Kerpen - Partytreff Havana, Dieselstr 6

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kerpen - Partytreff Havana, Dieselstr 6

Naam: Partytreff Havana

Adres: Dieselstrasse 6, 50170 Kerpen

Telefoonnummer: 0049 152 27568663

Website: http://www.partytreff-havana.de/

Aard: Pauschalclub/partytreff

Openingstijden:
    ma - do: 11.00 - 01.00 h.
    vr - za: 11.00 - 05.00 h.
    zon - en feestdagen: 13.00 - 01.00 h.

Prijzen:

3 uursticket: € 59,-
    dagticket: € 89,-

Routebeschrijving en parkeren:
    zie internet.

Inrichting:
    Kamers, kino, speelvelden, tuin en wellness.

Verzorging:
    eten en softdrinks zijn inbegrepen bij de prijs

Algemeen:
    Ex Love Factory, daarvoor Poleposition.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 24-08-14, 20:52. Reden: update

Powerpack in Pole Position ...

Gisteren was ik op weg naar Dorsten en even over de grens bel ik met Roberto om te vragen of mijn favoriete Powerpack aanwezig is. "Nein, sind nicht da", en hij kan me ook niet vertellen of ze wel zouden komen. Even denk ik eraan om naar Dolce Vita te gaan maar ik verwacht dat het daar erg druk wordt. Naar Pole Position gebeld en hoor dat ze in Kerpen zijn. Dus Tom Tom ingesteld en naar Kerpen gedüst.

Als ik rond 2 uur voor de deur stop, staat de dagteller op 350 km ! Die moet ik vannacht om 4 uur ook nog allemaal terug rijden. Eenmaal binnen wordt ik onthaald door de kleine Anja en Patricia maar voordat ik me beneden kan gaan omkleden komen Chantal en Romina me spiernaakt tegemoet gelopen vanaf de Spielwiese. Ze zijn niet verbaasd om me te zien omdat Romina aan de bar zat toen ik belde en gevraagd had wie er naar hen informeerde. Na de nodige gewenste intimiteiten laten ze me los zodat ik me kan omkleden. Aan de bar drink ik wat en komt Romina binnen in een hagelwit setje en even later kruipt Chantal in een zwart setje tegen me aan. Daarna slepen ze me mee naar de Spielwiese die in Kerpen heel groot en erg mooi is. De ruimte heeft grote glazen schuifdeuren naar het terras wat vooral in de zomer heerlijk is. Nadeel is dat het erg licht is en daarmee minder intiem dan in Dorsten. De setjes gaan uit en Chantal nestelt zich tussen m'n benen en begint te pijpen terwijl ik met Romina's tepels tongleer. Gummi erom, Chantal op de rug gelegd en in missi de snelste ronde van de dag neergezet. Ze vraagt beteuterd waarom ik zo snel klaargekomen ben maar eigenlijk weet ze het antwoord zelf ook wel. De volgende rondes zullen langer duren Schatzi.

Even in de tuin gekeken waar Vivienne en Jacky in de schommelbank een gast inklemmen en bezig zijn om zijn bestes Stück te verwennen. "Komm her", roepen ze en vragen me in een tuinstoel voor de bank te gaan liggen. Ze willen een wedstrijdje doen wie het eerst de man kan laten klaarkomen. Jacky begint me te pijpen terwijl Vivienne de man op de bank aflebbert. Daarna gaat ze op een grote steen zitten om zich te laten neuken en Jacky vraagt mij om haar staande van achteren te nemen. Vanuit de bar wordt de wedstrijd gevolgd en vastgesteld dat Jacky en ik winnen.

Tijd om even lekker uit te rusten op een van de vele leren bankjes in de bar. Maar niet voor lang want Chantal gooit haar handdoek naast me en gaat op me liggen. M'n hand verdwijnt in haar kleine zwarte slipje en ze kronkelt terwijl ik met haar kutje speel. Ze trekt m'n handdoek weg, stroopt haar slipje af, duwt me plat op de bank en begint me in 69 te pijpen. Hoe steviger ik haar likt hoe wilder ze pijpt totdat ik het "O la la" van Romina hoor. Blijkbaar zat ze zo dicht op de actie dat ik naast het gezicht van Chantal ook dat van haar geraakt heb. Na het douchen even lekker in de sauna geweest en daarna heerlijk gegeten (rijst met varkensfilet op stokjes en een groentenmix). Romina vraagt of ik haar wil masseren en dus gaan we naar een van de 8 Einzelzimmer waar ik haar met babyolie insmeer en bijna in slaap wrijf. Later op de avond doe ik datzelfde bij Chantal.

Hierna bij Vivienne op de bank gekropen. Ze zegt dat ze wel even aan Chantal gaat vragen of het goed is dat van het een het ander zal komen. Beetje overdreven misschien maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn soms. Vivienne is een echte teaser. Ze friemelt de hele tijd aan je snikkel en af en toe likt ze je dan vanaf je zak via je lul over je buik tot aan je mond. Dan weer duikt ze tussen je benen om je even snel te pijpen. Op de Spielwiese zet ze me op een van de speakerboxen waar de techno uitknalt en begint weer te pijpen en te likken. Daarna haar staande van achteren geneukt om tenslotte in missi te finishen.

Als ik een tijdje later rustig op een bankje lig vindt Chantal het weer tijd voor wat publieke actie. Ze duwt haar kutje op m'n tong en begint weer te zuigen. Blijkbaar vindt Patricia het wel spannend want ze gaat bovenop Chantal liggen. Ik bedenk me geen seconde en lik het kutje van Patricia. Die kans krijg je niet vaak. Maar Chantal protesteert en dus lik ik om beurten allebei de gleufjes. Maar hoe geil het ook is, klaarkomen zit er even niet in. "Du brauchst eine halbe Stunde Pause", zegt ze. Ik denk dat ik meer nodig heb. Even later kruipt Vivienne naast me en begint weer te friemelen. Ze belooft Chantal dat ze me alleen aan het opwarmen is voor de finale met haar. Bijna een uur blijft ze bezig met opwarmen maar ik voel al dat de tank echt leeg is. Als het Powerpack rond half drie aan de bar gaat zitten zegt Vivienne dat ik er klaar voor ben maar Chantal geeft aan al Feierabend te hebben. Ik ben er wel blij mee want het zou voor ons allebei afzien worden. We eten nog wat fruit en om half vier neem ik afscheid van "mijn" Powerpack. Het was een mooie, lange dag. Wat nog rest is een lange terugreis.

VJ
    Wees lief voor alle meisjes in dit vak.

Commentaar

Re: Kerpen, Dieselstrasse 6, PolePosition

Vandaag ook eens deze zaak bezocht en echt wel meegevallen...Heel leuke dames ontmoet en sex gehad zoals ik nog niet beleeft had.
      Eerst een blonde van een jaar of 30 iets mollig maar zeker niet dik. Een heel leuk snoetje en eens op de kamer gaat ze echt te keer. Pijpen, zoenen strelen op een zalige manier waarbij ook zij meerdere malen klaar kwam. Ze nam echt uitgebreid de tijd en ja..;het was super en klaar mogen komen tegen haar lekkere muisje.
      Daarna weer ff gedouched en de twee zwartjes mee naar boven genomen voor een opwindende trio...echt een aanrader.
      Tenslotte ook nog een trio gedaan met twee poolse dames die echt wel gezien mogen worden en een service om u tegen te zeggen.
      Dus ze gaan mij hier zeker nog terug zien...

Commentaar

Ben vandaag ook in Kerpen geweest (zojuist totaal 'wasted' teruggekomen).

Het was lekker weer en de meeste dames zaten buiten te genieten van het zonnetje. Ze hebben er van die schommelstoelen voor twee, en op zo'n tuig werd ik 'warm' gemaakt voor mijn eerste 'schritt' met een Litouwse (of Letse).
        Goed gepijpt, en daarna lekker afgeneukt van achteren.

Het leuke hier is dat je kunt kiezen: of publiek neuken op 1 van de 3 grote 'Spielwiesen', of privé op een kamertje boven (er zijn zeker zo'n 4 kamertjes). Daarna nog twee redelijke sessies gehad met een Russische en een zwarte mevrouw.

De laatste beurt was met Chantal, een pijpgrage Roemeense, die overigens ook de mannen beneden op de bankjes klaarpijpt (als je dat 'zoekt').

Het eten was zo-zo: de typische Duitse frikadellen waren goed, maar de mix van noedels, gegratineerd in kaas, bezorgde mij bijna braakneigingen. Gewoon pech voor mij; kan gebeuren, en niemand komt in een dergelijke zaak om goed te eten. Ik zeg maar altijd zo: "als het lekker is, dan ik dat mooi meegenomen."

Ze hebben overigens lekkere ligstoelen, en voor de liefhebbers ook een sauna (buiten, achteraf). In een ligstoel ben ik even 20 minuten weggetuimeld.

Ik blijf het telkens een prestatie vinden om 4 keer te spuiten op drie uur tijd.
        Al met al zeker waar voor mijn geld gekregen. Geen topvrouwen (eerder redelijk), maar wel goede service.

Moe maar voldaan weer naar Nederland afgereisd.
        Tchussie!
        Ersten fussball club Köln, 1. FC Köln !!

Commentaar

Gisteren hier eens wezen kijken. De eerste keer voor mij. Tot mijn grote verrassing was de eerste die ik tegenkwam blonde Annette, die kende uit Dorsten. Nu met een roze lok. Staat haar goed.Was gezellig even bij te praten, ik vond het altijd al een sympathiek meisje.
          Al snel op de spielwiese beland; ze doet het nog altijd even lekker.Daarna een tijdlang samen op het luchtbed in de zon liggen bakken, totdat het echt te heet werd. Ook aanwezig uit Dorsten waren Eva en Vivienne.
          Zomaar ineens in een voor mij onbekende Partytreff 3 bekende dames.
          In totaal 7 dames aanwezig, 4 x Pools, 1 x Roemeens, 1 x Jamaicaans, 1 x Duits. Het was bepaald geen drukke dag, niet meer dan ik denk een man of vier tegelijk binnengezien. Relaxte sfeer, de meisjes namen rustig de tijd voor me,5 keer van bil geweest. De sex was goed; het klaarkomen was minder.
          Lag niet aan de meisjes, die deden hun best wel, maar, a, de vorige dag een bakkie gedaan bij ome Bernd, dus niet echt in topvorm en, b, die verzengende hitte. Na ieder rondje strompelden we weer met bezwete lijven naar de koude douche. Al met al een hele leuke dag gehad.
          Op de terugweg had men het nodig gevonden om de route naar de autobahn maar eens af te sluiten en moest nog een klereeind omrijden.
          Toch kom ik hier nog wel eens terug, ik ben noglangnietuitgewandeld.
          Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
          En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Vandaag een bezoek gebracht aan de club.
            Er waren leuke, geile dames aanwezig, die niet te benauwd waren om in de verblijfsruimte je lekker te pijpen. Nadat ik de eerste ronde met Niki had gedaan op een kamer boven, heb ik wat gegeten waren lekkere broodjes. Toen kwam er bezoek van de belastingdienst en lag de zaak een uur stil. Daarna lekkere sessie gehad met een blondine en een donkere meid. daarna was het warme eten gebracht. Om 16.15 uur kwam al het lekkere eten. Twee soorten vlees en aardappels, broccoli, aardappelcroquetjes en een lekkere saus. Na het eten nog een gangbang sessie in de tuin gehad.
            Een leuke ervaring en 3 uur voor honderd euro met lekker eten, ik ga er gauw weer naar toe

Commentaar

Power Pack revisited en onverwacht bezoek ...

Gisteren "mijn" Power Pack na ruim 2 maanden (door vakanties van mij en het Pack) weer bezocht in Pole Position. Onder een stralende zon zet ik om vier uur mijn bolide op de tweede startrij om een halve dag later volledig leeggezogen als laatste te vertrekken voor net iets meer dan de minimale grand prix afstand.

Na het douchen zie ik dat Chantal een gast aan het servicen is op de Spielwiese. Terwijl ik praat met Santana (aka Annette) spot ze me en roept dat ze zo komt. In de bar komt eerst Romina me begroeten en even later Chantal waarna we buiten in het zonnetje gaan zitten. Helaas is er nog geen jacuzzi maar wel een groot podium in de tuin waarop gesext kan worden. We praten wat bij en ondertussen wordt ook het eten binnengebracht. Dat is erg uitgebreid (pasta- en aardappelgerecht maar ook schalen met lekkere kleine hapjes o.a. zalm).

Na het eten vindt Chantal dat al die calorieen maar snel verbrand moeten worden en dus moet ik buiten op het podium gaan liggen en begint ze me te pijpen. Ze draait zich om en drukt haar gleufje op m'n tong terwijl ze stevig doorzuigt. Dan duurt het niet lang voor het witte goud z'n weg naar buiten vindt. Na een korte hersteltijd willen de dames weer Äktschn buiten op de buhne. Dit keer pijpt Romina me terwijl Chantal boven m'n hoofd knielt. Met m'n tong diep in haar kutje en met beide handen haar lekkere tietjes masserend kom ik schokkend klaar. Na een applausje van het publiek kan ik gaan douchen.

Als ik rond half zeven naar het toilet ga zie ik ineens Nadia uit Dorsten in de hal staan. Ze is naar Kerpen gekomen omdat haar vriendin Sai Tiger daar vanavond optreedt. Even later staat ze aan de bar met alleen een smal reepje stof om haar mooie kontje. Op de Spielwiese pijpt ze me eerst heerlijk (je kunt wel merken dat ze uit Frankrijk komt) en tenslotte neuk ik haar in missi. Als ik de eindsprint inzet met allebei m'n handen op haar mooie tietjes kijkt ze ineens diep in m'n ogen en zegt "Gib's mir". Het is alsof ze daarmee een knop bij me indrukt want ik kom vrijwel meteen klaar.

Rond half tien geeft Sai Tiger haar eerste showtje en daarna volgt iedereen haar naar het podium buiten voor een complete sexorgie. De meiden pijpen terwijl ze in verschillende standjes worden geneukt. Chantal doet haar best om me te laten komen maar het is te snel na Nadia. Even later ga ik binnen naast Sabine op de bank zitten. Ze gaat meteen met haar hand onder m'n handdoek en merkt snel dat er weer leven in zit. Dan knielt ze voor me en begint lekker langzaam te pijpen. Ik stel voor om op de Spielwiese verder te gaan en daar lik ik haar kutje in 69 terwijl Sabine stevig doorzuigt en langzaam een vinger in m'n kont duwt. Mijn ontlading is heftig en ze kan maar net een voltreffer ontwijken, alleen wat spetters op haar wang.

Na weer een rustpauze loop ik langs de Spielwiese waar Nadia net haar gast heeft "klaargekeken". Ze vraagt of ik Lust heb en natuurlijk zeg ik ja. Ze gaat op haar zij liggen terwijl ik voor het bed sta en ze begint heerlijk te pijpen. Daarna neuken in missi en doggy maar we komen er snel achter dat het niet gaat lukken. "Mach mahl ein bischen Pauze dan versuchen wir es später nochmahl", zegt de schat. Na een saunagang zie ik haar weer bezig en ga erbij liggen. Ze pijpt me en daarna neuk ik haar in doggy terwijl ze een ander pijpt maar ook nu geen finishvlag.

Rond twee uur vraagt Chantal of ik haar even wil masseren. In een privekamer boven gaat ze op haar buik liggen en smeer ik haar rug in. Ik verbaas me er al over hoe wit en plakkerig het wordt en dan blijkt dat ze geen bodylotion maar douchegel heeft gepakt. Alsnog bodylotion erop gesmeerd en net zolang gewreven tot alles ingetrokken en Chantal bijna in slaap gevallen is. Dan ben ik aan de beurt. Ze nestelt zich tussen m'n benen en begint langzaam te pijpen. Daarna neuken in missi en doggy maar ik zeg dat het niet gaat lukken. Chantal wil er niks van horen, gaat op haar rug liggen, trekt het condoom eraf en begint te trekken en te pijpen terwijl ik met haar kutje speel. Dan merk ik dat ik alsnog klaar ga komen en spuit op haar tong en over haar wang. Ze neemt m'n lul weer in haar mond en zuigt de allerlaatste druppels eruit. Ik ben helemaal kapot maar het voelt geweldig.

Om half vier vraagt Nadia of ik haar wil masseren. "Aber nicht ficken". In een kamer smeer ik haar mooie lijfje in met babyolie en wrijf haar tot sluitingstijd bijna in slaap. Ze bedankt me maar realiseert zich niet dat het voor mij op dit moment fijner is dan sex.

VJ

Commentaar

Hier dus nu voor het eerst geweest, en dit is zeker een aanrader

Gisteren (op een donderdag dus) eerst maar een gebeld over het aantal dames die avond en dat was zeker 7 en waarschijnlijk 8. Auto in de richting van Kerpen gezet en rond half acht was ik daar. Betaalt voor 3 uur (je kan dan altijd nog verlengen) en er bleken idd de 8 dames aanwezig. Er waren ook nog 4 Duitse ijsberen aanwezig, dus qua verhouding was dit uitstekend (dames over, maar niet zo erg dat je kompleet besprongen wordt, de verhouding bleef de avond redelijk gelijk). Cola aan de bar en aangezien ik van FT hou mij tussen (wat bleek) Chantal en Romania genesteld op die bank waar ze samen op zaten. Er was nog eten aanwezig maar daar heb ik in 3 uur geen tijd voor gemaakt.

Voordat de cola op was werd het al tijd voor de eerste sessie en dat werd dus gelijk een trio op de ruime speelweide, die verder leeg was. Aangezien het een tijdje geleden was dat ik een publieke actie had gemaakt liep het iets sneller af dan ik gedacht had maar beide dames houden wel van afwisseling. Een beetje te kort, maar wel lekker dus.

Na een kleine pauze eerst even zitten kletsen met een gezette jongedame, die zelf zei dat ze er nog niet zolang werkte (naam is mij helaas effe ontschoten, donker haar, en de meest gezette dame daar) en toch nog even naar boven gegaan met haar. Echter eenmaal boven viel het tegen, dame was met lingerie echt veel leuker dan zonder (maar die had ze al uitgetrokken in de andere ruimte), pijpen was niet echt lekker (wat te ruw) en haar doos was ook niet echt lekker, dus die sessie was vrij snel over.

Daarna toch maar even wat meer rust nemen aan de bar dacht ik. Eenmaal daar klom één van de aanwezige dames zich heel langzaam maar zeker bij mij op schoot. Zo hebben we lekker een goed kwartier aan de bar gezeten waarbij ik regelmatig een soort van lapdance krijg terwijl we lekker aan het kletsen zijn en een drankje drinken. Daarna ook met haar maar eens naar boven gegaan en dat ging een stuk beter. Na een korte franse intro uitgebreid gefickt.

Na de avonturen aan de bar toch maar even op een bank gaan zitten, maar daar bleef ik (gelukkig) ook niet lang alleen. De mooie blonde dame (lekker lichaam, niet te klein en goed geproportioneerd, mooie wilde blonde lange haren en een leuke oogopslag, zwarte doorschijnende lingerie) die al aan de bar hing naast mijn lapdance-sessie van hiervoor schoof snel aan en wilde lekker knuffelen. Dat werd al snel een soort van aftrek-sessie waarbij ik al lekker werd opgewarmd voor de sessie met haar. Dit werd echt de beste sessie van de avond. Eenmaal op de kamer zat ze gelijk op de kniëen en ik wordt echt vol vuur gepijpt. Dat was maar kort en daarna lekker neuken. Zij houd ervan om lekker wat standjes te proberen en dat was eigenlijk wel lekker, maar de tol begon bij mij nu toch te tellen. Zij was natuurlijk teleurgesteld, en vroeg of ik wilde afbreken. Maar dat knuffelen op de bank was wel erg lekker en ik begin dus een beetje met haar te stoeien en zeg, nee, laten we effe lekker genieten. Afijn, dat ontaard in een rondje pijpen wat ik snel omzet in een standje 69 met haar on top. Dit is 1 van de weinige dames hier die gewoon alles toelaat dus ik lik haar met afwisselend vingers in haar lekkere kutje en het lijkt erop dat zij er net zo van geniet als ik. Op een gegeven moment kan dit maar op 1 manier eindigen en ik schiet zo haar mondje vol terwijl ik nog met een vinger in haar kut zit. Een echte GFE, deze dame is echt ontzettend geil en heeft een hele leuke uitstraling.

Na een douche en een kopje koffie nog een laatste sessie met een Poolse blonde dame, maar na een kwartier neuken ziet het er niet naar uit dat het nog tot een laatste schot komt. Aan de bar wordt ik gevraagd of ik wil verlengen (voor €50 erbij mag je de hele dag blijven), maar aangezien ik deze avond nog terug moet naar huis is het wel tijd om te vertrekken.

Hier zien ze mij zeker nog terug.
                De dames zijn er voor het plezier, en dat hebben we dan dus ook ...

Commentaar

Vandaag samen met een collega ijsbeer naar Kerpen gereden. Deze zaak ligt een beetje weggeduwd in een soort industriepark, je zou er makkelijk aan voorbij rijden. Eenmaal binnen werden we zeer hartelijk welkom geheten door de "thekefrau". Onze eurootjes betaalt en omgekleed(of uitgekleed), een douche en daarna naar de bar. De zaak is niet ruim, wel goed ingedeeld. Je hebt een gedeelte met verschillende banken, een deel met een drietal grote bedden (waarvan 1 supergroot), een eetgedeelte en volgens de dames boven nog aparte kamers. Het zal duidelijk zijn de eigenaar een Ferrari-fan is.
                  Nu is het concept "partytreff" nieuw voor mij, dus heb ik eerst even de kat uit de spreekwoordelijke boom gekeken. Later op de dag heb ik van de "thekefrau" een uitleg gekregen hoe het systeem werkt voor de dames. Telkens een klant met een dame meegaat wordt dit genoteerd. Aan het eind van de dag wordt door de "thekefrau" afgerekend met de dames. Ze krijgen een vast deel per dag (50eu) en daarnaast per klant 15eu. Dit heeft 2 gevolgen. Ten eerste viel het mij op dat de dames je niet zelf aanspreken, dat deel wordt van de klant verwacht. Ten tweede moet het daarna heel snel gaan; hoe korter de periode met de dame, hoe interessanter voor haar.

Mijn eerste ronde ging met 2 Poolse meiden( waarvan ééntje Crista werd genoemd). Die 2e was gewoon meegekomen het was nog niet te druk. (Er waren 7 meiden en gemiddeld 5 ijsberen in de zaak, dus dat viel goed mee).
                  Het was kort maar hevig. die zgn Christa was een jong, zwartharig meisje met enkele tatoeages, de andere was een blond/rosse dame van ietwat hogere leeftijd.
                  Daarna tijd voor een hapje. Dit viel een beetje tegen; er was eigenlijk niets anders dan wat beleg voor op de broodjes. Maar je zit dan ook niet in een restaurant.
                  Volgende ronde met een ietwat molligere jonge dame. Ze noemt zichzelf Veronika? Dit was het betere werk. Ook deze ronde gebeurde op het grote bed (met attributen van Ferrari). Prachtige borsten, heerlijk pijpbeurt gekregen. Terwijl ik hiermee zoet was, kwamen andere ijsberen met hun dames ook op het grote bed hun spelletjes spelen. En toen werd het plezierig omdat de dames het niet beter vonden dan af en toe eens te wisselen van partner. Het werd een soort spontane groepsseks. Jammer genoeg duurde het niet te lang omdat de meeste van ons (ik ook) ons niet konden inhouden.

Uitgeput ben ik daarna maar wat op de banken gaan zitten uitblazen. even probeerde nog een lange zwartharige dame (met veel tatoeages) me nog tot een 3e ronde te verleiden, maar dat was er voor mij te veel aan.

Conclusie: Het concept bevalt me wel, de zaak in Kerpen eigenlijk ook (maar ik kan niet vergelijken mat andere partytreffs). In verhouding tot de betaalde som is het een leuk verzet. Voor de dames denk ik dat dit ook een interessant concept is. Zij zijn zeker van inkomsten en de druk lijkt me niet te hoog te zijn. Voor de eigenaar is dit een schitterende zaak. Gemiddeld houdt die volgens mij 50euro per klant over.

Ik denk wel dat ik nog terug ga (als ik weer een mobiele partner vind)

Commentaar

1 jaar 1 maand 16 dagen en 14 uur

1 jaar 1 maand 16 dagen en 14 uur zolang had ik haar al niet meer gezien. Door een goede tip van noglangnietuitgewandeld heb ik haar weer gevonden. Nogmaals bedankt. Onder haar nieuwe naam Santana werkt ze in het onlangs geopende PT Pole Position in Kerpen. De plaatsnaam kwam me als formule 1 fan natuurlijk al direct bekend voor als de thuis plaats van Michael Schumacher. Dat is vast niet dichtbij dacht ik nog. En inderdaad het is een eindje rijden zelfs tot net voorbij Keulen. Maar ja voor wat goeds moet je nu eenmaal wat verder rijden.

Mijn eerste bezoek aan PT Pole Position
                    Ik werd ontvangen door Cosima een leuke dame van Italiaanse afkomst. Na mij in mijn witte berenvel te hebben gestoken eerst een gezellig ontbijtje met Santana en even bijpraten wat er allemaal het afgelopen jaar is gebeurd en waar alle bekende dames tegenwoordig uithangen. We hadden nog heel wat in te halen en dat hebben we zeker ook gedaan. Die dag heb ik meerdere malen een GF6 sessie met haar gehad. Het weer was geweldig we zaten lekker in de schommelstoel in het zonnetje na te genieten toen Wicktoria er bij kwam zitten. Mijn ogen waren in eerste instantie alleen op Santana gericht maar zij vertelde mij dat ik toch maar eens met de Poolse Wicktoria het moest proberen. Poolse vrouwen waren volgens hun beide ook de beste in bed. Gezien mijn Poolse ervaring kan ik hier een heel eind in mee gaan. Oke ik ben ook de beroerdste niet en zo gezegd zo gedaan. Wat er daar allemaal gebeurde, is alleen maar in mijn stoutste dromen wel eens voorgekomen, wat een power heeft die meid . Maar ook Wicktoria heeft er naar mijn mening volop van genoten. De volgende keer zal ik mij er van verzekeren dat zij ook aanwezig is voordat ik weer naar Kerpen afreis.

Nog met diverse beren gesproken en een de Nederlanders herkende zelfs mijn naam en avatar van het forum.

Er was die dag ook een aardige Bulgaarse Krystyna geloof ik die tot 3 maal geprobeerd heeft mij mee naar boven te krijgen maar omdat ik aan de beide dames meer dan mijn handen vol had zat dat er echt niet in. Op een gegeven moment lag ik op de ligstoel te zonnen en ze pakte mij bij mijn jongeheer en begon hem te masseren en vroeg of ik het misschien hier buiten wilde proberen. Op zicht een perfect idee maar toen ik dat weer afsloeg was ze een beetje boos op mij en zei ze dat ze me echt niet meer zou vragen. Sorry Krystyna ik wilde je zeker niet kwetsen .

Tegen de avond een eenvoudig maar lekker maaltijd die we gezamenlijk genuttigd hebben en er was zelfs een toetje na.

Conclusie: nette en schone omgeving, goed sfeervol ingericht met ook veel privacy. Leuke lieve meiden die echt hun best doen om er een leuke dag van te maken. Omdat het rustig was hadden ze voldoende tijd voor mij. Van snel afwerken was die dag absolute geen sprake. Ik ga hier zeker naar terug en dat gaat geen weken duren, maar om zeker te zijn bel ik wel even of ze er ook daadwerkelijk zijn.

Groetjes Igor

Commentaar

Van 4 tot 4 in Pole Position ...

Aangezien ik op het Rheinforum door Tsaar Igor zelf werd opgeroepen om toch vooral zaterdag naar de megaparty te gaan heb ik hier als loyale onderdaan maar gehoor aan gegeven. En ik was er zeker niet alleen. Naast de 13 Boxenluder zat de tent goed vol met gasten waaronder een aantal Holländer.

Om 4 uur ontvang ik van Cosmina mijn Tageskarte en wordt meteen gegrepen door Vivian (aka Schokolade). Zij zorgt even later ook op de bank voor mijn eerste Druckabbau. Aan de bar is Romina in haar visnetbody bezig om verschillende gasten behoorlijk gek te maken en even later wandelt Chantal binnen in een superkleine zwarte lakbikini die duidelijk moeite heeft om haar kutje en tietjes te bedekken.

Na een tijdje vindt Romina dat er maar eens wat Aktschn buiten op het podium moet komen. Ze gaat op haar zij op de rand liggen en begint me te pijpen om door te gaan in 69. Het duurt dan ook niet lang voordat Romina op zoek kan naar de tissuerol. Daarna een wat langere pauze genomen totdat het Powerpack binnen elkaar bespuit met slagroom en zich af laat likken. Ik laat me ondertussen op de bank lekker pijpen door Vivian. Chantal weet wel een trucje om me klaar te laten komen. Ze klimt op de leuning en laat haar kutje op m'n tong zakken. De slagroom druipt van haar lijf. Terwijl ik haar tietjes masseer en de slagroom uit haar kutje lik kom ik spetterend klaar en kan de tissuerol weer aan het werk. Daarna is het tijd voor een grondige douchebeurt.

Het eten is heerlijk en zeer uitgebreid. Gedurende de avond voeren Sai Tiger en Sidney Dark afwisselend en 1 keer samen showtjes op met kaarsvet en babyolie. Sidney is slank met grote silicone tieten en heeft een gothic look. Na elke show vertrekt de hele meute naar buiten en naar de Spielwiese voor een gangbang. Zowel Sai als Sidney doen goed mee maar ik heb er helaas even geen puf voor.

Omdat het erg druk is moet ook het Powerpack stevig aan de bak en rond 2 uur zoek ik met Chantal een kamer op. Eerst masseer ik haar mooie lijf (dit keer meteen met de goede lotion) waarbij ze helemaal ontspant. Een groot verschil met de spring-in-het-veld die ze beneden meestal is. Daarna kruipt ze tussen m'n benen en pijpt me stijf. We neuken in missi en doggy waarbij de vaak bekritiseerde matrassen inderdaad hun apk niet meer door zullen komen. Tenslotte trekt ze het condoom eraf, duikt over me heen en duwt haar kutje op m'n tong. Het duurt een tijdje voor het point-of-no-return zich opgebouwd heeft maar dan kom ik ook schokkend klaar. Chantal blijft lekker doorpijpen en het voelt fantastisch. Daarna relax ik nog even aan de bar en tenslotte laat ik me nog een keer met olie klaar trekken door de Bulgaarse Maria zodat ik om 4 uur helemaal leeg aan de lange terugreis kan beginnen.

VJ

Commentaar

Gisteren, na een lange werkdag en na een veel te late thuisvlucht uit Bayern om tien over 11 in de Dieselstrasse gepasseerd.
                        Dacht nog even te "chillen" vooraleer ik de laatste 100km naar huis zou aanvatten om dan lekker ontspannen te kunnen slapen...

De juffrouw die kwam opendoen meldde me dat het al laat was en dat de prijs 100 Euro zou zijn voor de 40 resterende openingsminuten.

Er waren nog 7 meiden "present" en ik denk een wandelaar of 3...

Vond het wel een beetje schandalig dat ze de volle pot voor 3 uur willen doorrekenen als ze zelf beslissen meer dan een uur voor de officiele sluitingstijd er al mee te stoppen...

Idee voor de Pole Position... Maak van het laatste openingsuur nog een happy hour ; 75euro (of zo) voor 59 minuutjes "boxenluder"-plezier...

Ga er binnenkort toch eens langs als ik wat meer tijd heb en iets vroeger ben...

NM. Dit is niet alleen PolePosition. Bijna alle clubs vragen tot sluitingstijd de volle entreeprijs. Of laten je vanaf een uur voor sluitingstijd helemaal niet meer toe. (L)
                        Laatst gewijzigd door Lalande; 24-09-08, 14:34.

Commentaar

Spuiten en (s)likken met het Power Pack ...

Voor de verandering eens op vrijdag naar Pole Position geweest. Het is druk, misschien omdat de Duitsers een vrije dag hebben, en dan is 7 Boxenluder niet zo veel vooral als je je zinnen gezet hebt op de populairste meiden van de club. Toch kom ik in de halve dag dat ik er ben voldoende aan m'n trekken en verlaat ik zaadloos als laatste gast de Rennstrecke.

Het begint allemaal bij de dance pole in de bar waar ik door het Power Pack op de vloer wordt gelegd. Romina laat haar geile in een visnetbody verpakte lichaam langs de pole naar beneden glijden totdat haar gleufje op m'n tong landt. Ondertussen zuigt Chantal aan mijn pole en ze weten dat ik dit nooit lang vol kan houden. Het onvermijdelijke gebeurt en Chantal wist snel alle sporen uit.

Een tijdje later zit ik aan de bar met m'n rug tegen de muur als Romina zich tegen me aanvlijt. Terwijl ik haar lekkere tieten masseer doet zij hetzelfde met m'n lul en als ze merkt dat ie Lutschbar is, draait ze zich snel om, rukt m'n handdoek af en begint lekker te pijpen. Ondertussen trekt Chantal haar slipje uit, gaat op de bar zitten en duwt m'n hoofd tussen haar benen. Had ik al verteld dat ze weten hoe ze me moeten laten komen ? Ook dit feestje duurt dan ook niet zo lang en even later glimt Romina's bodywork.

Na het lekkere gevarieerde eten een tijdje rondgelummeld totdat Chantal wat kaarsen en 2 spuitbussen slagroom op de grond zet rond de dance pole als teken dat ze samen met Romina een showtje gaat doen. Ze bespuiten elkaar overvloedig met slagroom om dat er vervolgens weer af te likken. Dan zoeken ze een "vrijwilliger". Iedereen doet een stapje naar achteren behalve ik. Later blijkt dat de anderen het stel beter kennen dan ik want terwijl ik liggend op de grond de slagroom van Romina's kutje lik spuit Chantal haar bus leeg over m'n rug en op m'n hoofd. Als straf spuit ik mijn Sahne over Romina's tieten. Daarna is het tijd voor een grondige douchebeurt.

Nog wat eten, even in de sauna en kletsen met een bekende Mittstecher uit Dorsten. Chantal en Romina vermaken zich met een groep jonge mannen. Dan gaat ineens Kascha op m'n schoot zitten en geeft me een lapdance. Ze slaat m'n handdoek open en begint te pijpen. Daarna wil ze neuken. Ik: "Wo, hier ?". Kascha: "Na klar". Maar die vloer is me toch echt te hard dus neem ik haar mee naar de Spielwiese waar ze voor me op de knieen gaat en ik me in doggy naar m'n vierde hoogtepunt van de dag neuk.

Om half vier vraag ik Chantal voor een laatste sessie. In kamer 1 is het matras nog steeds schrott. "Massieren ?". "Na klar !". Daarna lik ik haar kutje terwijl ze duidelijk hoorbaar m'n lul aflebbert. Neuken in missi en doggy en tenslotte pijpt ze me klaar en spuit ik over haar buik. Als ik uit de douche kom zie ik dat het 4 uur is. Tijd om samen met Thekenfrau Cosima het licht uit te doen.

VJ

Commentaar

ben er op 10.11.08 geweest en ga zeker terug!

er waren 7 dames aanwezig en op de hele avond slechts 4 mannen gezien. was er wel redelijk laat 21u30 of zo maar werd hartelijk ontvangen.

de eerste dame daar heb ik achteraf gezien een beetje spijt van, want was een beetje corpulent maar ik kwam binnen, de nood was groot, de druk des te meer en ze vroeg al onmidd of ik Lust had. Kon moeilijk nee zeggen, he....
                            Ik denk dat ze zich Michelle noemt (mist een zijtandje); is wel ok, maar "werkt af".

daarna wenkte de Roemeense Victoria naar me. Een ongeveer 35-jarige superslanke blonde deerne. Mee naar boven geweest, leuke rond doggystyle maar ze vroeg na een tijdje toch om te spritzen...da's ni zo leuk, maar goed, begrijpelijk....

er zaten nog twee andere dames met elkaar te babbelen die wel lonkten en lief waren maar tot ehm...een andere categorie behoorden, zal ik maar zeggen. Jaren '70 -kapsel, jaren '90 lingerie, niet echt naar omgekeken. er liep een raspaardje rond, een echte beauty (ik denk Pools of Roemeens) maar die was telkens weg als ik er was en omgekeerd zag ik haar als ik met een ander naar boven trok. voor haar ga ik zeker terug. wat een schoonheid. Goldentimewaardig, met de vingers in de neus.
                            er liep nog een visnetdame rond, slank, ook mooi , maar uiteindelijk ben ik met een stevige blonde Roemeens jongedame (grote oorbellen) van midden 20 naar boven gegaan, voor de derde en laatste ronde. welwel, wat een service! een beetje verkegen in de bar maar op de kamer , jongens! ze deed volop aan tongzoenen en toen ik voor de derde keer op 2,5 u er wat langer over deed om ab zu spritzen hielp ze me geduldig en bekwaam...(lees: balletjes strelen, vingertje in anus enz...)super! zeker uur op de kamer geweest
                            de andere faciliteiten stellen niet veel voor. eten heb ik niet aangedurfd (een bak schweinefleisch en een bak ikweetnietwat), de sauna pff ja , de sauna... hygiënisch leek het me wel. 100 eur prijskwaliteit 5 sterren!

Commentaar

afgelopen week voor de 2de keer naar de PolePosition geweest en het was er alweer "rustig".
                              aangekomen tegen 13u en er waren 8 meiden ter plekke en dit terwijl er maar 6 andere mannen waren... luxe dus...

bij het binnenkomen gezellig bij 2 meiden op de sofa wat gepraat om daarna beurt om beurt met beide naar boven te trekken...
                              2 superlekkere beurten gehad met deze dames, vooral de duitse blondine (naam ff kwijt) was heerlijk !

dan ff iets gegeten om terug op krachten te komen, daarna naar de sauna.
                              na de sauna me even alleen in de sofa gezet en snel kwam er een jonge blondine me vervoegen... kort gepraat en dan samen naar de spielwiese...

onder het goedkeurend oog van de passanten lekker ge-69-t en wat was zij nat... had een orgasme licht spuitend op mijn borstkas... lekker !
                              pijpte lekker diep en dan weer spelend met haar tong en daarna hebben we een reeks standjes in realiteit omgezet...

dan weer ff pauze en dan ben ik nogmaals met die knappe duitse dame naar boven getrokken voor een chill-sessie vlak voor mijn vertrek

kortom weer 3 schitterende uren !

nu eerst even eindejaarsfeesten en in 2009 terug naar kerpen ! ! !

Commentaar

Nogmaals naar pole-position getrokken, niet dat ik een Ferrari-fan ben, maar gewoon omdat op hun vernieuwde site werd aangekondigd dat op dinsdag (en donderdag) een anaal-party zou zijn en dat wilde ik wel eens meemaken. Aangekomen, kort na de middag, bleek dat er slechts 5 dames aanwezig waren, dat dit getal niet meer zou veranderen die dag, en, erger nog, dat er slechts 2 waren die anaal toelieten??????? Maar dat weet je pas als je al betaald hebt. Goed, daarom niet getreurd, snel omgekleed, douchke genomen, koffie gedronken en onmiddellijk een eerste sessie gehad met ene Nita, Pools en zwartharig slank geval. stevige pzc gekregen en lekker afgewerkt. Beetje gegeten, TV gekeken en een 2e sessie met Romina en ...jawel hoor, lekker in het k....
                                Daarna een welverdiende rustpauze, wilde nog wel even ertegenaan gaan, maar het werd drukker en naarmate het aantal ijsberen toenam, nam mijn zin af. Dus voldaan huiswaarts getogen. Al bij al een leuke namiddag gehad.

Commentaar

was er twee weken geleden op zaterdag (pornostars evening) en heb me goed geamuseerd. ok, het is meer afwerken, maar het decadente sfeertje dat er hangt...geweldig

ben met een vriend geweest met wie ik normaal naar de goldentime trek; ik had 'm al gewaarschuwd voor de andere "beleving".

we kwamen binnen en het was net gangbangtime...zo'n twaalf dames lagen/stonden/zaten op de Spielwiese zich van hun beste kant te laten zien.
                                  20 deelnemende mannen errond en nog eens 20 als toeschouwer. leuke binnenkomer, dadelijk actie.

iedereen krijgt wel een voorstel voor de actie. aan jou om uit te maken of je meedoet of niet.

wendy somer (not my cup of tea) was er met haar starletjes samantha en geralda. vooral samantha is hmmm. heb haar gestalkt tot ze niet meer kon ontsnappen. ook geralda is een lieverdje , iets steviger, maar blond en hollands, wat wil je nog meer. wendy kwam even met haar borsten zwaaien terwijl ik in de weer was met geralda.

verder twee redelijk jonge (26à27 jaar)donkere typetjes (viviane van jamaica en een iets ronder type), een bulgaarse zwartharige, een poolse zwartharige, een duitse bomma, cosmina was er ook, een roemeense blonde kleine dame die er altyd tegenaan gaat, nog een bulgaarse en eentje vergeten, sorry

af en toe een showtje van samantha (leuk-met deelname van het publiek-waar haalt ze de energie?) en wendy (waar haalt ze de onerotische saaiheid?)

om het anderhalf uur gangbangtime en je kon ook nog wel op de kamers terecht.

inkom 140 € all in. geen 100; of 130 voor drie uur, gewoon 140. volgens mij niet te duur, maar je moet er voor zijn, he;... een beetje dringen, het niet erg vinden als er een ander op je "vingers" kijkt, ...enz per slot van rekening ben ik met 5 dames "geweest" en heb ik er een stuk of 7 aan mijn lijf gehad en omgekeerd. leukleuk...

Commentaar

vandaag ook eens afgezakt naar Kerpen. Ik werd vriendelijk ontvangen en er waren 6 dames aanwezig. Viviane nodigde me direct naast me uit, maar ik wilde eerst even iets drinken en rondkijken.
                                    Nu kwam even later een nieuw meisje naast me zittenn een Anja uit Polen.
                                    Nu zag ze er best leuk uit en ze vroeg of ik mee ging. Nu leek het wel een pitstopm want in een hoog tempo werd er gepijpt, geneukt en gepijpt en getrokken. Binnen een 15 minuten zat ik weer beneden op de bank.
                                    Door deze ervaring hield ik een beetje de tijd in de gaten.
                                    Nu bleek dat de meeste het afwerken binnen een 15 minuten. Anja presteerde in een kleine anderhalf uur 5 mannen af te werken en nog tussendoor steeds een sigaretje te roken en wat te drinken.

Ik mist de gemoedelijkheid, maar misschien kwam dat ook omdat ik er voor het eerst was. Want zag wel dat de dames bij enkele van zelf gingen zitten en een praatje maakte.

Zelf had ik het eigenlijk wel gezien, nam maar een sauna maar daarna was er een gangbang, waarbij alle dames op het bed gingen.

Ik kwam wat later, maar doordat men gelijktidig de ruimte even verfriste door het open zetten van de schuifdeur, ging ik ook maar naar het strijdtoneel.
                                    Anja krop gelijk naar mij toe, eigenlijk vond ik dat jammer, en begon me te pijpen.
                                    Maar ook een blonde stevige poolse kwam erbij en liet zich door mij beffen. Even later voegde nog twee dames zich bij dit tweetal. Dus ik werd door 8 handen en een 3 tal monden en één kutje verwend. Ik kwam vanuit mijn tenen klaar.
                                    Deze sessie maakte de hele middag goed en ik zal zeker nog eens afzakken om te kijken hoe het dan is.

Commentaar

ben gisteren ook afgezakt naar pole position terwijl ik eerst bij zur linde voor de deur stond
                                      van gedacht veranderd haha.
                                      daar aangekomen bij pole waren er een 7tal dames aanwezig waarvan 3 mooi en de anderen minder mooi en dik.
                                      ik ga niet tot in detail vertellen want je weet toch wat er gebeurd daarbinnen he.
                                      mijn 1ste en 2de beurt was met julia.
                                      dat is echt wel een schatje en een plagertje.
                                      het klikte goed
                                      de 3de haar naam ben ik vergeten.
                                      ze is nieuw daar en werkte er nog maar 4 dagen.
                                      is een poolse van ongeveer 25jaar en heel slank met kleine borstjes
                                      bij haar moest het snel gaan zei ze want het was druk.
                                      na een 10tal min naar beneden en daar heeft ze zeker nog 1 uur gezeten in de sofa vooraleer er een ijsbeer naar haar toe stapte
                                      op de kamer was het precies ook tegen haar zin.
                                      de 4de was vivian het zwarte pareltje.
                                      die heeft ook een lekker lijfje en het bekende bolle kontje
                                      ze wou dat ik haar een massage gaf wat ik ook heb gedaan.
                                      in ruil werd ik super verwend door haar
                                      heb er een fijne tijd gehad en het eten was ook heel goe.
                                      er was veel keuze wat deze betreft.
                                      zeker een aanrader om er naartoe te gaan.
                                      ik ga in ieder geval nog eens terug

ps:
                                      de foto's van de meiden op hun website kloppen ook niet.
                                      heb er geen enkele van gezien.
                                      volgens mij ingehuurde modellen
                                      Laatst gewijzigd door roadrage; 15-02-09, 09:23. Reden: wat vergeten
                                      ben nieuw maar heel ervaren

Commentaar

Ben vorige week woensdag voor de 1ste keer daar geweest..na even gezocht te hebben binnen gevraagd wat de mogelijkheden waren!gekozen voor 3 uur..naar beneden gegaan en me omgekleed.Eenmaal terug boven iets gedronken en voordat ik mijn drankje ophad kreeg ik al gezelschap van een dame die me een rondleiding gaf!Weer terug gaan zitten en een beetje de kat uit de boom gekeken.Ik vond het een redelijk klein gebouw met aparte kamers boven en een grote ruimte beneden.Na een tijdje contact gelegd met een dame en met haar naar boven geweest(naam vergeten natuurlijk)..ze heeft me klaar gepijpt met condoom!Toen terug naar beneden lekker gedoucht en plekje weer opgezocht aan de bar..andere(donkere) dame benaderd en naar boven!elkaar wat verwend en aantal positie's gehad en doggystyle gefinished!

Toen was ik behoorlijk moe geworden en na ongeveer 2 uur daar te zijn geweest mijn auto ingestapt en voldaan naar huis gereden!Ik vond het een leuke ervaring maar of ik er nogmaals te vinden ben valt nog te zien aangezien er niet veel dame's aanwezig waren(4 stuks!)

De Groeten!

Commentaar

Op donderdagavond om half 10 arriveerde gekopbeffen bij de Pole Position. De club ligt op een druk industrieterrein bij Keulen in een doodlopende straat. Daar staan nogal wat campers, ik vermoed dat een aantal dames uit de club hierin domicilie kiezen. Toen ik uit de auto stapte kwamen er 4 ijsberen uit een belendend gebouw en glipten nog voor mij naar binnen. Klaar met werken zeker en nu nog ontstpannen. Nou, dat wordt dan zeker druk, zou ik het nog wel proberen hier? Toch naar binnen. De aardige Thekefrau begon mij de tariefstelling uit te leggen, 3 uur voor 100 pop, 6 uur voor 120. Ik attendeerde haar op de tijd en de conclusie was dat ik maximaal 3 uur kon blijven, anders was het sluitingstijd. Eenmaal binnen bleken er maar liefst 12 prachtige en enorm geile dames aanwezig. Zulke mooie vrouwen was ik niet gewend in partytreffs, heb eerdere ervaringen in Mettmann en zur Linde. Ze bleken allemaal enorm geil. Er blijken nu 6 kamers boven te zijn en beneden een grote "matte". De kamers boven zijn de hele avond bezet gebleven, de overige gasten bleken niet zo exhibitionistisch te zijn. Door het grote aantal vrouwen kreeg ik de hele avond aandacht te over. Paaldansen, lapdances, een show met een verpleegster met stetoscoop, thermometer met dildo (die inderdaad in mij werd geduwd) een grote spuit die er vervolgens bij gestopt werd. Daarbij vouwde de showgirl zich in allerlei standjes, zat mij flink te pijpen en liet zic in allerlei variaties neuken, op de bank, voor de bank, op de rugleuning, etc. De Duitse gasten keken met grote ogen toe en verdwenen al snel ook weer met andere dames. Eerder was ik al verwelkomd door brunette Anna en een lange magere blondine. Anna wilde met me naar de matte, stond nog wat te klooien bij de bar. Inmiddels had de blonde ook een man aan de haak, maar ze stond bij de bar gewoon van achter tegen me op te rijden en me uit te nodigen voor een trio. Toch maar galant Anna meegenomen. De dames gingen eerst uitgebreid met elkaar aan de slag en toen met de mannen. Het werd een geil spel van sex met wisselende partners. Mijn eerste vloedgolf werd om gevochten en uiteindelijk kregen beide dames een enorme lading in het gezicht. Later op de avond werd ik meegetroond door een andere, vollere, blondine. Wel mijn type. Ze begon mij hevig te pijpen en te rukken. Er kwamen wat heren omheen staan die me gingen aanmoedigen. Maar daar blokkeer ik juist van. Toen een van de mannen ook nog een microfoon ging halen en luidkeels ons een aubade ging bezorgen, was het pauze ohne spritzen, ik kon zo echt niet presteren. Tussen alle fraaie dames ontwaarde ik een dikkere dame met enorme tieten, helaas was ze zo druk bezet de hele avond dat ik die voor een vervolgbezoek bewaar (kennelijk goede keus, want waarom is ze anders vaak bezet). Tot besluit nam Anna me mee naar boven en vervolgens weer naar beneden, want keine zimmer frei. Nou ja dan maar weer op de Wiese. Ze stond erop weer een lading in het gezicht te krijgen en ze kreeg het voor elkaar ook. Haar hele gezicht zat onder toen ik luid schreeuwend mijn orgasme beleefde. Ze liet het er doodgemoedereerd op zitten, toch wel een geil gezicht om jouw eiwitten van zo'n kin te zien druipen. Helaas het kruit was verschoten, de sluitingstijd naderde. Dus afscheid genomen met het stellige voornemen om hier mijn stamkroeg van te gaan maken. Want dit was het beste wat ik in mijn wandelcarriere heb mogen beleven.