. Daar kreeg ik het adres van deze club. Ben erheen gereden en het was echt goed. Vanwege de sneeuw vroeg vertrokken na een enkele sessie.
            Maandag maar weer gegaan. Gaat er een oude duitser de pijp uit. Weer na een (overigens wel zeer goede) sessie met Kati vertrokken. Driemaal is scheepsrecht dus afgelopen zaterdag weer een poging gewaagd. Het aantal net iets te forse dames was groter dan de afgelopen twee keren. Ook wel een aantal goed uitziende dames. Maar er heerste een nogal bedrukte sfeer. Er was blijkbaar werkoverleg/functioneringsgesprek. Dames waren erg passief, ook bij de actie op de kamer. Had van de vorige maandag een Gutschein gekregen, maar bij het afrekenen werd €20,00 alsnog in rekening gebracht.
            Wellicht over een tijdje nog eens proberen, maar voor de eerstvolgende keer ga ik toch echt op zoek naar een andere club!

Commentaar

Re: Wallenhorst - FKK Zeus, Otto Lilienthalstrasse 3

Op mijn terugreis naar NL vanaf van Goch reeds het voornemen om richting Wallenhorst af te reizen. Ik wilde eigenlijk al in de middag daar zijn, helaas, onverwacht klanten bezoek. Mede daardoor kwam ik dan ook pas 's avonds om 21uur aan. Bij de deur de sleutel van het kluisje gekregen van Mia en toen snel richting de douche. Eenmaal beneden wachtte mij een verrassing , de club was totaal verbouwd .......... de Thekefrau begroete mij vriendelijk, naaaah lange nicht mehr da gewesen , schön geworden hier neh ?? inderdaad ........ nieuwe banken, andere opstelling, lichter, ruimer. Ik besloot de club opnieuw te verkennen en liep naar achter. Hier een mooie nieuwe witte 'Spielwiese' , groot bubbelbad en kino. De kamers allemaal vernieuwd, een verademing bij enkele andere clubs, maar ala, hier is de entree prijs dan ook na.

http://www.fkk-zeus.de/girls/bella.html
              Op de terug reis liep ik tegen een mooi jong donker meiske aan , ze glimlachte lief en wandelde naar voren. Wouw ,,,, wat een spetter .... Ik haalde mij een kop koffie en nam plaats op de bank voor de TV, direct naast de ingang. Niet om voetbal te kijken maar rustig af te wachten wanneer de knappe donkere langbenige jongedame weer terug kwam. Dit duurde enige tijd maar daar was ze. Normaal gesproken zou ik haar laten lopen om te zien waar ze ging zitten maar nu maakte ik duidelijk dat ze gerust naast mij mocht plaats nemen. Wilde voorkomen dat andere ijsberen dit mooie donkere snoepje voor mijn neus zouden inpikken. Ze stelde zich voor als Bella en nestelde zich heerlijk warm tegen mij aan. Ze praatte Engels met mij, Italiaans mocht ook vertelde ze want ze werkte afwisselend in Italië en Duitsland. Ze verontschuldigde zich voor haar niet al te grote borsten maar liet ze zich ontvallen dat haar nippels zeer gevoelig waren. Even later was ons tong gevecht begonnen, ze zoende diep en intens, zacht werd afgewisseld met gulzig en aanvallend.
              Mijn keihard geworden hannes smeekte om aandacht en haar mond ..... alsof ze het voelde, ze ging voor mij staan en begon mij omstandig diep te pijpen. Ik was dusdanig opgewonden dat ik het tijd vond om richting een kamer te gaan. Bella haalde de sleutel en we vertrokken naar achteren, hier hebben wij samen een heerlijk half uur doorgebracht. Diverse standjes passeerden de revue totdat ze met haar onderlichaam mijn pik begon leeg te karnen. Zeer tegen mijn gewoonte in wist ze mij zo op te fokken dat ik mijn controle al snel verloor. Haar onderlichaam bewoog ritmisch en met haar knijpende kut spieren kneedde ze mijn zaadcellen in het rubbertje. Beloofd om de volgende keer wat langer van elkaar te genieten. Die kans is zeer zeker aanwezig want herhalingsgevaar bij haar is levensgroot ............

http://www.fkk-zeus.de/girls/sunny.html
              Ik had mij inmiddels gedoucht en wilde nog even na de nieuwe sauna buiten uit proberen voordat ik de weg huis ging. Op de weg naar buiten hield ik de deur open voor Sunny. Zij was volledig ontdaan van Make Up en schoenen en wilde ook richting Sauna, we besloten dit samen te gaan doen. In de sauna wachtte haar vriendin Amanda op haar maar al snel werd de aandacht plagend verlegd richting mijn Hannes. De dames vroegen zich af of het niet wat teveel voor mij werd, ik had immers net 'Spass' gehad met het Bella. Wilde inderdaad de sauna gebruiken om lekker relaxed naar NL terug te reizen maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Het duurde nog maar even en ik lag met Sunny in hetzelfde kamertje waar ik nog geen 10 minuten daarvoor met Bella was. Gelukkig was ze genoeg bedreven om mij weer fit te krijgen. Haar pijpwerk was grote klasse en werd afgewisseld met de nodige tongzoenen. Even later lagen wij standje 69 en mijn vingers en tong mochten haar bespelen. Dit had na enig aandringen het gewenste effect want ik voelde hoe haar lipjes zich openden en haar klitje opzwol. Ze liet duidelijk blijken dat ik vooral niet moest stoppen en na zo een tijd te hebben gespeeld kwam ze toch nog wel vrij onverwachts klaar. Haar lichaam schokte en schudde van genot. Toen ze zich even later wilde verontschuldigden voor deze 'ongecontroleerde actie' wimpelde ik dit af en even later werd de sessie voorgezet. Haar heerlijke pijpmond zorgde ervoor dat ik werd afgeholpen van mijn tweede lading zaadjes van die dag.

Na samen ons te hebben afgespoeld in douche naast het bubbelbad afgerekend en snel richting omkleed ruimte. Al met al een korte hernieuwde kennismaking met FKK Zeus, denk dat ik mij hier snel weer opnieuw zal laten zien.

Commentaar

FKK-Zeus is een club waar ik al zeker tien jaar kom. Vanuit Nederland ietsje verder, maar ik keer altijd zeer tevreden terug naar huis.
                Gisteren was ik er weer. Het is alleen al spannend er naar toe te rijden, met in je achterhoofd wie er deze zullen zijn (spanning en verrassing).
                Op het moment dat je op de bel drukt is het helemaal spannend. Je hoort klik-klak op de high-heels, en dan gaat de deur open, en zie je een prachtige naakte verschijning. Op dat moment begin ik al te denken: wordt zij het of wordt ze het niet? Ze vraagt je naam (misschien kent ze je al), en je krijgt een sleutel, om je boven uit te kleden en onder de douch te gaan. Tijdens deze gebeurtenissen gaan mijn gedachten vaak ook al met me op de loop. Ondertussen hoor je de muziek van beneden, en af en toe een damesstem. Ok, je kleren zijn in de locker, je doucht je lekker, handdoekje om je midden, en met je "Wert-sachen" die je niet kwijt wil raken, naar beneden. Daar kom je in het paradijs. Overal om je heen zie je prachtige dames. Op de meeste dagen zijn ze naakt, op enkele dagen van de week hebben ze een klein beetje kleren aan; welke dagen dat zijn, vind je wel op de site. Donderdags hebben ze chique (en vaak zeer sexy) 'avondkleding'. Ik kijk bij het erdoor lopen natuurlijk alvast rond, en groet ze al of niet.
                Je doet je waardevolle dingen in de locker beneden, en gaat naar de bar om je sleuteltje te geven, en misschien wat drinken bestellen. Meestal wil ik na een auroreisje wel wat. Dan blijf ik meestal even op een barkruk zitten rondkijken, maar ook loop ik wel door de ruimte heen en weer, om de schoonheden van het paradijs te zien, en soms even toe te knikken. Ondertussen vragen sommige dames aandacht door naar je te lachen, maar probeer er niet te gauw aan toe te geven, want dan ben je verkocht.
                Ik ga niet te kort door met rondkijken, en maak pas een keus als ik absoluut zeker ben. Dit is het 'moeilijkste' moment: wie kies je....
                Gisteren had ik goed getroffen, maar een enkele keer denk ik: deze maar niet weer. Maar meestal, bijna altijd, heb ik geen spijt van m'n keus.
                Je kunt staande met een meisje praten, wat wat lastig is, want de muziek staat vrij hard.
                Als je bij een meisje gaat zitten, is eigenlijk de deal rond. Een enkele keer ben ik bij een meisje gaan zitten en heel duidelijk gemaakt dat ik alleen even ging praten, waardoor ik ook weer weg kon, als ik dacht dat het misschien niks zou worden. Persoonlijk wil ik ook altijd een leuk contact, ik wil ook echt Spass hebben.
                Goed je gaat zitten, omdat je een keus hebt gemaakt, en dan is de kans groot dat direct je pik wordt opgezocht. Meestal eerst even vasthouden, maar kort daarna ook een voorspel van vast wat (heerlijk) pijpen. Ik kan rustig zeggen: dat doen ze allemaal behoorlijk goed. Persoonlijk probeer ik de zit op de bank altijd wat te rekken, want als je naar de 'kamer' gaat, begint het halve uur dat je met haar hebt.
                Ja, en je kunt dan heerlijk aan haar zitten natuurlijk, geweldig, aan zo'n naakt lichaam. Vooral de borsten hebben dan graag mijn aandacht, ja en kussen natuurlijk.
                Per meisje is het heel verschillend hoe ze dan doen en wat ze dan doen, en hoe lang het duurt, want daarna komt ze met het voorstel om naar de kamer te gaan, of naar een van de bedden die in de ruimte staan. Daar heb je natuurlijk een heerlijk half uur. Ik heb maar één keer meegemaakt dat het half uur wat krap was.
                Vervolgens kun je afrekenen, bijkomen, en kijken of je een volgende ronde wil.
                Eigenlijk vind ik bijna alle meisjes hier leuk, en met bijna allemaal kun je het gezellig en leuk hebben. De meeste spreken Duits, maar met Engels kun je ook goed overweg. Het is een internationaal gezelschap. De meesten komen uit Roemenië en Bulgarije, maar er zijn er ook uit Rusland, Litouwen, Italië, Dominicaanse Republiek, Spanje, en ook Duitsland zelf.
                Je kunt al om 10 uur 's ochtends terecht, maar dan zijn er nog weinig meisjes. Ik heb meegemaakt dat ik de enige klant was. Na twaalf uur komen er meer. Ik ga trouwens altijd overdag, maar 's avonds kan natuurlijk ook.
                In het verleden heb ik andere clubs bezocht, ook wel FKK Heavensgate bij Dorsten, en clubs met de kleren aan, maar sinds ik Zeus ontdekt heb, keer ik steeds weer terug, ook als ik tussendoor weer eens ergens anders ben geweest!
                Heerlijk, al die naakte dames in zo'n paradijs! Elke keer kom ik weer ogen tekort...

Commentaar

Al jááren is iedere volgende sessie niet EUR 50,-, maar 60,-,

Commentaar

Gisteren (donderdag) weer naar dit paradijs geweest, zoals ik dat zelf noem. Donderdag is niet naakt maar 'cocktail night', hoewel het al om 10 uur 's ochtends open gaat. En ik ben er vaak op tijd bij. Het enige nadeel van vroeg is dat er na twaalf uur meer meisjes zijn. Een voordeel is dat het voor twaalven ook voor mannen rustiger is, zodat je minder concurrentie hebt. De cocktail-kleding laat trouwens weinig te raden over, je ziet heel veel, een mooi gezicht. Er zijn meisjes die prachtige, weinig te raden, jurken aan hebben.
                    OK, is wist dat het donderdag was. Bij aanbellen: wie zou er opendoen? Je hoort dan al muziek, damesstemmen, en een klik-klak richting deur. Een mooie verschijning in mooie jurk: Lorena. Ik vroeg haar naam, maar eigenlijk ken ik haar wel, een van de mooiste meisjes daar, alleen niet helemaal mijn 'type', maar dat maakt niet uit. Misschien wil ik nog wel es met haar.
                    Er waren, om een uur of elf, nog niet heel veel meisjes, maar genoeg om te kiezen. In het begin draal ik wat rond, loop wat heen en weer, en neem alvast een drankje, zodat je wat te doen hebt. Ondertussen enkele naaktheden, die bij de bar afrekenen, want ja, het is natuurlijk te veel moeite om daarvoor je jurkje weer aan te doen. Ik zag in het hoekje waar ook Lorena ging zitten een mooi 'nieuw' meisje. Daar ga ik nog een recensie over schrijven, dus dat komt nog.
                    Ik heb er weer enkele mooie uurtjes beleefd, en probeer altijd op een goed moment weg te gaan, zodat een leuke herinnering in mijn hoofd blijft...
                    Langer dat een paar uur doe ik nooit. Ik heb het dan wel gezien, en er is daar eigenlijk niet zo veel te doen. Naar de sauna ga ik niet, en in de whirlpool tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Er liggen wel eens wat kranten en tijdschriften, die ik wel eens lees, maar ondertussen kijk ik dan wel goed rond naar wat heen en weer loopt. Maar, ja, als je een of meer leuke avontuurtjes hebt gehad, is het voor mij wel Schluss.

Commentaar

Het werd voor mij hoog tijd. De laatste keer was december. Januari moet ook!. Maandag, een mooie dag. Een van de (bijna alle) dagen dat de dames heerlijk naakt rondlopen in dit paradijs. De voorpret begon al onderweg: wie zullen er zijn? wie zal open doen? Het was Diana, die - heerlijk naakt natuurlijk - de deur opende. Een mooie verschijning. Ze is goedlachs, spontaan, dat mag ik wel, maar toch op een of andere manier 'mijn type' niet. Hoeft ook niet.
                      Eerst maar es kleren uit, lekker douchen, en handdoekje om. Ik was er om half twaalf. Mooie tijd, want: je kunt zien wie er vóór twaalf uur zijn, én je kunt zien wie er na twaalven binnendruppelen. Voor twaalven was er dus Diana, maar ook zag ik Gabriella (zou ik best wel es willen proberen), Tara (lekker slank bruin), Carmen (die ik wel eens geprobeerd heb), Daria ('Rubensmeid, maar wel sexy, maar mij een beetje te dik). Enkelen die ik niet ken, waren er ook.
                      Ondertussen wat babbelen met Vivien, die achter de bar stond. Eerst wordt er gevraagd hoe het met je gaat. Nou dat is uitstekend, natuurlijk, als ik hier ben! En ik vertel dan ook waarom!
                      En toen dus aan de koffie aan de bar afwachten welk moois er om me heen verscheen. Ja, een van hen was Ramona. Een leuke krullenkop, die houdt ik in m'n achterhoofd. Een paar keer leuk naar haar lachen kan geen kwaad... Ze komt uit Roemenië. Ze lijkt me een beetje verlegen.
                      Ik ben altijd op zoek naar een mooi uiterlijk, wel een beetje ervaren (niet té jong), oogcontact en vriendelijk omgang. Een moeilijke combinatie, maar het lukt bijna altijd. Want ik wil ook wat leuk contact en niet alleen sex, al is dat wel belangrijk ...
                      Even later komt er verdorie toch iets erg moois langs me lopen, een latina-uiterlijk. Ik vroeg Vivien wie is dat? Nou, dat is Julie. En ja hoor, ze wou koffie, en kwam dus even later naast me staan. Even een praatje mee gemaakt. Ze komt oorspronkelijk uit Cuba, Havana, maar is al héél lang in Duitsland, kwam ooit met haar moeder mee. Leuk praatje, duurde niet zo lang of ik stelde haar voor een bank op te zoeken.
                      Het verhaal van Julie zal ik verder vertellen!

Commentaar

Ik vertelde al dat ik aan de bar (theke) kennis maakte met Julie. Eerst een leuk praatje over haar achtergrond. (Toen ze twaalf, was kwam ze met haar moeder uit Cuba, Havanna). Omdat ik enkele jaren geleden ook in Cuba was, kon ik leuk een stukje meepraten. Wat is het een lekkertje om te zien! Als ik op zo\'n barkruk zit en ze komt erbij staan, praat dat ook wel zo leuk. Na even praten, nam ik haar heupen tussen beide handen, je moet ergens beginnen. Ik verwachtte dat zij voorstelde ergens te gaan zitten, maar dat kwam niet. Ik stelde dat dus voor. En waar? Op welke bank? Nou een beetje uit het zicht. De koffie nam ze mee, want het was voor haar het begin van de dag (vanaf zo\'n 12 uur).
                        Wat ik altijd leuk vind in Zeus is, dat je zo lekker lang vooraf kunt \'kennismaken\'. Ik begon tegen de bankleuning met de benen wijd, en nam haar tussen me in. Zo\'n lekker lijfje heb je dan bij je en kun je tijdens het \'gesprek\' (jawel) heerlijk overal betasten, en dat liet ze maar wat graag toe. Mijn kussen vond ze ook lekker. In het begin denk ik dan: dat zul je wel tegen iedereen zeggen, maar langzaamaan bleek dat ze me idd lekker vond kussen. Ja, en dan kun je af en toe lekker van houding wisselen, en ook zo, dat ik haar borsten vast kon proeven. Heerlijk trouwens, vond zij ook, en dat scheelt. Zij had intussen mijn pik al in haar hand. Heerlijk. Ik stond haar toe ondertussen een slokje koffie te nemen. Voordeel: je verandert wat van houding, en kunt ook eens iets anders voelen en kussen.
                        En uiteindelijk wilden we wel naar een kamer. Als mij wordt gevraagd welke en hoe, laat ik dat meestal aan de dame over. Heeft ze ook iets naar haar zin....
                        O wat was het lekker daar. Ze pijpt super, en daar hou ik van. Haar beffen vond ik ook heerlijk en zij ook, en maakte er heerlijke beweginkjes bij. Vooraf had ze mijn voorkeuren gevraagd. Nou dat is veel strelen, zoenen, pijpen en beffen. Tsja, en na een half uur wilde ik nog wel een half uur, en daar had ze geen bezwaar tegen. Bij Zeus kijken ze niet op de klok, maar de tijd vloog om. O wat had ze me lekker klaar. Dat is maar één moment, en eigenlijk vind ik de hele rest die eraan voorafgaat altijd minstens zo belangrijk, misschien wel belangrijker.
                        Het is echt een lekker ding, en na die tijd had ik zo\'n fijn gevoel, dat ik niet nog een sessie hoefde, maar naar huis wilde: dat wil ik altijd op een goed moment, want stel je voor dat je nog iets beleeft wat minder van kwaliteit is... Dan ga je toch vaak met dat laatste gevoel van huis.
                        Dus met deze schone naaktheid liepen we kussend naar de bar, waar ik haar de verdiende 110 (incl de extra werkzaamheden) overhandigde, en gaf haar er nog een tientje bovenop.
                        Ik ga \'maar\' één keer per maand naar deze club, en dan wil ik ook niet krenterig zijn...
                        Ze vertelde dat ze in Oostenrijk werkt (in een heel andere soort baan trouwens), en dat ze dit erbij doet. Geen gek idee.
                        Toen ze me naar de deur bracht, zei ze dat ze hoopte dat ze me de volgende keer ook ziet, als ze weer een paar dagen komt werken. Nou, dat hoop ik ook! Haar naakte lichaampje kreeg nog een paar heerlijke kussen van me bij de voordeur, en: wat ik ook altijd even leuk vind: ik tilde haar daar even bij op.
                        O wat een heerlijk gevoel bij het naar huis rijden ....

Commentaar

Ha! Het is maart, en de laatste keer was januari, dus het werd hoog tijd! Dinsdag er weer lekker heengegaan, en héél benieuwd wie ik tegen zou komen. Ik werd opengedaan door een mij onbekende naakte dame, zodat ik meteen ook haar naam vroeg, toen ze de mijne had gevraagd. Oxana. Lange vrouw. Het was kort na elven, zodat er nog maar een stuk of zes (naakte) dames waren. Ik begin altijd even met een glaasje water aan de bar, loop een paar keer op en neer en ga rustig nadenken wat ik ga doen. Een praatje maken met Sandra, bardame, die dat allemaal prima snapt.
                          Toen ik het tijd vond, ging ik naar de banken waar ik uitzicht had op Sunny, die ik lang niet meegemaakt had. Ze was daar aan het kletsen met Alina. Ik vroeg in welke taal. Russisch, o het zijn dus Russinnen. Plaatsgenomen bij Sunny vroeg ze of ik belangstelling had voor twee dames samen, en dat leek me wel wat, en dus vroeg ik Alina erbij te komen. Het zijn professionals!

Na het douchen plaatsgenomen aan de bar bij Sandra. Het was nu rond twaalven, een pri-ma tijd, want ik weet dat de tent dan vol loopt met poedelnaakte schoonheden. Er kwam een Duitser naast me zitten met dezelfde hobby, zodat we onze meningen wat konden uitwisselen. Tsjonge, er kwamen toch een aantal mooie dames voorbij! Het leuke aan de bar is, dat ze je links of rechts passeren. Rechts, omdat ze heen en weer lopen naar een ruimte daarachter, of links omdat ze koffie of iets anders willen. En niet alleen mooie dames, maar ook met fantastische borsten! Zittend aan de bar met blote borsten op ooghoogte, geweldig! Aan een vroeg ik hoe ze heette. Lavinia, uit Hongarije. Maar of het dat wordt ... Tsja, je loopt de kans té snel je pik achterna te gaan. Ik keek mij ogen uit, en realiseerde me dat eer vrij wat nieuwe dames bij waren, tenminste een aantal had ik niet eerder gezien.

Ondertussen zag ik dat Irene (met wie ik in december was geweest), volgens mij op een bank was gaan zitten. Ja, en zij gaat dan voor, vond ik. Ik liep naar ze toe, en ja, ze was het! Heerlijk bij haar op de bank plaats genomen en na wat kletsen en aan elkaar zitten ook met haar een half uur achter doorgebracht.

Dit was genoeg, vond ik. Na de douche heerlijk door de naakte Sunny en Alina naar de deur gebracht, en zo uitgelaten worden, is toch een geweldige afsluiting!
                          Volgende keer maar niet zo lang wachten tot ik ga. Er loopt nog meer dan genoeg lekkers rond!

Commentaar

Afgelopen maandag voor het eerst een bezoek gebracht aan Zeus in Wallenburg. Het lag op mijn route naar huis, en al had ik weinig tijd, ik wilde er toch eens een kijkje nemen. Ik arriveerde rond 14 uur en na het aanbellen werd de deur opengedaan door een aantrekkelijke naakte dame. Altijd een leuke binnenkomer. Toen ze hoorde dat ik er voor het eerst kwam, zei ze dat ze iemand ging halen die mij uitleg kon geven over de club. Dat bleek de thekevrouw te zijn die mij uitgebreid vertelde wat hun werkwijze is: geen entree, 80 euro voor de eerste kamergang (40 voor de club, 40 voor het meisje), volgende kamergangen 60 euro (20/40), geen animatie door de dames, drankjes 3 euro (zonder alcohol) en 4 euro (met alcohol), sauna en welness aanwezig. Kluisjes voor de kleding en douches zijn boven, beneden is het clubgedeelte waar aparte kluisjes zijn voor waardevolle zaken. Betalen aan de dame gebeurt na het kameren, de overige kosten worden bij vertrek voldaan. Een duidelijke uitleg door een aardige dame, en ik voelde mij meteen welkom.

Na het douchen betrad ik nieuwsgierig het clubgedeelte beneden. Er waren een stuk of 6 dames aanwezig, maar er kwam ook nog regelmatig iemand terug van de kamer, dus ik denk dat het totale aantal dames op deze maandagmiddag op 10 à 12 lag. Er zaten diverse aantrekkelijke vrouwen bij. De club ziet er netjes en luxe uit, heel anders dan de RTC's in het Ruhrgebied waar ik regelmatig ben geweest. Het aantal aanwezige mannen lag rond de 10, schat ik. Een aantal zat rond een grote tafel in de tv-ruimte naar het WK te kijken, te roken en te drinken. Anderen zaten op één van de vele banken of liepen wat rond. Ik besloot ook eerst een rondje te maken om de boel te verkennen. Naast de barruimte is een ruimte met een vijftal banken waarop enkele dames zaten, achterin hing een half gesloten gordijn met daarachter een bed waarop een dame bezig was met een ijsbeer. In Zeus kun je op diverse plaatsen je ding doen: in de privékamers die op diverse plaatsen in het pand zijn, maar ook in de kleinere ruimtes die grenzen aan het bargedeelte. Er is ook nog een groot niet-rokersdeel met diverse banken/bedden, maar daar was die middag niemand. Ernaast is nog een vrij grote whirlpool. Buiten is het sauna- en welnessgedeelte, en zelfs een strandje, maar gezien het weer ben ik daar niet geweest.

Ik hou ervan om rustig te acclimatiseren in een club, maar omdat ik niet veel tijd had, besloot ik vrij snel een keuze voor een dame te maken. Ik ging naast een slanke meid van een jaar of 25 zitten die Sisi bleek te heten, afkomstig uit Bulgarije. Na een kort praatje zaten we al snel te tongzoenen, gevolgd door een korte pijpbeurt. Daarna naar de kamer voor het vervolg: zoenen, pijpen, beffen en neuken in diverse standjes (zie aparte recensie Sisi).

Bij de bar vervolgens Sisi betaald en snel door naar de douches, want mijn tijd zat erop. Na het inleveren van de sleutel bij de theke werd Sisi's naam omgeroepen die mij begeleidde naar de uitgang.

Conclusie: Zeus is een aangename club met aantrekkelijke dames. Duurder dan de RTC's in het Ruhgebied, maar je krijgt er wat meer luxe voor en de club is prettiger om wat langer te verblijven dan in een RTC. Ik ga er na deze korte kennismaking binnenkort graag nog een keer heen, en dan wat langer.

Commentaar

Vandaag voor het eerst bij Zeus geweest.

Ik had me laten beïnvloeden door de eerdere recensies van hierboven en ging met hoge verwachtingen naar Wallenhorst.

Eerlijk gezegd hou ik er mixed feeling aan over.

De club is erg netjes, prima fasciliteiten en leuke mensen. Alleen de dames vond ik er niet zo mooi uitzien. Kan natuurlijk een verschil van smaak zijn. Er waren ca. 10 vrouwen binnen. Enkele hele jonge vrouwen en dat is niet zo mijn ding.

1 blonde vrouw zag er erg mooi uit, maar toen ik haar benaderde gaf ze weinig subtiel aan dat ze pauze had. Dan druip ik af.

Ik liep tegen Aura op (als je van een afstandje kijkt lopen er steeds ijsberen tegen de vrouwen op, dat is waarschijnlijk geen toeval). Mooie mevrouw met een klein buikje, maar spontaan gezicht. Met haar ben ik even op een bankje haan zitten waar het voorspel begon. Dat is inderdaad een leuk spelletje. Helaas ging het neuken niet zo gemakkelijk. Ze vond me te groot (of zij is te krap, dat kan natuurlijk ook). Ze heeft het afgemaakt met een prima BJ.

Veder veel voetbal gekeken en in de lekkere whirlpool gelegen. Geen interessante vrouwen meer gezien daarna.

Ik kan me voorstellen dat ik er wel nog eens naartoe zal gaan, maar als er geen voetbal op tv is zullen de vrouwen toch echt knapper moeten zijn om mij daar vaker te krijgen.

Er werd daar trouwens een rolstoeler geweigerd omdat hij zich niet van te voren had aangemeld, merkwaardig...
                              Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 04-07-18, 05:07.

Commentaar

De tarieven bij Zeus zijn helaas wat gewijzigd, in ons nadeel . Dat bleek toen ik afgelopen week na twee maanden weer een bezoek bracht aan deze club. Na een half uurtje acclimatiseren en rondkijken ging ik naast de dame zitten die mij eerder had binnengelaten. Ze bleek Gabriella te heten en afkomstig te zijn uit Roemenië. Begin 20, blond, lang en slank, b-cup, de borsten een beetje hangend. Na wat gezellig geklets terwijl ze haar sigaret oprookte, begon het voorspel op de bank. Het zoenen viel nogal tegen, het was niet meer dan met het puntje van haar tong. Toen ze met het orale gedeelte wilde beginnen (in Zeus kan dat nog steeds op de bank) vroeg ze of ik pijpen met condoom wilde of een 'classic' blowjob. Dat laatste bleek sinds een aantal weken 20 euro extra te kosten, waarmee de prijs van een eerste ronde op 100 euro uitkomt (40 voor het huis en 60 voor de dame). Het pijpen deed ze overigens voortreffelijk. Na enige tijd vroeg ze waar ik dit wilde voortzetten: in de Fuckbar (een klein, open kamertje naast de bar), op een bed in het witte gedeelte achterin het gebouw, of op een kamer. Het leuke van Zeus is dat de seks overal mag plaatsvinden, maar voor deze eerste ronde toch maar voor een kamer gekozen. Het was een prima half uurtje met alles erop en eraan, alleen jammer dat het tongzoenen bij Gabriella niet veel voorstelt.

Na een pauze, die ik lekker buiten in de zon heb doorgebracht met krant en biertje, besloot ik naast een dame te gaan zitten die ik al vaker in actie had gezien. Ze tongzoende steeds uitgebreid en pijpte heerlijk rustig en gevarieerd. Ze was vaak bezet, dus dit leek mij een goed teken en een veilige keus. Het is een wat steviger dame van pakweg 30-35 jaar, die uit Rusland afkomstig bleek. Haar naam heb ik helaas niet onthouden en ik kan haar ook niet ontdekken op de site van Zeus. Ook hier hetzelfde ritueel op de bank (de prijs van een tweede en volgende ronde is na de prijsverhoging 60 euro voor de dame en 20 euro voor het huis) en daarna de sessie voortgezet op één van de twee bedden in het gedeelte met de witte vitrages achterin. Na een heerlijk half uurtje met de dame afgerekend, gedoucht, aangekleed en na het afrekenen met de thekedame huiswaarts gekeerd.

Zeus blijft een mooie, ruime en schone club. Jammer dat de prijzen nu wel erg veel hoger liggen dan bij de clubs in het Ruhrgebied. Voor twee 'ouderwetse' halve uren was ik nu 2x 60 euro voor de dames en 40 + 20 euro voor het huis kwijt. Plus 4 euro voor een biertje. In totaal dus 184 euro. Bij een RTC zou dit maar 90 euro hebben gekost, al hebben ze daar geen bier, is de aankleding een stuk soberder en de hygiëne een stuk minder. Maar de drempel voor mij om wat verder te rijden naar een RTC is nu wel een stuk lager geworden.

Commentaar

Aan het werk...
                                X