Bochum - Pauschalclub, Dieselstr 37, Sibel (Tur)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum - Pauschalclub, Dieselstr 37, Sibel (Tur)

Voor het eerst in mijn twee decennia lange (kuch) wandelcarriëre heb ik een regelrechte tien uit te delen! Nooit gedacht dat dát nog eens zou gebeuren...

Bij algemene info heb ik al wat geschreven over Royal Passion waar ik vandaag was. Bij het voorstellen van de (vijf) dames was veruit de mooiste een redelijk lange, slanke topper met Oriëntaalse fotomodellenlook. Ovaal gezichtje, prachtige amandelvormige ogen, perfect figuurtje.

Ze bleek Sibel te heten. Ze gaf me een slap handje en keek me aan met een koele blik, maar wel een die kilometers diep was.

Ik koos dus voor Sibel, mezelf er op voorbereidend dat deze koele dame wellicht niet zou overlopen van enthousiasme, maar dat gezichtje... dat lichaam...

Hoe zelfs een redelijk ervaren wandelaar zich kan vergissen!

Alles met Sibel was helemaal tot in de perfectie. Onderweg naar de kamer overlaadde ze me al met betoverende glimlachjes. Toen ik haar complimentjes maakte over haar uiterlijk draaide ze verlegen kirrend het prachtige hoofd een beetje weg.

Sibel is van oorsprong Turkse en vertelde dat ze een half jaar in Nederland heeft gewoond en ons Hollanders leuk en vrolijk volk vindt. Ze werkt pas sinds anderhalve week in RP - foto's komen binnenkort op de website, zo meldde ze me desgevraagd.

Allereerst samen douchen. Ook al een aangename verrassing. Ik laat het verder aan jullie verbeelding over wat er onder de douche gebeurde, maar ik had het half uur daar wel af willen maken.

Vervolgens op de kamer kreeg ik eerst een uitstekende rugmassage. Normaal niet mijn ding, maar Sibel verstaat de kunst. Daarna omdraaien, ze smeerde haar borsten in met olie en vervolgens.... pfffffff.....

FZC was zalig en vervolgens, nadat ik het Gummi-time alarm had geslagen vroeg ze me welk standje eerst. Doggie natuurlijk! Tot grote tevredenheid van Sibel.

Dankzij de spiegels aan beide zijden, via welke ze me ondeugend aankeek, had ik meerdere fantastische uitzichten.

Met veel moeite het hoogtepunt uit weten te stellen om het in missionaris af te maken. Gulzig tongzoenend kwam ik tot een enorme explosie.

Daarna nog even nakroelen, waarna Sibel zich ontfermde over mijn gereedschap om het allemaal weer in de originele staat te brengen. "Zal ik je colaatje nog even aangeven?" Ik bedoel maar...

Daarna weer lekker samen gedoucht en tenslotte met een innige omhelzing en warme zoen met tegenzin afscheid genomen van deze megatopper.

En dit alles in een theoretisch half uurtje, heren! (in werkelijkheid was het langer)

Volgende keer wordt zeer zeker een uur!

Prijs voor een half uur is 50 Euro (incl. PZC); zoenen was 20 Euro extra en dat was een schijntje in het geval van Sibel.

Wát een geweldige parel!
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 09-04-09, 21:46.

Re: Willich - Royal Passion, Siemensring 36, Sibel (uitstekend)

Sibeltje gesignaleerd in PC Bochum!

Commentaar

Re: Bochum - Pauschalclub Bochum, Sibel (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Rex Dildo Bekijk bericht
      Sibeltje gesignaleerd in PC Bochum!
      Geweldig nieuws! En omdat de Doc deze Turkse beauty nog wel eens aan de tand wilde voelen, toog hij vorige maand vol goede moed naar het Bochumse lustoord.

Op de website stond dat Sibel die dag nog aanwezig zou zijn, vlak voor haar vakantie. En je voelt hem al, toen Doc na een tamelijk lange rit rond het middaguur arriveerde in PC Bochum, kreeg hij te horen dat Sibeltje last minute besloten had de vakantie een dag eerder te beginnen.

Doc nam zich voor om na Sibel's terugkeer wederom naar Bochum te gaan, maar ze is inmiddels geheel van de website verdwenen.

Iemand enig idee waar ze nu is?

Commentaar

Aan het werk...
      X