Gladbeck - Partytreff Palace, Stollenstrasse 27

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gladbeck - Partytreff Palace, Stollenstrasse 27

Naam: Palace

Adres: Stollenstrasse 27, 45966 Gladbeck

Telefoonnummer: 02043 4017690
    Vanuit Nederland: 0049 2043 4017690

Website: http://www.partytreff-palace.de/

Aard: Partytreff

Openingstijden:.
    dagelijks van 10:00 tot open einde

Prijzen:
    EUR 79,- inclusief drinken en eten. De website is niet helemaal duidelijk, maar volgens telefonische informatie is dit ook inclusief de diensten van de dames voor zover het de standaard-service betreft. Voor extra's als anaal e.d. dient apart met de dame afgerekend te worden.

Routebeschrijving en parkeren:
    Te bereiken via A40 Duisburg, A3 Hannover/Arnhem deze weg veranderd in de A2 richting Hannover.
    Je rijd door tot afslag 4 Gladbeck/Ellinghorst. Aan het einde van de afrit
    ga je rechts af. Volg deze weg.
    Eerst nader je een rotonde, vervolgens ga je het spoor over.
    Achter de spoorovergang is 10 meter verder een straat naar links. Dit is de Stollenstraat.
    Na wat bochten ligt links de Blaue Lagune.
    Parkeermogenlijkheden zijn er genoeg. Aan de straat zelf is er genoeg plaats.
    De club zelf heeft een zeer kleine parkeerplaats.

Verzorging:
    De toegangsprijs is inclusief drinken en eten. De website is niet helemaal duidelijk, maar volgens telefonische informatie is dit ook inclusief de diensten van de dames voor zover het de standaard-service betreft. Voor extra's als anaal e.d. dient apart met de dame afgerekend te worden.

Algemeen:
    Deze partytreff heeft op 25-11-2009 de deuren geopend. Voordien was op dit adres FKK Blaue Lagune gevestigd.

Hookersleden die deze partytreff bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 22-12-15, 15:23.

Re: Gladbeck, Stollenstrasse 27, Palace

Oorspronkelijk geplaatst door Lalande Bekijk bericht
    Prijzen:
    EUR 79,- all-in
    Ik geloof niet dat de diensten van de dames er bij horen, als je de website goed leest, moeten de diensten van de dames apart afgerekend worden....
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 29-11-09, 18:46.
    Hij kwam, zag, kwam en keerde weer huiswaarts

Commentaar

Op de homepage staat:

79 € TAGESTICKET ohne Zeitbegrenzung +++ So oft Du willst +++ PARTYTREFF PALACE

en bij Girls staat inderdaad dat je zelf met de dame haar diensten moet afrekenen.

We gaan het wel even grondig uitzoeken.
      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Ik heb ze maar eens gebeld.

Het antwoord kwam hierop neer:
        Ze zijn inderdaad een partytreff. De toegangsprijs is inclusief de diensten van de dames voor zover het de standaard-service betreft. Voor extra's als anaal e.d. dient apart met de dame afgerekend te worden.
        Ze weten dat het een beetje vaag op de website staat, maar met het laten aanpassen daarvan hebben ze problemen.[*]

Hmm. Een wat afwijkende formule voor een partytreff. Ik ben er niet helemaal gerust op. We zullen het pas echt weten als iemand daar op bezoek is geweest en hier uitsluitsel geeft.

Heren?

[*] Ik vermoed dat ze het maken en onderhouden van de site voor een zacht prijsje aan iemand hebben uitbesteed. En dat (laten we zeggen) de communicatie met die persoon wat moeizaam verloopt.

Lalande (moderator)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lalande Bekijk bericht
          Ik vermoed dat ze het maken en onderhouden van de site voor een zacht prijsje aan iemand hebben uitbesteed. En dat (laten we zeggen) de communicatie met die persoon wat moeizaam verloopt.
          Aangezien een en ander kennelijk bewust nogal vaag (om niet te zeggen "misleidend") op de site is gezet, vermoed ik dat ze het graag vaag houden.

We zullen zien; als ik tijd heb fiets ik er wel eens langs.

Commentaar

Voor wie het duits machtig is, een recensie uit freiermagazine.de
            Door Teasyt, 02.12.09 14:53

Nun denn, aus dem FKK-Club ist nun ein Partytreff geworden.

Für 79€ kann man so lange man möchte seine Zeit dort verbringen.

Gegen 11:30 habe ich den Laden betreten und gegen Zahlung zwei Handtücher erhalten.
            Eine kurze Einweisung vermittelte mir das ich auch gegen Aufpreis FT bzw. Anal machen könnte.
            Der Aufpreis wird direkt mit der Akteurin verhandelt
            .

Erstmal einen Kaffee getrunken und die Lage abgecheckt.
            Ich setze mich auf ein Sofa wo auch drei nicht ganz hässliche Damen sassen, diese wollten aber wohl nur auf polnisch sich miteinander unterhalten. Also weitersehen.

Nun lächelte mich ein schlecht deutsch sprechendes türkisches Mädchen an und fragte ob ich mit Ihrer auch türkischen Freundin aufs Zimmer möchte.

Ich sagte ja und ich sag mal so, der erste Schuss ist immer sehr schnell und das war auch so gewollt von den Damen.

Nach Reichung von Zewa reinigte ich den Teasy selbst und verliess den Raum.

Da mir schon die ganze Zeit eine sehr schlanke Frau aufgefallen war die auch die Wäsche in die Waschmaschine brachte habe ich diese mal angesprochen.

Da sie wohl nicht zu den optikschüssen gehört wurde sie wohl auch nicht so stark belästigt ( wenn man das bei ca 5 Dreibeinern auf 12 Mädels sagen kann.)

Das war aber eine Nummer welche schon GF6 Charakter hatte. nach 30 Minuten war diese auch beendet und Sie und ich hatten sehr entspannte Gesichter.

Fazit:

In Mettmann oder Gelsenkirchen als auch in Datteln hatte ich mehr Spass da die Damen aktiver sind.

Hier ist man eigentlich gezwungen die Sache selbst anzugehen und die Initiative zu ergreifen.

Ich muss nicht unbedingt nächste Woche wieder dort hin.
            P.
            Laatst gewijzigd door Lalande; 04-12-09, 13:48. Reden: duidelijkere Lay-out

Commentaar

Vorige week heb ik op maandag en donderdag deze partytreff bezocht en dat is me prima bevallen. Het concept is iets anders dan dat van Dorsten en Xanten. Ook hier kun je sex hebben zoveel en met wie je wilt alleen vinden de intieme bezigheden 1 op 1 in een aparte kamer plaats, in Dorsten en Xanten op het grote bed met meerdere stellen bij elkaar. De club ziet er redelijk met leuke dames. De dames zijn over het algemeen tussen de 20 en 30 jaar en doen standaart pijpen en neuken. De één pijpen met condoom de ander zonder. De dames zijn te zien op www.ladies.de (in het zoekveld partytreff palace invoeren)...Ik heb met een aantal echt lekkere sex gehad. Heel simpel...je loopt naar een dame toe, vraagt of ze vrij is en je gaat naar een kamer...

De club is super makkelijk te bereiken via de A3 en een paar minuten op de A2...vanaf grensovergang Arnhem/Beek in ca. 40 minuten. Ik denk dus nog iets sneller als Dorsten.

In de zomer is het de bedoeling dat ze een zwembad in de tuin hebben dus ik ben benieuwd!

Ondanks eerdere berichten zeker een aanrader!

Commentaar

Ik kan mij helemaal aansluiten bij het verhaal van bloem1976.

Heb de club onlangs ook bezocht en ik moet zeggen dat de prijs/kwaliteit-verhouding voor slechts 79 euro verrassend goed was. Totaal waren die dag circa 15 dames van plezier aanwezig en ze zagen er over het algemeen leuk tot goed uit; sowieso vrijwel allemaal slank. Bovendien waren ze opvallend gewillig en sympathiek in de omgang. In mijn geval was de service op de kamer variërend van goed tot zelfs uitstekend. Inderdaad is in Palace geen sprake van open seks, maar uitsluitend heerlijk samen met de dame intiem op een kamer met dichte deur.

Alleen als je bepaalde dingen anders dan standaard neuken en pijpen wil, dien je daarvoor een meerprijs te betalen. De dame vraagt dat meestal vooraf, zodat daar geen misverstanden over kunnen ontstaan. En ze respecteren het volkomen als je alleen maar standaard wil, dat is geen enkel probleem voor wat betreft de onderlinge verhoudingen. Ik heb die dag vijfmaal een kamerbezoek gedaan en zoals al gemeld ben ik volledig aan m’n trekken gekomen. Ook ben ik tot tweemaal toe door twee dames voor een trio (‘Dreier’) uitgenodigd en daar heb ik eenmaal gebruik van gemaakt.

De club ligt op een industrieterrein en ziet er verder best leuk en gezellig uit. Het douche- en het toiletgedeelte was uitstekend en ook de plezierkamers zijn prima. De bezoekers krijgen bij de entree een badjas en badslippers aangeboden en ook handdoeken zijn in overmaat aanwezig.

Kortom, ik heb in Galdbeck een gezellig dagje doorgebracht. Op die bewuste dag waren de medebezoekers voornamelijk Duitsers, een landgenoot heb ik toen niet ontmoet. Met één van die Duitsers, iemand uit Bocholt, heb ik me tussen de bedrijven door trouwens gezellig vermaakt.

De drank was zelfbediening – er hangt/staat een automaat aan de muur bij de bar – en dan heb je onbeperkt de keuze uit, ik meen, cola, sinas, mineraalwater en koffie. ’s Middags liggen er wat belegde broodjes op een schaal en rond 17:30 uur werd een warm buffet (spaghetti, met sla en rauwkost en vlees) gebracht. Als je gebruik wilt maken van dit buffet moet je er overigens redelijk snel bij zijn, merkte ik op de dag dat ik er was, want binnen een klein half uurtje was alles op. De dames maken daarvan namelijk ook gebruik.

Ja, vanaf de grensovergang A12 Arnhem/Beek ben je er via de Duiste A3 en een heel kort stukje A2 binnen ongeveer 40 minuten. De parkeerplaats van de club zelf is vrij klein, maar an de kant van de straat is meer dan voldoende ruimte om je auto te parkeren.

Ik ga binnenkort zeker ook weer een keer terug.

Commentaar

kunnen jullie ook vertellen hoelang gemiddeld een kamerbezoek met de dames duurt. en wat je bijbetalen moet voor extra's
                  Sletten moet je leasen. nooit aanschaffen voor het leven

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jeepie Bekijk bericht
                    kunnen jullie ook vertellen hoelang gemiddeld een kamerbezoek met de dames duurt. en wat je bijbetalen moet voor extra's

@jeepie

Ik heb op de betreffende dag geen enkele tijdsdruk gemerkt bij de dames die ik op de kamer heb ontmoet. Het was allemaal relaxed en per keer ben ik gemiddeld ongeveer een half uur op de kamer geweest.

Wat je moet bijbetalen voor extra's weet ik niet; daarvan heb ik geen gebruik gemaakt en was daarin ook niet geïnteresseerd. Die vraag kan ik je dus niet beantwoorden.

Groeten,
                    Patrick

Commentaar

Het is idd zonder tijdsdruk echter toen ik er was vond ik de aanwezige dames niet echt bijzonder maar misschien had ik wel gewoon pech.

Pijpen zonder condoom is 20 euro en ik kon haar gezichtje volspuiten voor 30 euro en haar borsten voor 20 euro en toen ben ik maar gestopt met vragen.

Commentaar

Ik kon in Gladbeck bij elke dame kiezen uit pijpen met of zonder condoom. Ik koos alle keren voor pijpen zonder condoom en dat was in alle gevallen zonder meerprijs.

Commentaar

Iemand hier laatst nog geweest?
                          Schijnt dat ze nu óók buiten een zwembad(je)hebben met ligstoelen en zo. Ben van plan om ze morgen eens te bezoeken?

Commentaar

heb de site en dames bekeken. Ik denk dat ik vrijdag er naar toe ga. Wie heeft er zin om mee te gaan?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Berwick Bekijk bericht
                              Iemand hier laatst nog geweest?
                              Schijnt dat ze nu óók buiten een zwembad(je)hebben met ligstoelen en zo. Ben van plan om ze morgen eens te bezoeken?
                              Op het andere bekende Nederlandse forum staat een zeer gedetailleerde beschrijving van een bezoeker die er een paar dagen geleden is geweest.

Commentaar

Na mijn eerste bezoek eind februari heb ik Partytreff Palace Gladbeck op 1 juli 2010 voor de tweede keer bezocht. Vond ik destijds de prijs/kwaliteitverhouding nog verrassend goed voor die 79 eurootjes, de tweede maal vond ik het ronduit zéér slecht te noemen. De dames in februari hadden Gladbeck inmiddels kennelijk vrijwel allemaal verlaten en hun plaatsvervangers leverden deze eerste julidag qua service en gezelligheid (een praatje maken, een beetje lachen) een absolute wanprestatie. Ook wat betreft het uiterlijk van de dames was het in korte tijd allemaal erg achteruit gegaan, de meeste slanke en leuke dames van toen waren ingeruild voor een aantal dikbuiken. Kortom, weinig sfeer en op de kamer leek het niet eens op seks. Maar ja, wat verwacht je eigenlijk voor 79 euro….

Het klopt dat Palace inmiddels ook een buitengedeelte heeft, een soort ministrandje met ligstoelen en een piepklein zwembadje, maar zowel binnen als buiten was allemaal zeer sfeerloos. Op een ietwat oudere Slowaakse vrouw (rond de 40) na straalde geen enkele andere dame (voornamelijk uit Roemenië, Bulgarije en twee uit Kazachstan) die dag ook maar enige (werk)plezier uit.

Wat het eten betreft heb ik ’s middags vanaf ongeveer 14:00 uur geen broodjes kunnen ontdekken en het avondbuffet wordt zo tussen 17:30 en 18:00 bezorgd. Het buffet bestond deze dag trouwens uit een doos met wat pizzastukken erin. Het stelde dit keer niet veel voor. Mocht je gebruik willen maken van dit buffet, dan moet je daar eigenlijk direct in de rij bij zijn, want er is zeker niet genoeg voor alle aanwezige dames en gasten. Dus als je pech hebt, heb je daar de hele dag niets te eten. Wees daarop voorbereid en ga er bij voorkeur niet met een lege maag naar toe!

Al met al is het risico van een bezoek voor slechts 79 euro niet zo bijzonder groot, denk ik, maar als je met bepaalde verwachtingen gaat en een gezellige dag wilt hebben én een goede kamerservice, zul je waarschijnlijk teleurgesteld worden.

Misschien dat ik later dit jaar uit nieuwsgierigheid over hoe het dan is nog een keer binnenstap, maar voorlopig is er voor mij geen herhalingsgevaar en blijf ik veel liever de saunaclubs Villa Vertigo en Golden Time en af en toe Partytreff Xanten bezoeken.

Commentaar

Afgelopen donderdag ben ik maar eens een dagje naar Palace in Gladbeck gegaan aangezien in Xanten mijn favorieten (Vanessa, Sharon) al een tijdje niet meer op de agenda vermeld worden. Ik moet zeggen dat het me niet is tegengevallen. Bij aankomst 's morgens was er nog weinig keuze maar in de loop van de dag (zo na enen) waren er meer dames dan heren. Heb me veel te gulzig gedragen, aangezien ik met zoveel mogelijk dames contact wilde maken. Het aanbod van de dames is wisselend, snelle afwerksters (dames uit Bulgarije en eentje uit Kameroen) maar incidenteel ook met meer aandacht en mogelijkheden (viva Espana). Helaas heb ik namen al niet meer paraat. Ik vond de automaten voor koffie en frisdrank prima, het is maar waar je voor komt. Afhankelijk van de Xantener agenda (daar vind ik de sfeer prettiger) denk ik dat ik nog wel eens terugkeer naar de Stollenstrasse.
                                  Privéberichten geen probleem, zeker niet als een dame me daarin uitnodigt om mij te overtuigen van haar kwaliteiten.

Commentaar

hoi

ben voor de eerste keer naar palace gegaan en beviel me goed.
                                    meiden zijn redelijk goed.sommige zeer goed.t prijs is nog better(60 euro/3 uur)
                                    wat ik t best vond is dat je je eigen kamer hebt,niet zo als in xanten.

weet iemand nog een FKK met zo`n aparte kamers net zo als daar?

Commentaar

In augustus was ik al eens in deze club geweest. Toen op een doordeweekse dag aangezien ze mottodagen hadden en ik in zo'n geval bij voorkeur op een dag ga dat de dames er het lekkerste uitzien. Er veel vertrouwen in dergelijke aankondigingen heb ik inmiddels niet meer want in de meeste gevallen blijft het bij een banner op de site als lokkertje. Maar dan nog, als ze het op de strapstag niet waar weten te maken wat is dan de kans de rest van de week. Gelijk uit de droom, ook hier is het voornamelijk een lokkertje. Blijkbaar hebben ze inmiddels zelf ook door dat je beter niks op de site kunt zetten als je het toch niet waar kunt maken.

Bij binnenkomst het luttle bedrag van 59€ betaald voor drie uur, je zou zeggen dat dat bij voorbaat al niet veel wezen kan. De blonde gastvrouw met een typisch Duitse vriendelijkheid wierp me voor de voeten dat ik zelf de tijd maar in de gaten moest gaan houden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is want als ze nergens een klok op hangen dan wordt dat lastig, zeker ook omdat je je mobiel niet in de zakken van je badjas kunt stoppen want die krijg je namelijk niet. Met een grote en een kleine handdoek moet je het doen. Inmiddels weet ik (geen idee of die er toen ook al hingen) dat boven de receptie een klok hangt en ook nog een op kamer 6.

Bij binnenkomst heb je rechts de receptie en bar, Tegenover de receptie kun je je omkleden en zijn de lockers waar je een sleuteltje met polsbandje voor krijgt. De lockers zijn wat smaller dan bij andere clubs dus moest even de rugzak worden ontdaan van wat zaken om door het deurtje te passen. De gang verder lopend kom je in de ruimte met banken waar de dames en heren wachten op de volgende inzet. Er hangt ook een monitor waar een instruktievideo op draait. Hier zijn ook kamer 5 en 6.

Aan de rechterkant grenst een tweede wachtruimte, net als de eerste voorzien van hoogpolig tapijt, met banken tegen de wand en een paal in het midden. Dit is tevens de doorgang naar de rest van het gebouw. Rechts vind je kamers 7, 8 en 9. Links zijn twee douches (geen privacy, een muurtje van ca. anderhalve meter schermt wat lichaamsdelen af waar de dames van zouden kunnen schrikken). Tegenover de douches is een kleine sauna en aan het einde zijn wc's (kunnen niet op slot dus als je pech hebt wandelt er pardoes iemand binnen). Inmiddels kun je tussen de sauna en wc's door naar nog een ruimte met een zwembadje van een meter of tien lengte.

De opfrisruimte voor de dames bevindt zich naast de bar. In dit gangetje zijn ook kamers 1 t/m 4. Ik dacht eens te zijn afgewerkt in kamer 2 of 3 maar kamer 1 is de kleedruimte met lockers voor de dames en ik schat dat in nummer vier de damesdouche is. De ongeveer 6 kamers zijn in de praktijk meestal wel voldoende voor de 10 tot 15 dvp's.

Aan de bar zijn de niet alkoholische dranken zelfbediening, naast een koffieautomaat trof ik een coca-cola automaat aan. Dat is zo'n apparaat wat koolzuur aan kraanwater toevoegt en daarna cola/fanta/sprite concentraat bij mengt. Als de concentraat verpakking leeg is dan komt er dus spuitwater uit. Nooit gedacht dat ik ooit nog zo'n ding zou gaan tegenkomen. Wie van nostalgie houdt moet ik teleurstellen want inmiddels heeft dit apparaat ook het museum opgezocht om van zijn oude dag te gaan genieten. Daarvoor in de plaatsgekomen is een koelkast met 0.2 l glazen flesjes. Scheelt weer glazen wassen, ze doen er alles aan om de prijs op bodemnivo te kunnen houden. Van iets eetbaars was geen spoor maar gelukkig knorde de maag vooraf zo hevig dat die onderweg al was gevuld.

De dames dan maar. Waar (in tegenstelling tot een pauschalclub) een partytreff normaal gerand staat voor luie dikke lelijke overjarige dames blijkt Palace dat toch beter te hebben geregeld. Zeker, dik en niet mooi kennen ze hier ook maar dat zijn eerder de uitzonderingen die er ook moeten zijn om ieder soort publiek aan zijn trekken te laten komen. Het is verder een gezonde mix van nationaliteiten, zwart & blond, dik normaal & slank, groot en klein in diverse leeftijden tussen 18 en 48. Tussen alle heren huppelde 1 licht-stevig donkerblond meiske rond en die ging zich helaas gelijk ontfermen over twee heren want daar had ik ook wel overheen gewild. Is me de rest van de avond ook niet meer gelukt.

Na wat wachten waren er weer een paar dames beschikbaar. Ik benaderde (de dames bespringen je hier niet gelijk als je alleen zit) een donkerharig klein Roemeens meisje. Haar lichaamstaal was afwijzend en verder dan namen uitwisselen ging het gesprek niet. Dat viel haar collega op de bank er tegenover ook op en die begon wel tegen me te praten. Kwa uiterlijk was zij wat minder en gelukkig voelde mijn prooi nu de druk om me niet kwijt te raken (de dames krijgen muntjes voor een kamergang dus iedere klant is goed voor de financien) en vroeg of ik mee wilde naar de kamer, nummer zes om precies te zijn.

Op de kamer bleef ze afstandelijk. Ze pakte een rubbertje en desgevraagd kreeg ik een take it or leave it reactie op de aanwijzing dat het ook wel zonder mag. Volgens mij sprak ze nauwelijks Duits, dat zou haar gereserveerdheid kunnen verklaren. Pijpen was redelijk maar tijdens het neuken vond ze al heel snel dat ik moest opschieten. Dat deed de deur dicht, mijn donatie lever ik dan net zo lief in bij haar collega. Gelukkig voor haar heb ik de naam niet onthouden dus geen recensie. Ik heb haar bij vervolgbezoeken ook niet terug gezien.

Een andere wat groter Roemeens meisje in een zwart jurkje plukte ik uit de tweede wachtruimte. Ze vroeg op de kamer of ik mit gummi gepijpt wilde worden, nou doe maar zonder. Dat was niet het juiste antwoord, kennelijk was pijpen de vraag en het condoom de voorwaarde. Dan maar met. Op zich met haar een prima nummertje kunnen maken. Helaas voor haar ook weer de naam vergeten.

Na wat pause had ik een volgende dame op het oog, een kleine zwartharig jong slank meisje met kleine borstjes. Ze hing lang aan de bar maar ging uiteindelijk in de tweede wachtruimte op een bank plaats nemen. Ik nam plaats op een bank tegenover haar en besloot om nog maar even mijn ogen de kost te geven, Terwijl ik dat deed hoorde ik een stem vragen "wollst du zum zimmer gehen?". Lichtelijk verrast keek ik naar de bank naast mijn beoogde prooi. Ze kwam naar me toe en vroeg, je spreekt toch wel Duits en toen ik ja knikte herhaalde ze de vraag. Een beetje overdonderd stemde ik daarmee in.

Zonder verder gesprek begonnen we de sessie op de kamer. Wederom een dame die alleen beschermd pijpen aanbied. Kwaliteit wel ok. Vervolgens mocht ik haar missio nemen. Rustig gestart maar weldra jutte ze me op om veel harder te stoten. Een dame stel je niet teleur dus het tempo opgevoerd. Ondanks dat dit zeer aangenaam was geen hoogtepunt bereikt en dus wisselden we naar doggy. Ook nu wilde ze bikkelhard worden genomen. Toen bleek dat ik echt meer pause nodig had stopten we en verontschuldigde ze zich met de reden dat we al te lang op de kamer waren. Dat klopte zondermeer. Ze vroeg nog waar ik vandaan kwam om vervolgens te besluiten met de legendarische woorden "Holland, oohh vandaar dat je zo potent bent". Plezierige ervaring maar Roemeens en dus ook weer haar naam niet onthouden.

Dame vier was Chantal maar daar had ik al een recensie van geschreven. Tevreden huiswaards al knaagde dat ik de dame die het eerste op mijn radar verscheen niet heb kunnen nemen. Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Eerste dame was helemaal niks, tweede voldoende afgewerkt maar niet bijzonder genoeg om naar herhaling te verlangen. Laatste twee dames leverden een prestatie om speciaal voor terug te keren.

Commentaar

Een vervolgbezoek moest er zeker gaan komen maar eerst nog wat vergelijkingsmateriaal elders opgedaan en daarna werden ineens alle prijzen met 10 euro verhoogd. Aangezien ik niet verwacht dat een low-budget club dames die prima prestaties leveren lang kan vasthouden en eerdere bijdragen in dit topic dit ook lijken te bevestigen deed me dat nog eens goed overwegen. Blijkbaar viel die prijsverhoging ook niet goed bij de vaste klantenkring want binnen een maand was die teruggedraaid en nog meer dan dat. De prijs voor 3 uur is nu nog maar 55€ en de hele dag 77€, ongeevenaard. Volgens de site zou er vanaf half november een nieuwe lichting Poolse dames moeten zijn dus een herhalingsbezoek zou er maar eens moeten komen.

Je zou verwachten dan een nog lagere prijs ergens ten koste van zou moeten gaan maar dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Het lijkt er meer op dat de club gewoon een langzaam groeiproject is waarbij iedere cent winst gelijk weer wordt gebruikt om te investeren. Zo is er binnen een zwembadje bijgekomen. En de grootste verrassing is dat men meer probeert waar te maken wat er wordt beloofd en er geen mottodagen meer zijn die in de praktijk niet bestaan. Zo bleken er ineens een paar glimmende voederbakken tegenover de bar te staan. De ene gevuld met fusilli, de tweede leeg en een tupperwarebak met restjes salade. Voor de zondag wordt rundergoulash met aardappelen en salade aangekondigd, dat was het niet maar we waarderen de stap in de goede richting.

Bij de dames heeft een aardverschuiving plaatsgevonden lijkt het wel, ik trof nog maar een enkeling van de vorige keer aan maar helaas ook niet meer de toppertjes van de vorige keer. Daarvoor in de plaats een prachtige blonde Russische dame die helaas continue bezet was. Na een tijdje vergeefs wachten de reserveploeg ook uit Rusland geprobeerd. Dit bestaat uit een jonge en een oude dame. De jonge ging aan mijn neus voorbij dus de oude geprobeerd. Ze vond dat ik best wat doortastender mocht zijn bij de dames aangezien ik al een uurtje rond liep zonder van de meiden geproeft te hebben. Lena had ik al beschreven dus dat houdt ik verder kort. Als afsluiter Vika, de jonge dame ook nog even genomen. Weer een bezoekje dat tevredenheid opriep.

Commentaar

Die knappe Russische dame liet me niet los dus nogmaals op zondagherhaling. Helaas was ze weer onbereikbaar populair dus nu wat sneller een alternatief gezocht. Dat was er in de vorm van Betty, waardeloze ervaring dus die mijden we voortaan. Roemeense Georgiana mocht het goedmaken en dat deed ze meer dan voortreffelijk. De laatste liefdessappen gespaard voor de Russische dame maar dat werd het niet. Na wat wikken en wegen maar 22€ extra geinvesteerd om te kijken of langer blijven wel wat op zou leveren. Helaas ging ze vervolgens eerst wat eten, daarna op haar gemak naar de sauna en een tijdje oudehutten met haar collega's. Toen ze weer beschikbaar was dook een medebezoeker gelijk op haar en dat was ook gelijk de laatste afwerkbeurt want in een handdoek gekleed wimpelde ze iedereen die het probeerde af met de term feierabend. De andere Russische dames hielden het ook voorgezien en de andere gasten hielden wat nog overbleef en de moeite waard was bezig dus niet verder gekomen dan de sauna en de pool.

Nu was de tweede etensschaal ook rijkelijk gevuld met rundergoulash dus de maag maar eens gevuld. Smaakte prima maar de salade was weer vrijwel op en de aardappelen waren weer dezelfde pasta. Misschien moeten ze het menu maar eens aanpassen aan de praktijk of andersom.

Even een tip voor de latere bezoekers, de officiele sluitingstijd is 2 uur maar na twaalven breien ze er een eind aan zonder je er expliciet uit te gooien. Na 10 uur zijn er veel minder dames actief en dat is ook voornamelijk de mindere garde dus zou ik een laat bezoek zonder meer afraden. Wie zich niet laat afschrikken door de Turkse bevolkingsgroep die zijn weg in grote getalen naar deze club weet te vinden is Palace best een aanrader. Ze heeft een ruime keus aan dames in alle soorten, maten en kwaliteiten. Als je de pareltjes er uit weet te pikken dan krijg je uitstekende sex voor een absolute ramsjprijs. In Velbert is er nog een club met een vergelijkbaar ogende website en prijzen dus blijkbaar meerdere vestigingen: http://www.plaza-velbert.de