Gelsenkirchen - Partytreff Gelsenkirchen, Steinstr 2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gelsenkirchen - Partytreff Gelsenkirchen, Steinstr 2

Naam: Partytreff Gelsenkirchen

Adres: Steinstrasse 2, 45881 Gelsenkirchen

Telefoonnummer: 0209 409 5600
    Vanuit nederland: 0049 209 409 5600

website: www.partytreff-gelsenkirchen.de

Openingstijden:
    Maandag tot en met vrijdag dagparty 10:00 tot 16:00
    Maandag tot en met vrijdag avondparty 16:00 tot 23:00
    Zaterdag dagparty 13:00 tot 20:00
    zaterdag avondparty 21:00 tot 02:00
    Zon- en feestdagen 15:00 tot 21:00

Prijzen:
    Dames: vrij.
    Heren € 90,- voor max. 6 uur.
    Stel: € 30,-
    Zaterdagavond: Pärchenkontakt-Party: € 100,-

Inrichting:
    Het pand kent een begane grond en een bovenetage en beslaat ca. 200m2.
    Begane grond: binnenkomst via een smalle gang naar de centrale hal, beginnend aan de linkerkant, met de klok mee, keuken (gastenvrije zone), omkleed-/lockerruimte, rookruimte tevens sm-ruimte, buffetruimte, badkamer en de salon.
    Bovenetage: te bereiken via de trap in de smalle gang, ook hier een centrale hal, beginnend aan de linkerkant, met de klok mee, saunaruimte, massage ruimte, kleine speelweide voorzien van spiegels (spiegelzimmer), badkamer en grote speelweide voorzien van een gedeeltelijk verhoogd bed en gynecologenstoel.

Verzorging:
    Bij binnenkomst krijg je een kastsleutel, boxershort en slippers, er wordt van je verwacht dat je jezelf doucht/wast voordat je de kastsleutel inlevert en de salon binnenkomt. Handdoeken zijn onbeperkt aanwezig.
    Het buffet wordt gemaakt in eigen beheer en heeft een knipoog naar de italiaanse keuken, diverse frisdranken en vruchtensappen zijn aanwezig, en ook de alcoholische versnaperingen zijn zonder bijbetaling verkrijgbaar.

Dames:
    voornamelijk Duitse nationaliteit, en 2 oostblokmeiden. Een mix van slankere en vollere dames tussen de 25 en 55 jaar, die de buurvrouw zouden kunnen zijn.
    Normale dagen 3 tot 5 dames aanwezig, op de party's meerdere dames. Indien gewenst, neem contact op om te vragen welke dames er aanwezig zijn.
    Alle dames bieden pzc en nmc aan sommige dames staan ook beffen en zoenen toe, slechts een enkele dame biedt anaal aan.
    De actie speelt zich voornamelijk in de speelweides af, een aantal dames vindt het ook spannend om beneden in de salon te spass te maken.

Algemeen:
    Het oudere pand ligt in een woonwijk aan een doodlopend straatje met beperkte parkeerruimte, de routebeschrijving van de website klopt. Het publiek bestaat voornamelijk uit lokale bevolking, verdwaalde Italianen en soms Nederlanders en Belgen.
    De club kent een hoog stampubliekgehalte, waaronder ook veel stellen.

NM. Werkelijk klasse! Dat scheelt de moderatoren een hoop werk. Hartelijk dank. (L)

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Damenprüfer of Alexanderrr) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 09-11-12, 12:19. Reden: geactualiseerd
    Grtz forgetskinny.

Re: Gelsenkirchen, Smiedestrasse 11, Partytreff Gelsenkirchen

Zaterdagavond bewapend met de tijdens het levende buffet gevonden kortingsbonnen koers gezet naar PT Gelsenkirchen, als ik net na 20:00 met de auto de straat in draai en zie dat er nog plaats is, spelen de gedachten al, ze verwachten me zeker, want ze hebben mijn parkeerplek voor de deur al vrij gehouden. Als de ik de auto verlaat en koers zet naar de entree steekt Laura haar hoofd al uit het keukenraam roept "war sind meine rosen?", enige tellen later reagaeert Kiki met "und meine?", heb maar geantwoordt "zu hause". Welkom geheten door Ante die mij verteld dat ik toch echt maar 1 kortingsbon per keer mag inleveren (moet ik er voor straf nog 4* heen). na het welkomsritueel plaats genomen in de salon waar Jasmine en Nina druk met elkaar in gesprek waren. Al gauw wordt ik uitgenodigd om tussen beide dames op de bank plaats te nemen en al gauw wordt de kleine vriend oraal verwent door Jasmine en Nina. De kleine vriend wordt voorzien van een jasje en Jasmine begint mij op de bank te berijden, gestimuleerd door Nina, na een paar minuten gewisseld en in missy het eerste salvo gelost.

Na gedane arbeid even rusten, mezelf te goed gedaan aan het buffet wat Maria en Laura klaar gemaakt hebben. Ondertussen zijn er meerdere heren en stellen gearriveerd en ook een ander "clubdame" Suzanne is binnen. Deze dame vraagt goedbedoelt: of ik al boven was geweest om "spass" te maken, eerlijk antwoordt: nee, dat ik heb ik beneden gedaan. Koers gezet naar de kamer met het verhoogde bed en daar een lange sessie met Suzanne gedaan met wederzijdse voldoening.

Na een pauze het schouwspel in de grote kamer zitten bekijken totdat Kiki langskwam en aan gaf zat ze wel aandacht wilde een lange liksessie beantwoordt met oraal verweer, afgemaakt in missy. Na deze sessie het schouwspel blijven volgen, totdat een nieuwe bezoeksters aangaf dat ze lesbisch, maar ook zeer zenuwachtig was, samen met Barbara en Nina deze dame een rustige body massage gegeven waarop het vertrouwen belangrijker was dan de lust.

Het loopt tegen twaalven als de grootste verrassing van deze avond binnenkomt, een solodame. Ze komt als ze zin heeft, en de vorige sessies kwamen al gauw in mijn geheugen boven, al snel komt ze mij gedag zeggen, en haar blik verraadt mij dat ze blij is mij te zien. Als de solodame het veelbetekende knikje geeft, tijd om naar de spiegelzimmer te gaan, begonnen met een massage bij de dame, samen met een collega stamgast. Na de massage even knuffelen waarbij de collega zich prepareerde om de dame in doggystyle te nemen. Terwijl de collega de dame in doggystyle verwent blijft haar tong de mijne zoeken. Als de collega de finish bereikt en ons samen achterlaat gaat het spel verder, knuffelen, zoenen en haar mond gaat richting de kleine vriend, mijn vingers vinden haar intieme plekje en ze wordt steeds natter tijd om het spel een vervolg te geven: penetratie rustig in missy een heerlijke finish bereikt, niks snel douchen, rustig knuffelen en na haar oraal verwent te hebben komt er langzaam weer leven in de kleine vriend. Deze keer gekozen voor doggy, voor de laatste keer wordt de finish bereikt. Inmiddels is het al na de klok van 2 uur, en wordt het tijd om klaar te maken voor vertrek. Aangekleed nog even wat te drinken en afscheid nemen van de gastheer en gastvrouw en de dames.

En nou moet ik er nog minimaal 4 keer heen, wat een straf.

grtz forgetskinny
    Grtz forgetskinny.

Commentaar

Re: Gelsenkirchen, Smiedestrasse 11, Partytreff Gelselkirchen

Gisteren de club bezocht, Het is een eindje rijden maar zeker de moiete waard. Okee het is geen zeer luxe club met duur marmer maar wel lekker schoon en de meiden hebben er echt zin. Oja parkeren kun je een paar honderd meter voor de club ruimte genoeg.
      Kwam er om een uur of 12.00 waren toen vier meiden. Heb echt genoten van ze. Ze hebben me heerlijk verwent op bed in de sauna en beneden op de bank. Ze gaan er echt voor.

groet

Commentaar

Gelsenkirche, Smiedestrasse 11, alle meiden(goed)

vorige week maar weer eens een ritje gemaakt naar die mooie stad. Blijft een eentje rijden. Ook deze keer veel lol gehad. Was er vroeg om 10.00. Vier meiden waren er. en Maria die kwam wat later. Met alle meiden tussen de kussen mogen door brengen twee triootjes en nog een heerlijke solo. Gewoon lekker een aantal uren mogen genieten van echte geile meiden.
        je voelt je er gewoon thuis.

met kortingsbon 80 euro is niet echt veel. maar wel veel lol

groet

Commentaar

Re: Gelsenkirchen - Partytreff Gelsenkirchen, Steinstr 2

Vorig jaar hier geweest. Was er al vroeg en er waren drie verschillende dames aanwezig. Twee kwamer er snel bij me op de bank voor de eerste ronde. Vervolgens hadden ze meer zin in roken en aan de bar hangen. Niet veel sfeer, na de derde ronde huiswaards en op zoek naar een andere PT.

Commentaar

Re: Gelsenkirchen - Partytreff Gelsenkirchen, Steinstr 2

Een tijdje geleden naar deze Partytreff geweest in Gelsenkirchen. Ik moest er zijn voor business dus dat kwam goed uit !

Mijn eerste Partytreff …

Omstreeks 14u auto geparkeerd in de straat.

Ik stond er toch wat met een dubbel gevoel. Er was al jaren niet meer geschreven over dit pand op dit forum. Ik wist niet aan wat ik me mocht verwachten. Het pand is perfect afgesloten van de buitenwereld. Aangebeld en de poort werd opengemaakt door een donkerharige Duitse milf van rond de 40 een beetje uitdagend gekleed. Ik werd snel overgelaten aan de eigenares. Dit is een Duitse dame van rond de 55 zeer sexy gekleed met stockings. Ze vroeg of het mijn eerste keer hier was, wat ik beaamde dit en legde me alles uit. Ik betaalde € 90. Ik mocht me omkleden en een boxershort aandoen. Die had ik mee van thuis. Ik kreeg ook nog sliffers. Toen dat gebeurd was, gaf de eigenares me een rondleiding. Er is een middengang en langs beide kant van deze gang zijn er kamers. Er is een eetkamer, een keuken, een douche/wc kamer, een kamer voor SM met een gynaecoloogstoel, een bar en twee speelruimtes. De dame vertelde me dat alles in één speelruimte gebeurd maar dat de tweede wordt gebruikt als het te druk wordt. Maar dat zou vandaag niet het geval zijn. Na de rondleiding gaf ik mijn sleutel af. Die wordt voor je bewaard maar mag je altijd vragen om je GSM even te checken, of iets van je spullen te nemen. Daarna ben ik gaan douchen. Douches waren zeer mooi en heel veel handdoeken !

Ik nam plaats aan de bar om iets te drinken. Ik moest even wachten want iedereen zat buiten. Net als je thuis in de tuin zou zitten was iedereen verzameld rond 1 tafel. Opeens verhuisde iedereen naar de speelkamer. De Duitse milf zag dat ik aan het wachten was aan de bar en vroeg wat ik wou drinken. Na een slokje gedaan te hebben van mijn cola kwam ze bij mij zitten. En al snel daalden haar handen af .. Een paar minuten later waren we ook in de speelruimte.

Ze leeft me (iets te hard) gepijpt (ZC), dan de gummi erover en neuken in doggy style en missionaris. Ze maakte heel veel lawaai met haar gekreun, maar dat deden de twee andere dames ook die bezig waren met de andere gasten. Uiteindelijk condoom eraf gedaan en is ze me opnieuw beginnen pijpen. Niet veel later spoot ik een massa zaadcellen in haar mond. Dat was trouwens het thema van die dag. Franzosich Total …

Daarna gedoucht en me buiten bij het Duitse gezelschap gaan zetten. Ondertussen kwam er ook meer mannen binnen en toch ook een Duits koppel.

Na een rustpauze opnieuw iets gaan drinken aan de bar. In de speelruimte werd hard gekreund door de dames.

Toen ik even ging kijken hoe iedereen bezig was in de speelruimte, dat mag, maar je erbij voegen moet op uitnodiging zijn. Spontaan mag dit niet. Op dat moment had de eigenares net gedaan met een heer en ze vroeg of ik erbij kwam liggen. De man verdween en ze begon me te pijpen. Lekker ! En zeer enthousiast. Al snel belandden we in een 69positie. Ik heb haar klaargelikt. Ik denk niet dat het fake was. De dames daar houden gewoon van sex … En daarna heeft zij me klaargepijpt. Aan neuken zijn we niet geraakt.

Na de douche tijd voor mij om de lange terugreis in te zetten.

Ik vind dit persoonlijk een goed huis ook al waren er maar 3 dames aanwezig. Dit is het ideale huis als je van Duitse milfen houdt. Hier zie je geen oostblok dames.

Ik ga er terug..

Op mijne agenda staan nu Erotiktreff 95 en Anja’s Leidenschaften. Zijn er mensen die nog een leuk adres hebben waar Franzosich Total kan in het genre van Partytreff laat het me gerust weten via privébericht.

Commentaar

Aan het werk...
            X