Augsburg - Colloseum, Gubenerstr 13

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Augsburg - Colloseum, Gubenerstr 13

Naam: Colosseum

Adres: Grübener Strasse 13, 86156 Augsburg

Telefoonnummer: 0821 246 1993
    Vanuit Nederland: 0049 821 246 1993

Website: http://www.fkk-colosseum.de

Aard: FKK en Saunaclub

Openingstijden:
    maandag tot en met zaterdag 14:00 - 03:00 uur
    zon- en feestdagen 14:00 - 01:00 uur

Prijzen:
    Entree: EUR 60,-
    Dames: EUR 50,- per half uur (dus een uur kost EUR 100,-)
    Extra's zoals klaarkomen in de mond en anaal EUR 50,- (niet alle dames bieden deze extra's aan)

Verzorging:
    Bij de entreeprijs zijn niet-alcoholische drankjes inbegrepen.
    Maaltijden, snacks en bier worden niet geserveerd.

Algemeen:
    Het Colosseum is één grote hal waar een FKK club is ondergebracht. Eén van de weinigen in Bayern. Al vanaf het moment van binnenkomst merk je dat de club grote klasse uitstraalt, zowel qua ontvangst bij de receptie als de inrichting van het complex.

Op de begane grond zijn de kleedkamers met kluisjes en de ontmoetingsruimte, waarbij een aparte hoek is ingericht voor het sauna-gedeelte met 2 sauna's, bubbelbad en dompelbad. Centraal ligt een zwembad, maar daar heb ik niemand gebruik van zien maken. Het ligt er alleen om het geheel een fraaiere aankleding te geven.
    De dames zitten en liggen allemaal op een soort rondzit van rode banken en canapé's. Voorts is er een bar waar alleen alcoholvrije drank is te verkrijgen en is er een zeer beperkte zitgelegenheid.

Een centraal gelegen wenteltrap voert naar de 2e verdieping, waar de kamers zijn gelegen. Naast een masseur heb ik zelfs een manicure-salon (waarschijnlijk niet voor mannelijke gasten) kunnen ontdekken.

De schoonheid van de dames variëerde van 'erg fraai' tot 'werkelijk beeldschoon'. Nog nooit eerder in een club een dergelijk aanbod van erg hoog niveau gezien.

In het Colosseum worden geen maaltijden verstrekt en is daardoor niet geschikt om langere tijd te verblijven. Bovendien vond ik de hele entourage vrij kil en er gebeurde bovendien vrij weinig. In Duitsland hebben ze daar een mooi woord voor: Tote Hose.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 05-01-07, 18:35.

Oorspronkelijk geplaatst door Forza...Germania!!
    De schoonheid van de dames variëerde van 'erg fraai' tot 'werkelijk beeldschoon'. Nog nooit eerder in een club een dergelijk aanbod van erg hoog niveau gezien.

Eén dame meende ik ooit eerder in PHG gezien te hebben (naam onbekend) en verder een aantal uit FKK World.
    Die dame zou Leona kunnen zijn, die haar vaste stek in het Colliseum heeft. Kwa kwaliteit lopen er in Augsburg alleen maar Leona's rond.

Het grote aantal echte topdames heeft alles te maken met het prijsnivo. De prijzen zijn immers 50,- PER half uur, met 50,- extra voor FT, hetzelfde als Frankfurt. Een half uur met FT levert zodoende 100,- op. Zo kunnen de dames 'n uurgemiddelde halen van 150,- over de hele dag.

Het Colliseum serveert bewust geen maaltijden en bier, om het uurgemiddelde hoog te houden. Om dezelfde reden is er slechts beperkte zitgelegenheid. Alles is gericht op het hoge uurgemiddelde. Niet ieders piece of cake, maar daardoor zit er wel 'n verzameling topdames die z'n weerga niet kent.

Daarom is Leona ook naar Augsburg vertrokken, want in NRW is 'n uurgemiddelde van 150,- onmogelijk. Het Colliseum beperkt het aantal dames tot zo'n 20 absolute toppers, om elke dame haar uurgemiddelde te laten halen.

De conclusie is simpel. Voor de ECHTE top moet je navenant betalen. Er zijn in NRW ook topdames, omdat die 'n verblijf in Augsburg (of Frankfurt) niet zien zitten. Maar dat zijn er slechts 'n handjevol, in 'n paar clubs. Een FKK met uitsluitend absolute topdames is in NRW onmogelijk met het huidige prijsnivo.

Het zou interessant zijn om 'ns 'n poll te houden onder de ijsberen. Eens zien of men in NRW bereid is om voor 'n top-FKK met uitsluitend absolute topdames ook navenant te betalen. Maar da's geen item voor deze plek, dus reacties graag ALLEEN per IM.

Commentaar

Ik ben ook van mening dat er meer top dames zijn in de fkk's van frankfurt. Maar volgens mij is dat niet alleen te danken aan de prijs. Het feit dat ze daar allemaal volledig naakt rondlopen heeft zeker een invloed : ze kunnen daar niets verbergen !
      Ik heb het dus al geschreven : als een nieuwe club zoals bv Yin-Yang meer top dames wilt aantrekken moet de dress code veranderd worden !

Commentaar

dan moet je zeker niet op woensdag gaan, anders heb je een klein probleempje...
        De enige avond van de week dat ze een "pakje" aan
        hebben.
        Het probleem van te weinig plaats, ga gewoon tussen de juffrouwen zitten en geen nood ze zullen wel direkt oog contact maken en met jou een praatje maken, maar let wel heb je verder geen zin in, zorg dan zeker dat ze niet direkt tot de aktie overgaan. Het zoals in club "Babylon" in Elsdorf (D) ook daar beginnen ze direkt aan je jongeheer te sabbellen en dan kun je niet meer terug...

Commentaar

Re: Augsburg. Gubener Strasse 13, Colosseum

Zitat: +++Het Colliseum serveert bewust geen maaltijden en bier, om het uurgemiddelde hoog te houden.+++

... naja, ist wahrscheinlich die interne Begründung. Tatsache ist, daß in Bayern andere Vorraussetzungen für eine Ausschank-Lizenz gelten. Und dann wäre das Coloseum kein reiner Saunaclub mehr, sondern auch mit Gastronomie.

Das würde natürlich auch andere Kontrollen und Genehmigungen erfordern.

Alles in allem nicht so einfach, wie in den clubs hier am Niederrhein...

Grüße, newcomer

Commentaar

Dinsdag 19 mei 2009: Colosseum, Ausburg

The Extince & Sonny Grand Germany Tour

Dinsdag 19 mei 2009: Colosseum, Ausburg

Na opnieuw een lange autorit waarbij de hoogte- en dieptepunten van de eerste vier dagen van de tour nog eens lekker over de tong gaan, rijdt het Grand Germany Tour testteam (er kan zo een sticker op de auto ) een desolaat industrieterrein op in de buurt van Ausburg. Een grote aluminium rechthoekige container zonder ramen glimt ons toe in de zon. Slechts een bord bij de parkeerplaats met de letters ’Colosseum‘ erop, verraadt dat zich hier een FKK saunaclub schuilhoudt. Met het schitterend aangelegde, sfeervolle clubconcept Harem nog in ons achterhoofd, lopen we een ijzeren hekwerk door en treffen een receptie links achter de daaropvolgende deur. Een ongeinteresseerde man, die amper van zijn bureau opkijkt terwijl hij ons te woord staat en € 65 de man incasseert, noteert onze namen op een presentielijst en deelt twee sleuteltjes uit. Op Sonny’s vraag of er ook badjassen zijn, kijkt hij even verstoord op en snauwt dat we het met handdoeken zullen moeten doen . Een grand enterence is anders…

De omkleedruimte is aan de kleine kant en oogt als horende bij een wat verouderde sportschool. Als we na een verkwikkende douchebeurt de clubruimte binnenlopen, valt direct op dat dit een heel ander soort gelegenheid is dan we tot nog toe gezien hebben . De contrasten op deze tour zijn verfrissend. We lopen een soort hoge sporthal binnen met in het midden een prachtig zwembad met waterval en daaromheen rode sofa’s en ligbedden. Alles oogt zeer schoon maar ook een beetje klinisch. De akoustiek is beneden niveau, ik kan af en toe niet horen welk nummer uit de veel te hoog opgehangen boxen schalt. In een soort pilarenrondje liggen verschillende dames landerig voor zich uit te kijken. Het is ons duidelijk: hier mogen de dames niet animeren. Er is geen restaurant, slechts een mandje met wat handfruit staat klaar om de honger te stillen. Alles speelt zich bovendien af in één ruimte die direct goed te overzien is, waardoor het bekende ‘rondjes lopen’ (waar ijsberen zo van houden) geen functie heeft. Afijn, het is allemaal een beetje wennen na Harem met haar vele knuffelhoekjes, loungeruimtes en flaneerroutes. En na Artemis met haar pompende en swingende bar ‘s avonds. We begeven ons naar de bar (waar alleen non-alcoholische dranken worden geschonken) en bestellen een Mineralwasser. Ik moet erg wennen aan de steriele, seksloze ambiance van deze club en mopper tegen mijn tourmaatje dat er sfeer mist. Tote Hose . We stellen nog eens vast dat we verwend zijn en besluiten onze aandacht op de aanwezige software te richten.

Nou, dat viel niet tegen. Een stuk of 35 dames waren aanwezig en er zaten behoorlijk mooie schepsels tussen. Zonder uitzondering spiernaakt zonder ook maar één vierkante centimeter stof aan het lijf. Ik spotte direct een heel mooie Thaise en een getinte, Arabisch ogende dame die deed denken aan de vermaarde Mona van Villa Vertigo. Stunners . Maar ook Russische en uiteraard Roemeense dames waren aanwezig. Optisch stuk voor stuk de moeite waard en dat zie je niet vaak in een club. Na een duik in het zwembad stonden Sonny en ik aan de bar, toen ik een fraaie doch wat schuchter ogende dame aan de toog opmerkte. Intens oogcontact tussen ons volgde, waarbij ze af en toe verlegen wegkeek. Een knap en geraffineerd non-verbaal verleidingsspel van haar kant. Een Extince meisje pur sang. Aan haar innige, verleidelijke blikken te merken leek ze zich dat terdege te realiseren . Toch liet ik het vooralsnog bij wat geflirt en ging weer zwemmen. Colosseum is een club waar de meeste gasten slechts een paar uurtjes blijven en snel ter zake komen om 1, hooguit 2-maal van bil te gaan en dan weer te vertrekken. Je kon merken dat de dames het maar apart vonden van wij zo de tijd namen voordat we tot actie kwamen. Vreemde vogels, die Hollanders . Ineens had Sonny genoeg van deze pre-orgastische loomheidsfase, stond op en liep pardoes op een fraaie blonde Roemeense af luisterend naar de naam Tanja. Beslist een mooie meid. Na een onthaast inleidend praatje, verdween hij met haar -een uiterst verlekkerde blik op zijn gezicht- naar de bovenste verdieping waar zich de kamers bevinden.

Ik bekijk ondertussen het mooi aangelegde sauna-gedeelte, compleet met douchewand en dompelbad en zie in een whirlpool een stelletje elkaar opvrijen. Dat ziet er niet verkeerd uit, maar ik blijf moeite houden met de ‘sporthal sfeer’ van Colloseum, waardoor de kleine Extince voordurend mixed signals ontvangt. Ik weet niet of ik een dame beet moet pakken, of mijn badminton racket uit het vet moet halen om een shutteltje te slaan . Toen Sonny na een overigens prima ervaring met rode oortjes van de kamer kwam, kreeg ik alras op mijn donder dat ik nog droog stond. Zoals ik hem in Artemis eenmaal vermanend naar de kamer had gestuurd, omdat meneer zei niet te kunnen kiezen, zo werd ik nu op mijn beurt door hem toegesproken. Ik was verwend en ik wist niet wat ik miste met deze mooie dames. Toen ik na deze peptalk aan de bar ging zitten, kwam het Extince meisje weer langslopen en wierp zo’n intense blik mijn kant op, dat ik haast van mijn kruk viel. “Wow, wow, nou dit is er weer eentje voor jou hoor!”, liet mijn wandelmaatje zich ontvallen. Ik gaf mij gewonnen en ging naast haar zitten tussen de pilaartjes. Dit was Adele uit Roemenie. Na een relaxte en humorvolle babbel, liep ik achter deze heupwiegende temptatie aan, op weg naar wat een uur lang heerlijke seks zou worden. Adele voelde mij zeer goed aan en dit temperamentvolle lachebekje wist mij binnenskamers elke seconde te boeien .

Later die avond vergreep Sonny zich nog aan een bloedmooie Russische dame, Vivian, een stunner van het hoogste knoopsgat, waar hij zijn beste sessie van de tour tot nog toe mee beleefde. Een dame om in te pakken en met een strikje eromheen mee naar huis te nemen . Tegen middernacht keken we elkaar aan en besloten het hierbij te laten. Colloseum is geen gezellige club om lang in te vertoeven. Ik vond de sfeer wat afwezig, de ruimte te hoog, te licht en te steriel. Aan de andere kant is het er erg schoon en het zwembad en wellness gedeelte zijn boven elke kritiek verheven. Dat je voor € 65 entrée geen hap te eten krijgt was wel even wennen en onze magen knorden na afloop in de auto. Maar de dames zijn het sterke punt, stuk voor stuk de moeite waard (ik heb niet één onknappe gezien), van GND tot mooi tot een paar absolute stunners. En de testsample van drie kamersessies leidde even zo vaak tot het oordeel ‘uitstekend’. Typisch een club om wanneer je op (zaken-)reis bent en wat uurtjes over hebt, even binnen te wippen. Dan slaag je zonder twijfel en heb je gegarandeerd goede seks met een mooie dame. Met het serviceniveau zit het wel goed in Colloseum . Naar mijn oordeel echter geen club om speciaal een reis voor te ondernemen vanuit Nederland.

Tot zover uw razende reporter namens het Grand Germany Tour testteam. Woensdag staat Paradise op de menukaart. Dat moet de knaller worden van deze reis, we horen daar niet anders dan positieve geluiden over.

Extince
            Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Re: Augsburg - FKK Colloseum, Gubener Strasse 13

Deze club vorige week nog eens bezocht. De entreeprijs is al weer enkele jaren verhoogd naar €65, maar daar krijg je wel wat meer voor dan voorheen.
              Tegenwoordig worden er 's-avonds warme maaltijden in buffetvorm geserveerd (zeer behoorlijk niveau). Overdag zijn er belegde broodjes, soep en taart.

De service van de dames nog steeds prima al hoewel het aanbod ook veel Roemeense dames bevat. De mooie Poolse en Russische dames van de hoogtij-dagen (2005-2007) zijn allen verdwenen.

Geboekte dames:

Louana (D): een fraai blondje van midden 20 met lekkere body en alleen maar rode heels aan. Prima blowjob met FT afgemaakt als eerste van de dag.

Leona (CZ): wie kent haar niet uit de PHG-tijd tot 2004. Heeft qua service nog niets ingeboet, maar de dame wordt wel een jkaartje ouder en werkt niet meer zo frequent.

Amira (Mar): brunette ook al met fraai lichaam van midden 20. Service was goed, maar erg zakelijke opstelling doordat ze meteen na de daad van de kamer wilde of er moest bijbetaald worden (na 20 min).

Minpuntje van de club dat het allemaal erg krap is om eens lekker te relaxen, maar voor het verblijf van een paar uur met enkele goede sessies wel OK.

Commentaar

Re: Augsburg - Colloseum, Gubenerstr 13

Mijn eerste bezoekje aan deze club. Velen onder jullie zullen de club niet kennen. Een uitgebreide omschrijving zal dus niet overbodig zijn. Laten we beginnen, bij het begin. Beetje chronologisch proberen te houden en het beste voor het laatste houden.

Route erheen:

Met de auto makkelijk bereikbaar. Dicht tegen autobaan.
                Met het openbaar vervoer makkelijk bereikbaar. Laatste stukje met een bus, die op zowat de hoek van de straat van de club stopt en regelmatig rijdt.
                Parkeerplaats privé toereikend. Op straat nog veel plaats extra.

Overnachten:

In de korte nabijheid vele hotelmogelijkheden. Ik logeerde in hotel Neusaesserhof. Vriendelijke mensen, ruim ontbijt, verzorgd (eerder chique aandoend) hotel. Enkel de kamers zijn aan de sobere kant maar voor mij is het enkel maar om mijn ogen toe te kunnen doen en alles functioneerde goed en was netjes en hygiënisch. En dat voor € 40, inclusief ontbijt. Je kan er ook al vroeg (op de middag) inchecken en (na afspraak) laat inchecken. Je krijgt ook nog een gratis drankje, eender welk dus ook champagne, cocktail.... Mooi meegenomen. Net als dit hotelletje liggen er nog enkele op deze baan, vlakbij het DB-station Neusass.

inkomprijs:

€ 65, exclusief bier en andere alcoholische dranken, inclusief fruitsappen. Exclusief de dames, inclusief de wellnessfaciliteiten en eten (maar da's op een ander ook).

Openingsuren:

Alle dagen vanaf 14:00 tot 03:00, behalve op zondagen en feestdagen (dan tot 01:00).

Omkleedruimte:

Ruim, handig, grote en vrij grote kastjes met behoorlijke kapstokken en ophangmogelijkheden. Sanitaire ruimtes hier aangrenzend aanwezig met alle nodige hygiëneartikelen aanwezig (mondwater, gel...).

Klederdracht mannen en vrouwen:

Mannen in handdoek (geel of rood, je mag kiezen).
                Dames FKK pur (nog nooit gezien: geen enkele dame die een netkous draagt met grote gaten links of rechts over de benen of armen, geen enkele dame die ergens een ketting rond heeft - middel... -, geen body van de onderbuik tot boven de borsten... niets... compleet FKK, compleet naakt).

Douches en sanitaire ruimtes:

Helemaal zoals het moet. Zowel het water aan de lavabo's als van de douches zijn regelbaar van temperatuur, het spoelwater van de toiletten niet. De stralen zijn zeer toereikend die uit de douches komen, geen spaarknopgedoe dus.

Hygiëne:

In een woord pico bello. Zowel de sanitaire ruimtes als de kamers als de rest van de club.

Eten:

Middageten: Gezien het late openingsuur van de club enkel wat soep, broodje droog en enkele voorbelegde broodjes. Wat fruit. Onvoldoende eigenlijk als je die dag nog niet gegeten hebt (of enkel 's morgensvroeg).
                Vieruurtje: Vanaf 16:00 en heel erg lekker. Lekkere taarten met slagroom.
                Avondeten: Vanaf 19:30 tot het op is (reken ergens tegen middernacht aan of wat later). Gewoon lekker maar sober en zeker niet in verhouding tot de inkomprijs.

Vriendelijkheid medewerkers:

Van heel vriendelijk tot minder vriendelijk. Meeste zijn vriendelijk.

Interieur:

Kan je op de site het best bekijken. Waarheidsgetrouw en duidelijk. Op de site vind je trouwens een accurate aanwezigheidslijst van de dames met foto's. Heeft inderdaad vanbinnen wat weg van een Colosseum maar dan gezelliger en erotischer.
                Wat je op de site wel kan zien maar moeilijker bemerkt en kan situeren zijn de schommelstoel, de SM-room en de plaatsing van de banken, zetels en ligplaatsen. Ik kom er dadelijk op terug.
                De inrichting van de club is subliem uitgedacht. In alle opzichten, behalve dan dat je door het rookkamertje moet om naar het buitengedeelte te gaan.
                Met een beetje verbeelding heeft de club nog het meest weg van Sharks, in een heel andere stijl dan. Zowel de eetplaats, de bar, de lounge en de wellness bevinden zich in één grote ruimte, met de nodige afbakeningetjes zodat het gezellig blijft maar zodat je toch zowat van overal een volledig overzicht hebt over het wel en wee en het gehuppel van de beauty's. De afbakeningetjes zijn bijvoorbeeld vijf pilaren, de waterval met beplanting en de achterzijde van de douches bij de wellness. Zoals je op de foto's kan zien zijn er vijf pilaren in een ronde met daarin geplaatst vooraan bankjes en achter die bankjes ligbedden. Allemaal rood getint om erotiek en wellust uit te stralen. Mooi bedacht zo. In de praktijk zitten de dames dan vaak op de bankjes en kan je als man achter hen gaan liggen op de bedden. Het is dan bijna onvermijdelijk om in contact te komen met mekaar.
                Alles bevindt zich op het gelijkvloers, of bijna alles. Enkel via een magnifieke draaitrap in twee delen kom je op het eerste bij de automatenruimte, de massageruimte, het in een hoekje geduwd neukbed en de schommelstoel. De schommelstoel zie je wel zowat vanuit de gehele club en de gehele benedenruimte. Je moet dus al een beetje nymfomaan zijn om.... Ik heb niemand de stoel zien gebruiken. Ook dat neukbed ietsjes daarachter niet. Kleiner maar vergelijkbaar met het grote neukbed in Planet Eden bij de porno movie (wordt overigens ook niet echt gebruikt). De SM-room situeert zich ook op deze eerste verdieping. Op het tweede verdiep zijn alle kamers. Het is nog indrukwekkender dan in Sharks en Sakura om daar met de dame de trap op te wandelen. Iedereen heeft het ook gezien maar dat mag (want de dames mogen zeer zeker gezien worden, aan jouw hand dan). De dames mogen gelukkig hun hoge hakken beneden laten staan. Vanaf dat moment zijn ze dus pas echt hélemaal FKK.
                De bar bevindt zich naast het eetgedeelte tegen een muur. Geen ronde bar zoals bijvoorbeeld bij Sharks. De verwarmde rookkamer is buiten en niet groot en is meteen ook de doorgang naar het buitengedeelte. Dat is gezellig maar niet groot. Ook geen tuin, een terras. Het is wel een zeer zonnig terras. Er staat ook een buitendouche om je te verfrissen en een BBQ-toestel. Knus en gezellig ingericht met mooie groenaanplanting en ondeugende zitbankjes à la Villa Vertigo. Er is ook nog een videoruimte maar die wordt praktisch niet gebruikt (op -1).

Wellness:

Beter kan je eigenlijk niet hebben.
                1) Verwarmd groot mooi binnenzwembad met waterval. De waterval werkt elk uur (15 na het uur) een tiental minuten. Het zwembad is geen rechthoek, da's heel erg mooi en helemaal gevuld tot aan de rand wat een effect geeft alsof je ergens aan een meer in Hawaï bent. Het water is nog iets frisser van temperatuur dan het zwemwater van Park Sauna Residenz. Niet om zo in te springen als je geen echte ijsbeer bent dus. Wel ideaal na een saunabeurt. Achter de waterval kan je in het water zitten op een verhoogje. Het is het grootste zwembad dat ik al zag in een club (of is dat van PSR nu even groot, moeilijk vergelijkbaar omdat dit geen rechthoek is).
                2) De HWP is heerlijk van temperatuur en broebelt lekker. Massaal veel dames kruipen daar ook in en gaan daar ver in het flirten met hun "partner".
                3) De bio-sauna is zoals het hoort.
                4) De dampsauna is heerlijk! Het werkt als een stoombad maar niet zo vochtig. Heerlijk geurende oliën worden gebruikt. Allemaal automatisch.
                5) De Finse hete sauna staat op iets minder dan 100° C. Niet echt voor ijsberen maar wel echt iets voor mij.
                Bij de sauna's ook koude en warme douches en handdoeken die je vrij kan nemen, naar believen.
                Negatief puntje: niet zo heel veel echte ligzetels aanwezig om even te bekomen na een saunabeurt. Gelukkig ook niet zo beperkt als in Mondial.

Muziek:

Ik was er op een vrijdagavond en ook dan stond de muziek in de late uurtjes niet zo dat je niet meer rustig wat tegen mekaar kon zeggen. De keuze van de muziek was uitgebalanceerd en een ideale mix voor een bar/lounge. Vooral hedendaagse westerse muziek. Geen balkangedoe. Geen DJ.

Sfeer:

Kalm en steriel. Het best te vergelijken met Acapulco maar nog meer uitgesproken. De dames mogen onder geen beding jagen. Spontaan (nu ja, spontaan) contact komt dus eigenlijk enkel maar voor tussen die vijf pilaren. In alle andere gevallen moet je daadwerkelijk naast een dame gaan zitten en in korte tijd de nodige interactie teweegbrengen want zelfs bij stamgasten wordt zelden meer dan vijf minuten vrije praattijd voorzien. De dames kan je wel vragen om mee in de HWP of in de sauna te gaan. Ze maken daar geen probleem van. Hier geen oei, ai mijn schmink, mijn haar. Subtiel doch op alle mogelijke manieren getracht om een dame naar mij toe te laten komen maar dat is absoluut vergeefse moeite. Ze volgen je zelfs niet eens naar de kino.

Prijzen en services van de dames:

Elke halfuur kost gewoon € 50 voor pijpen zonder condoom en neuken met condoom. Als je bepaalde wensen hebt dan moet je die concreet vooraf bespreken (in die vijf minuten op het bankje) met de dame. De services lopen enorm uiteen. Van GEWELDIG tot desastreus maar niet meer of minder dan in een gemiddelde club. Eigenlijk zijn de dames hier makkelijker tot meer bereid dan in de gemiddelde club maar vragen ze ook gemakkelijker extra's ervoor. Er zijn dames die GFE en/of complete pornoservice geven voor € 50/30' maar er zijn er ook andere die dus extra's vragen voor bijvoorbeeld tongzoenen en vingeren (ongeveer € 25) of die dan verlangen dat je vooraf toestemt om een uur op kamer te blijven. Het is dus zoals in de gemiddelde club uitkijken. Je vindt makkelijker meer maar ook voor meer geld. Alle dames laten de tijd lopen vanaf dat je met hen in de sauna of HWP stapt. Een halfuur badderen en een halfuur kamer kost dus € 100. Een halfuur badderen tout court kost ook € 50 (maar kan). De gekende extra's zoals KIM en anaal worden berekend zoals in Frankfurt (respectievelijk dus + € 50 en + € 100).

Line up:

In één woord:

Small | Large
                (formidabel dus).

Zo een mooie line up nog nooit, nooit gezien. Alle dames op hakken de juiste lengte om model te kunnen zijn. Gelukkig de meeste wat meer vrouwelijke vormen ook dan de modellen op de cat walk. Minpuntje hierbij: erg weinig lolita's. Ook best wat dames met opgespoten borsten. Eentje zelfs met duidelijke siliconenkont.

Veiligheid:

Geen opzichtige security gezien, geen kleine kastjes voor je waardevolle voorwerpen.

Mannelijk publiek:

Hoofdzakelijk Duitsers. Gezellige mensen onder mekaar.

Nationaliteiten van de dames:

Hoofdzakelijk Roemeens.

Rookbeleid:

Verboden te roken in de gehele club, behalve in de verwarmde rookkamer.

Sleutelbeleid:

Zin om te neuken, vertrekken, geen sleutelceremonie (hoewel je hier dan weer wel de trappenceremonie hebt, tegen dan is je eventuele stijve ook weer gaan liggen natuurlijk).

Pre sales/after sales:

Nihil. Geflirt buiten de kamer, buiten sauna en HWP zo goed als totaal onbestaande.

Tips:

- Ligzetel naast bar is ideaal om je lekker languit neer te leggen. Alle dames die gaan roken of terugkomen van het roken passeren vlak langs je heen. Niet dat ze doen alsof ze je zien liggen maar goed.
                - Een plekje strategisch (eventueel in het zwembad) zo goed als onder de trappen maakt toch dat je na een uurtje of twee heel wat verschillende poesjes hebt gezien.

Coördinaten:

Vind je hier: http://www.fkk-colosseum.com/ambiente/ .

Commentaar

Aan het werk...
                X