Worms - Feigenblatt, Römerstr 2a

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Worms - Feigenblatt, Römerstr 2a

Naam: Feigenblatt

Adres: Römerstrasse 2a, 67547 Worms
    (In uw Navigator kunt u beter 'Pankratiusgasse 1' intoetsen)

Telefoonnummer: 06241 24711 en 06241 24811
    Vanuit Nederland: 0049 6241 24711 en 0049 6241 24811

Website: www.fkk-club-feigenblatt.de

Aard: FKK

Openingstijden:
    dagelijks van 12:00 tot 4:00 uur

Prijzen:
    Entree EUR 10,- (badslippers en handdoeken)
    huur badjas EUR 5,-

Dranken:
    koffie en frisdranken EUR 3,50
    bier en wijn EUR 5,-
    sterke dranken en mixdranken EUR 8,-

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 02-03-09, 18:30. Reden: In schema gezet

Worms, Römerstrasse 2a, Feigenblatt

verdere details op de website:

www.fkk-feigenblatt.de

Ik had deze week een klusje in Worms en ben even poolshoogte gaan nemen. De club ligt aan de rand van het stadcentrum, tegenover een grote baumarkt met parkeerdak. Als je van het centrum komt loopt de römerstrasse uit in een smal steegje, wat de indruk wekt dat het nergens naar toe leidt, maar ineens verrijst aan je linkerhand een villa waarin de club gevestigd is.
    Het grote verschil met de meeste fkk clubs is dat er geen entree wordt geheven. Alleen 10 euro voor handdoeken en slippers. wil je een badjas dan kost dat nogmaals 5 euro. Je betaalt hier voor de consumpties. Vanaf 3,50 voor koffie/softdrinks, 5,- voor bier. Champagne vanaf 25,-
    In de omkleedruimte telde ik 26 lockers. Heel groot, zelfs met een flinke reistas hoef je nog helemaal niet te proppen. Een dubbele douche, beetje krap, wel schoon en netjes. Mooie sauna, niet al te groot, naast de douche.
    Ruim bargedeelte met een aantal tweezitsbankjes. Aan de andere kant van het huis nog een separate bar met zitjes en natuurfilms op een scherm aan de wand. Goed onderhouden, prima. Dan nog een kino met een aantal tweezitsbankjes, waar men elkaar een beetje opwarmt. Verder in de bargedeeltes geen frivoliteiten waargenomen.
    Er waren denk ik een tiental dames aanwezig, hoofdzakelijk Oosteuropees, van redelijk tot goed niveau. Prijzen van de dames 50 euro half uur, 100 euro heel uur.standaard PZC, TZ, NMC; FT 25 euro, AV niet gevraagd, is niet mijn ding.
    Ik had vanwege de het vrij entree-betalen-voor-de-drank-concept een constant geanimeer om pikkolootjes verwacht, maar dat viel enorm mee. Het is me zelfs niet een keer gevraagd. Heb er ook een enorme hekel aan.
    Ik heb eerst even met een wat oudere Tsjechische dame zitten praten, die me een beetje wegwijs maakte. Niet mee gekamerd, best een aardig mens, maar voor mij een paar kaarsjes teveel op de taart.
    In de kino kwam er vrij snel een knap slank blondje bij me zitten, Stella uit Bulgarije. Na enig gefummel een sleutel gehaald en naar een kamer de trap op.
    De dame stuurde vanaf het begin al aan op een FT, maar heb haar toch eerst maar even geneukt. Het moet ook niet al te gemakkelijk gaan. Uiteindelijk haar toch maar gegeven wat ze wilde. Het heeft ook wel iets om tegelijk met je eindschot de wangen te zien opbollen. Niet onaardig, maar niets gfe-achtigs, iets te profi.
    Na een saunatje eens naar het tweede bargedeelte gelopen, was geen bediening aanwezig, wel zat er een klein slank meisje aan een fruitautomaat te spelen. Ze vroeg me haar te helpen. Om de beurt op de knop drukken. Aardige meid, ik kreeg wel schik in haar. Af en toe eerst de vinger op de muschi en dan op de speelknop. Voor geluk. Zo hebben we zeker een half uur zitten spelen, totdat we het zat werden. Ze had toch een bescheiden 20 euro gewonnen en liet die uitbetalen Uiteindelijk trekt de bank toch meestal aan het langste eind. Wat nu? Komm, wir gehen ficken. Ze heette trouwens Mara en kwam uit Roemenie. Slank, strak, kleine tietjes, verukkelijke billen.
    Op de kamer veranderde deze girl next door in een onverzadigbare nymfomane.Van het ene moment op het andere. Hartstochtelijk tongzoenen, deepthroatpijpen, zelfs gagging, ik was bang dat ze hem op zou vreten. Terwijl ik haar op volle kracht neukte kwam haar onverzadigbare tongetje telkens weer om aandacht vragen. Als onze monden elkaar even loslieten, hijgde en gilde ze alsof het haar laatste keer was. Ik ben geen snelle spuiter, dus ze had haar partner wel getroffen. Van vermoeidheid moest ik even stoppen maar dan wilde ze wel graag gebeft worden. Ook daarbij liet ze zich geweldig gaan. Ik voelde haar doosje soms samentrekken onder mijn tong. Een half uur was allang om, dus het hele uur ook maar volgemaakt. Eindeloos lang liggen neuken waarbij haar mondje geen rust kende. Na het verlossende eindschot nog lang tegen elkaar aan uit liggen hijgen. Zo heb ik ze zelden meegemaakt. Deze dame zou zo in Hennef aan de slag kunnen.
    Ze is echter niet eens een profi, woont in een andere stad, heeft een gewone baan, houdt van sex en komt hier af en toe wat bijklussen.
    Meestal doe ik een meisje of drie,vier op een middag/avond, maar deze wervelwind had me zo uitgeput dat ik maar vroegtijdig ben vertrokken.
    Bij vertrek maar een drankje á 3,50 afgerekend. Geen bediening aan de bar en veel te druk met andere dingen.
    Worms ligt niet naast de deur, maar ik ben voor mijn werk wel vaker in de buurt en kom zeker nog eens terug. In de hoop dat Mara er weer zal zijn. Ik ben noglangnietuitgewandeld.

Commentaar

Re: Worms, ffk club feigenblatt.

De omzwervingen hadden me weer eens in de buurt van Worms gebracht, dus hier nog eens binnengewandeld. Tientje handdoekgeld voldaan, omgekleed en op jacht. Het was rustig, zowel met dames als met gasten. Het meisje Mara van de vorige keer was er helaas niet. Bij de fruitautomaten zaten twee meisjes. Een blonde was aan het spelen. Oosteuropees. Dit leidde ik af uit veelvuldig gebruik van het woord kurva, telkens als ze punten verloor. Een wandelaar vroeg haar mee naar de kino. Het andere meisje speelde verder.
      Brunette, niet bijzonder knap, wel een vriendelijke lach. En ze had bepaald vooraan gestaan toen de tieten uitgedeeld werden. Ik was onder de indruk.
      Toen de teller op nul stond vroeg ik haar ook maar mee naar de kino. Maggie, uit Bulgarije, kroop op het bankje dicht tegen me aan, onze monden vonden elkaar. We verkenden elkaars lichaam, totdat de zwelling in mijn kruis aangaf dat het de hoogste tijd werd om naar boven te gaan. Op het bed lagen we lang ineengestrengeld, totdat ik met mijn hoofd tussen haar dijen terechtkwam. Ze genoot van het befwerk, maar duwde me af en toe terug. Ze wilde niet klaarkomen, omdat dan het doosje te gevoelig zou worden. Meer meisjes hebben dat. Toen we eenmaal lagen te neuken, probeerde ik het toch, gemeen als ik nu eenmaal ben. Het eerste meisje van de dag, de zwans zou niet verslappen. Ze lag met gesloten ogen en halfopen mond te kreunen. Ik lette goed op welke manier van stoten haar het meeste genot bezorgde en probeerde daarop te anticiperen. Toen ze zich eindelijk helemaal liet gaan hield ik het ook niet meer en kwamen we samen tot een luidruchtig hoogtepunt. Achteraf vertrouwde ze me toe dat het toch wel erg lekker was geweest
      Even de zwans in het sop gezet, gesauneerd, aan de bar wat gedronken. Gelukkig geen gezeur om dure drankjes hier, als ik ergens een hekel aan heb.....
      Plots zag ik een lang, exotisch meisje richting kino lopen, onze blikken kruisten elkaar, een vonk sloeg over. Erachteraan.
      Dana uit de Dominicaanse Republiek had een naar kersen smakende lipstick op, zoals ik even later constateerde. Ze had vele mogelijkheden. Anaal. Nee dank je. Aufnahme. Nou.... Na een heerlijke stoeipartij ging ze op de bank zitten en wenkte me om voor haar te komen staan. Ze bleef me onder het pijpen maar aanstaren met die prachtige grote donkere ogen. Toch ging het zo niet lukken. Terug op bed. Hier zoog ze me helemaal leeg en bleef maar doorzuigen tot ik langzaam verslapte. Met een zwoele blik ontdeed ze zich van mijn ejaculaat. Lieve meid, prima aftersales. Toen ik later op de masseur stond te wachten kwam ze een hele tijd tegen me aan staan kroelen, hoewel een herhaling er (nog) niet in zat.
      Na de tweede saunagang, wat moet je anders in een club waar de gasten geen boe of bah tegen elkaar zeggen, werd een blonde Poolse schone, Christina, de derde van de dag. Goede sex met haar en me klaar laten trekken terwijl ze tegen me aan lag met mijn hand om de lekkerste billen van de club.:smkiss:.
      Van teveel sauna's word je ook niet fitter, dus tijdens deze break mezelf maar eens onder handen laten nemen door de masseur. Goede vakman, sterke handen.
      Twee Duitse dames met duidelijk overgewicht lagen languit op de bank en wilden duidelijk iets van me. Niet op in gegaan. Ik heb het niet zo op 90 kilo vrouwen. En als ze dan ook nog te beroerd zijn om overeind te komen als ze iemand aanspreken, dan kan het op de kamer ook nauwelijks beter zijn.
      Er liep de hele tijd al een lieftallig Thais meisje rond en toen we elkaar bij de kino tegenkwamen stapten we daar als vanzelf binnen. Hier was actie.
      Maggie zat een vent klaar te rijden. Haar doosje had zich dus weer hersteld.. Thaise Kim duwde me op een van de andere bankjes neer en ging ook over tot actie, harde actie. Ze bleek een hartstochtelijk zoenster te zijn.
      Als ze me ergens heet mee kunnen krijgen is het dat wel. Het hele prorgam werd op de kinobank afgedraaid. Van de film niet veel gezien. Het andere stel was eerst klaar. Die waren dan ook eerder begonnen. Kimmetje moest de laatste druppels uit mijn tenen halen, maar dat was haar wel toevertrouwd. Was een leuke afsluiter, vier schoten in vier uur, het was mooi geweest.
      Ik wandel hier nog wel eens binnen, ik ben noglangnietuitgewandeld:lostit:.
      Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
      En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Re: Worms, Römerstrasse 2a, Feigenblatt

Nog een paar uurtjes tijd dus even langs dit huis van plezier gegaan. Het valt me op dat als je hier een paar maanden niet bent geweest, dat de bezetting weer totaal anders is. In het tweede bargedeelte trof ik een Roemeense schone met kort zwart haar, die meteen voorstelde om naar de kino te gaan.
        Mooie gelegenheid om e.e.a. uit te testen. Ze noemde zich Vanessa, sprak netjes Engels en tot mijn verrassing bleek ze in Nederland te werken. Leeuwarden, windows. Ging het nu hier eens proberen. Mijn handdoek lag intussen al open, een handje ging voortvarend aan het friemelen en haar hoofd ging al naar beneden. Dat woordje windows deed echter een klein belletje rinkelen. Hee, we gaan toch wel even zoenen he? 'I don't kiss.' Juist, sorry, maar dan ga ik niet met je.
        Okay, ze deed er niet moeilijk over en ging er vriendelijk groetend vandoor. Jammer, want ze had wel een paar magnifieke billen.
        In een FKK werkt het toch iets anders dan achter de ramen, maar dat merkt ze nog wel. Ik bleef zitten en kreeg al snel gezelschap van een mooi slank meisje met lang zwart haar. Adriana uit Moldavie. Ze scheurde een stuk tissue af, poetste de lipstick weg en pakte me meteen vol op de bek. Kijk, zo hoort het . We gingen een kamertje opzoeken en hadden een half uurtje goede standaard sex. Het pijpen ging me wat te gehaast, maar het neuken was prima. Alleen niet echt veel klik, maar dat hoeft niet aan haar te liggen.
        Terug beneden zat onze import Friezin tussen wat collegaatjes te babbelen.
        Nog geen klant gescoord. Na een bezoekje aan de sauna ging ik maar eens quasi een dutje doen op de bank. De enige manier om niet steeds aangesproken te worden. Intussen door de spleetjes van de ogen de aanwezige dames observeren en de lekkerste eruitzoeken voor straks .
        Een lange struise meid met een paar fraaie DD joekels trok mijn aandacht.
        Toen ze richting kino liep sloop ik er stilletjes achteraan. Onze niet zoenende Leeuwardense raamdame lag onderuitgezakt op een van de kinobankjes. De gelaatsuitdrukking was duidelijk al wat chagrijniger geworden. Zou ze gemerkt hebben dat er in een Duitse club iets meer service verwacht wordt? Het leek er wel op . Emma uit Roemenie omhelsde me als vanzelf, we stelden ons even netjes aan elkaar voor en haar tong gleed tussen mijn lippen .
        We stonden een tijdje ineengestrengeld tot het ons beter leek om naar boven te verkassen. Een snelle blik op onze friese kruidkoek, het gezicht stond nu duidelijk op onweer . Ja, ja, famke, zo gaat dat hier .
        Emma kon zalig pijpen, haar zijdezachte tongetje wist de gevoeligste plekjes feilloos te vinden, ik vermaakte me uitstekend met die grote zachte borsten.
        Heerlijk langzaam neukten we in missie, tot er weer een condoom gevuld werd.
        Na deze uiterst prettige wip nam ik nog een saunatje en ging weer mijns weegs. Zoals ik het inschat zal er eerstdaags in Leeuwarden wel weer een aldaar niet onbekende dame opduiken .
        Maar bij Feigenblatt kom ik wel weer eens opgedoken, ik ben noglangnietuitgewandeld .
        En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Re: Worms - FKK Feigenblatt, Römerstrasse 2a

Eergisteren na Feierabend deze club nog eens opgezocht, was alweer een jaar geleden. Een van de weinige clubs die niet op een industrieterrein liggen, maar gewoon vlakbij de binnenstad. Toen ik gedoucht en wel de kleedruimte uitstapte werd ik al meteen staande gehouden door een spetter van een meid, duidelijk de enigste niet Roemeense/Bulgaarse van de crew. Ik kreeg wel zin in haar, maar wilde me eerst nog even ontspannen. Maria was from Jamaica, dat veranderde de zaak toch wel enigszins in haar nadeel. De Jamaicaansen waar ik ooit mee was zijn op een hand te tellen, maar hadden altijd een modus operandi die de mijne niet was, en waren ook niet bij te sturen. Ik liet haar nog maar even lopen.

Tijdens een glaasje aan de bar met een slank Roemeentje aan de praat geraakt en met haar verhuisd naar het terras. Anna had er een jaartje in Paradise/Stuttgart opzitten, en was nu een maandje in Feigenblatt bezig. Gezellig meiske, een paar voorzichtige kusjes konden er wel vanaf, op de kamer zouden het er meer worden. Laten we het maar eens gaan proberen dan.
          De kamer had gelukkig airco, geen overbodige luxe bij 36 graden. Er werd lekker gezoend, haar kleine vingertjes wisten junior in no time overeind te krijgen. Onder het pijpen vroeg ze of ik in haar mond of over haar tietjes wilde spuiten. Nou laten we eerst maar eens gaan neuken, dan zien we wel. Ze probeerde steeds zo te manoeuvreren dat ik er niet te diep in kon, relax maar schatje, ik doe wel voorzichtig bij zo’n klein meisje. Het ging een stuk beter nu. Tussen de zoenen door begon ze weer haar extraatjes te promoten, hoe het zou zijn als het zaad over haar borsten droop en zo. Hier schoot ze toch wel een beetje in haar eigen voet, want die suggestie klonk zo geil dat ik het niet meer hield en ineens het condoom volpafte. Zo bleef het bij een vijftig euro wip, maar wel een lekkere.

In de sauna trof ik een praatgrage Duitser die de clubs in het zuiden goed kende. Altijd gedacht dat Bernds de oudste club was, maar van hem hoorde ik dat Feigenblatt al sinds 1936 doorlopend open is. Al zal het in het begin nog wel onder de noemer Freudenhaus geopereerd hebben. De volgelingen van Adolf H hebben hier dus al liggen wippen, een traditie die door deze onderdaan van Queen B gewoon wordt voortgezet. Hierna de kino eens opgezocht, meestal krijg je daar snel genoeg gezelschap, maar op deze snikhete dag zaten de dames bijna allemaal op het schaduwrijke terras. Dus ook maar een watertje gehaald en me uitgestrekt op een van de ligstoelen. Ik had gehoopt de knetterharde barmuziek even te kunnen ontvluchten, maar helaas, een of andere onverlaat had het nodig gevonden om buiten een geluidbox op te hangen. Het elfde gebod zal dat wel zijn: gij zúlt in de klereherrie zitten.

Een Roemeense met fraaie rondingen, Mirjam, kwam even buurten. Ik moet eerst nog wat pauzeren schat. Waarom? Nou, daar weet je collegaatje Anna alles van. Kwartiertje later was ze er weer, er kwam een aardig gesprek op gang, waar een paar heel overtuigende tongzoenen op volgden. Hier kon ik geen nee op zeggen. We kwamen gelukkig op dezelfde kamer terecht, ik weet niet of ze allemaal airco hebben, maar deze wel, je zou je anders doodneuken bij die hitte. Na een uitgebreid voorspel waarbij veel speeksel werd uitgewisseld kwam ik toch weer tussen haar benen terecht en leefde me heerlijk uit op dat wulpse lijf tot een hevig orgasme er een eind aan maakte.

Ik liet het maar bij deze twee dames. Voor zeventien eurtjes inkom met twee drankjes en tweemaal vijftig voor twee halfuurtjes stevige sex zoals sex hoort te zijn was de avond wel geslaagd te noemen en kan ik wel stellen dat ik noglangnietuitgewandeld ben in Worms.

Commentaar

Re: Worms - FKK Feigenblatt, Römerstrasse 2a

Graag wil ik wat reclame maken voor deze toch wel speciale club. Ik ben vaak in de buurt van Worms en ga dan geregeld naar een FKK. In de directe omgeving zijn er niet zo heel veel clubs. Je hebt Night and Day in Buerstadt (is mij nooit zo goed bevallen) en op iets meer afstand heb je Frankfurt met Oase, Palace en Mainhatten. In Darmstadt heb je Sharks. Deze laatsten zijn duidelijk de top van de Hessen clubs. Entre is behoorlijk hoog 65-70 Euro, uitgebreide wellness en over het algemeen een zeer uitgebreide (en goede line-up). Persoonlijk vind ik deze clubs leuk om naar te gaan, echter om alleen te gaan, gaat het toch na een paar uur vervelen. Echter als echte hollander, vind ik het ook weer zonde om slechts voor een paar uurtjes naar zo'n dure club te gaan. Juist hierom vind ik Feigenblatt in Worms een uitermate goed concept hebben. De entre is 15 Euro en een drankje (min 4 Euro) is verplicht. Echter daarmee houd het wel op. Je hebt dus een drankje, en wellness (alleen sauna en stoombad) voor 19 Euro. Eten is er niet (of te bestellen) het is niet inbegrepen in de prijs. Feigenblatt heeft doorgaans (ik spreek uit ervaring!!) een prima lineup. Minimaal zo'n 20 dvp, meestal meer richting 30. De prijzen zijn op het gebruikelijke nivo, 50 Euro voor een half uur. De kamers in FB zijn schoon/prima, eigenlijk alles top. Natuurlijk is Worms een eind van de Nederlandse grens, maar ik denk dat het een echte aanrader is als je in de buurt bent of over de 61 van/naar NL in de buurt komt.

groetjes C.

Commentaar

Aan het werk...
            X